Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2012, 12:42
#27461
Size tarihin tozlu sayfalarında unutulmuş anı, hatıra ve güzel heyecanlarla dolu bir forum başlığı. Biraz renk olsun Mutlaka bu başlığı görenler vardır ama, görmeyen veya yeni cbf kullanıcısı arkadaşlar için hoş olacağını düşünüyorum. 2009 da 5 günde 1800 km yaptığım Ege turu.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...uney-turu.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Feyizoğlu sitesine yeni yağlar getirmiş. Yemede yanında yat. Cbf için 4 mevsim mükemmel bi seçenek. Vites geçişlerinin 4 mevsim ve yağ değişim km si gelene kadar gayet kaliteli ve sessiz, tabiri caizse şıkır şıkır olacağına eminim. Hatta bi tane almalı. 1000 km sonra yağ değişimim var. 2-3 haftada yerim ben 1000 km yi bu gazla
http://www.feyizoglu.com/10-50-Motos...i_47196.html#0
Reklamlar
-
14 Mayıs 2012, 13:35
#27462
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Size tarihin tozlu sayfalarında unutulmuş anı, hatıra ve güzel heyecanlarla dolu bir forum başlığı. Biraz renk olsun
Mutlaka bu başlığı görenler vardır ama, görmeyen veya yeni cbf kullanıcısı arkadaşlar için hoş olacağını düşünüyorum. 2009 da 5 günde 1800 km yaptığım Ege turu.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...uney-turu.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------
Feyizoğlu sitesine yeni yağlar getirmiş. Yemede yanında yat. Cbf için 4 mevsim mükemmel bi seçenek. Vites geçişlerinin 4 mevsim ve yağ değişim km si gelene kadar gayet kaliteli ve sessiz, tabiri caizse şıkır şıkır olacağına eminim. Hatta bi tane almalı. 1000 km sonra yağ değişimim var. 2-3 haftada yerim ben 1000 km yi bu gazla
http://www.feyizoglu.com/10-50-Motos...i_47196.html#0
Peki peki anladık...
Sen neymişsin be aaabi...
ııııııııghhh
İmrendim sana ethemciğim,valla yaz sezonu izinim falan olsa senle Türkiye turuna bile çıkarım.Ama malum oki ben Turizm sektöründe çalışıyorum ve yaz sezonu izin-tatil diye bir şey mümkün değil bana :( Eylül ve ekim aylarında kullanabiliyorum yıllık iznimi..sezonda bitmiş oluyor,1 aylık izinim oluyor nasipse bu sene eylül-ekimde olsa ya akdeniz yada karadenize doğru 10 günlük bir turla uzanmayı düşünüyorum...söz ettiğim tarihlerde müsait olan olursa beraberde çıkabiliriz yola...ama bu sene kesin yol yapacağım,artık canıma tak etti,4 yıldır ne tatil yapabiliyorum nede dinlenebiliyorum..
Bu gün motor 1000 km oldu öğlen sonrası Sofuoğlu honda servisine bakıma götürüyorum...iphone,repsol yağlar vardı orada...linkte verdiğin repsol 10-50 den yaptırayım değişimi,paylaştığın iyi olmuş saolasın.
-
14 Mayıs 2012, 14:17
#27463
murat bey benimki2012 model yeni aldım ve aynı proplem bende de var.Sorabilirmiyim şuan durum nedir????Hale devam ediyormu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
JustRebelde adlı üyeden alıntı
Merhaba evet 5000 devirde bendede hafif bir titreşim giriyor ve 5500 gibi kayboluyor normal sanırım o bendede mevcut bence o kadar takmaya hiç gerek yok motorlarımızın kıymetini bilelim ufak şeyleri dert etmeyelim
...murat bey benimki2012 model yeni aldım ve aynı proplem bende de var.Sorabilirmiyim şuan durum nedir????Hale devam ediyormu?
-
14 Mayıs 2012, 19:20
#27464
dincer59 adlı üyeden alıntı
Bende sunu soracağım izninle; benzincide arkadaslar pompa otomatik attıktan sonra daha ilave ederler bilirsin sen bu km yi pompa attıgında bırakarak mı yaptın yoksa pompacı arkadas üzerine aldıgı kadar daha ilave etti mi cünkü geçenlerde bende depoyu actıgınızda bi metal görürsünüz oraya kadar doldurulmus depoyla 450 km yaptım sonra benzin aldım daha da giderdi yani acaba diyorum bununla alakalı olabilir mi?
yok kardeş ben hep yedeğe düştükten sonra gider alırım benzinimi ne kadar yaktıgını denemek için o zamanlar yedege düştügünde benzinliğe 5-6 km messafedeydim gittim fulle dedim 47 de attı 10 litre almıstı (litresi 4.7 tl oldugu zamlı anına denk geldi) tabanca attı.. Benzinci daha dolduruyum mu dedi bende küsüratlı olmasın 47 tl yeterli diye düşünüp yeterli dedim... o kadar tıka basa dolu değildi ama yani benzin seviyesi de cok rahat görülüyordu zaten pek anlamam bu depo işlerinden de daha 1500 km deyim Neden bu kadar az yaktıgına gelirsek... Cbf 150 yi ss gibi değil 150 cc lik bir motosiklet gibi kullandım 6.500 7bin deviri gecmedim artcı almadım ve de düzde ve yokus aşşagı 1. vitesde 5bin devirde attım vitesi... Ani ara hızlanmalar yapmadım sakin sakin sürdüm bence bu yuzden az yakmıstır diye düşünüyorum...
Birde unutmadan 650 km de iken 35 liralık almıstım 337 km yapmıstım... Honda servisindeki teknik eleman cbf lerin 5000-6000 km den sonra rodajını tam tamamladıgını gucunun ve yakıtının yerine geldigini söylemişti 1000 bakımında bana yahu bu motosiklet 1000-1500 km arası böyle yakıyosa 6000 kmden sonra yakmıycak mı?
-
14 Mayıs 2012, 19:45
#27465
Yerine geldiğini söylerken artar falan demek istememiştir umarım Bu arada benim motordanda yakıt konusunda çook memnunum nazar değmesin
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
-
14 Mayıs 2012, 20:09
#27466
ben 270 km yaptım fulledikten sonra , şimdi kırmızıya baya yaklaştı
toplam 1800 lerde motor
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
14 Mayıs 2012, 20:18
#27467
bu gün iti bariyle 1020 km deyim =) yarın okul gezisi nedeniyle motorla gidemicem okula ama çarşamba günü motoru bakıma sokacağım bu gün güngöre sordum bizde 10-50 castrol var dedi ancak litresi 32 1,2 litre koyuyoruz dedi 38 lira ya geliyor dedi zincir yağlanır lastik havası filan kontrol edilir filan dedi 1000 bakımında yapılanlar için =)
ve konuştuk servis sorumlusuyla benim cbf150 ile geçen yaz sinopa gittim geldim 1 gün içinde 2 kişi dedi yolda 1 kere mola verdik dedi hiç bi sıkıntı yaratmadı 10-40 bence 10-40 koy dedi :S ne yapsam şaşkınım :S
-
14 Mayıs 2012, 20:29
#27468
Valla gayet ekonomik ya koy benzini unut ben benzin bittiginde hiç benzinin bitecegini düşünmemiştim aha basladı tekleme sorunu diye yüreğim ağzıma gelmişti ama neyseki sağa çektiğimde aklıma benzinin bittiği geldi :D bende hemen benzin muslugunu cevirip çalıştırıp yoluma devam ettim
-
14 Mayıs 2012, 20:59
#27469
Ahmet N. adlı üyeden alıntı
Bu gün motor 1000 km oldu öğlen sonrası Sofuoğlu honda servisine bakıma götürüyorum...iphone,repsol yağlar vardı orada...linkte verdiğin repsol 10-50 den yaptırayım değişimi,paylaştığın iyi olmuş saolasın.
Ahmetçiğim sofuoğlu sanırım Honda Yetkili Servisi değil. Periyodik bakımını orada yaptırdığında Honda servisinin sistemine yaptırmış olduğun bakımlar işlenmiyor olmalı. Bunu iyi araştır. honda.com tr den kontrol ettiğimde (Bayiler) linki altında Kocaeli' de yetkili bayi+servis görünmüyor. 1000 bakımında yağ değişimi, zincir gerilmesi vb. Ivır zıvır yağlama haricinde bakım ihtiyacı yok. Yani yetkili olmayan bi servise bakım yaptırıp artı işçilik ödeyeceğine bu bakımını sende yapabilirsin. Bence garanti kapsamındaki motoru ya yetkili servise götür, yada servise hiç elletme. Ben 2. seçenekte yer almaktayım
-
14 Mayıs 2012, 21:02
#27470
Kırmızıdayken 100 km falan yapıyor olması lazım. Sizinki daha kırmızıya yaklaşmış en az bi 400 km yapar belli olmuyor bizim depo göstergesinin işi O yüzden ben kırmızıya gelince bi 50 km falan daha yapar sonra 20 liralık benzin koyarım. Zaten depo yarılanmış oluyor o şekilde Bitti mi bitecek mi derdide olmuyor
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
-
14 Mayıs 2012, 21:06
#27471
cd0345 adlı üyeden alıntı
ve konuştuk servis sorumlusuyla benim cbf150 ile geçen yaz sinopa gittim geldim 1 gün içinde 2 kişi dedi yolda 1 kere mola verdik dedi hiç bi sıkıntı yaratmadı 10-40 bence 10-40 koy dedi :S ne yapsam şaşkınım :S
10-40 kaliteli bi yağ sıkıntı yaratmaz. Uzun vadede motor sağlığı için beğenmiyorum. Motor sıcaklarda 10-40 la gürültülü çalışıyor. Vites geçişleri kalitesiz, sert ve gürültülü oluyor. Bu iki yağı kullandığı halde arasındaki performans ve kalite farını hissetmeyen veya hissedemeyen için aslında pekte fazla sorun yok. 10-40 la motoru yaz sıcaklarında özellikle performaslı kullanmayı pek uygun bulmuyorum. En azından 15-50 veya 10w-50 imkanınız yoksa yazın mutlaka 10-40 yağ kullanayım ben deniliyorsa mutlaka bu 10-40 yağ tam sentetik, yağın iyisi olmalı. İşin bence en olmaması gerekeni ne biliyomusun. Yazın sakın 10-40 ve madeni bi yağ koyma. yazın doğru bulmadığım halde 10-40 ta ısrar ediliyorsa mutlaka tam sentetik olsun derim.
-
14 Mayıs 2012, 22:50
#27472
Tummakina.com da kampanya var castrol power1 10-40 in fiyati 19 tl zincir yaglamasi 19 tl zincir temizleme spreyi 19 tl ve kargo bedava,normalde pesin olarak piyasa fiyatlari yag 25 tl zincir yagi 27 tl zincir temizleme spreyi 23 tl,yani kisaca cok uygun fiyatli
-
14 Mayıs 2012, 23:16
#27473
yaa ben ne kadar başarılı bir insanım(!) cbf 150ye bile bu kadar çok yaktırabiliyorum. ne yapıyorum da böyle yaktırıyorum anlamadım. daha sadece bir kez 370 km gördüm yedeğe geçene kadar. genellikle fulleyip yedeğe geçtiğimde 330-350 arası yapabiliyorum. Acaba sorun sıkıntı bende mi? yoksa makineye de biraz şüpheli baksam mı?
makine daha 15 binde. 2011 model (nisan)
"ben de çok acemi değilim artık, ondan değildir bu fazla yakıt" diyorum kendime ama nafile sonuç hakkaten kötü bence; 300km geçince içim pır pır ediyor ha bitti ha bitecek diye...
aslında ilk motorum değil. ikinci motorum (önceki kymco 125 pulsar). tamam onda da çok yaktırıyordum ama bu kadar değil. üstelik 488km giden arkadaş yazmış 6500 devirden yukarı pek çıkmıyorum diye, ama bende 7200devirden yukarı çok çok nadir çıkıyorum genel seyir devrim 6500-7100 arası...
bu işi iyi bilen bir sürü kişiyi takip ediyorum forumdan lütfen bana da bir açıklama yapsınlar; ben hakkaten çok mu kötü kullanıyorum yoksa motorda bir sıkıntı mı var?
---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:04 ----------
bu arada motorum anes bakımlı, bakımların hiçbiri zamanında olmadı hepsi 150-200km erken yapıldı. yağ değişimi hatta zincir gerdirmeye bile anese gittim kendim anlamam diye..
-
14 Mayıs 2012, 23:26
#27474
mstfdogru adlı üyeden alıntı
yaa ben ne kadar başarılı bir insanım(!) cbf 150ye bile bu kadar çok yaktırabiliyorum. ne yapıyorum da böyle yaktırıyorum anlamadım. daha sadece bir kez 370 km gördüm yedeğe geçene kadar. genellikle fulleyip yedeğe geçtiğimde 330-350 arası yapabiliyorum. Acaba sorun sıkıntı bende mi? yoksa makineye de biraz şüpheli baksam mı?
makine daha 15 binde. 2011 model (nisan)
"ben de çok acemi değilim artık, ondan değildir bu fazla yakıt" diyorum kendime ama nafile sonuç hakkaten kötü bence; 300km geçince içim pır pır ediyor ha bitti ha bitecek diye...
aslında ilk motorum değil. ikinci motorum (önceki kymco 125 pulsar). tamam onda da çok yaktırıyordum ama bu kadar değil. üstelik 488km giden arkadaş yazmış 6500 devirden yukarı pek çıkmıyorum diye, ama bende 7200devirden yukarı çok çok nadir çıkıyorum genel seyir devrim 6500-7100 arası...
bu işi iyi bilen bir sürü kişiyi takip ediyorum forumdan lütfen bana da bir açıklama yapsınlar; ben hakkaten çok mu kötü kullanıyorum yoksa motorda bir sıkıntı mı var?
---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:04 ----------
bu arada motorum anes bakımlı, bakımların hiçbiri zamanında olmadı hepsi 150-200km erken yapıldı. yağ değişimi hatta zincir gerdirmeye bile anese gittim kendim anlamam diye..
Pek sıkıntı yapma bu konuda, bende 400 km yi hiç göremedim.350-370 aralığında geziyorum. Yolculu ve şehir içi kullanımım var. Şimdiye kadar arkama hiç yolcu almadan ve şehir içine hiç girmeden. % 100 uzun yol kullanımı yapamadım. Sonuç daha iyi olabilecekken, bu imkanları sağlayamadığım için bende bi depoyla söz edilen gibi yüksek km ler göremiyorum genelde.
Ama tabi motorlarımız aynı olsa da yaktı değiştirebilecek başka unsurlarda var. Yolcusuz da kullanılsa 90 kg adamla 60 kg adamın sürüş karakterleri aynı olsa da yaktıkları yakıt farklı olacaktır. Birde yolculuğunun % 90 ında rüzgarın arkadan esmesi başka, karşından esmesi başkadır. Bana göre bu tarz değişkenler ve teknik olarak aynı motor olsa da ne biliyim lastik hava basıncları, dişli değişimi vb. lastik markası vb. ince konular birleştiğinde ve çoğaldığında bir depoyla yapılan km ler arasındaki büyük farklar oluşmasına sebep olabiliyor. En iyi şartların hepsi yerine getirildiği taktirde bir depo ile yedeğe geçmeden 400-450 km ler bence mümkün.
-
14 Mayıs 2012, 23:38
#27475
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Ahmetçiğim sofuoğlu sanırım Honda Yetkili Servisi değil. Periyodik bakımını orada yaptırdığında Honda servisinin sistemine yaptırmış olduğun bakımlar işlenmiyor olmalı. Bunu iyi araştır. honda.com tr den kontrol ettiğimde (Bayiler) linki altında Kocaeli' de yetkili bayi+servis görünmüyor. 1000 bakımında yağ değişimi, zincir gerilmesi vb. Ivır zıvır yağlama haricinde bakım ihtiyacı yok. Yani yetkili olmayan bi servise bakım yaptırıp artı işçilik ödeyeceğine bu bakımını sende yapabilirsin. Bence garanti kapsamındaki motoru ya yetkili servise götür, yada servise hiç elletme. Ben 2. seçenekte yer almaktayım
Malesef hemde tam yetkili servis,adam yanımda sisteme girdi işlemi,faturada kesti,zincir germe,yağlama,sele problemini çözme,debriyaj,rolanti,fren ayarı,yaglanacak yerlerin yağlanması gibi ufak tefek ayarlarıda yaptılar saolsunlar...sadece 30 tl castrol 10-50 yağ parası aldılar..çokta ilgili,sempatik güleryüzlü,muhabbetli,hoş insanlar...senin tahmin ettiğin gibi sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum..koskoca sofuoğlu honda bayiiisi neden servis yetkimiz var diye yalan söylesin ki...
-
14 Mayıs 2012, 23:48
#27476
Ahmet N. adlı üyeden alıntı
Malesef hemde tam yetkili servis,adam yanımda sisteme girdi işlemi,faturada kesti,zincir germe,yağlama,sele problemini çözme,debriyaj,rolanti,fren ayarı,yaglanacak yerlerin yağlanması gibi ufak tefek ayarlarıda yaptılar saolsunlar...sadece 30 tl castrol 10-50 yağ parası aldılar..çokta ilgili,sempatik güleryüzlü,muhabbetli,hoş insanlar...senin tahmin ettiğin gibi sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum..koskoca sofuoğlu honda bayiiisi neden servis yetkimiz var diye yalan söylesin ki...
Zamanında bana aynı şeyi Bulvar caddesindeki Honda Onaran motor yapmıştı. Biz öyle yetkiliyiz böyle yetkiliyiz falan demişlerdi. Sonra honda.com.tr de bayi listesinde isimlerini göremeyince kıllanmış ve hında müş. hizmetlerini aramıştım. O söz konusu bayinin yetkili servis listesinde olmadığını söylemişlerdi. Nemelazım. Fatura, yetkili servislerin verdikleri fatura ile aynı mı ? Bence İstanbul' da bilinen herhangi bir yetkili servisten yardım al. Veya Adapazarı ersin motoru ara. Durumun anlat burada bi servis var. 1000 bakımını yaptırdım. Sisteminizde görünüyormu falan sorgula. Senin Sofuoğlunda yaptırdığın 1000 bakımı resmi olarak bilinen herhangi bi yet. servisin sisteminde gözüküyorsa sorun yok. Ama bundan emin ol bence. Madem servise gidiyorsun, yarın öbürgün inşallah olmaz ama garanti kapsamında bi parça vs değişmesi gerktiğinde işin şekli değişmesin. Bence işini sağlama al.
Bu arada bu servis nerede tam olarak ? Castrol 10w-50 yağ varsa ellerinde bende bi tane alayım boşuna kargo ücreti falan vermekten iyidir.
Ben işe gidiyorum. Gece vardiyesi İyi geceler sizlere.
-
14 Mayıs 2012, 23:59
#27477
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Zamanında bana aynı şeyi Bulvar caddesindeki Honda Onaran motor yapmıştı. Biz öyle yetkiliyiz böyle yetkiliyiz falan demişlerdi. Sonra honda.com.tr de bayi listesinde isimlerini göremeyince kıllanmış ve hında müş. hizmetlerini aramıştım. O söz konusu bayinin yetkili servis listesinde olmadığını söylemişlerdi. Nemelazım. Fatura, yetkili servislerin verdikleri fatura ile aynı mı ? Bence İstanbul' da bilinen herhangi bir yetkili servisten yardım al. Veya Adapazarı ersin motoru ara. Durumun anlat burada bi servis var. 1000 bakımını yaptırdım. Sisteminizde görünüyormu falan sorgula. Senin Sofuoğlunda yaptırdığın 1000 bakımı resmi olarak bilinen herhangi bi yet. servisin sisteminde gözüküyorsa sorun yok. Ama bundan emin ol bence. Madem servise gidiyorsun, yarın öbürgün inşallah olmaz ama garanti kapsamında bi parça vs değişmesi gerktiğinde işin şekli değişmesin. Bence işini sağlama al.
Bu arada bu servis nerede tam olarak ? Castrol 10w-50 yağ varsa ellerinde bende bi tane alayım boşuna kargo ücreti falan vermekten iyidir.
Ben işe gidiyorum. Gece vardiyesi
İyi geceler sizlere.
Senin gelmene gerek yok 1 kutu yağ için..Ben karamürsele gelirken alırım irfana yada sana bırakırım...hem sana 1 kutu yağ borcum var.
-
15 Mayıs 2012, 00:12
#27478
fatih545 adlı üyeden alıntı
Kırmızıdayken 100 km falan yapıyor olması lazım. Sizinki daha kırmızıya yaklaşmış en az bi 400 km yapar belli olmuyor bizim depo göstergesinin işi
O yüzden ben kırmızıya gelince bi 50 km falan daha yapar sonra 20 liralık benzin koyarım. Zaten depo yarılanmış oluyor o şekilde
Bitti mi bitecek mi derdide olmuyor
baKalım 280 km deyim ve kırmızıda 400 ü görürsem büyük hediye olur bana
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
15 Mayıs 2012, 00:18
#27479
Arkadaslar artcısız, 1.vitesde çok devirlenmeden, 6-7bin deviri gecmeden 80 km'yi de geçmeden kullanırsanız gayet rahat görür ya ben bunu gunluk 30 km yaparak yaptım ve gaziantepte bilenler bilir onkoloji hastanesinin yokusunu tırmandım her 2 hafta boyunca... O yokus ki Ankaradak Cinnah ile eşdeğerdir....
-
15 Mayıs 2012, 00:24
#27480
Arkadaşlar merhaba şimdi benim 1000 bakımı yaptırdım. şuan motor 2000 km de ve her 1000 kmde yağını değiştiricem normal olarak peki yetkili servise mi gitmem gerek sadece yağı değiştirmek için ayrıca 2. bakım kaç km de ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler