Hazır canlandı başlık ben de yazayım Xenon taktırmak muayenede veya kullanımda sıkıntı çıkarır mı?
Hazır canlandı başlık ben de yazayım Xenon taktırmak muayenede veya kullanımda sıkıntı çıkarır mı?
O farlara nasıl bi çözüm bulmalıyız o zaman, siyah asfaltta yok oluyo ışık
Bir sorunum var arkadaşlar, benim motorun ön fardaki ampül inatla patlıyor. Çok şükür başka sorunum yok ama her seferinde alıyorum, bir gün geziyorum, ertesi gün motoru çalıştırdıktan abartısız 5 dakika içinde önce kısa, sonra uzun far yanıyor (patlıyor). Bir servise gideceğim, farz oldu ama özellikle baktırmam gereken bir şey var mı sizce? Acaba diyorum bir yerde temassızlık veya şasiye deyip bir kısa devre filan mı oluyor. Bu arada ön far haricinde elektirik tesisatında başka bir sıkıntı yok. En sonunda kızıp bende xenon taktıracam, direk çözüm üreteceğim konuya.
Bu arada xenon muayenede sorun oluyor deniliyor ama acaba hafif kusur mu sayılıyor? Hafif kusur sayılıyorsa pek bir sıkıntı olmaz gibime geliyor. Bu konuda taktırıp muaneye giren var mı aramızda?
Olgun YAZICI
Beylikdüzü/İSTANBUL
arkadaşlar selam, benim vitesler takıt tukur kemikli geçiyor , özellikle ilk 3 vites... motor 1000 bakımını geçti, 15-50 mi 20-50 mi ne castrol konuldu... hala takır tukur geçiyor vites... servise götürdüm normal dedi, bu böyle geçer dedi...
kafam bozuldu , acaba kaliteli bir yağ mı koymam gerekiyor... sentetik olanlardan ?
Arkadaşlar CBF 150 orjinal çamurluğa 120 TL verdim fiyat normal mi Honda servisinde?
Ubuntu debriyaj telinin gerginliğine baktın mı, debriyajın iyi ayırmıyor olabilir. Bir de onu kontrol et istersen. Telin sıkılığı manetten ve motorun üzerinden ayarlanabiliyor.
Yan sanayi ön çamurluklar 35 ile 50TL arası.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
her şeyini kontrol ettiler serviste, normal dediler... ben bu motoru almadan önce arkadaşlarım vitesleri yağ gibi akar, çok güzeldir demişlerdi... demek ki bir şeyi kendin tecrübe edip öğrenecekmişsin her zaman...
mesala kırmızı ışığa yaklaşıyorum 5. vitesle durmak zorunda kaldım, eyvah eyvah vites 1 e düşürmek tam bir eziyet... eğer yavaşlarken düşürürsen yavaş yavaş, 3 ten 2 ye ve bire geçişler tak tuk takırttt diye geçiyor, çok canım sıkılıyor, acaba şanzumana zarar mı veriyorum diye... açıkçası yağ gibi akan innovamın vitesini özledim...
evet ubuntu arkadaşım bende aynı dertten müzdaribim forumda daha önce bende sormuştum durmadan 1 e atma demişlerdi ama hala çok ağır bi ses çıkartıyor sanki hafiften motoru sarsıyorda gibi geldi bana şöyle takırt diye bi ses geliyorki kaskın içinden ben öyle hissediyorum 1000 bakımından sonra değişir diye umuyorum ama sen yaptırmışsın 1000 bakımını :S içimde kötü bi his oluşuyor o ses gelince aha motoru harcıyorum yıpratıyorum gibi :S ve dediğine katılıyorum benim çok yakın bi abimdede innova vardı 2006 veya 2007 vites attığını hissettirmiyordu yani ibreden bakıyordum hangi vitesteyim diye
arkadaşlar 5. viteste hangi motor durursa dursun 1. vitese almak eziyet olur.en doğrusu uygun hızlarda örneyin 60 da 4 e,40 gibi 3 e,20 lerde 2 ye,durmak üzereyken hafif hareketliyken 1. vitese alırsanız hem vitesleriniz çok yumuşak geçer hemde dişlilere zarar vermemiş olursunuz.buişin kuralı budur.hatta vites düşürürken birde ufak aragazı verirseniz dişliler aynı hızı yakaladığı için vitesin geçtiyini dahi anlamazsınız yumuşaklık açısından.eğer hala ses varsa debriyajınız ayırmıyodur.birde rodaj dediyimiz olay şanzıman gibi motorum tüm hareketli aksamı için geçerlidir.uygun kullanım sonucu hepsi yerine oturacaktır ki henüz 1000 km desiniz normal bunlar
s.a cbf ciler,pisiklet görüntülü ybr cileri çıldırtayım biraz
2011 model az km yapılmış temiz uygun fiyatlı,aksesuarlı ve siyah renkli olması tercihtir cbf-150 arıyorum...satan,satanı tanıyan,niyeti olan,niyet etmeye niyetlenen varsa buradan haberleşelim ...
sadece merceksiz zenon için muayenede sıkıntı oluyor diye biliyorum. arayıp tuvturke sorulabilir.
vitesleri ustaya gösterin üzerine bir de bir diğer cbf kullanıcısına kullandırın. sorun yok derlerse devam edin.
serviste her daim cbf kullanıcısı bulabilirsiniz.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
İlk başlarda ben de viteslerin 1 den 2 ye 'şrank' diğerlerinde kemikli geçtiğini farkediyordum... Şu an 550 km de motosiklet ve vitesler eskisi gibi değil, daha yumuşak. Bir de alttaki vitese göre yüksek hızda 2. vitese veya 1. vitese atmak isterseniz o ses yine gelir, ama bu normal. Arabalarda da durum aynı. Uygun hızı bulmak gerek.
Şu zenon konusunu biri öğrenebilirse gerçekten çok sevinirim. Hem çok yakışıyor cbf e hem de görme ve görünme açısından büyük artı.
Yan sanayi far ampullerinin ömürleri çok kısadır. Ben orjinal osram kutusu içinde çakma, yan sanayi ampul bile gördüm. Anahtar kısa far konumundayken uzunlar yanıyordu. Uzuna alınca alınca kısalar yanıyordu. Orjinal ampulün metal kısmı üzerinde markası mutlaka yazmalı, kutu harici ürünün üzerinde marka belirtilmemişse çakmadır. Ömürleri de çok kısadır. Orjinaller çok uzun süre dayanıyor. Ayrıca çakma ampüller 3-5 tl iken orj ampuller 10 tl seviyelerinde. Ama yinede kazığın büyüğünü yememek için 10 tl de olsa ampulün orjinalliğini alırken kontrol etmek lazım. Aldığın yerde ampulü kutusundan çıkar. Bi, kontrol edicem böyle böyle başıma geldi de satıcıya, için rahat bi şekilde al.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)