Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Temmuz 2012, 20:25
#28521
şentürk adlı üyeden alıntı
Gidonu tutan iki halka var motora sabitleyen onun altınamı tatbik ettin
Aynen öyle, hem o iki halkanın altına, hemde gidonun motora oturduğu kısımlara da uyguladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Kalın şamyel tarzı bi madde olursa sesi ve titreşimi daha iyi alır.
Ayrıca kauççuk conta ile motorun şaseye bağlı tüm vidalarına koyarsanız , titreşim ve seside kestiği yönünde söylentiler var.
Ama tek silindirli motordan fazla bişey beklememek lazım. Her ne kadar balansör olsada BMW F 650 bile titriyor. Silindirin tek oluşundan dolayı
% 30-40 ını dahi alsa elimdeki karıncalanmayı ortadan kaldırmaya yeter. F 650 de işe yaramayacağı kesin, ama bizim cbf lerde herhangi bi yöntemle titreşimin %30-40 ını bile ortadan kaldırsak rahatsız etmemesi veya hissedilmemesi için yeterli olacaktır. Sonuçta cbf 150 titreşimidnen bahsediyorum. 150 cc
Daha uzun yol denemesi yapamadım. İzmit' e de uyuyamadığım için gidemedim. Sana bahetmiştim ya Şimdi bi 5-10 km gidip geliyim bi deneme amaçlı
Chemichal den haber yok galiba hala
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
sezertopal adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR BEN SİTEDE YENİYİM DE FOTO BAPLAŞMASINI BECEREMEDİM, YARDIMCI OLUR MUSUNUZ
Ben bu siteyi kullanıyorum.
www.hizliresim.com
Dosya seç yap, resimi seç,
Resim yükle yap.. Yükleme bittikten sonra 3 satır link çıkıcak, ortadaki forumlar için olanıdır, zaten yazar. Bu ortada çıkan linki kopyalayıp foruma yapıştır. O kadar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
güzel fikir elimde altı yapışkanlı üstü keçe gibi bi madde var o olurmu acaba arasına koysan...bunu arka çantanın bağlantı yerlerine koydum sesi kesmesi için işe yaradı.. senin anlattığın iç lastikle daha mı iyi olur?
Malzeme gözümün önüne gelmedi ama en iyi sonucu şamrel in verebileceğini düşünüyorum. Bende şamrel bulamadım. kalın deri parçası gibi bişey taktım. İyi sonuç alamazsam birde şamrel ile deneyeceğim. Yoksa herhangi bi lastik tamircisinden de istesen işini görmek için bi parça mutlaka verecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------
şentürk adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar bugün ilk kazamı yaptım.İnşsllah son olur.Yoğun şehiriçi trafikte sağ kenardan devam ederken bir araç yanımda dururdurmaz şöförün yanındaki şahıs kapıyı açtı. önümde giden cbf li kurye 2 saniye ile kurtulurken ben kapının çarpmasıla kapı ve kaldırım arasında sıkıştım.Yanlızca koruma olarak kask vardı.Kask vurmanın etkisiyle biraz sıyrıldı ve diz kapağım zedelendi.Şoktan çıkmaya çalışırken bir baktım adamlar hemen sivişti.Çıktığımı nasıl anladılar derseniz bir baktım sol depo üzerinde çökük olumuş.Onu söyler söylemaz kaçtı tabi bende ne plaka aldım ne birşey...Motoru çalıştırdım ve sürmeye başladım bir baktım direksiyon eğri.Neyse film çektirdim çok şükür kemiklerde kırık çıkık yok.Ama moturu nasıl yaptıracağımı bilmiyorum.Direksiyon burada ki servis 45 direksiyona,15 işcilik dedi.Onu geçelimde deponun çökügü biraz belli oluyor ve grenajta haliyle tırnağı tutmamakta...O nasıl olacak bilemiyorum.Memleket kahpe dolmuş ya!Daha diyecektim rapor dolduralım ama buhar oldular.Hakkımı onlara helal etmiyorum.
Çok geçmiş olsun kardeşim önemli olan sana ileri seviyede bişey olmamış olması, bir daha hiç birimizin benzeri bi sıkıntı yaşamasını dileyelim.
Reklamlar
-
18 Temmuz 2012, 20:35
#28522
abana1903 adlı üyeden alıntı
Bugün kısmetse d&b ve güngör motor bayilerini arayıp bilgi alıcam. Bizim arkadaşlar gürcistan gezisine gidiyor. arife günü gibi çıkacaklar. Sende gel karabüğe kadar birlikte gidelim grupla ordan sahile döneriz.tarihler uymassa daha önce bile çıkabiliriz. Bencede güzel olur hocam. yaralıgözde duralım şöyle içimize mis gibi hava çekelim ohh
özledim memleketimi.
merhaba
sana ve tüm sıfır motor alacaklara bi taktik
bayi ismi vermeden başka bi bayiden şu fiyatı aldım siz ne veriyorsunuz ona göre sizden alacağım diyerek hepsini telefonla ara sor
biz araba alırken abime böyle yaptık ve sıfır fort fiesta dizel full + full (titanium) + park sensörü 44.000 liste fiyatı 42.000 bayilerin en düşüğüydü 38,500 e aldık motordada olur diye düşünün biraz pazarlık stratejisi geliştirin =)
-
18 Temmuz 2012, 20:42
#28523
ethemm76 adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
% 30-40 ını dahi alsa elimdeki karıncalanmayı ortadan kaldırmaya yeter. F 650 de işe yaramayacağı kesin, ama bizim cbf lerde herhangi bi yöntemle titreşimin %30-40 ını bile ortadan kaldırsak rahatsız etmemesi veya hissedilmemesi için yeterli olacaktır. Sonuçta cbf 150 titreşimidnen bahsediyorum. 150 cc
Daha uzun yol denemesi yapamadım. İzmit' e de uyuyamadığım için gidemedim. Sana bahetmiştim ya
Şimdi bi 5-10 km gidip geliyim bi deneme amaçlı
Chemichal den haber yok galiba hala
Aynen abi... Ama bence direksiyon haricinde uğraşma derim... Nihat arazi.. Ne oldu bu çovuğa yaa
Yarın ne yapalım bulualım mı ?
-
18 Temmuz 2012, 20:48
#28524
blueway2 adlı üyeden alıntı
Giderken fullemiştim dönüncede fulledim.40 tl lik benzinle 293 km gittim 90-100 km hız bandında uzunyolda karşılığı km'de 0,136 kr.
abi litre karşılığı yazalım benzin fiyatları aldığımız petrol istasyonu il ilçe hatta saat bile değişiyor =) ben istanbulun en ucuzu diye bildiğim fullden alıyorum diğer istasyonlarla depoda 1 lra civarı karım var =) benim en yüksek tüketimim (tüm veriler %80i 2 kişi kulanışım içindir) yedeğe 300de düştü en düşükte 410km şehir dışı hiç bi depomu bitirmedim ama 2 kişi uzun yol ful yüklü (ben 80 artçım 65 çanta koruma demiri çantanın içindekiler kasklarımız montlar ve bi sırt çantasıda dışarda full dolu ) yani 180 kg +140 motor (depoda full) 135km yol gittim 2,5-2,4 litre yaktı 100 kmde
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------
şentürk adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar bugün ilk kazamı yaptım.İnşsllah son olur.Yoğun şehiriçi trafikte sağ kenardan devam ederken bir araç yanımda dururdurmaz şöförün yanındaki şahıs kapıyı açtı. önümde giden cbf li kurye 2 saniye ile kurtulurken ben kapının çarpmasıla kapı ve kaldırım arasında sıkıştım.Yanlızca koruma olarak kask vardı.Kask vurmanın etkisiyle biraz sıyrıldı ve diz kapağım zedelendi.Şoktan çıkmaya çalışırken bir baktım adamlar hemen sivişti.Çıktığımı nasıl anladılar derseniz bir baktım sol depo üzerinde çökük olumuş.Onu söyler söylemaz kaçtı tabi bende ne plaka aldım ne birşey...Motoru çalıştırdım ve sürmeye başladım bir baktım direksiyon eğri.Neyse film çektirdim çok şükür kemiklerde kırık çıkık yok.Ama moturu nasıl yaptıracağımı bilmiyorum.Direksiyon burada ki servis 45 direksiyona,15 işcilik dedi.Onu geçelimde deponun çökügü biraz belli oluyor ve grenajta haliyle tırnağı tutmamakta...O nasıl olacak bilemiyorum.Memleket kahpe dolmuş ya!Daha diyecektim rapor dolduralım ama buhar oldular.Hakkımı onlara helal etmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Atalarımız derki "DÜŞENİN DOSTU OLMAZ"
abicim çok geçmiş olsun ben de bundan çok korkuyorum aralara girerken sokak aralarından çıkarken riskli yerlerde geceleri selektör ve belki korna sabahları korna çalıyorum ve genelde artçılarım çok korna çalıyorum diye kızıyor ama motorda risk almaya gelmez motor kazalarının 60 dan fazlasının otomobil sürücüleri yüzünden olduğu ülkede yaşıyoruz...
allah şifa versin büyüğünden korusun hepimizi
-
18 Temmuz 2012, 20:52
#28525
arkadaşlar öncelikle hepinize selam ben düzcede oturuyorum bende 2009 model cbf var memnunum motorumdan ama bi soruna kafam takıldı yolda giderken mesela 2. vitesteyim 3. vitese takıp gaza yüklenince motordan bises geliyo sanli karbüratörde hava vanasıvarya o açılıp kapanıyomuş gibi şıkıs şıkır edip duruyo devrini bulunca ses gidiyo bilgisi olan arkadaşlar varsa nedenini söylersaniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
-
18 Temmuz 2012, 20:56
#28526
yılmaz çelik adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle hepinize selam ben düzcede oturuyorum bende 2009 model cbf var memnunum motorumdan ama bi soruna kafam takıldı yolda giderken mesela 2. vitesteyim 3. vitese takıp gaza yüklenince motordan bises geliyo sanli karbüratörde hava vanasıvarya o açılıp kapanıyomuş gibi şıkıs şıkır edip duruyo devrini bulunca ses gidiyo bilgisi olan arkadaşlar varsa nedenini söylersaniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
Ah onu bende bir bilsem.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
18 Temmuz 2012, 21:53
#28527
bu 2011 model cbf lere hem vites hem devir göstergesi takan varmı ?
2011 modellerde vites göstergesi müşürü yokmuş doğru mu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------
arkadaşlar cbf yi almadan önce koruma demiri aldıgım için yeni aldıgım koruma demirini uygun fiyata vereceğim 40 tl ye almıştım 25 tl ye vereceğim
istanbul içi elden teslim edilir.
çizik kırık düşme gibi sorunu yoktur,
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
arkadaşlar göstergeyi ve granajın yanındaki siyah plastikleri kırmızıya boyadım gayet güzel oldu valla..
-
18 Temmuz 2012, 22:08
#28528
Arkadaşlar, titreşim iyişeltirmesi ile ilgili yapmış olduğum çalışmadan olumlu bi sonuç alamadım. Nedeni ise şamrel değilde, deri parçası benzeri bişey kullanmış olmamadı. Gidonu terkrar söktüm. Takmış olduğum deri parçalarının ezilerek demir parçaların arasında işlevini tamamiyle yitirdiğini fark ettim. Bi oto lastik tamircisine giderek bi parça şamrel rica ettim. Sıkıntı olmadan temin edebildim. İlk önce hem üste siyah parçaların altına, hemde motorun gidonunun oturduğu yuvalara şamrel yapıştırak montaj yapmayı denedim. Böyle yaptığınızda ne kadar sıkarsanız sıkın gidon sabitlenmiyor. Çünki demir demire temas eden yer olmadığı için ne kadar sıkarsanız sıkın gidon biraz zorlayınca aşağı yukarı hareket ediyor.
Mutlaka şamrelle yapın ve siyah parçaların altına değil, gidonun motor üzerinde oturduğu yuvalara şamrel yapıştırın. Ben iki kat yapıştırdım. Gidonu ayarladım ve güzelce sıktım. Titeşim inanın ortadan kalkma seviyesine kadar azaldı. Sanki başka bi motora biniyorum gibi hissettim. Şiddetle tavsiye ederim. Bu işin ilacı şamrel (iç lastik), başka bişey denemeyin. 2. ise siyah parçaların altına değil, motorun gidona oturduğu yere 2 kat olmak üzere uygulayın ve üzerine gidonu sıkın. Benim elde ettiğim sonuç harika denilebilecek kadar şaşırtıcı. Şiddetle tavsiye ederim.
-
18 Temmuz 2012, 23:02
#28529
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, titreşim iyişeltirmesi ile ilgili yapmış olduğum çalışmadan olumlu bi sonuç alamadım. Nedeni ise şamrel değilde, deri parçası benzeri bişey kullanmış olmamadı. Gidonu terkrar söktüm. Takmış olduğum deri parçalarının ezilerek demir parçaların arasında işlevini tamamiyle yitirdiğini fark ettim. Bi oto lastik tamircisine giderek bi parça şamrel rica ettim. Sıkıntı olmadan temin edebildim. İlk önce hem üste siyah parçaların altına, hemde motorun gidonunun oturduğu yuvalara şamrel yapıştırak montaj yapmayı denedim. Böyle yaptığınızda ne kadar sıkarsanız sıkın gidon sabitlenmiyor. Çünki demir demire temas eden yer olmadığı için ne kadar sıkarsanız sıkın gidon biraz zorlayınca aşağı yukarı hareket ediyor.
Mutlaka şamrelle yapın ve siyah parçaların altına değil, gidonun motor üzerinde oturduğu yuvalara şamrel yapıştırın. Ben iki kat yapıştırdım. Gidonu ayarladım ve güzelce sıktım. Titeşim inanın ortadan kalkma seviyesine kadar azaldı. Sanki başka bi motora biniyorum gibi hissettim. Şiddetle tavsiye ederim. Bu işin ilacı şamrel (iç lastik), başka bişey denemeyin. 2. ise siyah parçaların altına değil, motorun gidona oturduğu yere 2 kat olmak üzere uygulayın ve üzerine gidonu sıkın. Benim elde ettiğim sonuç harika denilebilecek kadar şaşırtıcı. Şiddetle tavsiye ederim.
demek çözüm iç lastikte,sadece alt tarafa yetermi ethem abi üst tarafada koysam gereksiz mi olur...gidonun üstene gelen yuvalara...benim motorda da denicem bakalım
-
18 Temmuz 2012, 23:19
#28530
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
demek çözüm iç lastikte,sadece alt tarafa yetermi ethem abi üst tarafada koysam gereksiz mi olur...gidonun üstene gelen yuvalara...benim motorda da denicem bakalım
Yukarıda da yazdım zaten, dediğin gibi iki tarafa da, üst tarafada, yani siyah iki parçanın altına, hemde motorda gidonun oturduğu yere şamrel uyguladım ve sıktım ama, bu seferde gidon la motor arasında temas eden hiç metal yüzey kalmadığından ne kadar sıkarsan sık gidon aşağı yukarı hareket ediyor. Böyle olunca siyah parçaların altındaki şamrelleri sökmem gerekti, ama gidonun motor üserindeki oturduğu kısma 2 kat şamrel uygulayarakta olumlu sonuç aldım.
-
18 Temmuz 2012, 23:22
#28531
CİHAN adlı üyeden alıntı
bu 2011 model cbf lere hem vites hem devir göstergesi takan varmı ?
2011 modellerde vites göstergesi müşürü yokmuş doğru mu ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------
arkadaşlar cbf yi almadan önce koruma demiri aldıgım için yeni aldıgım koruma demirini uygun fiyata vereceğim 40 tl ye almıştım 25 tl ye vereceğim
istanbul içi elden teslim edilir.
çizik kırık düşme gibi sorunu yoktur,
http://www.yukleresim.com/image.php?di=F3OY
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------
arkadaşlar göstergeyi ve granajın yanındaki siyah plastikleri kırmızıya boyadım gayet güzel oldu valla..
http://www.yukleresim.com/image.php?di=KFEP
pm attım cihan abi gelmedimi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Yukarıda da yazdım zaten, dediğin gibi iki tarafa da, üst tarafada, yani siyah iki parçanın altına, hemde motorda gidonun oturduğu yere şamrel uyguladım ve sıktım ama, bu seferde gidon la motor arasında temas eden hiç metal yüzey kalmadığından ne kadar sıkarsan sık gidon aşağı yukarı hareket ediyor. Böyle olunca siyah parçaların altındaki şamrelleri sökmem gerekti, ama gidonun motor üserindeki oturduğu kısma 2 kat şamrel uygulayarakta olumlu sonuç aldım.
anladım zaten titreşimde alttan geldiği için lastik kesmiş oldu titreşimi...yarın bende denicem bakalım nasıl olcak...eğer olursa cb'nin heryerine lastik takarım
-
18 Temmuz 2012, 23:31
#28532
arkadaşlar dün sigorta yaptırdım..110 veren 95 veren vardı..axa da 55 dedi.yaptırdım..
bu arada, 2011 model motorumda 3-4 viteste 5-6 bin devirde tekleme oluyor.özellikle bol rüzgar alıyorsam.serviste hallederler sanırım.benim motor da o üretimden herhalde..fikri olan varmı ? arka çantam givi 52 litre.gerçekden süper oluyor.bütün marketimizi içine aldı vallahi ya..2 kask + mont alıyor.çok iyi oluyor büyük çanta ki motora da ayrı bir hava katıyor..tek eksiğim lastik..inşallah michelin alıcam..Allah olmayanlara da versin motor inşallah..Olanlara da bol güvenlikli sürüşler..
saygılar..
-
18 Temmuz 2012, 23:32
#28533
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
anladım zaten titreşimde alttan geldiği için lastik kesmiş oldu titreşimi...yarın bende denicem bakalım nasıl olcak...eğer olursa cb'nin heryerine lastik takarım
Aslında titreşimi sürücüye ileten motorla şase arasındaki bağlantı noktalarına aynı uygulama yapılabilir. Elbette cbf 150 için bu seviyede bi çalışmaya ihtiyaç yok, ben sadece gidonda hisettiğim, belirli devirlerde oraya çıkan titreşimin önüne geçmek için yaptım bu çalışmayı ve cbfd teki titreşim zaten çok aşırı olmadığından, faydasını gördüm. Ama titreşimden şikeyet edilen diğer modellerde işe yarayabilir. Tamamen kesmesi olanaksız da olsa %20-30 dahi titreşimin etkisini azaltması sürüş konfuruna mutlaka + olarak yansıyacaktır.
-
18 Temmuz 2012, 23:38
#28534
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Aslında titreşimi sürücüye ileten motorla şase arasındaki bağlantı noktalarına aynı uygulama yapılabilir. Elbette cbf 150 için bu seviyede bi çalışmaya ihtiyaç yok, ben sadece gidonda hisettiğim, belirli devirlerde oraya çıkan titreşimin önüne geçmek için yaptım bu çalışmayı ve cbfd teki titreşim zaten çok aşırı olmadığından, faydasını gördüm. Ama titreşimden şikeyet edilen diğer modellerde işe yarayabilir. Tamamen kesmesi olanaksız da olsa %20-30 dahi titreşimin etkisini azaltması sürüş konfuruna mutlaka + olarak yansıyacaktır.
evet cbfteki yüksek devirde olan ufak titreşim gidona vuruyor oda elde uyuşma oluşturuyor,başka bi yere gerek yok cbfte şuan senin motor elektirikli bisiklet
biraz tecrübeli olsam uyguluyacağım sağına soluna ama ellemek istemem açıkcası
-
19 Temmuz 2012, 01:28
#28535
abana1903 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun:( o kaçanlar inş cezalarını dünyadayken bulur. motora binen arkadaşlar lütfen korumalarımız tam olsun. Görüyorsunuz ortamın ne kadar bk olduğunu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
tamam kardeşim. 18 ağustos günü sabah 6 gibi çıkarız bi aksilik olmassa.o günde trafik ana baba günü olur hadi hayırlısı
dönüşte 25 veya 26 ağustos olur bnm.uyarsa birlikte döneriz. İstanbulda görüşelim bi gün inş
gidiş bana uyar kardeşim yine haberleşiriz dönüş için de o zaman konuşuruz uyarsa aynen döneriz kısmet inşallah istanbulda da olur müsait bir zamanda görüşelim
-
19 Temmuz 2012, 11:58
#28536
Dün motoru basınçlı su ile yıkadım. Normalde janta sıçrayan yağlar vs, yıkamacılardaki köpüğü sıkınca giderdi, 2-3 kere sıkıp bekledim yine de çıkmadı. Bu würth lpc 200 acayip bir yağ yapıştı mı bırakmıyor. Zincire basınçlı su vurdum bana mısın demedi bir de sıçramasa süper. Akşama gazyağı ile silicem jantı mecburen. Bugün zinciri tekrar yağladım sıçrayacağı kadar sıçrasın da Toz toprağa girmedikçe bu yağ çok iyi geldi bana , hiç zincir sesi kalmadı. Ama çok toz toprak tutacağından eminim.
-
20 Temmuz 2012, 02:03
#28537
Garip1701 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar dün sigorta yaptırdım..110 veren 95 veren vardı..axa da 55 dedi.yaptırdım..
bu arada, 2011 model motorumda 3-4 viteste 5-6 bin devirde tekleme oluyor.özellikle bol rüzgar alıyorsam.serviste hallederler sanırım.benim motor da o üretimden herhalde..fikri olan varmı ? arka çantam givi 52 litre.gerçekden süper oluyor.bütün marketimizi içine aldı vallahi ya..2 kask + mont alıyor.çok iyi oluyor büyük çanta ki motora da ayrı bir hava katıyor..tek eksiğim lastik..inşallah michelin alıcam..Allah olmayanlara da versin motor inşallah..Olanlara da bol güvenlikli sürüşler..
saygılar..
Arkadaşım almadan öncede forumda takılıyodun bu sorunu biliyordun neden denemeden aldın motoru? sorunu serviste çözüyolar diye biliyorum karbüratörle ilgili bir durum olması lazım hava girişini genişletiyorlardı diye biliyorum.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
20 Temmuz 2012, 09:19
#28538
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Dün motoru basınçlı su ile yıkadım. Normalde janta sıçrayan yağlar vs, yıkamacılardaki köpüğü sıkınca giderdi, 2-3 kere sıkıp bekledim yine de çıkmadı. Bu würth lpc 200 acayip bir yağ yapıştı mı bırakmıyor. Zincire basınçlı su vurdum bana mısın demedi
bir de sıçramasa süper. Akşama gazyağı ile silicem jantı mecburen. Bugün zinciri tekrar yağladım sıçrayacağı kadar sıçrasın da
Toz toprağa girmedikçe bu yağ çok iyi geldi bana , hiç zincir sesi kalmadı. Ama çok toz toprak tutacağından eminim.
Bi klasik boş fısfıslı camsil ambalajına mazot koy, basınçlı su ile zincir dişli ve jantlarını yıkamadan önce bolca mazot uygula. Bi 5 dk bekle, yumaşasın. Ondan sonra vur basınçlı suyu. Bak bakalım dişlinde zincirinde jantında bişey kalacak mı Olmazsa suyu vurmadan önce mazotu vurduktan sonra ellerine eldiven giy, jantını biraz ovala, yağ iyice kalksın, sonra suyu vur, ben mazot kullanarak, normal şebeke suyu basıncı ile dahi jant, dişli ve zincir temizliğini çok kaliteli bi biçimde yapabiliyorum. Kullandığım yağ da Förch, würth ten pek aşağı kalır bi yanıda yok diyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
evet cbfteki yüksek devirde olan ufak titreşim gidona vuruyor oda elde uyuşma oluşturuyor,başka bi yere gerek yok cbfte şuan senin motor elektirikli bisiklet
biraz tecrübeli olsam uyguluyacağım sağına soluna ama ellemek istemem açıkcası
Gidondaki titreşimi kesmek için % 100 bi sonuç alamadım. ama % 50 iyileşme olduğunu söyleyeiblirim. Yinede yapmaya değer. Alta bi kat şamrel, siyah parçaların altınada 1 cm kadar plastik cırcır (klips) parçası keserek yapıştırdım, bu şekilde denedim. 40 km yol yaptık eldivensiz, sağ elimde uğuşma veya karıncalanma olmadı. % 100 olmasada bi iyişeşme yaşadım. % 100 olabilir mi bilmiyorum ama, gidonu motora monte ederken metal metale değen tüm kısımlarına plastik veya şamrel uygulamak lazım. Buda olmuyor. En azından vidalar metal ve gidonu vidalar tutuyor, bunları da izole etmek hayli sıkıntılı olacak sanırım. Neyse kısmen de olsa iyileşme yakaladım. Yeterli.
-
20 Temmuz 2012, 10:27
#28539
[QUOTE=Garip1701;2749234]sentürk geçmiş olsun..Allah daha büyüğünden esirgesin[/QUOTE amin cümlemize
-
20 Temmuz 2012, 15:48
#28540
Canta
Selam arkadas motorun hayırlı olsun öncelikle givi canatanin resmini yüklersen cok iyi olur birde kaça aldın fiyatını yazarsan senirim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)
Bu Konudaki Etiketler