Yahu arkadaslar nedir bu Duroların bizden cektiği yav Ben 7200 km oldu duroları kullanıyorum bi kaç kez yagmurda da kullandım henüz bi zararını görmedim. Yani çok performanslı kullanıyorsanız virajlarda bayaaaaaaaa bir yatarak falan kullanıyorsanız yada kuryelik yapıyorsanız tamam güvenli olmayabilir ama benim gibi zevk için bir yerden biryere ekonomik bişekilde biraz rüzgar yiyerek gitmekse amaç gayet yeterli bi lastik ben bu senede kullanıp tahmini 10-12.000 seviyelerine gelince seneye fuardan alıp bi çift michelen takacam o zamana kadarda gayet yeterli zannımca zaten bazı standartların altında olsa Honda motoruna bu lastiği koymazdı güzel güzel kullanın Duro sizi üzmez merakta kalmayın.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
slm. doğru pozisyon doğru bakışı yakalayamadıktan sonra ne lastik alırsan al boş.evet bende başta motoru kaydırdım ama bu % 60 benim suçumdu virajı sonunda ne olmadığuını bilmeden motoru yatırdım sonra bir baktım refüş yıkanmış başladım kaymaya.lastik havasıda büyük etmen hatta motordaki ağırlık ben mesela 2 kişi daha iyi yatıyorumki sizdede öyledir. doğru hız doğru fren herşey etmen . başta önümden giden çançinçon motorların benden daha sıkı viraja girmesi benide sıkıntıya sokmuştu baktım ki adamların ayağındaki lastik markası bile belli değil. başta eğitim ve kendini geliştirmek.
bu efe mut'lu
Selam aleyküm benim cbf 2011 model uzun zamandır yazacam unutuyorum burayı ..ya arkadaşlar cbfle bi yere gidip geliyorum ha uzun ha kısa mesafeler de gidip gelmemde kontağı kapatığım zaman motor kısmından tık tık tık ses geliyor 3-5 dakika devam ediyor aynı analog kol saati gibi sesi.. acaba sizlerdede varmı bu gibi ses
S.a abiler motosiklet ehliyetine yazıldım da sınavda ne tarz sorular çıkıyor nasıl çalışmamı önerirsiniz bir yardımcı olursanız?
Bende de var. Her halde tüm yeni kasalarda vardır. Bu ses eksozdan geliyor Eski kasalarda yok. Yeni kasalarda var. Buda yeni kasalarda eksozun geniş bi kısmı varya alt tarafta, her halde iki kasa arasındaki eksozun o kısmıdaki farklılıktan kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Çünki ses o bölgeden geliyor. Motoru kapatınca soğumaya başlıyan eksoz, nasıl soba veya kaloriger peteği soğurken, metal genleşmesi (tık tık tık) ses çıkarır düzensiz olarak ince ince ve soğumaya başladıkça bu ses seyrekliği azalar ve kaybolur. Aynı mantıkla bizim yeni kasaların eksozları da kontağı kapattıktan sonra bi 5 dk kadar soğuyane kadar tık tık tık ses çıkartıyor. Gayet normal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
Durolar trafiğin akışı itibariyle önüne atlıyan, aniden çıkan vb durumlarda zemin de ıslak veya kayganken aniden manevra yapmak veya durma gerekliliği oluştuğu durumlar ve benzeri durumlarda diğer kaliteli markalara göre güvenli değil. Yoksa kontrollü sürüş anında güven problemi yok. Sadece hamuru sert olduğundan çok sarsıntı var ve sürüş konforu düşük. İstemeden veya fark etmeden, aniden giridiğin ve ani bi manevra yapman gereken veya ani frenaj ihtiyacı, kısa mesafe daha güvenli durma, bide zemin ıslaksa....gibi posizyonlarda ne yazık ki iyi değil. Böyle posizyonlara girmeden, trafik yoğunluğu düşük yerlerde kullanılıyorsa durolar olur. Bende ilk duroları 20 bin km kullanmıştım. Ama ist.. trafiğinde, oradan oraya tazı gibi zıplamanı girecek keşmekeşin içinde değil, Kocaeli' nin Karamürsel ilçesi ve civarında. Motorunu her gün kullanan, İstanbul trafiğinde işine gidip gelen, ekmeğini motorundan çıkaran, kurye vb. için durolar bence, yol hava ve trafik koşulları ne olursa olsun uygun değil. Yıl/km kullanım oranı düşük olan ve trafik yoğunluğu az olan şehirlerde durolar ömürleri bitenekadar, özellikle yağışlı havalarda çok daha dikkatli olmak koşuluyla kullanılabilir.
Evet o tik tik sesi egzostan geliyor sogumaya baslayinca hatta benim motorda kontagi kapadigimdan bir kac sn sonra gelmeye basliyor ayrica bir kac arkadasin basina gelmis sanirim 5000-5500 devir arasi egzostan bir zirilti geliyordu egzosun metal kromaj parcasini egzosa takmak icin 2 tane vida var o vidanin altinda lastik var sanirim sicaktan o lastik eriyip titresime neden oluyor serviste degistirdim lastigi ses kalmadi aklinizda bulunsun
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
arkadaşlar, hafta sonu 500km civarı yol yaptım, ve 7000 devirde 90km hız yapması insanın içini cızlatıyor, daha 2bin km de motor hele de 100-110 yaptığımda çok devir çeviriyor, servis istediği kadar orjinal kalsın desede 42 t ye geçeceğim, fakat 60 tl dedi arka dişli değişmesine birde işçilik alacak, faturada iyice kabaracak, orjinal 42t arka dişli ne kadardır, dişli yi değiştirince zinciri değiştirmeye gerek var mı, yada ön dişli yi mi büyütmek mantıklı
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
Babalar o ses normal , genleşen katalizör soğudukça eski haline dönüyor. Eski haline dönerken de tık tık tık ses çıkarak büzüşüyor. Tabi bu büzüşme ve genleşme gözle görülür seviyede değildir
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
ethem usta teşekkür ederim yardımcı olduğun için..ayrıca karaöürsel gezisinde tanışmak nasip olmadı inşalah yuvacığa gelirsem irfan abi sayesinde bulurum seni..Bu arada istanbullu arkadaşlar lastiğini değiştirmak isteyen varsa bende varım malum yaz geldi uzun gezmelere gitmemiz olur..durolarla 2 kere kocaeliye 1kez yalovaya gittim geldim 20-30 kez b.çekmeceye gittim geldim ( gidiş dönüş 70 km) 2 kere düştüm bi şile yolunda mıcırlarda bide ortaköyde gizli buzlanmada allaha şükür motorda bişe yok bende değiştirmek istiyorum ...eyer değiştirmek istiyorsak toplu şekilde gidelim alalım bi indirim felan ucuza tamamlarız kanaatindeyim
orjinal 35 tl ye buldum ben...servisler 50tl çekiyor + işçiliği hariç...Rialliden falan 15-20 tl ye alınan dişliler orjinal değil ona göre...
Eğer 35 tl ye istersen yardımcı olurum sana..
Birde şu nokta var;motoru kullandığınız yollarda rampa,bayır yokuş yoksa,düz yollar ise 42t de tatmin etmeyebilir sadece motoru rahatlatır...ben 42t taktım 43 ile arasında pek bir fark yok..bulabilirseniz 41t yada 40t takın..benim yol yaptığım güzergahta yokuş pek olmadığı için ileride 41t bulabilrsem takacağım.
arkadaşlar 42 dişli yapmayı bende düşünüyorum ama servis bu kadar kalın bi fiyat çekiyorsa ben bu işi biraz erteleyeceğim =)
lastik konusuna şöyle birşey diyebilirim
bende ilk zamanlar herkesten yorumu duyunca abarttıklarını fial düşünüp hani maddiyattan hemen değiştirmek istemediğim için sıfır olan lastikleri satıp zarara sokmak istemediğim için böyle düşündüm ancak tek diyeceğim istanbuldaysanız gelin bi 1 km motorumu kullanın farkı anlayacaksınız ve en yakın bayiyi soracaksınız emin olun
ancak eğer daha önce michelenli bi cbf e binip ve aradaki fark hala gereksiz diyorsanız sizin kanaatiniz ancak viraj güven filan hepsi bi yana motor değişiyor bence baştan ayağa
aldığın zevk artıyor
42t yi rialliden aldım ethem abide ordan almıştı öyle hatırlıyorum bir sıkıntı yok ethem abi genelde rialliden alıyor onun tavsiyesi üzerine aldım bir sorun yok zaten hepsi çin malı orjinal olsa ne olur olmasa ne olur... ha biri japon biri çin olsa tamamda ikiside çin boşuna 50-60 lira bayılmayın. biz dişliyi ethem abiyle değiştirdik işçilik dahil 20 lira tekrar ethem abime teşekkür ederim..
bu arada dişliyi değiştirince zinciri değiştirmeye falan gerek yok.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Abdurrahman abi ara bir konuş istersen 3 4 kişi gidince indirim oluyorsa ben varım
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)