Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #27601
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün servise gittim birde yolda giderken ne oldu dersiniz bi baktım ön fren tutmuyor kafayı yedim yaa yeni motor hemen balatami bitti dedim ama sonra anladimki bizim yeğen disk ten gelen sese uyuz olduğumu anlamış gitmiş diske balata spreyi diye zincir spreyi sıkmış ee haliyle frende yağ yüzünden tutmuyor. Gittim servise balata değişti düzeldi artık ciyak ciyak diye bi ses kalmadı. Bu arada bayinin elinde 3 tane cbf 150 kalmış artık cbf gelmiyo yetişmiyormuş hatta nc700 falan çoğu motorda sıkıntı varmış yetkili bana önümüzdeki mart ayına kadar hepi topu 12 adet cbf gelecek dedi honda yetistiremiyormuş. Yılbaşından sonra hiç gelmeyecekmis artık bilginize.....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

    Honda artık ya cb150 yada cbf 125 i getirir seneye artık yada cb125e ye devam adamlar baya satıyormuş yaa cb125e yi :s
    Demek sorun balatadaymış.Sorununu çözmene sevindim.Ben de çözersem ne ala
    AS 150 T, Pars, 100 UKH, Ybr, Cbf150, Fazer, 600F, CB125F, Nmax 155


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27602
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demek sorun balatadaymış.Sorununu çözmene sevindim.Ben de çözersem ne ala
    Toz pislik başka bişey değil balatayi bi güzel temizle/temizlettir. Bence hiç biseyi kalmaz ses soluk çıkmaz.

  3. #27603
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Toz pislik başka bişey değil balatayi bi güzel temizle/temizlettir. Bence hiç biseyi kalmaz ses soluk çıkmaz.
    servise gittiğimde bana balatayı söküp temizlediklerini söylediler ama ses hala var.şu 1000 bakımında öğreneceğiz artık.
    bu arada bizim 2012 lastikler tubeless mi bilgin var mı?
    AS 150 T, Pars, 100 UKH, Ybr, Cbf150, Fazer, 600F, CB125F, Nmax 155

  4. #27604
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı baycall adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada bizim 2012 lastikler tubeless mi bilgin var mı?
    Evet tubeless sen ne düşünüyorsun alacakmisin michelin lastik? Aslında durolar da bana iyi geliyor ama kullananların michelin lastikten duydukları memnuniyet de beni cezbetmiyo değil yani sen ne dersin.

  5. #27605
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet tubeless sen ne düşünüyorsun alacakmisin michelin lastik? Aslında durolar da bana iyi geliyor ama kullananların michelin lastikten duydukları memnuniyet de beni cezbetmiyo değil yani sen ne dersin.
    Bana uzunca bir süre kadar idare eder gibi geldi.Bu yüzden değildi sormamın nedeni.Açıkçası lastik patlarsa ne yaparım diye düşündüğümden soruyorum.
    AS 150 T, Pars, 100 UKH, Ybr, Cbf150, Fazer, 600F, CB125F, Nmax 155

  6. #27606
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    Yahu arkadaslar nedir bu Duroların bizden cektiği yav Ben 7200 km oldu duroları kullanıyorum bi kaç kez yagmurda da kullandım henüz bi zararını görmedim. Yani çok performanslı kullanıyorsanız virajlarda bayaaaaaaaa bir yatarak falan kullanıyorsanız yada kuryelik yapıyorsanız tamam güvenli olmayabilir ama benim gibi zevk için bir yerden biryere ekonomik bişekilde biraz rüzgar yiyerek gitmekse amaç gayet yeterli bi lastik ben bu senede kullanıp tahmini 10-12.000 seviyelerine gelince seneye fuardan alıp bi çift michelen takacam o zamana kadarda gayet yeterli zannımca zaten bazı standartların altında olsa Honda motoruna bu lastiği koymazdı güzel güzel kullanın Duro sizi üzmez merakta kalmayın.
    blueway2 bunu beğendi.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)

  7. #27607
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    slm. doğru pozisyon doğru bakışı yakalayamadıktan sonra ne lastik alırsan al boş.evet bende başta motoru kaydırdım ama bu % 60 benim suçumdu virajı sonunda ne olmadığuını bilmeden motoru yatırdım sonra bir baktım refüş yıkanmış başladım kaymaya.lastik havasıda büyük etmen hatta motordaki ağırlık ben mesela 2 kişi daha iyi yatıyorumki sizdede öyledir. doğru hız doğru fren herşey etmen . başta önümden giden çançinçon motorların benden daha sıkı viraja girmesi benide sıkıntıya sokmuştu baktım ki adamların ayağındaki lastik markası bile belli değil. başta eğitim ve kendini geliştirmek.
    blueway2 bunu beğendi.
    bu efe mut'lu

  8. #27608
    halepli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Motosikleti
    Yamaha cygnus l
    Selam aleyküm benim cbf 2011 model uzun zamandır yazacam unutuyorum burayı ..ya arkadaşlar cbfle bi yere gidip geliyorum ha uzun ha kısa mesafeler de gidip gelmemde kontağı kapatığım zaman motor kısmından tık tık tık ses geliyor 3-5 dakika devam ediyor aynı analog kol saati gibi sesi.. acaba sizlerdede varmı bu gibi ses

  9. #27609

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    S.a abiler motosiklet ehliyetine yazıldım da sınavda ne tarz sorular çıkıyor nasıl çalışmamı önerirsiniz bir yardımcı olursanız?

  10. #27610
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı halepli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam aleyküm benim cbf 2011 model uzun zamandır yazacam unutuyorum burayı ..ya arkadaşlar cbfle bi yere gidip geliyorum ha uzun ha kısa mesafeler de gidip gelmemde kontağı kapatığım zaman motor kısmından tık tık tık ses geliyor 3-5 dakika devam ediyor aynı analog kol saati gibi sesi.. acaba sizlerdede varmı bu gibi ses
    Bende de var. Her halde tüm yeni kasalarda vardır. Bu ses eksozdan geliyor Eski kasalarda yok. Yeni kasalarda var. Buda yeni kasalarda eksozun geniş bi kısmı varya alt tarafta, her halde iki kasa arasındaki eksozun o kısmıdaki farklılıktan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Çünki ses o bölgeden geliyor. Motoru kapatınca soğumaya başlıyan eksoz, nasıl soba veya kaloriger peteği soğurken, metal genleşmesi (tık tık tık) ses çıkarır düzensiz olarak ince ince ve soğumaya başladıkça bu ses seyrekliği azalar ve kaybolur. Aynı mantıkla bizim yeni kasaların eksozları da kontağı kapattıktan sonra bi 5 dk kadar soğuyane kadar tık tık tık ses çıkartıyor. Gayet normal.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

    Durolar trafiğin akışı itibariyle önüne atlıyan, aniden çıkan vb durumlarda zemin de ıslak veya kayganken aniden manevra yapmak veya durma gerekliliği oluştuğu durumlar ve benzeri durumlarda diğer kaliteli markalara göre güvenli değil. Yoksa kontrollü sürüş anında güven problemi yok. Sadece hamuru sert olduğundan çok sarsıntı var ve sürüş konforu düşük. İstemeden veya fark etmeden, aniden giridiğin ve ani bi manevra yapman gereken veya ani frenaj ihtiyacı, kısa mesafe daha güvenli durma, bide zemin ıslaksa....gibi posizyonlarda ne yazık ki iyi değil. Böyle posizyonlara girmeden, trafik yoğunluğu düşük yerlerde kullanılıyorsa durolar olur. Bende ilk duroları 20 bin km kullanmıştım. Ama ist.. trafiğinde, oradan oraya tazı gibi zıplamanı girecek keşmekeşin içinde değil, Kocaeli' nin Karamürsel ilçesi ve civarında. Motorunu her gün kullanan, İstanbul trafiğinde işine gidip gelen, ekmeğini motorundan çıkaran, kurye vb. için durolar bence, yol hava ve trafik koşulları ne olursa olsun uygun değil. Yıl/km kullanım oranı düşük olan ve trafik yoğunluğu az olan şehirlerde durolar ömürleri bitenekadar, özellikle yağışlı havalarda çok daha dikkatli olmak koşuluyla kullanılabilir.
    blueway2 bunu beğendi.

  11. #27611
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Evet o tik tik sesi egzostan geliyor sogumaya baslayinca hatta benim motorda kontagi kapadigimdan bir kac sn sonra gelmeye basliyor ayrica bir kac arkadasin basina gelmis sanirim 5000-5500 devir arasi egzostan bir zirilti geliyordu egzosun metal kromaj parcasini egzosa takmak icin 2 tane vida var o vidanin altinda lastik var sanirim sicaktan o lastik eriyip titresime neden oluyor serviste degistirdim lastigi ses kalmadi aklinizda bulunsun
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  12. #27612

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    arkadaşlar, hafta sonu 500km civarı yol yaptım, ve 7000 devirde 90km hız yapması insanın içini cızlatıyor, daha 2bin km de motor hele de 100-110 yaptığımda çok devir çeviriyor, servis istediği kadar orjinal kalsın desede 42 t ye geçeceğim, fakat 60 tl dedi arka dişli değişmesine birde işçilik alacak, faturada iyice kabaracak, orjinal 42t arka dişli ne kadardır, dişli yi değiştirince zinciri değiştirmeye gerek var mı, yada ön dişli yi mi büyütmek mantıklı
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  13. #27613
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Babalar o ses normal , genleşen katalizör soğudukça eski haline dönüyor. Eski haline dönerken de tık tık tık ses çıkarak büzüşüyor. Tabi bu büzüşme ve genleşme gözle görülür seviyede değildir
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  14. #27614
    halepli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Motosikleti
    Yamaha cygnus l
    ethem usta teşekkür ederim yardımcı olduğun için..ayrıca karaöürsel gezisinde tanışmak nasip olmadı inşalah yuvacığa gelirsem irfan abi sayesinde bulurum seni..Bu arada istanbullu arkadaşlar lastiğini değiştirmak isteyen varsa bende varım malum yaz geldi uzun gezmelere gitmemiz olur..durolarla 2 kere kocaeliye 1kez yalovaya gittim geldim 20-30 kez b.çekmeceye gittim geldim ( gidiş dönüş 70 km) 2 kere düştüm bi şile yolunda mıcırlarda bide ortaköyde gizli buzlanmada allaha şükür motorda bişe yok bende değiştirmek istiyorum ...eyer değiştirmek istiyorsak toplu şekilde gidelim alalım bi indirim felan ucuza tamamlarız kanaatindeyim

  15. #27615

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar, hafta sonu 500km civarı yol yaptım, ve 7000 devirde 90km hız yapması insanın içini cızlatıyor, daha 2bin km de motor hele de 100-110 yaptığımda çok devir çeviriyor, servis istediği kadar orjinal kalsın desede 42 t ye geçeceğim, fakat 60 tl dedi arka dişli değişmesine birde işçilik alacak, faturada iyice kabaracak, orjinal 42t arka dişli ne kadardır, dişli yi değiştirince zinciri değiştirmeye gerek var mı, yada ön dişli yi mi büyütmek mantıklı
    orjinal 35 tl ye buldum ben...servisler 50tl çekiyor + işçiliği hariç...Rialliden falan 15-20 tl ye alınan dişliler orjinal değil ona göre...
    Eğer 35 tl ye istersen yardımcı olurum sana..

    Birde şu nokta var;motoru kullandığınız yollarda rampa,bayır yokuş yoksa,düz yollar ise 42t de tatmin etmeyebilir sadece motoru rahatlatır...ben 42t taktım 43 ile arasında pek bir fark yok..bulabilirseniz 41t yada 40t takın..benim yol yaptığım güzergahta yokuş pek olmadığı için ileride 41t bulabilrsem takacağım.

  16. #27616

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    Alıntı Ahmet N. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal 35 tl ye buldum ben...servisler 50tl çekiyor + işçiliği hariç...Rialliden falan 15-20 tl ye alınan dişliler orjinal değil ona göre...
    Eğer 35 tl ye istersen yardımcı olurum sana..

    Birde şu nokta var;motoru kullandığınız yollarda rampa,bayır yokuş yoksa,düz yollar ise 42t de tatmin etmeyebilir sadece motoru rahatlatır...ben 42t taktım 43 ile arasında pek bir fark yok..bulabilirseniz 41t yada 40t takın..benim yol yaptığım güzergahta yokuş pek olmadığı için ileride 41t bulabilrsem takacağım.
    bende motoru rahatlatması acısından istiyorum, orjinal olduğunu nasıl anladın bandrol den falan mı yada nerden aldın, motorla 110 yaptığımda içim gidiyo , sorun değil son hız 110 da kalsın ama en azından 8000 devirden yukarı çıkarmayım
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  17. #27617

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Alıntı mondial50tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende motoru rahatlatması acısından istiyorum, orjinal olduğunu nasıl anladın bandrol den falan mı yada nerden aldın, motorla 110 yaptığımda içim gidiyo , sorun değil son hız 110 da kalsın ama en azından 8000 devirden yukarı çıkarmayım
    Bakıldığında malzeme kalitesi belli ediyor kendini,motorun üzerinde takılı olan dişli ile aynı birebir ve çok ağır,temiz işçilik var..yan sanayi ürünler malzemesiyle,rengiyle,çapağıyla,dişlerin yapısıyla belli ediyor kendini.

  18. #27618
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    arkadaşlar 42 dişli yapmayı bende düşünüyorum ama servis bu kadar kalın bi fiyat çekiyorsa ben bu işi biraz erteleyeceğim =)

    lastik konusuna şöyle birşey diyebilirim

    bende ilk zamanlar herkesten yorumu duyunca abarttıklarını fial düşünüp hani maddiyattan hemen değiştirmek istemediğim için sıfır olan lastikleri satıp zarara sokmak istemediğim için böyle düşündüm ancak tek diyeceğim istanbuldaysanız gelin bi 1 km motorumu kullanın farkı anlayacaksınız ve en yakın bayiyi soracaksınız emin olun

    ancak eğer daha önce michelenli bi cbf e binip ve aradaki fark hala gereksiz diyorsanız sizin kanaatiniz ancak viraj güven filan hepsi bi yana motor değişiyor bence baştan ayağa
    aldığın zevk artıyor

  19. #27619
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    42t yi rialliden aldım ethem abide ordan almıştı öyle hatırlıyorum bir sıkıntı yok ethem abi genelde rialliden alıyor onun tavsiyesi üzerine aldım bir sorun yok zaten hepsi çin malı orjinal olsa ne olur olmasa ne olur... ha biri japon biri çin olsa tamamda ikiside çin boşuna 50-60 lira bayılmayın. biz dişliyi ethem abiyle değiştirdik işçilik dahil 20 lira tekrar ethem abime teşekkür ederim..
    bu arada dişliyi değiştirince zinciri değiştirmeye falan gerek yok.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  20. #27620
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Abdurrahman abi ara bir konuş istersen 3 4 kişi gidince indirim oluyorsa ben varım
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)

Bu Konudaki Etiketler