Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #27661
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Usta motorlamı gelcen motorla gelceksen otobandan bas gel otagar ayrımına kadar orada tam otobanın kenarın da tekstilkent var benim dükkan orda ben seni zaten yoldan karşılarım gideriz beraber anes motorda bana 2 km ileride istoç sitesi var oda otobanın kenarında yeri çok basit telefonum aga...: 0535 300 56 44

    ( 2. köprü yolundan gelmen lazım )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

    yaa ben salaklaştım iyice soruya bak tabiki motorla gelcen lastik takcaz yaa
    Millet bu lastik fiyatlarını veren Anes Motor yetkilisinin imzasında alt tarafta adreste var ve adres Beşiktaşta Anes motorun birçok yerde mağazası var Kadıköydekinin bugün önünden geçtim mesela bence Anes motorun gideceğiniz mağazasında bu lastikler var mı diye öncesinde bi teyit alın hatta ayırtma şansınız varsa ayırtın bu forumu çok kişi okuyor sonra kalmaz malmaz taaa Kocaelilerden boşa gelmiş olunmasın. Saygılar.
    Anes motor yetkilisinin isim ve adres bilgileri aşağıda.

    ANES MOTOR
    Satış Müdürü
    Hakan Baki
    0212 216 20 16
    0554 880 05 75

    www.anesmotor.com

    Adres: Balmumcu ATV/SABAH Binasından Beşiktaş'a Doğru 150 metre Sonra Solda. No:48
    Barbaros-Beşiktaş / İSTANBUL
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27662
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Lastiklerin üretim tarihlerine de bakmak lazım. Hamuru sertleşmiş lastikler olabilir.

  3. #27663

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet bu lastik fiyatlarını veren Anes Motor yetkilisinin imzasında alt tarafta adreste var ve adres Beşiktaşta Anes motorun birçok yerde mağazası var Kadıköydekinin bugün önünden geçtim mesela bence Anes motorun gideceğiniz mağazasında bu lastikler var mı diye öncesinde bi teyit alın hatta ayırtma şansınız varsa ayırtın bu forumu çok kişi okuyor sonra kalmaz malmaz taaa Kocaelilerden boşa gelmiş olunmasın. Saygılar.
    Anes motor yetkilisinin isim ve adres bilgileri aşağıda.

    ANES MOTOR
    Satış Müdürü
    Hakan Baki
    0212 216 20 16
    0554 880 05 75

    www.anesmotor.com

    Adres: Balmumcu ATV/SABAH Binasından Beşiktaş'a Doğru 150 metre Sonra Solda. No:48
    Barbaros-Beşiktaş / İSTANBUL
    Arkadaşlar anesmotorun verdiği 150 Tl fiyat michelin lastikler için değilmiş...Pirelli lastikler içinmiş,,şimdi satış müdürü hakan beyi aradım..malesef michelin alma hayallerimiz suya düştü :(
    Lastiklerin çok iyi olduğunu söyledi satıcı ıslak zemindede çok iddialıymış,bilmiyorum yaaa ne yapsam acaba,fiyat gerçekten çok iyi acaba biraz daha sabredip michelinmi alsam..
    Buyrun lastikler burada http://www.anesmotor.com/?urun-1385-...rka-Takim.html

  4. #27664
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Anes'in sitesine baktım da Michilen yok.Acaba ellerinde varmıdır.?Yoksaki eğer Pirellinin lastiklerin üretim tarihi eğer uygunsa alırım.Ben michilene sordum 2011 in 40 ile 52.hafta arası üretimmiş.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  5. #27665
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    piyasası yükseldi yükseleli gerçekten böyle, ben kendi adıma konuşıyim, motorumda 1000 tl lik aksesuar olduğunu varsayalım. 15 binde. bakımlı bi motor, temiz, düşmesi yan yatması kesinlikle yok. Michalen lastikleri vs kappa 46 çantası, çanta demiri, ful koruma demirleri, uzun tur camı,4 lüflaşör depo kılıfı, 42 t arka dişlisi, o-ringli zinciri falanı filanı. Ben bu motoru 4 e satarsam yazık olurmu olmazmı sizce. Aynısını bayiden çıkartmaya kaltığında 6200-6300 tl seviyelerinde bu gün. Motor üzerindeki emeğimi hiç saymıyorum bile. Her ay atılan cilasını, incik incik yaptığım yağ takibini, zincir bakımını. Şehir içi kullanım oranı oldukça düşük, zorlanmamış sakin kullanılmış motor. Bence çok yazık olur. Alanda cebine kafadan 2000 tl koymuş olur. Oh ne güzel iş. İkinci el satıcısıda herhalde böyle düşünüyor. Her kez kendi cephesinden olaya baktığından ikinci el alıcısıda elbette kendince haklı ve ikinci el motorlara sıfır motor parası isteniliyor şeklinde olayı yorumluyor. Aksesuarlar zamanla tamamlanır, aksesuara o kadar para vermeyelim şimdi ok de, aksesuarlarlı motor isteniliyorsa bedava değil bu aksesuarlarda. Sıfır aksesur olsa motorum 3500 tl falan tanıdığa bildiğe hadi olsun. İşin ilginci ben motoruma 4000 tl ye ilan versem satılmayadabilir. Satıcıda değilim ama sanırım satılmaz. Gel 4000 tl ye e anlaşalım desem alırmıydın. Sadece yorum almak için soruyorum. Veya olaya nasıl yaklaşırdın Fiyat pahalı, km yüksek vb ? Yorumun ne olurdu ?
    Bende katiliyorum. Ve senden farklı olarak on arka demirlerim hariç, ön arka michelin ve 9800km deyim.

    Çantam 48lt ama nedense ölücüler 3000tl ancak veriyor.
    Ben 3.500tl ye bırakıyorum. Daha yağı bile 300km önce sentetik yağ ile değiştirdiğim motorumu ama herkes öldürme peşinde.

    Kimse kusura bakmasın ama 3250 son teklif edenede ben kıl oldum vermedim artık.

    Cbf rahat, konforlu, ekonomik ve sağlam bir motor bu paralara alınabilecek. O yüzden temiz bulanlar 2.el alsın, 0 km 5000tl olmuşken.

  6. #27666
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    150 TL mi Yav geçen ay sakatlığım nedeniyle çalışamadım bu ay maaş yatmadı motor taksidini zor yatırdım. Şimdi bu lastik olayı olcak iş değil.. İnşallah bi dahaki ayda olur ya

    ---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

    Malesef fiyat pirellli için geçerliymiş..

    Alıntı anesmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, mesaj da michlen yazısına dikkat etmemişim kusura bakmayın. Topic başlığından da anlaşılacağı gibi biz sadece Metzeler ve Pirelli satıyoruz. Vermiş olduğum fiyat Pirelli'nin yeni çıkarmış olduğu Duraction modeli içindir.

    Saygılarımla
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  7. #27667
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Lastik olayı kötü olmuş michelin olsaydı süperdi. 50 lira fark için michelinden vaz geçmem sanırım. pirellide kötü marka değil oldukça kaliteli ancak pirelli alırsam aklım yine michelinde kalır kesin

    bu ikinci el olayıda karıştı baya çok değişik rakamlar var ortada sıfırı 5000i bulmuşken sanırım yeni kasa ortalama km de bir motor 3500den aşağı satılmaz kazası vs yoksa. Ekstralara ben takılmıyorum neden derseniz alacak adam pek fazla önem vermiyor yavaş yavaş alırım diyor. Temiz az km li bir motor alıcısı için 4000 eder bence. 1000 lira az para değil.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  8. #27668
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Şu motor türkiyeye gelsin zannediyorumki hepimiz alırız hhee En azından ben alırım

    Ama cbf 150 mi asla satmam

    http://www.youtube.com/watch?v=5Uc3S...eature=related

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

    Şu motor türkiyeye gelsin zannediyorumki hepimiz alırız hhee En azından ben alırım

    Ama cbf 150 mi asla satmam


  9. #27669
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı Ahmet N. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar anesmotorun verdiği 150 Tl fiyat michelin lastikler için değilmiş...Pirelli lastikler içinmiş,,şimdi satış müdürü hakan beyi aradım..malesef michelin alma hayallerimiz suya düştü :(
    Lastiklerin çok iyi olduğunu söyledi satıcı ıslak zemindede çok iddialıymış,bilmiyorum yaaa ne yapsam acaba,fiyat gerçekten çok iyi acaba biraz daha sabredip michelinmi alsam..
    Buyrun lastikler burada http://www.anesmotor.com/?urun-1385-...rka-Takim.html
    Ben kullanıyorum bunları MT serisiyle karıştırmamak lazım.
    Michelin kullanmadığım için kıyaslayamam ama durolarla da kıyaslanacak lastik değil.
    Michelin alma imkanım varken deseni için bunları seçtim zaman zaman çamura girdiğim oluyor diye , pişman değilim.
    Şu ana kadar ön lastiği kitleyebilmiş değilim. Durolarla sürekli kitlediğim için 1 yılda 2 gidon değiştirdim
    Asvaltta da bana hiç cesaret edemeyeceğim hızlarda , hiç cesaret edemeyeceğim virajlar aldırdı , ıslakta da bir falsosunu görmedim ama ıslakta her ihtimale karşı kuruda olduğu gibi zorlamıyorum limitlerimi.

    İleride çabuk sertleşir mi veya çabuk desen kaybeder mi , şimdilik bu konular muamma , Michelin ise denenmiş herşeyi ortada bir seçim.
    Bence bunlar Michelinden sonra alınacak lastikler , zira hiç Michelin kullanmadan bunları alırsan aklında sürekli Michelinler kalacak )))

    Ahmet N. bunu beğendi.
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  10. #27670
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    feyizoğlundan biraz önce deruchi motosiklet brandasıyla Motul 10w/50 yağ siparişi verdim. Rialliden de tam cbf 150 için mercekli Angel xenon kiti alacaktım. Baktım 188 tl, fiyat makul, fakat worldcart a taksit seçeneği yoktu. Tek çekimde yemedi Biraz ertelemem gerekti.

    Yağ değişimime 700 km daha var. Yağımı hava filtremi bujimi alıp kenara koydummuydu bakımı gelmeden önce, kendimi psikolojikman daha huzurlu hissediyorum Yağ ile ilgili deneyimimi değiştirip kullanmaya başlayınca paylaşacağım.

  11. #27671

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben kullanıyorum bunları MT serisiyle karıştırmamak lazım.
    Michelin kullanmadığım için kıyaslayamam ama durolarla da kıyaslanacak lastik değil.
    Michelin alma imkanım varken deseni için bunları seçtim zaman zaman çamura girdiğim oluyor diye , pişman değilim.
    Şu ana kadar ön lastiği kitleyebilmiş değilim. Durolarla sürekli kitlediğim için 1 yılda 2 gidon değiştirdim
    Asvaltta da bana hiç cesaret edemeyeceğim hızlarda , hiç cesaret edemeyeceğim virajlar aldırdı , ıslakta da bir falsosunu görmedim ama ıslakta her ihtimale karşı kuruda olduğu gibi zorlamıyorum limitlerimi.

    İleride çabuk sertleşir mi veya çabuk desen kaybeder mi , şimdilik bu konular muamma , Michelin ise denenmiş herşeyi ortada bir seçim.
    Bence bunlar Michelinden sonra alınacak lastikler , zira hiç Michelin kullanmadan bunları alırsan aklında sürekli Michelinler kalacak )))

    http://img696.imageshack.us/img696/7625/img1145tl.jpg
    Verdiğin değerli bilgiler için tşekkür ederim unsaloc..
    Arka tekerin çekilmiş fotolarda olsaydı karar verme açısından fikir oluştururdu,yanak genişliğini ve lastiğin diş derinliğini merak ediyorum.

  12. #27672
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı Ahmet N. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiğin değerli bilgiler için tşekkür ederim unsaloc..
    Arka tekerin çekilmiş fotolarda olsaydı karar verme açısından fikir oluştururdu,yanak genişliğini ve lastiğin diş derinliğini merak ediyorum.
    abi duvara yaslanan ön teker digeri arka..




    ben arka tekerle ön teker arasında fazla bi fark görünmüo sanki..
    ama sayısal olarak degişik

    ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

    abi eger tam arkadan istiyosan resimi çekip yükleyebilirim...

  13. #27673
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    ümit_150_zc kardeşim, lastikler güzel, iyi günlerde kullan, senin motoru ve lastiklerini İrfanın Düzenlediği gezide fark etmiş ve incelemiştim.

    Bende öne Michalen arkaya Dura traction düşünmeye başladım. Mich... hamuru çok yumuşak olduğundan yolculu kullanıma kasislerde fazla esneme yaptığından altı sürtebiliyor, bu yüzden michalenleri aldıktan sonra amortisör ayarını en sert konumaalmam gerekmişti. Ayrıca mich.. yumuşam olduğunda yolculu kullanımda, arka daha da ağır olduğu için lastiğin havası ideal basıç ayarında olsa bile, fazla ezilme ve sürtünen yüzeyinde diğer sert lastiklere nazaran fazla olması nedeyiyle sanki devirde bi duroya bi pirelliye göre 0.2-0.3 seviyelerinde dfaha yüksek seyrediyor.

    Bu farkı arkadaki unilliyi söküp michalen taktığımda fark etmiştim. Devamlı kullandığım bi bayırda yolculu iken artık motor daha fazla zorlanıyordu. 3. viteste rahat çıktığım bayırda artık 3. vites biraz kasıyordu ve 2 istiyordu. 5. viteste 80 le giderken arkada unilli marka dandik lastik varken 6000 devir yapan motor artık 80 ile giderken michalenden sonra 6.2-6.3 devirlerde 80 yapıyordu ve hala da öyle. Michalen arka lastiğin bu olumsuzluğu mutlaka ufak oranda da olsa yakıt tüketimini arttıracaktır.

    Dolayısıyla önde Michalen 1 numara hiç bir eksisi yok. Fakat arkada bahsettiğim olumsuzlukları gözlemledim. Arkada michalen, yumuşak hamurlu yapısı nedeniye, lastikhava basınçları normal olsa dahi özellikle yolculu kullanımda çekişi düşürüyor ve aynı viteste aynı hızda, daha çok ezilen lastiğin aynı bağlamda çapıda ufaldığından motorun bir nebze olsun daha yüksek devirler çevirmesine sebep oluyor. Ayrıca ön michalen 16 binde hala dişleri var fakat arka michalen im 9000 de bitmişti. Yani yiner yumuşak hamur yapısı nedeniyle yolculu kullanım çoksa arka lastik çabuk bitiyor. Ben arkama yolcu almıyorum diyen için ön arka michalen de sorun yok.

    Bu gözlemlerim neticesinde şöyle yapmaya karar verdim. Öne mcihalen, arkaya Pirelli Durotraction. Hem ön arka lastik böylece 18-20 binli kmleri görecektir, hemde yolculu kullanımda michalande yaşadığım olumsuzluklar michalenden bir numara daha sert hamurlu olduğundan yaşatmayacaktır. Ayrıca nede olsa fiyat açısından ön mich.. arka pirelli alındığında , takım olarak michalen almaktan 20-30 tl daha ucuza gelecek.

  14. #27674
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ümit_150_zc kardeşim, lastikler güzel, iyi günlerde kullan, senin motoru ve lastiklerini İrfanın Düzenlediği gezide fark etmiş ve incelemiştim.

    Bende öne Michalen arkaya Dura traction düşünmeye başladım. Mich... hamuru çok yumuşak olduğundan yolculu kullanıma kasislerde fazla esneme yaptığından altı sürtebiliyor, bu yüzden michalenleri aldıktan sonra amortisör ayarını en sert konumaalmam gerekmişti. Ayrıca mich.. yumuşam olduğunda yolculu kullanımda, arka daha da ağır olduğu için lastiğin havası ideal basıç ayarında olsa bile, fazla ezilme ve sürtünen yüzeyinde diğer sert lastiklere nazaran fazla olması nedeyiyle sanki devirde bi duroya bi pirelliye göre 0.2-0.3 seviyelerinde dfaha yüksek seyrediyor.

    Bu farkı arkadaki unilliyi söküp michalen taktığımda fark etmiştim. Devamlı kullandığım bi bayırda yolculu iken artık motor daha fazla zorlanıyordu. 3. viteste rahat çıktığım bayırda artık 3. vites biraz kasıyordu ve 2 istiyordu. 5. viteste 80 le giderken arkada unilli marka dandik lastik varken 6000 devir yapan motor artık 80 ile giderken michalenden sonra 6.2-6.3 devirlerde 80 yapıyordu ve hala da öyle. Michalen arka lastiğin bu olumsuzluğu mutlaka ufak oranda da olsa yakıt tüketimini arttıracaktır.

    Dolayısıyla önde Michalen 1 numara hiç bir eksisi yok. Fakat arkada bahsettiğim olumsuzlukları gözlemledim. Arkada michalen, yumuşak hamurlu yapısı nedeniye, lastikhava basınçları normal olsa dahi özellikle yolculu kullanımda çekişi düşürüyor ve aynı viteste aynı hızda, daha çok ezilen lastiğin aynı bağlamda çapıda ufaldığından motorun bir nebze olsun daha yüksek devirler çevirmesine sebep oluyor. Ayrıca ön michalen 16 binde hala dişleri var fakat arka michalen im 9000 de bitmişti. Yani yiner yumuşak hamur yapısı nedeniyle yolculu kullanım çoksa arka lastik çabuk bitiyor. Ben arkama yolcu almıyorum diyen için ön arka michalen de sorun yok.

    Bu gözlemlerim neticesinde şöyle yapmaya karar verdim. Öne mcihalen, arkaya Pirelli Durotraction. Hem ön arka lastik böylece 18-20 binli kmleri görecektir, hemde yolculu kullanımda michalande yaşadığım olumsuzluklar michalenden bir numara daha sert hamurlu olduğundan yaşatmayacaktır. Ayrıca nede olsa fiyat açısından ön mich.. arka pirelli alındığında , takım olarak michalen almaktan 20-30 tl daha ucuza gelecek.
    abi önede duratraction taksan olmazmı??
    arka farklı ön farklı desen görünümü çok degişik olacak..,,

  15. #27675
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi önede duratraction taksan olmazmı??
    arka farklı ön farklı desen görünümü çok degişik olacak..,,
    Benim için işlev önemli Onuı bende düşündüm ama, michalen kullandıktan sonra aldığım lastik bana (michalen olsaydı böyle olmazdı) dedirtir pişman ettirir diye endişeleniyorum. Takım olarak alındığında görsel olarak çok daha güzel durur elbette ama, işlevsel olarak veya kullanımda hiç bir problem yaratmayacaktır. Sürüş konforu ve güvenliği benim için bu görsellikten çok daha önemli. Ben önde michalen varken aynı anda arkada unilli kullanmış adamım Michalen-Dura Tractiol kilisinden çok daha şekilsiz ve yakışıksızdı ama görsel olarak şekilsiz di ama hiç rahatsız etmedi. Böyle bi unilli hatam olmuştu geçmişti, unilli tavsiye etmiyorum. Önce mich.. varken arkada kullandığım unilli bu idi. kesinlikle tavsiye etmiyorum. Unillinin diğer diş desenli modelleri asvaltta olur falak bu olumuyor. Zaten lastik hamuru sert, birde üstüne lastiğin viraj yanaklarında aşırı kaba iri boşluklar diş deseni viraj yanaklarına doğru gidildiğinde seyrekleşeceğine tam lastiğin ortasındaki gibi kaba desenler var lastiğin viraj yanağında da var, ve lastiğin viraja yatıldığında yere temez eden kısmı köşeli, yani araba lastiği ile viraja yatıldığını düşünün. Lasitğin şekli araba lastiği gibi köşeli idi. Mich.. gibi oval değil. ve viraja biraz yattığımda arka savruluyordu. İyi ölmeden bu lastikten kurtuldum. Unillinin bu deseninden uzak durun. Asvaltta adamı öldürür. Ama köydeyim ben çamurdan çıkmıyorum diyen için 1 numara.

    http://www.rialli.com/urunler/motors...ss-dis-lastik/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Mesela bu gün bi düğüne davetliydik. Kandıra yönüne gittim 10-15 km arkamda eşim var. Dönüşte bayır aşağı salladım. 15000 deki motorumda ilk kez 120 km-h gördüm. Ben 85. Eşim 70 kilo. 42 t diş olmasına rağmen 120 ile giderken 9000 devirde idi motor. devir kesici yok, daha gider ama bıraktım. Şunu diyicem 2 üstteki mesajımın devamında, o anda arkada michalen olmasaydı ve pirelli duro traction, duro, mt 65 falan olsaydı bu hızı tahmin ediyorum 8800 devirde falan görebilecektim. Veya 9000 deviri başka marka lastikle yapsaydım o anda 120 değilde hızım 123-125 falan olabilecekti.

  16. #27676

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    arkadaşlar motor ısındıktan sonra 2 den 1e alırken çaat diye bir ses geliyo , motor soğukken bir sorun yok fakat sıcakken dediğim gibi oluyor , normal midir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

    özellikle uzun yoldan geldikten sonra
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  17. #27677
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor ısındıktan sonra 2 den 1e alırken çaat diye bir ses geliyo , motor soğukken bir sorun yok fakat sıcakken dediğim gibi oluyor , normal midir?
    Hiç bir zaman 2 den bire takmam, semde böyle yap, 2 den boş yap dur. Ama bayır çıkıyorsun 2 den bire atman gerekti. Bu eylemi biraz daha yavaş yap. Vites koluna yavaş bir ayak hareketi ile kuvvet uygula. Motor soğukken yağın vizkozitesinin daha yüksek olması, vites geçişlerinin sıcak motora göre daha sessiz ve yumuşak olmasına sebep oluyor. Isınınca artan bu vites geçişi sesi bence normal. Ki zaten bence 2 den bire takmak, en sesli viteş değişimi olan vites değişimi.

    Sendeki soğukken olmayan ama ısınınca artma olayıda..bence şundan kaynaklanıyor. Ya yağın 10w-40, 10w-40 la sıcaklarda bu olumsuzluğu yaşarsın. yada yağın eksilmiş olabilir. Eğer uzun bi süre yağını kontrol etmediysen kontrol et derim.

    Ama yağın 10w-50 veya 15w-50 ve yağ seviyen eksik olmadığı halde ısınıca rahatsız edici seviyelere artan bi ses varsa pek önemseme, 15-50 dede 10-50 dede "0-40 taki kadar olmasa bike motor iyice ısınıca yağ vizkozitesinin incelmesi ile vites geçişleri biraz daha sesli bir hal alıyor.

  18. #27678

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç bir zaman 2 den bire takmam, semde böyle yap, 2 den boş yap dur. Ama bayır çıkıyorsun 2 den bire atman gerekti. Bu eylemi biraz daha yavaş yap. Vites koluna yavaş bir ayak hareketi ile kuvvet uygula. Motor soğukken yağın vizkozitesinin daha yüksek olması, vites geçişlerinin sıcak motora göre daha sessiz ve yumuşak olmasına sebep oluyor. Isınınca artan bu vites geçişi sesi bence normal. Ki zaten bence 2 den bire takmak, en sesli viteş değişimi olan vites değişimi.

    Sendeki soğukken olmayan ama ısınınca artma olayıda..bence şundan kaynaklanıyor. Ya yağın 10w-40, 10w-40 la sıcaklarda bu olumsuzluğu yaşarsın. yada yağın eksilmiş olabilir. Eğer uzun bi süre yağını kontrol etmediysen kontrol et derim.

    Ama yağın 10w-50 veya 15w-50 ve yağ seviyen eksik olmadığı halde ısınıca rahatsız edici seviyelere artan bi ses varsa pek önemseme, 15-50 dede 10-50 dede "0-40 taki kadar olmasa bike motor iyice ısınıca yağ vizkozitesinin incelmesi ile vites geçişleri biraz daha sesli bir hal alıyor.
    Serviste 1000 bakımında 10-40 koymuşlar sentetik olduğu icin sorun olmaz 2500 de değiştirdiğimde 10-50 yada 15-50 koyarım diye düşünüyordum , motor yağ eksiltmiyor bugün de baktım , 2300 km lerdeyim 2500 şe değiştireceğim yağı, inşallah sert vites gecisleri biter teni yagla , ayrıca buralarda 10-50 yok internetten uygun fiyatla alabileceğim bı site var mı ?
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  19. #27679
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Ben 1000 bakımını yeni yaptırdım..Benim motosiklete de 10w-40 yağ koydular.Hayırlısı artık 2500e kadar idare edip kendim Ethem abinin de tavsiyesi üzerine 10w 50 koyacağım.1550 km kaldı yağ değişimine İnsallah bir sıkıntı yaşamam.

    Ayrıca bu araba için de geçerlidir:1. vites sadece kalkmak içindir.Vitesleri devrinde yükseltiyorsak devrinde düşürmeliyiz.
    AS 150 T, Pars, 100 UKH, Ybr, Cbf150, Fazer, 600F, CB125F, Nmax 155

  20. #27680
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ayrıca bu araba için de geçerlidir:1. vites sadece kalkmak içindir.Vitesleri devrinde yükseltiyorsak devrinde düşürmeliyiz.
    Benim 2. vitestede sorun var yaa aslında sorun demiyorum bence bi sorun teşkil etmiyor ama tabi 1 den 2 ye atınce kemikli bises geliyor. Birazda sert servis normaldir dedi arada boşta var kemikli olması normalmiş.. Motoru da arabayıda gayet devirli kullanırım..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler