Muayeneden geçememe olayı şöyle oluyor xenonların, mercekli xenon değilse, ışık çok fazla dağılıyor. Muayende far ayarı sorunlu çıkıyor ver geçmiyor. Mercekli xenonda aydınlanan yer bellidir. Farın aydınlattığı alanda ışık dağılmaz. Belli bi çizgide tamamen kesilir. Ama klasik merceksiz xenonlar böyle değil, iyi bi far kafa ayarı çekilmesi gerekiyor.
Ayrı hat çekilmesi olayına bende katılıyorum. En kötü olmaz ya, ürün gayet kaliteli ve zaten 35 watt bi ürün. Ama yinede kötü senarya düşünürsek, kısa devre, fazla akım çekme veya benzeri bi olumsuzluk neticesinde ayrıca xenon için aküden doğrudan alınan hat sayesinde motora bişey olmaz. Xenon veya balast yandığıyla kalır. En olmadı belki akü biter falan. Bu anlamda Koray da zaten böyle yapma taraftarı. Yani aküden direk ayrıca bir hat.
Bizde bilen adama şöyle olsun, yok böyle olsun diyoruz, ayıp ediyoruz aslında
Teknik olarak en uygunu neyse öyle yapalım Koray cım. Yarını iple çekiyorum. İlk baş bi çay içeriz iskelede. Ama çay bahçesinde oturacağımız yeri bi koku testinden geçirmek lazım bu sefer
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
O motora bitiyorum diyebilirim, bir sonraki motorum olacak inşallah, hem farklı bi sınıf hem sevdiğim bi sınıf, hemde farklı güzel bi deneyim olacak benim için. Ki 250 cc performansını yeterli buluyorum. 80-90 takılmaktna keyif almasaydım cbfi sevemezdim zaten.
Bi deneme imkanı yakalayamadım şu sym gts evo ile. Kısmet olmadı. Beyazı çok hoşuma gidiyor. Gelin gibi güzel, maşallahı var. Yolcu konforuda çok kaliteli olmalı değil mi. Evli olunca mecbur düşünüyorsun bunuda.