Arkadaslar bu nasıl bir ekonomik motorsiklettir yau sehir içi ve de şehirler arası yol yaklasık 20-25 km kullanımda 1 depo benzinle 440. kilometremdeyim ve deponun ibresi kırmızının hemen üstündeki çizgide hala... Tatlı tatlı kullandıgınızda gayet hoş bir tüketimi var cbf 150nin...
shad çok güzel 40 lt olanına baktım bugün ama oda tuzlu 200 civarında, diğer 46 lt çantalar nasılsır nette cox, gaff marka çantalar var
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
sarsıntı yada zırıltı yapıyor mu kardeş , çanta demiri yok o demirciye mi yaptırılır
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
bence en fazla 35 tak çanta demirin yoksa ben 38 alacaktım coolcasenin üstüne koydum çok dengesiz durdu :S bi çukra girsen lambur lumbur eder bence :S
Bende kappa46 var, orjinal tablası ve çanta demiri ile hiçbir sıkıntım yok, ne büyüklük konusunda ne pratiklik konusunda. Bu başlıkta 4. ya da 5. kez yazıyorum aynısını, alacaksanız 46 alın ya da en azından 40 üstü alın. Pratikliği tartışılamaz..
arkadaşlar yaz kış rahat kullanırsın demişti ethem abi 10-50 yağ için ama bizim serviste yok ben alıp gitsem koyarlarmı ekstra para isterlermi işçilik filan?
bu mudur yağ ?
http://www.motosuperstore.net/CASTRO...LT,PR-587.html
http://www.motosuperstore.net/IPONE-...1L,PR-488.html
çanta demiri de almak gerekecek heralde, hazır mı satılır çanta demiri bi yere mi yaptırmak gerek, sanırım 40 lt veya üstü çanta alacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------
kappa biraz tuzlu geliyor 2.el bulsam almam kolaylaşır , yerli yada çinli alırsam da zırıltı yada alt tablanın kırılmasından endişe ediyorum
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
Selam,
Arkadaşlar 2007 model 50 bin kmde temiz gözüken kurye motoru. 2000 bin liraya alınır mı?
Arkadaşlar ben 160 km yaptım.Yağ fabrika çıkışında var dediler ve öylece devam ediyorum.Bu yağı değişsemmi acaba???Ya birde motor 55 bin devirde tabiri caizse gajj diye bir sesi gaz kolunda hissediyorum.Bu rodajla ilgilimi acaba????
Bence 300km ye gelince yağı değiştirmek lazım. 1000 de bir daha değiştirirsin, rodaj için mineral bazlı 10w40 20w40 bir yağ kullanabilirsin. Motorun ilk çalışmasında ortaya çıkan talaş ve pisliklerden kurtulmuş olursun. gajj diye tabir ettiğin ses eksozun ısı kalkanından geliyor olabilir, benim motorda da bazı devirlerde metalik bir ses çıkartıyor, elimle tutarak kontrol ettim ses eksozun üzerindeki ısı korumasından geliyor. Ben pek kafama takmıyorum oradan geldiği için, beni rahatsız etmiyor.
Benim motor da şu anda 1400km oldu, 800 deyken 20w40 actevo kullandım, ilk çıkan yağ talaştan gri aktı desem yeridir. Actevo'yu motor biraz temizlensin diye koydum, 1200 de onu değiştirdim (ben servise gitmiyorum) 15-50 Shell Advance AX5 kullandım, mineral bazlı yağların en yüksek kalitelisi. Ayrıca pistonun temiz kalmasını da sağlıyormuş. Debriyaj ve vites geçişleri çok güzel. 4000km den sonra sentetik yağa geçeceğim. Bu arada yağı değiştirmeden önce servisten tapa pulu al, 1.5tl gibi bir fiyatı var, alüminyumdan ve konik şekilde olduğundan her yağ değişiminde tapanın pulunu değiştirmen gerek yoksa yağ kaçırmaması için çok sıkayım derken motor bloğuna diş sıyırtmak mümkün.
http://www.shell.com.tr/home/content...best_bike/rce/
Konya'da yaşıyorum ve buralarda malesef çok kupan araç çıkmıyor.
Teşekkür ederim bilgilerini benimle paylaştığın için
Castrol alabilirsin. Bu yağ emsal yağlardan biraz pahalı olduğundan ilave etmen gerektiğinde veya değişimde 1 lt yerine 1100 gram, yani 100 geam fazla koyacaksan, bence ikinci 1 litrelik ambalajı bozma, başka her hangi bi motosiklet yağı ile 1100 grama tamamla veya yağ yakma görürsen takviyelik için aynı özellikte veya en kötü yarı sentetik bi 15w-50 kullanabilirsin. 2 ambalaj alırsan 2. ambalajı 2. yağ değişimine kadar bozmana gerek kalmaz. 1 tane ambalaj al. 100 gram da başka bi yağdan takviye koyarak 1100 gram yağ koy. Eğer yağ eksiltme yoksa motorunda zaten bir daha ki yağ değişimine kadar takviye ihtiyacı da olmayacaktır.
Ama 1100 gram yağıda castrolden kullanmak istiyorsan yağı değiştirirken 2. ambalajda 900 gram yağın kalacak. Arada motor yağ eksiltmezse takviye gereği oluşmazsa diğer bir yağ değişimine kadar bu yağ elinde bulunacak. Kalan yağın ambalajda kapalı (özellikle kapağı hava almayacak şekilde güzel kapatılmış ise) kolay kolay kolay bozulsun pek sanmıyorum. En azından 6 ay bi sene bekler tahminimce. Bu süre zarfında zaten 2. yağ değişimin de mutlaka gelecektir.
Alacağın topcase kaliteli olsun bir kere al uzun yıllar kullan bence...ben daha önceki motorlarımda cox,maxem gibi ucuz birçok markanın topcasesini kullandım ama uzun ömürlü olmuyorlar..kırılıyor,yamuluyor yenisini almak gerekiyor;maliyeti yine kaliteli topcaseyi geçiyor...
cbf den önceki motorumda coocase vardı o kappadan bile daha kaliteliydi,taş gibi malzemesi var mubarek ne esneme ne kırılma nede bozulma yapıyor...
Bu akşam cbf ye topcase alayım dedim coocase ile kappayı kıyasladım,kappa esniyor plastiği daha ince geldi bana coocase kappadan 2 kat daha ağır ve dış kabuguda tırtıklı çizilmez birşekilde imal edilmişti...ama fiyatı uçuk geldi bana mecburen ekonomi yapmak için kappa 35 litre aldım..1 kask+mont+eldiven+ufak tefek şeyleri alıyor yada kask+dizlik+eldiven+ufak tefek şeyler alıyor ama mont dışarda kalıyor bu sefer
Neyse 35 litre den aşağı alma işini görmez bunu belirteyim...Kappa35 i kredi kartına 12 taksitle 210 tl ye aldım..peşin 185 tl demişti bana satıcı ama taksit işime geldi...
ayrıca çanta demiri taktırmana gerek yok,cbf nin arka demirine çanta altlığı çok güzel monte oluyor..boşuna masraf etmene değmez...
Profum senden öğreneceğimiz çok şey var,izliyoruz seni merak etme Durmak yok,yola devam
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)