36 bin krank değişimi için inanılmaz erken bi km. Sert ve devirli kullanım çok fazla demek ki dediğin gibi. Bu arada krankın bittiğini nasıl anladılar ? Yani servis nasıl anladı ? Motorda baş gösteren hangi olumsuzlukların sonrasında krankın değişmesi gerektiğini söylediler sana ? Yani şöyle olmuş, böyle olmuş, bu yüzden krankın değişecek vb nasıl bi açıklama yaptılar. Krank neden değişiyor. Kranka ne olmuş
? Anlatırsan krank bitme belirtilerini, bizde (aa..krankın ömrü bitti) diyebiliriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
Yüksek cc den sonra cbf e dönen bi çok kişi var. Tekrar aramıza hoşgeldin. Keşke durum olsa, büyük cc motorumuz olsa, yanınada cbf i koysak. Ekonomik durum buna kesinlikle müsade etmediği için bizde cbf in yanına büyük motor almıyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
Ön balataları mazot sıktıysa frenlerin tutmayabilir. Sakın bi daha yapma, diske ve balatalara mazot sıkma. Motoru mazotla temizlerken bi zerre bile olsa bulaşmamasına çok dikkat et. Fren neredeyse yokmuş gibi bişey oluyor. O çiyaklama sesi için ya balatayı söküp ince zımpara atacaksın ve tekrar takacasın, ya basınçlı su ile iyice fren kaliperinim her yerini, balatanında arasına arasına tutarak, diski de yıkayacaksın, yada paraya kıyıp bi tane balata temizleyici sprey alacaksın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------
Cbf 150 ile gitmedğim yer kalmadı, param yok diye değil, zamanım yok diye gezemiyorum, yoksa gözümü kapatır Türikiye yi turlarım. Ama büyük motor alsam bu sefer zamanım olsada benzin için param olmadığı için gezemeyeceğim. Büyük motor bütçe ve imkan meselasi.