Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #27781
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet bende gidip birebir görüştüm.... zaten evime 10 dakika uzaklıkta ki ankara bayiliğini almak için konuşmaya çağrılmıştım... neyse konu bu değil... apache 150 nin üzerindeki emisyonlar türkiye şartlarına uymadığından gelmemiş daha önce.. ama bu sene 150-200 modeli için baya uğraşıldığı ve emisyonunun düşürülüp getireceği bilgisine sahip oldum..arama model olan 180 lik ve 160 lık gelmeyecekmiş.. ama türkiyede bir kaç tane 160 lık varmış.... oda çok az sayıda gelip bayilere devredilmiş.. bir tanesini denizlde görmüştüm.. cbf e yapılan son zamllarla millet başka arayışlara girdi..
    doğru bende bunu duymuştum dazzer hakkındada bunlar söyleniyor :S


    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o haber doruysa çok güzel bi haber abs li yeni kafa grenajlı cbf150 güzel alettir oo sesizliğini özledim de alıncak bi hali kalmadı artık fiyata bak keşke satmasaydım
    teknik detayları bilmiyorum malesef ancak yanlış bilgi vermişim İSOTO olacak kosifler değil bmw ye gitti aklım =) sorusu olan olursa direktman motorsiklet ithalat müdür yardımcısıyle görüşme imkanı bulmuştum tekrar sorabilrim gidip ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

    [/COLOR]

    Benim eski motorda kappa 35 vardı. Eve 20 kg damacana su taşıyordum. Canavar gibiydi, ne kırılma ne bişey oldu. Şimdi çanta demiri ile birlikte 46 kappa var. Çok daha güzel. Kesinlikle yan çanta vb ek bagaj hacmine ihtiyaç duymuyorum. Market, çarşı, pazar, işimi rahatlıkla zorlanmadan görebiliyorum.[/QUOTE]

    abi tabi çanta demiri daha sağlam olur bide kappa farkı =) ancak benim taşıdığım yük 10 kg yi geçmiyor ama 30 kg taşıyabileceğini biliyorum =)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27782

    Üyelik
    08 Mayıs 2011
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Honda XL650 TRANSALP
    Alıntı tecnomaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet sonunda benim motorum da geldi. Harika bir iş çıkarıp otobüs bagajına olabilecek en güzel şekilde sabitlemişler. Ön teker otobüsün sol tarafındaki bagajda arka teker sağ tarafındaki bagajda olacak şekilde yanlamasına ve en öndeki bagajın en aracın en önünde duracak şekilde.

    Halatlarla sıkıca bağlanarak otobüsün bagaj duvarından kıpırdayamayacak şekilde. Fakat tam temas noktasına bir karton bir bez gibi sürtünmeyi azaltacak herhangi bir çözüm yapmadıklarından sağa sola hareket değilde kasislerde araç esnedikçe yukarı aşağı hareket oluşmuş ve sağ grenajda ciddi bir boya kalkması yaşanmış. Ekte fotosunu da yüklüyorum.

    Bu kadar güzel montajı yapan satıcının personelinin böyle ufak bir ayrıntıyı atlaması çok anormal birşey. 5 cm lik bir karton parçası koysa oraya problem olmayacak. Çünkü otobüsün tam bagaj ortasındaki demir taşıyıcıya temas ettiği nokta ve tüm yükün oraya bindiği bakıldığında bile belli. Zaten grenajın o bölgesi yan yüzün en çıkıntılı yeri.

    Neyse nazarlık dedik ama firmaya şikayetimi de dile getirdim. Grenaj talebim devam ediyor. Umarım bir çiğlik yapmaz ve hatalarını telafi ederler.

    Bu arada far anahtarında uzun ve kısa ayarı var. Her halükarda farlar yanık ben bir on off göremedim. Farların söndürülmesi mümkün değilmi acaba. Henüz dikkatlice bakamadım akşam karanlığında sabah bir kez daha bakacam ama merak da ettim 2011 lerde farlar sönmüyor mu yoksa benmi dikkatsiz davrandım

    İlk vitesli motor sürüşüme göre kendimi başarılı buldum. Sanki yıllardır sürüyormuş gibi rahattım vites konusunda.

    Gel gelelimki hani derler ya şişede durduğu gibi durmuyor. Yahu bu motorda resimde durduğu gibi durmuyor. Hiç görmeden karar vermiştim bu modele. Sadece fotolarına bakarak. Kesinlikle fotolardakinden çok daha dolgun bir model. Gerçeği bayağı iri imiş. Aslında boyum ve kilom yerinde ama beklediğimden çok daha iri imiş. Resimlerde ufak tefek çıkıyor namussuz. Böyle olunca bir daha mutlu oldum. amma velakin acayip kasıldım trafiğe çıkınca. Diken üstünde idim sanki altımdan kaçacak canavar gibi sıkıca sarıldım bacaklarımla depoya ellerimle gidona. 3 km sürdü eve yolculuğum geldiğimde acayip yormuştum kendimi. Motor değil ben kendi kendimi yordum. Acayip kasmışım kollarım kopacak gibiydi. Karar verdim trafiğin olmadığı zaman ve yerlerde biraz daha alışmaya bu canavara. İşte o anda garaj yerimde başka bir motor park etmiş ve onu gördüm. O da bir honda. Transalp imiş yaklaşınca okudum. Benim canavar oldu kedi yavrusu.

    Bu duygular içerisinde sabah garajımdaki zaafımla buluşmak üzere bir uzun gece daha geçecek.

    Tam anlatamadım en son çocukken yaşadığım hevese benzer halimi belki ama siz anlamışsınızdır beni.

    Herkese iyi geceler.

    Aradım buldum geçen yıl mayıs ayında bu duygularımı yine bu forumda paylaşmışım. İtina ile kullandığım motorum şu an 3700 km dedi. Ne günler yaşadık kendisi ile tadına doyamadım. Şubat ayında Honda Eğitiminde de yine bir cbf 150 ile çok tatlı günler geçirdim ve ne kadar doğru bir seçim yaptığımı bir kez daha anladım.

    Bu motor kesinlikle ilk motor için mükemmel. Yine şehiriçi trafiği için de mükemmel. Bu pazar günü Erzincan'dan Sivas'a drag yarışlarını izlemeye bir grup arkadaşla birlikte gideceğiz. Şu ana kadar en düşük cc ile katılan benim. Biraz zor olacak diğerlerine ayak uydurmak ama güzel bir tecrübe olacak. Yaklaşık 500 km lik gidiş dönüş yolculuğundan sonra ayrılmayı planlıyorum motorumdan. Artık biraz daha büyümenin vakti geldi benim için. Tercihim yine honda ama gerisi tamamen duygusal. Bulursam (temizinden) nx-4 falkon, 650 dominatör veya bütçeme uygunu düşerse xl 650 transalp arıyorum.

    Beni yaklaşık 1 yıldır üzmeyen ve keşke bütçem el versede şehiriçi binmek üzere satmadan ikinci motorumu alabilsem dedirten cbf 150 motorumun satılık ilanını verdim malum siteye (Buradan Bakabilirsiniz).

    Bu vesile ile bu Sivas 'da düzenlenen yarışları da duyurmuş olayım. Herkese iyi geceler.

  3. #27783
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    evet motor serüvenim burda bitti 3 aydır boğaz ağrısından ölüyorum doktor faranjit teşhisiyle motoru yasakladı. resmen bu hastalık bana saplandı kaldı .hiç geçmiyor . allahım kimseye yaşatmasın.amin. sizlere motorlarınızla sağlıklı bir hayat dilerim.
    bu efe mut'lu

  4. #27784
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motor serüvenim burda bitti 3 aydır boğaz ağrısından ölüyorum doktor faranjit teşhisiyle motoru yasakladı. resmen bu hastalık bana saplandı kaldı .hiç geçmiyor . allahım kimseye yaşatmasın.amin. sizlere motorlarınızla sağlıklı bir hayat dilerim.
    Geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede iyileşirsin. Sağlık her şeyden önce gelir. Bende geçenlerde 2 hafta geçmeyen boyun ağrısı çektim. Bıçak gibi ağrılar saplanıyor geceleri bile uyandırıp kıvrandırıyordu. 5 senedir kafada 1300-1500 gram ağırlıklarda kasklarla, son bir senedir 1500 gram çeneden açılır ls2 kaskımla motosiklet kullanıyorum. Çok ağır. Boyun fıtığı oldum sandım. Baya tırstım. Ama 1000 gram seviyelerinde açık kask almaya karar verdim bu tırsıntı eşliğinde. Açık kasklar çok hafif, 1000-1100 gram seviyelerinde. Ls2 - Cox olabilir. Ekonomik ama güzel bi açık kask alacağım. Zaten önümüz yaz. Boyun fıtığı olmamak lazım. Önlem almak şart. Ben emekli oluncada motosiklet kullanabilmek isterim. Bu bağlamda Kendimizi elimizden geldiğince korumalıyız.
    Son 1 senedir onu kullanıyorum.

  5. #27785
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motor serüvenim burda bitti 3 aydır boğaz ağrısından ölüyorum doktor faranjit teşhisiyle motoru yasakladı. resmen bu hastalık bana saplandı kaldı .hiç geçmiyor . allahım kimseye yaşatmasın.amin. sizlere motorlarınızla sağlıklı bir hayat dilerim.
    allah razı olsun geçmiş olsun
    bendede var faranjit belkide genetik olabilir babamdada var ancak 2 hafata önce benimkide kudurdu gittim doktora ancak motor hakkında bişi demedi ama benimki daha başlangıç seviyesinde sanırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede iyileşirsin. Sağlık her şeyden önce gelir. Bende geçenlerde 2 hafta geçmeyen boyun ağrısı çektim. Bıçak gibi ağrılar saplanıyor geceleri bile uyandırıp kıvrandırıyordu. 5 senedir kafada 1300-1500 gram ağırlıklarda kasklarla, son bir senedir 1500 gram çeneden açılır ls2 kaskımla motosiklet kullanıyorum. Çok ağır. Boyun fıtığı oldum sandım. Baya tırstım. Ama 1000 gram seviyelerinde açık kask almaya karar verdim bu tırsıntı eşliğinde. Açık kasklar çok hafif, 1000-1100 gram seviyelerinde. Ls2 - Cox olabilir. Ekonomik ama güzel bi açık kask alacağım. Zaten önümüz yaz. Boyun fıtığı olmamak lazım. Önlem almak şart. Ben emekli oluncada motosiklet kullanabilmek isterim. Bu bağlamda Kendimizi elimizden geldiğince korumalıyız.
    Son 1 senedir onu kullanıyorum.
    abi haklısın ama açık kasklarda koruma olarak zayıf kalıyor bence çünkü en önemlisi allah korusun bi kazada düştüğünde yada uctuğunda ilk vuracağın yerlerden biri çenen ve motorcumda denk geldiğim pendik şifa hastahanesi baş hekimi (ilk cbf150 almış sonra cbf600) kapalı kask kullan tavsiyesinde bulundu neden dememede hiç bir ameliyat çeneni düzeltemez dedi abi fullface ama hafif bi kask bul bence ne olur ne olmaz canını riske atma

  6. #27786
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yetkili servisten aldıysan orjinaldir, ama daha farklı bi yerden aldıysan sorun olabilir. Birde harici yerlerde cbf 150 bujisi adı altında cr7-e hatta cr6-e buıjiler satılıyor. Bizim orj. Buji cr8-e olacak. En azından bunu kontrol edebilirsin Cr7 veya 6 ise sakın takma bile.

    Bi kaç gün önce yetkili servis harici bi yerden, orjinal olmayan hava filtresi aldım. Bi taktım. Rölanmti 0.2 seviyelerinde düştü. Çekiş düştü. Ne dandik bi filtreyse hava geçirme özelliği düşüktü. Ertesi gün, yani bu gün orj.. temin ederek taktım. Hemen olumlu farkı fark ettim. Motorun en önemli 3 parçası, bunların düşük kaliteli veya yan sanayisinden uzak durmak lazım. Buji, yağ ve hava filtresi.[COLOR="Silver"]
    Ben güvendiğim bir yerden almıştım buji ile balatayı.Bujinin sahte mi orjinal mi oldugunu bile anlamadan yanlış bujiyi bana verdiğini düşünüyorum kitapçıkta yazanla şu an bende olan buji farklı "CR9E" NGK buji vermiş.Ben de telefon açıp yanlış bujiyi verdiğini söyledim ama yanlış olmadıgını söyledi vallahi ben bir şey anlamadım bu işten..Orjinal mi derken kendisi bile yanlış çıktı sanırım.Orjinal diye verdiği CBF 150 balatası da orjinal değil gibime geldi.Üzerinde çince yazılar var.

  7. #27787

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet motor serüvenim burda bitti 3 aydır boğaz ağrısından ölüyorum doktor faranjit teşhisiyle motoru yasakladı. resmen bu hastalık bana saplandı kaldı .hiç geçmiyor . allahım kimseye yaşatmasın.amin. sizlere motorlarınızla sağlıklı bir hayat dilerim.
    Allah tazı olsun. inşallah tez zamanda iyilrşirsin
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  8. #27788
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben güvendiğim bir yerden almıştım buji ile balatayı.Bujinin sahte mi orjinal mi oldugunu bile anlamadan yanlış bujiyi bana verdiğini düşünüyorum kitapçıkta yazanla şu an bende olan buji farklı "CR9E" NGK buji vermiş.Ben de telefon açıp yanlış bujiyi verdiğini söyledim ama yanlış olmadıgını söyledi vallahi ben bir şey anlamadım bu işten..Orjinal mi derken kendisi bile yanlış çıktı sanırım.Orjinal diye verdiği CBF 150 balatası da orjinal değil gibime geldi.Üzerinde çince yazılar var.
    Ya tüh, Ben cr-9 e vermiş olabileceklerini hiç aklımdan geçirmemiştim. Normalde buji isteyince cbf 150 için, ytrtkili servis değilse aldığın yer. 6-7 e falan verebiliyorlar. cr9-e de yanlış değil, özellikle istemediğin taktirde bu bujiyi genelde vermiyorlar. Bu yüzden üstte ki mesajımda söz konusu etme gerği duymadım ama. Hatta cr-9 e bizim kullanma klavuzunda uzun yol, yüksek performans sürüş için buji. Buna benzer bişeyler yazıyor. Rahat ol. O buji çok iyi. Kusura bakma, benim yüzümden telefon falan uğraşmışsın. Hiç aklımdan geçmezdi sana cr-9 e buji versinler. Çok güzel. İyi günlerde kullan bujini.

  9. #27789

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    15-50 mobil tam sentetik yağ almış bulunmaktayım an itibari ile
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  10. #27790
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya tüh, Ben cr-9 e vermiş olabileceklerini hiç aklımdan geçirmemiştim. Normalde buji isteyince cbf 150 için, ytrtkili servis değilse aldığın yer. 6-7 e falan verebiliyorlar. cr9-e de yanlış değil, özellikle istemediğin taktirde bu bujiyi genelde vermiyorlar. Bu yüzden üstte ki mesajımda söz konusu etme gerği duymadım ama. Hatta cr-9 e bizim kullanma klavuzunda uzun yol, yüksek performans sürüş için buji. Buna benzer bişeyler yazıyor. Rahat ol. O buji çok iyi. Kusura bakma, benim yüzümden telefon falan uğraşmışsın. Hiç aklımdan geçmezdi sana cr-9 e buji versinler. Çok güzel. İyi günlerde kullan bujini.


    "CR9E" yazıyor bu bujide .Emin misin ethem abi yani klavuzda CPR8EA-9 (NGK) ya da CPR9EA-9 (NGK) kullanın diyor.

  11. #27791

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15-50 mobil tam sentetik yağ almış bulunmaktayım an itibari ile

    Birde powerplus diye bir balata spreyi aldım satan kisi wurthden daha çok dayanır daha iyi dedi , bakalım nasıl çıkacak , daha önce bu markayı duyan yada kullananiz oldu mu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

    Yağ degisimini kendim yapsam. (2400lu km lerde ) garanti den çıkmaz dımı , sonuçta 4000 de yağ degisimi var kitapçıkta
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  12. #27792
    halepli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Motosikleti
    Yamaha cygnus l
    motorcu arkadaşım gitdiği toptancılarda michael marka kullanmıyorlarmış ..bu iş yaş yani yeni ararış içindeyim buz motor altarnatifler arasında bakalım başka yerlere

  13. #27793
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15-50 mobil tam sentetik yağ almış bulunmaktayım an itibari ile
    Bu mevsim için çok güzel bi tercih.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...O__nyUvmtHyzlA

    "CR9E" yazıyor bu bujide .Emin misin ethem abi yani klavuzda CPR8EA-9 (NGK) ya da CPR9EA-9 (NGK) kullanın diyor.
    Elimde Ümraniye db motordan aldığım yedek buji var. Yani yetkili servisten satın alınmış bi buji. Bakım km si gelince değiştiricem, yedek bekletiyorum. Sendeki bujinin kodu (fotoğrafta görünen ise) 6263 ya, bendeki bujinin kodu ise 2306 ve (CPR8EA-9). Senin buji farklı o zaman, yetkili servisten almamış olabilirmisin ? Aynı şekilde CPR9EA-9 da olabilir.

    Senin buji fotoğrafını koyduğun 6263 kodlu buji ise orjinal buji değil. Kodlar kafa karıştırıyor. Yanlış bilgi vermiş olmayalım.

    Sendeki kitapçıkta geçen buji değil, bizim motorlara olur mu ? Takarsan nasıl bi olumsuzlukla karşılaşırsın bilmiyorum. Bendeki, yani orjinal buji bu:



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde powerplus diye bir balata spreyi aldım satan kisi wurthden daha çok dayanır daha iyi dedi , bakalım nasıl çıkacak , daha önce bu markayı duyan yada kullananiz oldu mu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

    Yağ degisimini kendim yapsam. (2400lu km lerde ) garanti den çıkmaz dımı , sonuçta 4000 de yağ degisimi var kitapçıkta
    Balata spreylerinin aşağı yukarı hepsinin balatayı temizleme gücü ve kalitesi aynı, şu marka şöyledir bu marka böyledir diye bişey hiç duymadım.

    Yağ değişimi 2500 km de kendin yapabilirsin. Ama 4000 de servise gitmen gerekli garanti için.

  14. #27794

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mevsim için çok güzel bi tercih.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------



    Elimde Ümraniye db motordan aldığım yedek buji var. Yani yetkili servisten satın alınmış bi buji. Bakım km si gelince değiştiricem, yedek bekletiyorum. Sendeki bujinin kodu (fotoğrafta görünen ise) 6263 ya, bendeki bujinin kodu ise 2306 ve (CPR8EA-9). Senin buji farklı o zaman, yetkili servisten almamış olabilirmisin ? Aynı şekilde CPR9EA-9 da olabilir.

    Senin buji fotoğrafını koyduğun 6263 kodlu buji ise orjinal buji değil. Kodlar kafa karıştırıyor. Yanlış bilgi vermiş olmayalım.

    Sendeki kitapçıkta geçen buji değil, bizim motorlara olur mu ? Takarsan nasıl bi olumsuzlukla karşılaşırsın bilmiyorum. Bendeki, yani orjinal buji bu:

    http://g1206.hizliresim.com/y/2/7chb8.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------



    Balata spreylerinin aşağı yukarı hepsinin balatayı temizleme gücü ve kalitesi aynı, şu marka şöyledir bu marka böyledir diye bişey hiç duymadım.

    Yağ değişimi 2500 km de kendin yapabilirsin. Ama 4000 de servise gitmen gerekli garanti için.

    Balata sprey i 500ml büyük olması iyi oldu, mobili de koydum artık aklımda olan bı de zincir yaglamak var onu da haftaya düşünüyorum
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  15. #27795
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mevsim için çok güzel bi tercih.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------



    Elimde Ümraniye db motordan aldığım yedek buji var. Yani yetkili servisten satın alınmış bi buji. Bakım km si gelince değiştiricem, yedek bekletiyorum. Sendeki bujinin kodu (fotoğrafta görünen ise) 6263 ya, bendeki bujinin kodu ise 2306 ve (CPR8EA-9). Senin buji farklı o zaman, yetkili servisten almamış olabilirmisin ? Aynı şekilde CPR9EA-9 da olabilir.

    Senin buji fotoğrafını koyduğun 6263 kodlu buji ise orjinal buji değil. Kodlar kafa karıştırıyor. Yanlış bilgi vermiş olmayalım.

    Sendeki kitapçıkta geçen buji değil, bizim motorlara olur mu ? Takarsan nasıl bi olumsuzlukla karşılaşırsın bilmiyorum. Bendeki, yani orjinal buji bu:

    http://g1206.hizliresim.com/y/2/7chb8.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------



    Balata spreylerinin aşağı yukarı hepsinin balatayı temizleme gücü ve kalitesi aynı, şu marka şöyledir bu marka böyledir diye bişey hiç duymadım.

    Yağ değişimi 2500 km de kendin yapabilirsin. Ama 4000 de servise gitmen gerekli garanti için.
    Ethem abim madem öyle Adana merkeze gittiğimde değiştireceğim bujiyi.İnsallah balata da orjinaldir.

  16. #27796
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Ethem abi dişliden sanki pek memnun kalmadım yahu..
    Acaba orjinale geri mi dönsem...

  17. #27797
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ethem abi dişliden sanki pek memnun kalmadım yahu..
    Acaba orjinale geri mi dönsem...
    Nasıl olumuzluklar gözlemliyorsun ? Zaten birden ön dişi bir diş büyültmek, arkayı 3 diş küçültmekle aynı oranda bi değişiklik. Yanioran olarak büyük bi değişiklik aslında. Orjinal dişliye nazaran 5. viteste motorun kullandığı devir baya düşer. Düz yolda sabit giderken veya bayır inerken bu rahatlamayı fazlaca hissedersin. Ama aynı oranda da tork kaybını ve ara hızlanmaların zayıflamasını da fazlaca hissedersin. Sorun bu ise orjinaline bence dön. Mesela gelecek gezi planlarımız için Uludağ falan konuştuk ya bugün, o dişli ile Uludağ baya kasar, tatsız olur. Heleki sakın arkana bide yolcu alıp gelmeyi deneme Bu cbf için de böyle, yani önde bir diş büyültmek cbf te de bahsettiğim yol koşullarınıda yolculu iken kasar. Orjinal dişliyi arattırır. Yani ne yazık ki hep düz yolda gezmiyoruz ve hep yolcusuz kullanmıyoruz. Önü bir diş büyülltüğümüzde cbf te de her yol koşullarında, her şartta, yolculu iken bi takım hoş olmayan tork ve çekiş kaybı gözlemleyebiliyorsun. Orjinaline bence dön. Veya denemek istiyorsan orj. döndükten sonra arkayı 1 diş yok demiştin galiba, 2 diş ufağını takarak dene. Buda hoşuna gitmediyse orj.. inden şaşma. Bunca km dir orjinal dişle gezdin. farkını bilirsin. Canını sıkıyorsa elbette orjinaline dönebilirsin.

  18. #27798
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balata sprey i 500ml büyük olması iyi oldu, mobili de koydum artık aklımda olan bı de zincir yaglamak var onu da haftaya düşünüyorum
    En güzelini yapmışssın fazla para veremeye gereke yok.
    Aman zincir yağını fazla kaçırma ben ettim sen etmeyesin..

  19. #27799
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl olumuzluklar gözlemliyorsun ? Zaten birden ön dişi bir diş büyültmek, arkayı 3 diş küçültmekle aynı oranda bi değişiklik. Yanioran olarak büyük bi değişiklik aslında. Orjinal dişliye nazaran 5. viteste motorun kullandığı devir baya düşer. Düz yolda sabit giderken veya bayır inerken bu rahatlamayı fazlaca hissedersin. Ama aynı oranda da tork kaybını ve ara hızlanmaların zayıflamasını da fazlaca hissedersin. Sorun bu ise orjinaline bence dön. Mesela gelecek gezi planlarımız için Uludağ falan konuştuk ya bugün, o dişli ile Uludağ baya kasar, tatsız olur. Heleki sakın arkana bide yolcu alıp gelmeyi deneme Bu cbf için de böyle, yani önde bir diş büyültmek cbf te de bahsettiğim yol koşullarınıda yolculu iken kasar. Orjinal dişliyi arattırır. Yani ne yazık ki hep düz yolda gezmiyoruz ve hep yolcusuz kullanmıyoruz. Önü bir diş büyülltüğümüzde cbf te de her yol koşullarında, her şartta, yolculu iken bi takım hoş olmayan tork ve çekiş kaybı gözlemleyebiliyorsun. Orjinaline bence dön. Veya denemek istiyorsan orj. döndükten sonra arkayı 1 diş yok demiştin galiba, 2 diş ufağını takarak dene. Buda hoşuna gitmediyse orj.. inden şaşma. Bunca km dir orjinal dişle gezdin. farkını bilirsin. Canını sıkıyorsa elbette orjinaline dönebilirsin.
    aslında uzun yol yaptığımı biliyorsun... sürekli km lerimin hepsi uzun yolda olmakta.

    bu dişliyi biraz yadırgadım.. bana fazla güven vermedi.. 5. viteste 7000 rpm 90 KM/sa çok mükemmel ve güzel bir ivme çiziyor..
    motorun 500 rpm rahatladığı ortada bu da bayağı kendini belli ediyor.. yakıt tasarrufu konusunda bana göre herkes avucunu yalasın..
    14T ile 5000 rpm de vites değiştiriyoken, 15T ile 6000 rpm de o ivmeyi yakalıyor.Yani fazla gaz açıyorum.Fazla gaz açmak demek karbüratöre
    fazla benzin çekmek demek.. yani kısacası kullanamadım.. Yada ilkkez bugün sürdüm alışamadım.. Ama tüm ybrciler memnun.. Şenol abide 16 T var ve
    oğlu ile birlikte uzun yol yapıyor.. 16T motora 3. viteste 100km hıza çıkartıyor.Bende bu işi anlamadım.Servise sordum o da motorunu rahatlatır falan dedi ama, muamma içindeyim..
    bu motorla 11,000 km yi 14 T ile yaptım ve 15 T yi takınca bi rahatlama hissttim..

  20. #27800
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman zincir yağını fazla kaçırma ben ettim sen etmeyesin..
    Fazla kaçırdım derken bende geçenlerde fazla
    Kacirmisim jant baya bi battı bi türlü kararını tutturamiyorum zincir yagamda pek kaliteli değil l. Castrol alalımda bide onu deneyelim bakalım..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler