Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #27001
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Hazır canlandı başlık ben de yazayım Xenon taktırmak muayenede veya kullanımda sıkıntı çıkarır mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #27002
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır canlandı başlık ben de yazayım Xenon taktırmak muayenede veya kullanımda sıkıntı çıkarır mı?
    Kardeşim bende taktiracaktim xenon ama muayeneden geçemiyormuş.

  3. #27003
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    O farlara nasıl bi çözüm bulmalıyız o zaman, siyah asfaltta yok oluyo ışık

  4. #27004

    Üyelik
    19 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150 Siyah
    Bir sorunum var arkadaşlar, benim motorun ön fardaki ampül inatla patlıyor. Çok şükür başka sorunum yok ama her seferinde alıyorum, bir gün geziyorum, ertesi gün motoru çalıştırdıktan abartısız 5 dakika içinde önce kısa, sonra uzun far yanıyor (patlıyor). Bir servise gideceğim, farz oldu ama özellikle baktırmam gereken bir şey var mı sizce? Acaba diyorum bir yerde temassızlık veya şasiye deyip bir kısa devre filan mı oluyor. Bu arada ön far haricinde elektirik tesisatında başka bir sıkıntı yok. En sonunda kızıp bende xenon taktıracam, direk çözüm üreteceğim konuya.

    Bu arada xenon muayenede sorun oluyor deniliyor ama acaba hafif kusur mu sayılıyor? Hafif kusur sayılıyorsa pek bir sıkıntı olmaz gibime geliyor. Bu konuda taktırıp muaneye giren var mı aramızda?
    Olgun YAZICI
    Beylikdüzü/İSTANBUL

  5. #27005
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    arkadaşlar selam, benim vitesler takıt tukur kemikli geçiyor , özellikle ilk 3 vites... motor 1000 bakımını geçti, 15-50 mi 20-50 mi ne castrol konuldu... hala takır tukur geçiyor vites... servise götürdüm normal dedi, bu böyle geçer dedi...

    kafam bozuldu , acaba kaliteli bir yağ mı koymam gerekiyor... sentetik olanlardan ?

  6. #27006
    superkaos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul-kozyatağı
    Motosikleti
    Honda Ncx700
    Arkadaşlar CBF 150 orjinal çamurluğa 120 TL verdim fiyat normal mi Honda servisinde?

  7. #27007
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Ubuntu debriyaj telinin gerginliğine baktın mı, debriyajın iyi ayırmıyor olabilir. Bir de onu kontrol et istersen. Telin sıkılığı manetten ve motorun üzerinden ayarlanabiliyor.

  8. #27008
    Güzel Şale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Adana
    Yan sanayi ön çamurluklar 35 ile 50TL arası.
    Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...

  9. #27009
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam, benim vitesler takıt tukur kemikli geçiyor , özellikle ilk 3 vites... motor 1000 bakımını geçti, 15-50 mi 20-50 mi ne castrol konuldu... hala takır tukur geçiyor vites... servise götürdüm normal dedi, bu böyle geçer dedi...

    kafam bozuldu , acaba kaliteli bir yağ mı koymam gerekiyor... sentetik olanlardan ?
    Sinirlenmene gerek yok benimde öleydi. 5000 de felan geçiyor o sorun 9700 benim km çok şükür sorun yok.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  10. #27010
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ubuntu debriyaj telinin gerginliğine baktın mı, debriyajın iyi ayırmıyor olabilir. Bir de onu kontrol et istersen. Telin sıkılığı manetten ve motorun üzerinden ayarlanabiliyor.
    her şeyini kontrol ettiler serviste, normal dediler... ben bu motoru almadan önce arkadaşlarım vitesleri yağ gibi akar, çok güzeldir demişlerdi... demek ki bir şeyi kendin tecrübe edip öğrenecekmişsin her zaman...

    mesala kırmızı ışığa yaklaşıyorum 5. vitesle durmak zorunda kaldım, eyvah eyvah vites 1 e düşürmek tam bir eziyet... eğer yavaşlarken düşürürsen yavaş yavaş, 3 ten 2 ye ve bire geçişler tak tuk takırttt diye geçiyor, çok canım sıkılıyor, acaba şanzumana zarar mı veriyorum diye... açıkçası yağ gibi akan innovamın vitesini özledim...

  11. #27011
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her şeyini kontrol ettiler serviste, normal dediler... ben bu motoru almadan önce arkadaşlarım vitesleri yağ gibi akar, çok güzeldir demişlerdi... demek ki bir şeyi kendin tecrübe edip öğrenecekmişsin her zaman...

    mesala kırmızı ışığa yaklaşıyorum 5. vitesle durmak zorunda kaldım, eyvah eyvah vites 1 e düşürmek tam bir eziyet... eğer yavaşlarken düşürürsen yavaş yavaş, 3 ten 2 ye ve bire geçişler tak tuk takırttt diye geçiyor, çok canım sıkılıyor, acaba şanzumana zarar mı veriyorum diye... açıkçası yağ gibi akan innovamın vitesini özledim...
    evet ubuntu arkadaşım bende aynı dertten müzdaribim forumda daha önce bende sormuştum durmadan 1 e atma demişlerdi ama hala çok ağır bi ses çıkartıyor sanki hafiften motoru sarsıyorda gibi geldi bana şöyle takırt diye bi ses geliyorki kaskın içinden ben öyle hissediyorum 1000 bakımından sonra değişir diye umuyorum ama sen yaptırmışsın 1000 bakımını :S içimde kötü bi his oluşuyor o ses gelince aha motoru harcıyorum yıpratıyorum gibi :S ve dediğine katılıyorum benim çok yakın bi abimdede innova vardı 2006 veya 2007 vites attığını hissettirmiyordu yani ibreden bakıyordum hangi vitesteyim diye

  12. #27012
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sinirlenmene gerek yok benimde öleydi. 5000 de felan geçiyor o sorun 9700 benim km çok şükür sorun yok.
    Kasmayın kendinizi nu kadar. Arkadaşın dediği gibi 5000 km de falan geçer

    benimde öyle takur takur ama bi sorun yok geçecerk inşş...

  13. #27013

    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    arkadaşlar 5. viteste hangi motor durursa dursun 1. vitese almak eziyet olur.en doğrusu uygun hızlarda örneyin 60 da 4 e,40 gibi 3 e,20 lerde 2 ye,durmak üzereyken hafif hareketliyken 1. vitese alırsanız hem vitesleriniz çok yumuşak geçer hemde dişlilere zarar vermemiş olursunuz.buişin kuralı budur.hatta vites düşürürken birde ufak aragazı verirseniz dişliler aynı hızı yakaladığı için vitesin geçtiyini dahi anlamazsınız yumuşaklık açısından.eğer hala ses varsa debriyajınız ayırmıyodur.birde rodaj dediyimiz olay şanzıman gibi motorum tüm hareketli aksamı için geçerlidir.uygun kullanım sonucu hepsi yerine oturacaktır ki henüz 1000 km desiniz normal bunlar

  14. #27014

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    s.a cbf ciler,pisiklet görüntülü ybr cileri çıldırtayım biraz
    2011 model az km yapılmış temiz uygun fiyatlı,aksesuarlı ve siyah renkli olması tercihtir cbf-150 arıyorum...satan,satanı tanıyan,niyeti olan,niyet etmeye niyetlenen varsa buradan haberleşelim ...

  15. #27015
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı Ahmet N. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a cbf ciler,pisiklet görüntülü ybr cileri çıldırtayım biraz
    2011 model az km yapılmış temiz uygun fiyatlı,aksesuarlı ve siyah renkli olması tercihtir cbf-150 arıyorum...satan,satanı tanıyan,niyeti olan,niyet etmeye niyetlenen varsa buradan haberleşelim ...
    sen ybr almayacakmıydın ya bizi mi kandırdın sen kimin motoruna büsüklet diyon lan tutmayın lan beni

  16. #27016
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı dincer59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    QUOTE=zenon;2648363]Beyler yağmurda benim buji su alıyor nasil oluyor bilmiyorum amabuji piposu su aliyor buji ıslanıyor.
    Buji piposunu değiştirmeyi denemişssinizdir herhalde.[/QUOTE]

    Yok değişmedim Orjinal pipo ama nasil su alıyor gercekten ilginc.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  17. #27017

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Alıntı ReiZzZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen ybr almayacakmıydın ya bizi mi kandırdın sen kimin motoruna büsüklet diyon lan tutmayın lan beni
    yok reizzz hiç bizaman ybr almaya niyet etmedim...kredi çekersem sym wolf 250 olmazsa cubuf 150,ybr bana göre değil

  18. #27018
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    sadece merceksiz zenon için muayenede sıkıntı oluyor diye biliyorum. arayıp tuvturke sorulabilir.

    vitesleri ustaya gösterin üzerine bir de bir diğer cbf kullanıcısına kullandırın. sorun yok derlerse devam edin.

    serviste her daim cbf kullanıcısı bulabilirsiniz.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  19. #27019
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    İlk başlarda ben de viteslerin 1 den 2 ye 'şrank' diğerlerinde kemikli geçtiğini farkediyordum... Şu an 550 km de motosiklet ve vitesler eskisi gibi değil, daha yumuşak. Bir de alttaki vitese göre yüksek hızda 2. vitese veya 1. vitese atmak isterseniz o ses yine gelir, ama bu normal. Arabalarda da durum aynı. Uygun hızı bulmak gerek.

    Şu zenon konusunu biri öğrenebilirse gerçekten çok sevinirim. Hem çok yakışıyor cbf e hem de görme ve görünme açısından büyük artı.

  20. #27020
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı algilama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir sorunum var arkadaşlar, benim motorun ön fardaki ampül inatla patlıyor. Çok şükür başka sorunum yok ama her seferinde alıyorum, bir gün geziyorum, ertesi gün motoru çalıştırdıktan abartısız 5 dakika içinde önce kısa, sonra uzun far yanıyor (patlıyor). Bir servise gideceğim, farz oldu ama özellikle baktırmam gereken bir şey var mı sizce? Acaba diyorum bir yerde temassızlık veya şasiye deyip bir kısa devre filan mı oluyor. Bu arada ön far haricinde elektirik tesisatında başka bir sıkıntı yok. En sonunda kızıp bende xenon taktıracam, direk çözüm üreteceğim konuya.

    Bu arada xenon muayenede sorun oluyor deniliyor ama acaba hafif kusur mu sayılıyor? Hafif kusur sayılıyorsa pek bir sıkıntı olmaz gibime geliyor. Bu konuda taktırıp muaneye giren var mı aramızda?
    Yan sanayi far ampullerinin ömürleri çok kısadır. Ben orjinal osram kutusu içinde çakma, yan sanayi ampul bile gördüm. Anahtar kısa far konumundayken uzunlar yanıyordu. Uzuna alınca alınca kısalar yanıyordu. Orjinal ampulün metal kısmı üzerinde markası mutlaka yazmalı, kutu harici ürünün üzerinde marka belirtilmemişse çakmadır. Ömürleri de çok kısadır. Orjinaller çok uzun süre dayanıyor. Ayrıca çakma ampüller 3-5 tl iken orj ampuller 10 tl seviyelerinde. Ama yinede kazığın büyüğünü yememek için 10 tl de olsa ampulün orjinalliğini alırken kontrol etmek lazım. Aldığın yerde ampulü kutusundan çıkar. Bi, kontrol edicem böyle böyle başıma geldi de satıcıya, için rahat bi şekilde al.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler