Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2012, 01:02
#28681
chemical adlı üyeden alıntı
arka bağlantı demiri alsan daha iyi olur çünkü çantan büyük. Bence 35lt den sonra kesinlikle takılmalı hem daha sağlam hem daha güzel görünüyor
Yan grenajları korumasıda avantajlı.
Motomaxtaki kampanya yenimi detay verebilirmisiniz? her üründemi ikincisi %50?
yeni sayılır abi 2 hafta olmadı sanırım evet her üründe ama en ucuz olan ürünün yarısını ödüyorsun
o yan grenajlara inmeyen şekli var bide çanta demirinin daha uygun böyle birşey düşünen olursa bizim burda satılıyor nettede var sahibindende burdaki motorcunun ilanı başka bi yerdede görmedim bunu almak isteyenler güvenlidir alabilir...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6557528/detay/
Reklamlar
-
31 Temmuz 2012, 01:26
#28682
Evet linkteki bağlantı demiri güzelmiş uzun olanın kısası uzun olan biraz pahalı buda iş görür zaten.
Motomaxtaki kampanya iyiymiş %50 falan olunca insanın alası geliyor eldivenle bota ihtiyacım var aslında bot çok lazım oluyor ya bileklerden üşütüyorum sürekli.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
31 Temmuz 2012, 11:50
#28683
chemical adlı üyeden alıntı
Evet linkteki bağlantı demiri güzelmiş uzun olanın kısası
uzun olan biraz pahalı buda iş görür zaten.
Motomaxtaki kampanya iyiymiş %50 falan olunca insanın alası geliyor
eldivenle bota ihtiyacım var aslında bot çok lazım oluyor ya bileklerden üşütüyorum sürekli.
evet güzel oluyor o çanta demiri diğerinin aynı zaten boy olarak sadece aşağı gelmiyor ve buna görede yan çanta taşıma demiri satılıyor buna uyan
-
31 Temmuz 2012, 13:52
#28684
Ben çantanın içinden çıkan montaj aparatlarından 2 tanesini deliklere denk getirip tutturdum, şöyle arkadaşla tuttuk asıldık falan oynamadı sağlam oldu, bir kaç tane de sağlamından plastik kelepçe attım. Ama dediğiniz gibi demiri değiştirmek daha iyi olucak sanki. Şimdilik bu şekilde dursun da olmazsa bir şekil uydururum. Ramazanda oruç kafa pek uğraşamadım açıkçası
Ben de ne zamandır pantolon alayım çanta alayım derken kampanyayı görünce hadi alayım oldum. Üstüme göre de deneyince pantolonu güzel oldu. Geçen ay Almanya'ya gitmiş orda pantolon bakmıştım çok pahalıydı hemde üstüme güzel olan model ucuzlarda bulamamıştım. 100€ etiketli pantolon motomax ın kampanyayla baya uyguna geldi. Aslında ben de bir motor botu almak istiyorum, normal bot giyip üzerine ayakkabı koruyucu takıyorum ama akşama kadar motor botuyla dolaşmak da istemediğimden şimdilik kaldı. Seneye de onu alırız inşallah
-
31 Temmuz 2012, 18:18
#28685
CİHAN adlı üyeden alıntı
yeni kasa cbf 150 nin gösterge saati komple 1180 tl ( binyüzseksentl )
eksi kasanınki 180 tl
yanlış okumadınız ben aradım 4 serviside sordum.. ama parça parça satılırmı bilmiyorum ama çok zor gibi.
Honda bu konuda inanılmaz saçmalamış, yeni kasaların gösterge panelinin fiyatını 10 kat arttıracak ne var acaba, sormak lazım. Bende Allah tan bi tane eski 2009 modelden kalma eski gösterge paneli var Devir saatsiz, geçenlerde elimden geçti. km si 25 binde. Gerçi kardeşimin eski motoruna ait. Gerçi artık dl-650 ye biniyor, ne yapacak eski cbf inin gösterge panelini dimi
-
31 Temmuz 2012, 18:20
#28686
Selam ey cemaat-i müslimin;
Geçen günlerde yolda giderken motorumun sol aynası düştü ve kırıldı. Daha önce de diğer aynası düşmüştü garantiden değiştirmişlerdi bunu da garantiden değiştirdiler. Neyse hazır gitmişken 1 saat sürer dediler bende motorumun 8000 bakımını yaptırdım. Arka dişliyide değiştirmek istiyordum onuda söyledim ve arka dişliyi 42 orijinal dişliyle değiştirttim. Aslında çok kararsızdım ön dişliyimi büyütsem yoksa arka dişliyimi küçültsem derken zaten ön dişlinin orjinalinin olmadığını öğrenince arka dişliyi 42 yaptırdım.
Aman yarabbi iyiki yaptıurmışım. Artık motor çok rahat bi şekilde 80-85 km hızla yol alırken 110-115 gibi hızlara da zorlanmadan çıkıyor. Tabi bunda dişli kadar yeni değişen yağ ve bujininde etkisi vardır ama 42 dişliyi hala taktırmamış arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyoruım hem motor hemde siz daha huzurlu oluyorsunuz. 5. vitesi artık şehir içinde kullanmaya gerek kalmadı desem yeri var 5. vites ekonomi vitesi oldu resmen. Sol şeritten gidebilir oldum yahu süper gerçekten.
Gelelim bunların kaça malolduguna işçilik, 42 dişli, yağ ve buji hepisiciği 125 Tl tuttu. İlgilenenlere duyurulur.
Bu arada 35 litreden daha hacimli çanta kullanacak arkadaşlar bence arka çanta demirini taktırmalı. Daha sağlam, daha güvenli tartışmasız.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
31 Temmuz 2012, 19:30
#28687
Yeni kasalar da orjinal 43 t yi 42 t ile değiştiripte şikayet etmek mümkün değil, zaten şikayet eden de yok. 42 t ile motor çok güzel bi vites oranı yakalıyor. 42 t ni iyi günlerde kullan
-
01 Ağustos 2012, 11:47
#28688
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Yeni kasalar da orjinal 43 t yi 42 t ile değiştiripte şikayet etmek mümkün değil, zaten şikayet eden de yok. 42 t ile motor çok güzel bi vites oranı yakalıyor. 42 t ni iyi günlerde kullan
ben 38 lik disli taktim 1 2 3 4 5. 120 km hizi goruyorum duzde
rampalarda da gayet guzel cekiyor.
-
01 Ağustos 2012, 12:58
#28689
Yakıt sarfiyatın artıcak,cbf150nin amacı yakıt sarfiyatı değilmiydi?
-
01 Ağustos 2012, 13:11
#28690
CİHAN adlı üyeden alıntı
ben 38 lik disli taktim 1 2 3 4 5. 120 km hizi goruyorum duzde
rampalarda da gayet guzel cekiyor.
Ben 42 de bile bayaa bi çekiş azalması hissettim 5. viteste 38lik dişliyle falan 4. vites bile çoğu yerde zorlanır sürekli vitesle oynaman gerekir diye düşünüyorum 42 ideal.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
01 Ağustos 2012, 13:42
#28691
aldığımdan beri 500 km yaptım bakalım..biraz çok yakıyor gibi geldi bana tam ölçmedim yedeğe düşmek üzereyim düşsün ölçmüş olacam.Arka dişliyi bende değiştirmeyi düşünüyorum 100 ü alana kadar çok zorlanıyor.hedefimde uzun yol var 42 bana en uygun sanırım..Motora iyice alıştım gerçekden çin malından uzak durulmalıymış.yolda giderken rahat gidiyorum en azından..arıza ihtimali düşük..Bayrama kadar 4000 bakımını yaptırsam süper olur..Garantiden de şu tekleme işini çözdürürsem tamamdır
-
01 Ağustos 2012, 13:57
#28692
Garip1701 adlı üyeden alıntı
aldığımdan beri 500 km yaptım bakalım..biraz çok yakıyor gibi geldi bana tam ölçmedim yedeğe düşmek üzereyim düşsün ölçmüş olacam.Arka dişliyi bende değiştirmeyi düşünüyorum 100 ü alana kadar çok zorlanıyor.hedefimde uzun yol var 42 bana en uygun sanırım..Motora iyice alıştım gerçekden çin malından uzak durulmalıymış.yolda giderken rahat gidiyorum en azından..arıza ihtimali düşük..Bayrama kadar 4000 bakımını yaptırsam süper olur..Garantiden de şu tekleme işini çözdürürsem tamamdır
Ramazan bey tahminim site içinde sürekli düşük viteste gezdiğiniz için de biraz yüksek olabilir yakıtınız biraz daha uzun yolda daha düşük devirle kullanmaya başladığınızda düşecektir. Artı motoru aldıktan sonra hiç hava filtresini değiştirdiniz mi veya temizlediniz mi, yağını değiştirdiniz mi, bujiye baktınız mı bunları da es geçmeyin derim kolay gele keyifli sürüşler.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
-
01 Ağustos 2012, 15:24
#28693
s.a
ilginenler olursa diye buradan paylaşıyorum ilanı,
ilan sahibi yabancı değil,tanıdıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95224677/detay
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
-
01 Ağustos 2012, 20:11
#28694
Selamın Aleyküm Millet!
Dün aldım ilk motorumu, tabii ki CBF! ehliyet kapıda, arka çanta, açılır kask, ceket, eldiven, dizlik cumartesiye, öğrenmesi ölene kadar!
Aranızda yer varsa beni de alın
-
01 Ağustos 2012, 20:25
#28695
Kaplanboğa adlı üyeden alıntı
Selamın Aleyküm Millet!
Dün aldım ilk motorumu, tabii ki CBF! ehliyet kapıda, arka çanta, açılır kask, ceket, eldiven, dizlik cumartesiye, öğrenmesi ölene kadar!
Aranızda yer varsa beni de alın
Aramıza hoş geldin kardeşim, hayırlı olsun yeni motorun, sıfır mı aldın ? İkinci el mi ? Foto eklersen bizde sevincine ortak olalım.
-
01 Ağustos 2012, 20:38
#28696
Garip1701 adlı üyeden alıntı
aldığımdan beri 500 km yaptım bakalım..biraz çok yakıyor gibi geldi bana tam ölçmedim yedeğe düşmek üzereyim düşsün ölçmüş olacam.Arka dişliyi bende değiştirmeyi düşünüyorum 100 ü alana kadar çok zorlanıyor.hedefimde uzun yol var 42 bana en uygun sanırım..Motora iyice alıştım gerçekden çin malından uzak durulmalıymış.yolda giderken rahat gidiyorum en azından..arıza ihtimali düşük..Bayrama kadar 4000 bakımını yaptırsam süper olur..Garantiden de şu tekleme işini çözdürürsem tamamdır
kullanmaya yeni basladigindan ve dusuk vites yuksek devir cevirdiginden biraz fazla yakmis olabilirsin ama olda olsun olsun normalden 0,5Lt kadardir. Oncelikle su tekleme isini cozmeye bak
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
01 Ağustos 2012, 20:56
#28697
yedeğe geçtim..346 km de..çok çok fazla yakıyorum..3.1 lt ..ama sürekli dur kalk en az 30 snde bir vites değiştir vs vs ..bakalım ehliyetten sonra ne yakacam tavsiyerler için teşekkürler.
-
01 Ağustos 2012, 21:01
#28698
Garip1701 adlı üyeden alıntı
yedeğe geçtim..346 km de..çok çok fazla yakıyorum..3.1 lt ..ama sürekli dur kalk en az 30 snde bir vites değiştir vs vs ..bakalım ehliyetten sonra ne yakacam
tavsiyerler için teşekkürler.
yo normal degerlerin ethem abide ortalama 350km civari gidiyor ben istisnayim benim motor ozel uretim sanirim
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
01 Ağustos 2012, 21:12
#28699
Benim motorum 460 kmde yedeğe düşüyor sonra 580 civarıda dımdızlak kalıyor.2012 model cbf 150 hiçbir modifikasyon yok mekanik anlamda 48 litrelik çantası artı full koruma demiri yan çanta demirleri ve uzun tur camı var motorun.
genelde iki kişi kullanıyorum ve yağım castrol 20 40
-
01 Ağustos 2012, 21:16
#28700
bende 450 km yapıyorum ortalama ve motorumda sadece koruma demiri ve arka çantası var... 1 depo ile (yedeğe düşmeden) en az 448 en çokda 488 km gittim gayet ekonomik bir motor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler