Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2012, 23:50
#27061
özellikle cbf alacaksanız 200 300 fazla verip tanıdığınızdan alacaksinız arkadaşlar motor narin kullanılmış olmalı..kullanıma bağlı olarak 5bin kmde egzantrik bile ötme yapabiliyor..benım kurye arkadaşım daha haftabaşı 20binde debriyaj tasını dağıttı..niye? motoru essekmis gibi kullanıyor..
Reklamlar
-
20 Nisan 2012, 23:54
#27062
Michelin lastik
cd0345 adlı üyeden alıntı
iyi günler arkadaşlar ben michelen almaya karar verdim çıkardığım 550 km deki duroları da 80 tl civarı satmayı düşünüyorum almak isteyene numaram 0538 213 77 85
arkadaşlar michelen lastik satan anadolu yakasında uygun yer bilen varmı ?
ben güngör motordan 200
konşuktan 220 fiyat aldım
netten uygun yer varsa link vrebilrisiniz ancak ben netten alıp başka yere taktırsam garanti filan sıkıntı çıkartmazlar sonra demi?
Slm arkadaş.
Netten Buz motorda buldum ve aradim 180 tl cifti dediler.
Kazasız cezasız sürüşler.
Not:michelin le motor bir bambaska oluyor ve kullanmaktan ayri zevk aldim ben. İyi kara vermissin.
-
20 Nisan 2012, 23:54
#27063
Biraz motosiklet kullanmasını öğrendikten sonra maddi imkanı olanlar daha büyük cc için satarlar. Yoksa sorunu olduğu için değil. 150cc yeterli görenler için idealdir. Şu an benim 3. cbf150'im. Daha öncekileri nakde ihtiyacım olduğu için sattım. Her ikisini de sahibindene koydum üçüncü gün satıldı. Şu anki 2012 model asla değiştirmeyi düşünmüyorum. Hele ki bir gün içinde 10 saat yolculuk yaptım. 80 km'si çok bozuk dağ yoluydu. döndüğümde sadece temizlik yaptım. Allahına kurban olayım, Kara Kuğum benim.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
20 Nisan 2012, 23:58
#27064
F54 adlı üyeden alıntı
ahmet abi takma kafana ama çok yol yapıp böyle dangalak bi satıcıyla karşılaş ihtimalini de düşünüp keşke metehan ı da yanına alsaydın o gereken sopa dayak darp bigi işlemleri metehan abi ayarlardı sana laf bile söyletmez di
sen honda alacaksan metehan ile görüş onun çok honda servis tanıdığı var
yarın izmitten 2012 bin km de bi cbf varmış ona bakıcam...ama rengi kırmızıymış hiçte sevmiyorum ki kırmızıyı
fiyatı uygunda olsa sırf rengi için bile tercih etmeyebilirim
-
21 Nisan 2012, 00:02
#27065
Biraz motosiklet kullanmasını öğrendikten sonra maddi imkanı olanlar daha büyük cc için satarlar. Yoksa sorunu olduğu için değil. 150cc yeterli görenler için idealdir. Şu an benim 3. cbf150'im. Daha öncekileri nakde ihtiyacım olduğu için sattım. Her ikisini de sahibindene koydum üçüncü gün satıldı. Şu anki 2012 model asla değiştirmeyi düşünmüyorum. Hele ki bir gün içinde 10 saat yolculuk yaptım. 80 km'si çok bozuk dağ yoluydu. döndüğümde sadece temizlik yaptım. Allahına kurban olayım, Kara Kuğum benim.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
21 Nisan 2012, 00:05
#27066
-
21 Nisan 2012, 00:05
#27067
Biraz motosiklet kullanmasını öğrendikten sonra maddi imkanı olanlar daha büyük cc için satarlar. Yoksa sorunu olduğu için değil. 150cc yeterli görenler için idealdir. Şu an benim 3. cbf150'im. Daha öncekileri nakde ihtiyacım olduğu için sattım. Her ikisini de sahibindene koydum üçüncü gün satıldı. Şu anki 2012 model asla değiştirmeyi düşünmüyorum. Hele ki bir gün içinde 10 saat yolculuk yaptım. 80 km'si çok bozuk dağ yoluydu. döndüğümde sadece temizlik yaptım. Allahına kurban olayım, Kara Kuğum benim.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
21 Nisan 2012, 00:54
#27068
Öncelikle iyi geceler arkadaşlar yarın itibariyle 1000 km bakımına götüreceğim motorumu ama tecrübelerinize ihtiyacım var... Neler yapılır 1000 km bakımında? benim bildigim kadarıyla yağı değişir gevseyen civatalar sıkılır (varsa şayet)... Bunlara ek olarak sizlerin söylemek istedigi neler vardır? Birde ani olarak ön frene bastıgımda amortisör dibine kadar çöktügünde tık diye bir ses geliyor bence normal bir ses değil bu bu sesi nasıl hallettirebilirim?
Şimdiden herkese teşekkürü bir borç bilirim ve şükranlarımı sunarım...
-
21 Nisan 2012, 01:29
#27069
Arkadaşlar bende bi soru sormak istiyorum belki sorun değil ama yinede sorayım
benim cbf 2012 model şu an 1200 km de
şimdi ben 90 km hızdan sonra sağ ayaklıkta ki ayağım baya bi zırıldıyo (titriyor) fazla değil ama ne biliyim işte sizde de varmı bu bir problemmmi?
-
21 Nisan 2012, 01:35
#27070
jackal_64 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bi soru sormak istiyorum belki sorun değil ama yinede sorayım
benim cbf 2012 model şu an 1200 km de
şimdi ben 90 km hızdan sonra sağ ayaklıkta ki ayağım baya bi zırıldıyo (titriyor) fazla değil ama ne biliyim işte sizde de varmı bu bir problemmmi?
olur o kadar ya 7bin devirle gidiyosunuz yani sonuçta
-
21 Nisan 2012, 01:42
#27071
harun27 adlı üyeden alıntı
olur o kadar ya 7bin devirle gidiyosunuz yani sonuçta
ama sadece sağ ayakta oluyo yoksa benim ayakmı arızalı
-
21 Nisan 2012, 01:47
#27072
bilemiycem orasını
-
21 Nisan 2012, 11:42
#27073
sağ ayaktaki titreşim sorununu kimsenin çözebileceğini sanmıyorum.
benzin oktanını 95 kullanmanızı önerebilirim sadece. bir de lastik balansları yapılmalı. arka dişli eski ebata da düşürülebilir. bende titreşim falan yok.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
21 Nisan 2012, 11:59
#27074
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Nisan 2012, 12:20
#27075
F54 adlı üyeden alıntı
kanka bize yanlış yaptırmaz yeminle elemanı kurtaramazdın ben sana diyeyim küfür ü hiç saymıyorum bile
abi kırmızı deme bana yaw bende siyahı satacam sırf kırmızı motor almak için kısmet bi ege turu planlıyorum ordan döndükten sonra motorumu ne kadar satmak istemesem de kırmızı almak için satacağım bir kaç bekleyip kışa doğru alacağım malum kışın piyasa ölü oluyor 2. el ler en az 300tl düşüyor
sende yanlış zaman da yanlış yerden yanlış model motosiklet almaya çalışıyorsun istanbulda ki cbf lerin en az %80 i kurye amaclı kullanılıyor eğer sakarya da beğendiğin bi motor olursa irtibata geç benimle gider birlikte baktırırız
ama 1 yaşında motosiklet alacaksan elbet servis bakımlı bak ne olur ne olmaz
Naaptın hocam ,en az %80 oldukça abartılı bir rakam. Tamam kuryelerin %80inde cbf150 olabilir ama genel satılan cbf150lerde o kadar da kurye motosikleti yok. Senin demene göre binlerce kurye olurdu Alacak kişilere sadece sabır diyorum.
illaki satmak isteyen denk gelir.
-
21 Nisan 2012, 12:23
#27076
Merhabalar on tekeri kaldirip cevirdigimde bi surtunme sesi geliyor diskin oradan onemlimi baktirmamiz gerekirmi araba
-
21 Nisan 2012, 12:25
#27077
kurye motoru olmasa bile çoğu motorun turşusu çıkmış vaziyette yani bakımı yapılmış motor sıkıntı çıkarmaz diyeceğim ama ayda 4000 km yapmış motorda biraz yorgun olur sanki marka sı ne olursa olsun sonuçta 150cc tek silindirli motosiklet yani...
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
21 Nisan 2012, 12:50
#27078
Piyasası emsallerine göre çok çok düşük olan bi motora bakmaya giderken pek te umutlu gitmemek lazım. 2011-12 model 10 bim km nin altında, çantalı, koruma demirli vb aksesuarlı bi cbf 150 ye 4000 tl nin altında fiyat yazıldıysa biraz olaya temkinli yaklaşmakta fayda var. Motor 4700-4750 tl ye falan geliyor aksesuarsız ve plaka dahil. birazda anta koruma demiri falan filen desen 5100-5200 tl falan oluyor. Sıfır maliyeti bu şekildeyken kimse motorunu 5-6 bin km kullandığı motorunu 1500 tl fiyat kırıp satmaz. Ama vatandaş sıkışmıştır, özel durumu vardır. Bekliyecek zamanı yoktur. Satar. O başka. 3800-3900 tl seviyelerinde bi cbf bulursanız bu şekilde ve temiz zaten hiç kaçırmayın derim. Birde İstanbulda dur kalk olayı fazlca olduğundan motorlar fazlaca yıpranıyorlar. İstanbuldan motor alınmaz demiyorum elbette. ama göz önünde buludurulmalı bence. 10 bin km de bi motor 100 kere de dur kalk yapmış olabilir, 1000 kerede dur kalk yapmış olabnilir. Buda 30-40 bin gitmeye niyetli balataların vb çok daha erken bitme eğilimine girmesi, motorun devamlı uzun yolda kullanılan bi motora göre km si daha düşük olsa bile daha fazla yıpranmış olması demek. İki tane motor var diyelim ikiside 10 bin km de, bu motor, misal veriyorum, kullanım süreleri boyunca 100 saat te çalışmış olabilir, 200 saat te çalışmış olabilir. Motorlarda iş makinelerinde olduğu gibi km nin yanı sıra bence çalışma/saat göstergeside bulunmalı. Motor kaç saat faal olarak makanik olarak çalışmış yaptığı km nin yanısıra mesela. Ama ne yazıkki böyle bi imkanımız yok. Dolayısıyla bu durumda km bizi yanıltacaktır. Binici iseniz her zaman 100-200 tl den kaçmayarak tanıdık bildik bi motora talip olmakta fayda var.
-
21 Nisan 2012, 13:03
#27079
asil17 adlı üyeden alıntı
Slm arkadaş.
Netten Buz motorda buldum ve aradim 180 tl cifti dediler.
Kazasız cezasız sürüşler.
Not:michelin le motor bir bambaska oluyor ve kullanmaktan ayri zevk aldim ben. İyi kara vermissin.
teşekkürler buz motoru bende aradım bana 200 tl fiyat çektiler :S püff =)
ırc de iyi diyolar ama herkes michelenden memnun bende öyle yapacağım
-
21 Nisan 2012, 13:11
#27080
Motorumun deposu 2 haftalık bekleme süresinin ardından geldi, fabrikaya inceleme için gitmişti okadar değiştirin dememize rağmen bişiy bulamımışlar ne sızıntı nede başka bişiy, alt kısımlarda oluşan krozyon çok erken belli ediyor kendini ve deponun alt kısmındaki saç nasıl bişiyse boyayı erken kaldırıyor, artık tekrar bi rötüştan sonra motoruma kavuşucam inşallah bidaha atmaz boya, 2011 temmuzda aldığım motorum sadece 2800km de satmayı şimdilik düşünmüyorum zira piyasada seçenek yok şimdi 3000 bakımı geliyor bakımı yaptırıp sürücem birde artık buradaki honda serviseleri bakımlarda yağ olarak repsol kullanmaya başladı 10/40 ve 15/50 olarak artık dışarıdan elimizde yağ alıp değişim yapmamıza gerek kalmadı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler