Ybr125 olabilir,fiyatı nasıl acaba bilginiz var mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------
SAnırım konuyu yanlış anladınız. bir cbf 150 bakdım internetten o konu ile ilgili bilgi istedim forumda olan,bilgisi olan arkadaşlardan,bunula ilgili bir kaç yorum gelince km ile oynanmış olablir,km halatı sökülüp kullanmış olabilir denildi ben de buna istinaden o yorumu yazdım...
Abi cb125 bende düşünüyorum da titreşim varmış birde kronik sorunları çıkar mı yedek parçası nasıl olacak diye düşünüyorum
Bu sıcaklarda fabrikasyon 10-40 yağ ile rodaj yapılan cbf lerin, ilerki zamanlarda vites geçişleri hep sert ve gürültülü kalıyor. Hangi cbf i sürersem süreyim vites geçiş kalitesi ve konforu benimki gibi değil. Beğenemiyorum. Motora sret davranmamak viteslerede sert davranmamak lazım. 10-40 sıcaklarda sürtünmenin olumsuzluklarını iyi absorbe edemiyor. Viteslerde ne yazık ki kemikli kalıyor. 10-40 cbf te yazın gerçekten olmuyor. X markayı bilemem. Motor gürültülü çalışıyor. Vites atmak bile istemiyorsun, çok sert ve gürültülü oluyor.
Ahmet kardeşim : Tavsiyem 500 km de yarın sentetik bi 15w-50 yağ ile yağ değişimi yapman yönünde. Ben 4000 de sübap ayarı için gittim bi kere servise, bi dahada gitmedim. Yemişim garantisini. Her servise gidişim 60-70 tl ye patlıyor. Servsilere kalsa 2000 de bir çağırıyorlar. 2000 de bir İst. gittiğimizi düşünsene, yandık artık. Şu anda 14 bindeyim. Motor yansa bile şimdiye kadar servis bakımına gitmediğim için garanti kapsamında kalsa, cepten versem yaptırsam zarar etmiş olmam.
Ahmet, sana Mahçup oldum. Fiyat konusu neden öyle oldu bilmiyorum. 60 tl Nihat la benim kafama nereden yer etti öyle bilmiyorum. Biz o zaman Nihatla aa.. nede ucuz demiştik. Aslında aklımıza gelmedi. Keşke fiyatı ben sorsaydım Korayla iken, biraz daha farklı olabilirdi sanki. Bu arada grenaj koruma demirini takabilmen için motorda motor koruma demiri takılı olması gerekiyor. Çünki kafa koruma demirinin alt sağ sol bağlantısı, motor koruma demirinin sağ ve sol üst kısımlarına yapılıyor. Yani sadece kafa koruma demirini taktırma şansımız yok. Buradan satın alıpta İzmite motorla götürmek te sıkıntı olabilir. Ümraniye 130 tl demişti sanırım ikisine. Burada çok daha ucuz olacağına eminim. İstersen yarın bi tekrar ikisinin fiyatını soralım.
Koray Müdür: Yarın geliyorsun değil mi ? Ararsın çıkmadan önce sana bi çay ısmarlıyim sahilde.
Ben o saate çoktan kalkmış olurum. Çıkmadan hemen önce ara, 70-80 km-h geleceğini düşünürsek seni 35-40 dk sonra, vapur iskelesinde bekliyim. orda bi çay içeriz. Direk merkez ışıklardan sağ aşağı dönüyorsun. Arnavut kaldırımı bi yol, çarşı yolu. Bu yolu vapur iskelesine kadar takip et.
vay hain körfez team bensiz çay he
inş kaşıklarınız kırılırda çayları karıştırmadan içmek zorunda kalırsınız
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
5 Haneli rakamlara geçtim
By sercan2667 at 2012-05-02
By sercan2667 at 2012-05-02
By sercan2667 at 2012-05-02
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Sercan 2667 Slm, daha nice km lere kazasız belasız sürüşler diliyorum. Kontak göbeğinin boyası kalkmış. Bununda nedeni kontak anahtarı haricinde başka anahtarlarda aynı anahtarlıklta bulunuyor olması ve kontak anahtarda metal halka bulunması. Bence o siyah kısmı güzelce bi boya ve diğer anahtarları başka bi anahtarlıkta ayrıca taşı, kilit arka çanta vs anahtarlığı ayrı olsun ve kontak anahtarını tek kullan, kontak göbeğini çizmiyecek şekilde plastik vb. bi anahtarlıkla tek kullan. İlk motorumda bu hatayı bende yapmıştım ama şimdiki cbf imin kontak göbeği boyası tertemiz.
hafifçe belli etmeden siyaha boyamayı düşünüyordum zaten.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
an itibari ile bende 2012 model cbf sahibiyim, kazasız belasız binerim inşallah
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
merhaba arkadaşlar dün aksilik aksilik üstüne geldi
ilk olayım benzinim bitti yedek dahil yolda kaldım =) benzinlik yolunu tutmuştum 1 km fln kala =)
ben benzinimi hep aldığım istasyona gitmedim total vardı 200 km filan uzakta ona gittim fulle dedim pompacı dayı taktı opmpayı depoya gitti diğeride aynını yapıodu ama pompa atmadı depoda benzin görünmeye başladı böyle köpüre köpüre tam attı atmadı derken baktım taşıyo dayı diye bağırdım dayı baktım uzakta çektüm motordan pompayı yere boşaldı benzin =) motorun heryeri benzin oldu :S az yusuflamadım değil :S daha motor soğumamıştı :S direk çalıştırmadan ileri aldım adam bi güzel yıkadı ama sabunsuz yıkadı benimde içime sinmedi gecenin 11 i evin önünde biraz sabunladım yıkadım öyle girdim içeri =) 2. olayım buydu allahtan sağ salim eve vardım =)
ancak sanki sol sinyalde bi buhulanma oluştu benzin olayından sonra nedendir sizce?
bu arada benzin fişi geldi 60 lira 13,47 litre adama dedim benim depo 13 litre adam 55lira çekti :D en çok verdiğim benzin parası oldu =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
ya arkadaşlar bişi sorucam dün sabah maltepe konşuk motora yolum düştü önünden geçerken bi sorayım servis olarak daha iyi diyorlar 1000 bakımına belki buraya getiririm dedim 27,5 TL dedi fiyat (22,5 de olabilir) yağ olarak 1lt mobil 15w-50 koyuyoruz dedi
benim motoru aldığım yer pendik güngör motor 1,2 LT castrol 10w-40 koyuyor 33 tl fiyat verdi
sizce hangisine gideyim ? ben sürekli öyle yaz kış yağ değiştirecek biri değilim daha önce lastik değişimine gittiğimde biraz yağ ilave ettiler benim motora ilk aldığımdan beri motorun yağ seviyesi azda olsa eksik gibi duruyodu sordum ordaki asıl kıdemli ustaya o dedi eksik komuşlardır ilave etti 10-40 dan galiba ne yapmalıyım sizce
motoru aldığım yer pendikte ve bana 2 km filan konşuk motor 7-8 km filan evime =)
Hayırlı olsun cbf 150 4800TL. Mübarek altınla yarışıyor. bir yıl önce toplam 4000TL maliyetiydi. Şimdi 5000TL'yi aşan bir maliyet. Cbf 150 sahibi olarak bu paraya cbf150 almazdım. İnşallah ellerinde patlar.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
ethem abi hoşgeldin.. şimdi ne uyku çekilir ha...
ahmet abi ile akşam üstü işe gitmeden görüştüm ama tam netice alamadım.. usta siplintır bişeyler anlattı bana balık, mangal ,gelmedin, falan ama........
neyse ben ona sabah işe giderken beni al dedim.. bakalım gelirse bende gelirim oraya sabah çıkıyorum diye ararım ...gelmezse aramam abi ..ok
Özel mesaj attım. Biraz geyik oldu ama
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:29 ----------
Motora yağ değişimlerinde konulması gereken yağ miktarı, karterin yağ hacmi, kitapçıkta 1 lt olarak geçiyor. Motor dağıtılıp toplanınca 1.2 lt olması lazım. Neyse bu bizi ilgilendirmiyor. Yani kitapçık 1 lt diyor. Yağ değişimlerinde 1.1 lt veya 1.2 lt konulmasının sebebi motorda yağ eksiltmeeğilimi oluşur ve kullanıcıda bir sonraki yağ değişimine kadar yağ seviyesine bakmazsa motor eksik yağ ile gezmesin. 1.2 lt yağ bence motoru yorar. Sen bence Konşuk motora git. 1 lt mobil 15-50 tam sentetik ile yağını değiştir. Ama takip eden 1000 km de ise yağ seviyeni kontrol et. Eksilme görürsen 100-200 gram yağ ilavesini kendin yap. Yaz mevsiminde 15w-50, motor çalışmasında ve viteslerde çok daha iyi performans veriyor. ve eksilmeye karşı 10w-40 a nazaran daha dirençli. Dış ortam sıcaklığı 20 li değerleri görmeye başladıktan sonra 15w-50 kullanılmaya başlanılabilir. Kardeşim ben yaz kış yağ değiştirmek istemiyorum dersen 10w-50 Castrol ve Motulün tam sentetik yağları var. Bu yağları temin etmek pek kolay değil ama bu 10w50 tam sentetik 4 mevsim kullanılabilir.
Aslında Konşuk motora söyle 1 lt değilde 1.1 lt koysunlar yağı. Daha iyi. 100 gram fazla yağ motorda bi olumsuzluk yaratmıyor. Veya 100 gram içinm bi ambalaj açmak istemeyeiblirler ok. Bi tane de Konşuktan yağ satın al. 100 gramını sen ilave et. Kalanıda elinde bulunsun. Yağ değşimleri haricindeki yağ kontrolü, seviyeni kontrol edip gerektiğinde ilave yapmak kullanıcının sorumluluğundadır.
Yağ konusu ile ilgili kendi motorunun yağ yakma eğilimini takip ederek ona göre hareket etmen en doğrusu bence.
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)