Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Nisan 2012, 16:58
#27081
slm arkadaşlar motoru yeni sıfır alan arkadaşlara sorum olacak sigorta poliçenizde ücret ne yazıyor öğrenebilirmiyim. şimididen tşkler. geçen sene 35 liraya tapılan poliçe şimdi 85 lira . niye böyle dediğimde yaşınızdan dolayı dedi ne alaka ? yaşta 31 bu sene böyle kanun çıktı dedi. sizin çıkardığınız kanunun....
Reklamlar
-
21 Nisan 2012, 18:38
#27082
cbf 150 de belirgin bir titreşim varsa bi yerde bişeyin gevşek olma ihtimali çok yüksek.örneyin motor koruma demiri bağlantılarının gevşek olması en iyi sebeptir.eğer yeni bi motorsa tüm ana bağlantıları kontrol etmenizi daha doğrusu bu işi serviste yaptırmanızı tavsiye ederim.keyifli günler diliyorum
-
21 Nisan 2012, 19:02
#27083
mrtdem adlı üyeden alıntı
cbf 150 de belirgin bir titreşim varsa bi yerde bişeyin gevşek olma ihtimali çok yüksek.örneyin motor koruma demiri bağlantılarının gevşek olması en iyi sebeptir.eğer yeni bi motorsa tüm ana bağlantıları kontrol etmenizi daha doğrusu bu işi serviste yaptırmanızı tavsiye ederim.keyifli günler diliyorum
bende senin gibi tahmin ediyorum bi kontrol ettiriyim en iyisi sağol...
-
21 Nisan 2012, 21:24
#27084
vabisciler adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar motoru yeni sıfır alan arkadaşlara sorum olacak sigorta poliçenizde ücret ne yazıyor öğrenebilirmiyim. şimididen tşkler. geçen sene 35 liraya tapılan poliçe şimdi 85 lira . niye böyle dediğimde yaşınızdan dolayı dedi ne alaka ? yaşta 31 bu sene böyle kanun çıktı dedi. sizin çıkardığınız kanunun....
bence uydurmuş ben sıfır almıştım 42 lira tutmuştuu 2012 şubat çıkışlı motor ama motor dada arabadada sıfır olunca trafik te kaskoda daha uygun çıkıyor 2. yıl dahada artıyor sonrası değişiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
selam arkadaşlar ben bu gün michelen lerimi taktırdım =) süper bişi bu motorun bırakın karakteri sanki herşeyi değişti tabi yanında bide debriyajı ayarlayıp zinciri yağladılar motor acaip zevkli bişi oldu =) herkese şiddetle tavisye ederim=)
-
21 Nisan 2012, 21:29
#27085
motosikletim 530 km de iken depoyu fulleyip İzmirden Ayvalığa doğru yola çıktım. Genellikle 5200-5912 arası devirlerde kullandım, ara ara 7000-6500 devir arasında da kullandığım oldu.
Yolculuk oldukça rüzgarlı geçmesine ragmen toplamda (30-40 km şehir içi kullanım desek) 357 km sonunda depoyu tekrar fullediğimde 7 küsür litre yakıt aldı. (35 tl) Önceki fullemede depo daha çok doluydu desek 8 litre...
Bu da 100km/ 2.24 litre yakıt tüketimi demek. Şuursuzca abartayım, 8.5 litre alsın depo 100km/2.38 litre
Cbf 150 gerçekten bu kadar az yakabilir mi yoksa benim tripmetrem mi bozuk
Bu değerle benim hoşuma gitti açıkçası, 2.6 ları bekliyordum ben.
-
21 Nisan 2012, 23:04
#27086
Motorunun yakısı normal aslında hiçbir problem yok bende 4.70 liradan 35 liralık alıp 310 km yol yapmıstım buda 2.3 litreye tekabul eder yaklasık kilometrede 10,8 kurus yakmıstım gayet normal değer Batuhan K. Kaldı ki benim motorum rodajdaydı ve amacım 660 kmden 1000 km ye kadar gitmekti ama motor bi anda 970 kmde stop etti ve rezervle yoluma devam etmiştim...
-
21 Nisan 2012, 23:45
#27087
Koruma demiri bağlantı bölgelerine lastiğimsi şeyler koy öyle bi dene
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
22 Nisan 2012, 00:20
#27088
arkadaşlar bu gün lastikleri değiştirdikten sonra bi baktım bu arka lastiğe doğru gelen 2 tane gri renkte demir kol varya lastiği tutan hani başlarında bide gibi bişi var onlardan solda olanın önündeki kabak gibi şey böyle bi yandan içeri girmiş bi yandan dışarı doğru çıkmış yani oturtmadan vidalamışlar bi zararı olurmu ben vidasını söküp sıksam olurmu yada böyle bıraksam fark edermi? fotoğraf nasıl koyuluyo bulamadım o yüzden yükleyemedim fotoğraf umarım anlatabilmişimdir kendimi
-
22 Nisan 2012, 00:22
#27089
selam dostlar sorun şu kısa far kısık yanıyor kendine hayrı yok vaziyette göstergede de hız tarafında ısık yok ne yapacağız servise dokundurmak istemiyorum takıp çıkacak birseyse kendim yapabilirmiyim diyorum
-
22 Nisan 2012, 01:17
#27090
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün lastikleri değiştirdikten sonra bi baktım bu arka lastiğe doğru gelen 2 tane gri renkte demir kol varya lastiği tutan hani başlarında bide gibi bişi var onlardan solda olanın önündeki kabak gibi şey böyle bi yandan içeri girmiş bi yandan dışarı doğru çıkmış yani oturtmadan vidalamışlar bi zararı olurmu ben vidasını söküp sıksam olurmu yada böyle bıraksam fark edermi? fotoğraf nasıl koyuluyo bulamadım o yüzden yükleyemedim fotoğraf umarım anlatabilmişimdir kendimi
Ben anlamadım Fotoğraf nasıl eklenir diye aratırsan güzel sonuçlar çıkıyor.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-h...i-anlatim.html
-
22 Nisan 2012, 04:08
#27091
orjinal yedek
arkadaşlar motoru dağıttım orjinal yedek parçalar lazım fiyat araştırıyorum uygun fiyatlı orjinal nerden bulabilirim
parçalar 1-silindir set 2-krank 3- karşılıklı 3. ve 4. vites 4-sübap takım 5-egsantirik palet takımı 6-şanzıman ve balans rulmanları
buarada istanbuldayım
-
22 Nisan 2012, 08:04
#27092
taylanx7 adlı üyeden alıntı
selam dostlar sorun şu kısa far kısık yanıyor kendine hayrı yok vaziyette göstergede de hız tarafında ısık yok ne yapacağız servise dokundurmak istemiyorum takıp çıkacak birseyse kendim yapabilirmiyim diyorum
Gösterge paneli aydınlatma ampulün patladıysa bunu değiştirmek için ön kafanın sökülmesi, öne alınması gerekiyor ve panele altından müdahale ile ampulü sökebiliyorsun. Biraz uzun sürüyor. Sağ sol siyah kapakları söküyor, depo üzerinde sağ ve solda bulunan yıldız vidaları gevşetiyor, ön kafa grenajını öne alıyorsun. O ampulden temin et, kendin yapabilirsin. Bu arada fabrikasyon far kafası oldukça yukarıda, ihtiyaç fazlası yukarı ayarlanmış olduğundan ışık şiddeti dağılıyor ve verimli değil, far yükseklik ayarını farın altındaki ufak vidayı gevşeterek biraz aşağıya al, far daha verimli aydınlatıyor böylelikle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:43 ----------
garip_1 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motoru dağıttım
orjinal yedek parçalar lazım fiyat araştırıyorum uygun fiyatlı orjinal nerden bulabilirim
parçalar 1-silindir set 2-krank 3- karşılıklı 3. ve 4. vites 4-sübap takım 5-egsantirik palet takımı 6-şanzıman ve balans rulmanları
buarada istanbuldayım
Bu arada motoru dağıttım derken nasıl dağıttın ? Kaç model ve kaç km de ? Yağsız mı kaldı ? Daha farklı bişey mi ? Geçmiş olsun bu arada. Ben Kocaaeli' de yim. Hava filt. buji yağ vb. İstanbul Ümraniye Db motordan telefonla sipariş veriyorum ve kargoyla istiyorum. Telini vereyim: 0 216 461 06 06. Parça stoklarını öğren. Ona göre kendinde gidip alabilirsin. Ayrıca sana en yakın Honda yet. servisi içinde şu linkten faydalanabilirsin. http://www.honda.com.tr/bayiler.aspx
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:49 ----------
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün lastikleri değiştirdikten sonra bi baktım bu arka lastiğe doğru gelen 2 tane gri renkte demir kol varya lastiği tutan hani başlarında bide gibi bişi var onlardan solda olanın önündeki kabak gibi şey böyle bi yandan içeri girmiş bi yandan dışarı doğru çıkmış yani oturtmadan vidalamışlar bi zararı olurmu ben vidasını söküp sıksam olurmu yada böyle bıraksam fark edermi? fotoğraf nasıl koyuluyo bulamadım o yüzden yükleyemedim fotoğraf umarım anlatabilmişimdir kendimi
Sanırım anlatmak istediğini anladım. Düzeltmezsen zamanla o soldaki iki vida gevşeyebilir. Hatta vida düşebilir bile. Sen o soldaki iki ufak somunu biraz gevşet uygun ingiliz anahtarı kullanarak. Sonra o ufak metal parçayı yerine tam oturtarak somunları tekrar sık. Bu oldukça basit bi işlerm. Fakat sıkarken dikkat et. Son gücünle sonuna kadar sıkmaya çalışma. Dişli ve somun hayli ufak. Dişli sıyırması söz konusu olabilir. Bu arada lastiklerin hayırlı olsun, cbf için alınabilecek en iyi lastik. Arttık motorunun sürüş karakteri ve konforu tamamen farklı. Debriyaj manetini ayarlatman iyi olmuş, bende deb. boşluğunu motoru ilk aldığımda ayarlamıştım. Çok geç kavrıyordu, kullanımı biraz zordu. Ama sanırım fabrikasyon böyle geliyor. Manet üzerindeki plastik korumanın altından ayarlamıştım.
-
22 Nisan 2012, 13:31
#27093
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
evet ethem abi aynen dediğin gibi motor daha erken kavrıo şimşek gibi oldu baya ataklaştı motor =) boşluğunu almışlar öyle dedi =)
yukardaki eklediğim fotoda işaretledim bahsettiğim yeri ama bu düz hali orası yamuk dutuyo işte =) bu vide na işe yarar neyle ilgili abi?
-
22 Nisan 2012, 14:41
#27094
blueway2 adlı üyeden alıntı
Merhabalar on tekeri kaldirip cevirdigimde bi surtunme sesi geliyor diskin oradan onemlimi baktirmamiz gerekirmi araba
Banada bi yardimci olurmusun ethem abi
-
22 Nisan 2012, 19:45
#27095
blueway2 adlı üyeden alıntı
Banada bi yardimci olurmusun ethem abi
Bu çok anormal bi durum değil bence, ama sen yinede bi basınçlı suyla su tabancasını çok yakından tutmamak kaydıyla , tekeri çevirerek yıka veya spreyler var balata temizleyici, bi miktar uygula, sonra tekrar dene. Balata ile disk arasına toz-pislik kaçmış olabilir. Motorun yeni ise balataların da yenidir. Dolayısıyla disk ile balata arasında neredeyse hiç boşluk olmuyor yeni balatalarda, toz pislik kaçma ihtimali oldukça yüksek. Bu iki yöntemden birini, mümkünse ikisini birden uygula, uyguladıktan sonra teker dönerken serbest ve kolay dönüyorsa, hala ses çıkmaya devam etse bile bence sorun yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Hüseyin kardeşim, doğru anlamışım kapak olayını, oradan bahsediyorum bende, o ufak kapak, mekanizmanın içine toz pislik kaçmaması için. Ama yamuk takılırsa zamanla yerinden oynayabilir ayar somunları gevşeyebilir ve sonrasında somunlar düşebilir. O parçaya zincir gergisi diyorlar. Teker somunu gevşekken zinciri sağlı sollu aynı ayarda gerebilmek için aynı orada vidaları sırayla sıkıyorsun ve sonrasında teker somununu sıkarak zincirini ayarlıyorsun.
Öyle gezme bence, O işaretlediğin yerde 2 ufak somun var. Onları ilk önce dıştaki, sonra içteki olmak üzere bir miktar uygun ing. anahtarı ile gevşet ve o ufak yamuk takılmış olan metal kapağı sıkarak tekrar sık. İlk önce içi sık, sonra üzerine dıştakini sık. Çok kolay bi işlem 2 dk nı almaz.
-
22 Nisan 2012, 20:07
#27096
Tesekkur ederim iyiki varsin ethem abi saygilar
-
22 Nisan 2012, 22:52
#27097
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Bu çok anormal bi durum değil bence, ama sen yinede bi basınçlı suyla su tabancasını çok yakından tutmamak kaydıyla , tekeri çevirerek yıka veya spreyler var balata temizleyici, bi miktar uygula, sonra tekrar dene. Balata ile disk arasına toz-pislik kaçmış olabilir. Motorun yeni ise balataların da yenidir. Dolayısıyla disk ile balata arasında neredeyse hiç boşluk olmuyor yeni balatalarda, toz pislik kaçma ihtimali oldukça yüksek. Bu iki yöntemden birini, mümkünse ikisini birden uygula, uyguladıktan sonra teker dönerken serbest ve kolay dönüyorsa, hala ses çıkmaya devam etse bile bence sorun yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Hüseyin kardeşim, doğru anlamışım kapak olayını, oradan bahsediyorum bende, o ufak kapak, mekanizmanın içine toz pislik kaçmaması için. Ama yamuk takılırsa zamanla yerinden oynayabilir ayar somunları gevşeyebilir ve sonrasında somunlar düşebilir. O parçaya zincir gergisi diyorlar. Teker somunu gevşekken zinciri sağlı sollu aynı ayarda gerebilmek için aynı orada vidaları sırayla sıkıyorsun ve sonrasında teker somununu sıkarak zincirini ayarlıyorsun.
Öyle gezme bence, O işaretlediğin yerde 2 ufak somun var. Onları ilk önce dıştaki, sonra içteki olmak üzere bir miktar uygun ing. anahtarı ile gevşet ve o ufak yamuk takılmış olan metal kapağı sıkarak tekrar sık. İlk önce içi sık, sonra üzerine dıştakini sık. Çok kolay bi işlem 2 dk nı almaz.
teşekkürler ethem abi yarın ilk iş bunu yapacağım bu gün bi 25 km civarı yol yaptım michelenle bu motordan inmek istemiyor insan =)
-
22 Nisan 2012, 23:25
#27098
Selam arkadaşlar, yaklaşık 1 ay önce ben de geçen sene 2.el aldığım motorumun üzerindeki lastikleri michelin'le değiştirdim ama değmeyin keyfine. Herkese kesinlikle tavsiye ederim. Motoru virajlarda artık korkmadan yatırabildiğim kadar yatırıyorum... ;)
-
23 Nisan 2012, 01:34
#27099
Arkdaşlar 2011-2012 cbflerde arka stopla üst kuyrugun birleşim yeri (ortadaki parça ile sağ grenajın birleşim yeri havada)açık nerdeyse kuş parmagım giriyor bunu garantiden değişiyorlar mı değişmiyorlarsada var mıdır bunun bir çözümü?
-
23 Nisan 2012, 11:38
#27100
harun27 adlı üyeden alıntı
Arkdaşlar 2011-2012 cbflerde arka stopla üst kuyrugun birleşim yeri (ortadaki parça ile sağ grenajın birleşim yeri havada)açık nerdeyse kuş parmagım giriyor bunu garantiden değişiyorlar mı değişmiyorlarsada var mıdır bunun bir çözümü?
O dediğin bende de var arkadaşımda da yeni kasa cbf va ondada aynı gördüğüm bütün cbf lerde var kafana takma sorun olmaz.. Bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
Selamlar bir arkadaşım motoruna zincir koruması yaptırmış. Komple kapatmış zinciri içine de yağ doldurmuş zincir devamlı yaglaniyormus. Nr diyorsunuz iyimidir yaptirayimmi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler