Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Nisan 2012, 23:32
#26981
Arkadaslar disli konusunda yeni kasa kullananlara kesinlikle 42t disliyi denemelerini tavsiye ederim ben gece hafta taktim motor cok rahatladi. Benim amacim motorun 80-90kms civarinda bagirmamasi rahat devir cevirmesiydi yani saglikli bir sekilde 90km ile gitmek istiyordum. 43t disli varken motor fazla devir ceviriyordu 90-100 arasi zorlaniyordu simdi 42t taktim cok rahatladi istedigim gibi 100-110a cikiyorum sonra 80-90kms arasinda saglikli motoru yormadan seyehat edebiliyorum tavsiye ederim pisman olmazsiniz. cekisinde ve hizlanmasinda kesinlikle bir dusme yok tek kisi icin soyluyorum ben artci almadigimdan onu test edemedim.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Reklamlar
-
13 Nisan 2012, 23:41
#26982
cd0345 adlı üyeden alıntı
teşekkürler ethem abi çok açıklayıcı oldu benim için
ama ben şuan taktıramam eğer duroları 70-80 civarı satabilirsem üstünü tamamlayıp michelin oalcağım
ilk işim o =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
şöyle bi söylemde bulunayım
cbr 250 ye çok uzun binmedim ama 5 km kadar gittim fena değil ama tatmin ediciliği görsel ama sahibine bence alınca çok hevesini kıracaklar 2-3 tanıdıkta vardı 250 lik makina filan diye aldılar şuan 1inde kaldı oda satacaktı sattımı bilmiyorum ik görüşü şu oluyor dışardaki insanların waww çok şekil diyor ama lastiklere filan bakıolar sağına soluna bakıolar sadece şekil diyolar :p ve bu çok moral bozucu ki hyolarla kafa kafaya bile gidemeyen bi makine benm sna tercihim şudur suzukiyi bilmiyorum ama gt250r ile şile yaptım 2 kere şahane makina ancak şöyle bişi var çin malı işte o benm bahsettiğim arkadaşımın motoru çok servis yolu gördü o yüzden şöyle yap önce sen sağlam bişimi istiyorum ne istiyorum diye karar ver hani honda suzuki kawasaki mi yoksa hyosung sym bi tanede ben ekliyeyi bumoto calibre 250 hyolarla aynı makine tek fark hyo çift silindir bumoto tek silindir ama inan kalite aynı hatta bu moto benm gözmde biraz daha sağlam ama pek bilinen bi marka değil genelde 3 tekerleri tutuluyor ve hyodan 1-2 binlira daha ucuz ;)
arkadaşım seni kimler kandırmış bilmiyorum ama bilmeden çok şey salamışsın 1-bumoto ve hyo aynı makineyi miş biri tek biri çif silindirmiş e arkadaşım nasıl aynı makine oluyor biri vtwin 75derece eğimli motor diğeri normal bilindik tek slinidr alet 2-bu moto satıcısımısın bilmiyorum ama fuarda üstüne oturan biri bumotonun kalitesinin çok kötü olduğunu anlamıştır oturmıyanda gitsin bulsun otursun gelsin konusalım 3-hyosung çin malı değildir güne korea malıdır aynı şey diyen çıkarsa ha japon ha koreli ha çinli hepsi aynı türün dalları derim allah aşkına bırakıp gidicem bu siteyi ya aynı motor diyor ya ve yorum yapıyor bari bilmiyosunuz yorum yapmayın ya yuh diyorum başka bişey demiyorum salin olıyım diyorum su yorumu görüp mantıklı davranmak mümkünmü yorumda mantık yokki ben mantıklı davranıyım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Nisan 2012, 00:15
#26983
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
14 Nisan 2012, 00:39
#26984
cd0345 adlı üyeden alıntı
teşekkürler ethem abi çok açıklayıcı oldu benim için
ama ben şuan taktıramam eğer duroları 70-80 civarı satabilirsem üstünü tamamlayıp michelin oalcağım
ilk işim o =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
şöyle bi söylemde bulunayım
cbr 250 ye çok uzun binmedim ama 5 km kadar gittim fena değil ama tatmin ediciliği görsel ama sahibine bence alınca çok hevesini kıracaklar 2-3 tanıdıkta vardı 250 lik makina filan diye aldılar şuan 1inde kaldı oda satacaktı sattımı bilmiyorum ik görüşü şu oluyor dışardaki insanların waww çok şekil diyor ama lastiklere filan bakıolar sağına soluna bakıolar sadece şekil diyolar :p ve bu çok moral bozucu ki hyolarla kafa kafaya bile gidemeyen bi makine benm sna tercihim şudur suzukiyi bilmiyorum ama gt250r ile şile yaptım 2 kere şahane makina ancak şöyle bişi var çin malı işte o benm bahsettiğim arkadaşımın motoru çok servis yolu gördü o yüzden şöyle yap önce sen sağlam bişimi istiyorum ne istiyorum diye karar ver hani honda suzuki kawasaki mi yoksa hyosung sym bi tanede ben ekliyeyi bumoto calibre 250 hyolarla aynı makine tek fark hyo çift silindir bumoto tek silindir ama inan kalite aynı hatta bu moto benm gözmde biraz daha sağlam ama pek bilinen bi marka değil genelde 3 tekerleri tutuluyor ve hyodan 1-2 binlira daha ucuz ;)
Ya sana kişisel hakarette bulunmamak inan cok zor.Sadece şunu söylicem, bumoto dediğin motoru fuarda herkez gördü.Onun göstergesini cıkar koy masaya birde hyonunkini cıkar koy masaya, ilkokul 5 e giden cocuğu oturttur ve kalite hakkında yorum yapmasını iste.... O bile arada dağlar olduğunu söyleyecektir o neydi öyle ya paintte tasarım yapmışlar A4 dosya kağıdına yazıcıdan cıktı alıp makasla kesmişler... 100lerce parca var, oturup yazmaya kalkamam şimdi, en basitinden en detayından bi örnek verdim sadece... Aynıymış, madem bilgin yok, neden cok biliyomuş gibi atıp tutuyosun, bu yazıları okuyup ciddiye alan arkadaşlar var... İnsanları yanlış yönlendirme.
-
14 Nisan 2012, 01:10
#26985
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
arkadaşım seni kimler kandırmış bilmiyorum ama bilmeden çok şey salamışsın 1-bumoto ve hyo aynı makineyi miş biri tek biri çif silindirmiş e arkadaşım nasıl aynı makine oluyor biri vtwin 75derece eğimli motor diğeri normal bilindik tek slinidr alet 2-bu moto satıcısımısın bilmiyorum ama fuarda üstüne oturan biri bumotonun kalitesinin çok kötü olduğunu anlamıştır oturmıyanda gitsin bulsun otursun gelsin konusalım 3-hyosung çin malı değildir güne korea malıdır aynı şey diyen çıkarsa ha japon ha koreli ha çinli hepsi aynı türün dalları derim allah aşkına bırakıp gidicem bu siteyi ya aynı motor diyor ya ve yorum yapıyor bari bilmiyosunuz yorum yapmayın ya yuh diyorum başka bişey demiyorum salin olıyım diyorum su yorumu görüp mantıklı davranmak mümkünmü yorumda mantık yokki ben mantıklı davranıyım
öncelikle kibarlığın için teşekkür ederim alper arkadaşım
sonra ben orda aynı makine derken birebir aynı demek istemedim okuduysan zaten biri tek biri çift silindir nasıl aynı makine olabilir? ben güç kuvvet bakımından değerlendirdim.
arkadaşım ben kaliteden kastım konfor değil motor mekanik anlamında ayrıca ben kimsenin lafına bakıp konuşmuyorum bende bu sınıfa geçiş yapmayı düşünüyorum kullananlarla konuştum o yüzden bu motoya binmedim ama mekanik olarak ustalarlada konuştum emin ol burda paylaştıklarım adı üstünde yorum benim yorumum beğenmiyorsan kibarca yanlış düşündüğünü sanıyorum düzeltirsin bende araştırır kendimi düzeltirim aklımdan yanlış bişi kaldıysa motor kalitesi konfora bakıyorsa çinlilerde çok rahat motorlar var oturunca rahat ama ben sağlamlık açısından kailetesine bakıyorum kaç yıl binerim ne kadar servis yüzü görürüm evet hyo kore olabilir ben orda sınıflandırmayı japon kalitesi ve diğerleri olarak adlandırıyorum evet bu konuda haklsın yanlış bi yaklaşım sergiledim demekki özür dilerim bu konu hakkında böyle agresif konuşmaya gerek yok.
benim bundan kastım honda kawasaki suzuki gibi markalarla bence hyosug veya bu moto sym gibi markalar karşılaştırılmamalı bunlar kalitesiz markalar değil yanlış anlamayın sadece arada kalite farkı makine bakımından olmasada servis filan bakımından var ( BENCE )
beni sallamışsın diyerek hakarete uğrattığın içinde ayrıca teşşekür ederim arkadaşım.
ben bu sitede saygı çerçevesinde birşeyler paylaşıp bilmediklerimi öğrenip bildiklerimide paylaşmaya çalışıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Ya sana kişisel hakarette bulunmamak inan cok zor.Sadece şunu söylicem, bumoto dediğin motoru fuarda herkez gördü.Onun göstergesini cıkar koy masaya birde hyonunkini cıkar koy masaya, ilkokul 5 e giden cocuğu oturttur ve kalite hakkında yorum yapmasını iste.... O bile arada dağlar olduğunu söyleyecektir o neydi öyle ya paintte tasarım yapmışlar A4 dosya kağıdına yazıcıdan cıktı alıp makasla kesmişler... 100lerce parca var, oturup yazmaya kalkamam şimdi, en basitinden en detayından bi örnek verdim sadece... Aynıymış, madem bilgin yok, neden cok biliyomuş gibi atıp tutuyosun, bu yazıları okuyup ciddiye alan arkadaşlar var... İnsanları yanlış yönlendirme.
arkadaşlar kalite görsellikse tamam ya sizin dediğiniz olsun bu ne ya ben sadece fikrimi söyledim evet rahatsız görüntü olarak hoş olmayan bi motor belki ama görsellik kişiden kişiye değişir alan benim lafıma kanıp alacak değilya gider bakar içine sinerse alır zaten ben kimseyi savunmuyorum sadece cbf 4000 tl lik bi makine 9000 tl lik bi makine benmim için yüksek ben buna baktım arkadaşımada alternatif sundum gerisi onun seçimi sanki zorla al dedim ben ya :S ben hyoyu kötülemiyorumki arkadaşlar ben sadece performans ve makine mekanik ömür açısından konuşuyorum ikisi aynı para olsa gözüm kapalı hyo alırım o ayrı mesele ve ayrıca burası cbf topiği değilmi ben burada benim gibi cbf i olan arkadaşlarımla bilgi paylaşmak için yazıyorum çünkü biz birbirimizi anlarız diye düşünüyorum aynı makineyi kullanıyoruz ve bundan sonraki makine seçimimizde buna göre genelde benzer en azından isteklerimiz neden hyocular bu kadar alındı anlamıyorum.
siz böyle yorumlar yaptıkça bu forumdan daha kaç kişi soğutursunuz bilmiyorum ama sağolun bi günde siteden soğudum. bilgi paylaşımı kibarlık ve anlayış çerçevesinde yapılır
-
14 Nisan 2012, 01:19
#26986
cd0345 adlı üyeden alıntı
öncelikle kibarlığın için teşekkür ederim alper arkadaşım
sonra ben orda aynı makine derken birebir aynı demek istemedim okuduysan zaten biri tek biri çift silindir nasıl aynı makine olabilir? ben güç kuvvet bakımından değerlendirdim.
arkadaşım ben kaliteden kastım konfor değil motor mekanik anlamında ayrıca ben kimsenin lafına bakıp konuşmuyorum bende bu sınıfa geçiş yapmayı düşünüyorum kullananlarla konuştum o yüzden bu motoya binmedim ama mekanik olarak ustalarlada konuştum emin ol burda paylaştıklarım adı üstünde yorum benim yorumum beğenmiyorsan kibarca yanlış düşündüğünü sanıyorum düzeltirsin bende araştırır kendimi düzeltirim aklımdan yanlış bişi kaldıysa motor kalitesi konfora bakıyorsa çinlilerde çok rahat motorlar var oturunca rahat ama ben sağlamlık açısından kailetesine bakıyorum kaç yıl binerim ne kadar servis yüzü görürüm evet hyo kore olabilir ben orda sınıflandırmayı japon kalitesi ve diğerleri olarak adlandırıyorum evet bu konuda haklsın yanlış bi yaklaşım sergiledim demekki özür dilerim bu konu hakkında böyle agresif konuşmaya gerek yok.
benim bundan kastım honda kawasaki suzuki gibi markalarla bence hyosug veya bu moto sym gibi markalar karşılaştırılmamalı bunlar kalitesiz markalar değil yanlış anlamayın sadece arada kalite farkı makine bakımından olmasada servis filan bakımından var ( BENCE )
beni sallamışsın diyerek hakarete uğrattığın içinde ayrıca teşşekür ederim arkadaşım.
ben bu sitede saygı çerçevesinde birşeyler paylaşıp bilmediklerimi öğrenip bildiklerimide paylaşmaya çalışıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
arkadaşlar kalite görsellikse tamam ya sizin dediğiniz olsun bu ne ya ben sadece fikrimi söyledim evet rahatsız görüntü olarak hoş olmayan bi motor belki ama görsellik kişiden kişiye değişir alan benim lafıma kanıp alacak değilya gider bakar içine sinerse alır zaten ben kimseyi savunmuyorum sadece cbf 4000 tl lik bi makine 9000 tl lik bi makine benmim için yüksek ben buna baktım arkadaşımada alternatif sundum gerisi onun seçimi sanki zorla al dedim ben ya :S ben hyoyu kötülemiyorumki arkadaşlar ben sadece performans ve makine mekanik ömür açısından konuşuyorum ikisi aynı para olsa gözüm kapalı hyo alırım o ayrı mesele ve ayrıca burası cbf topiği değilmi ben burada benim gibi cbf i olan arkadaşlarımla bilgi paylaşmak için yazıyorum çünkü biz birbirimizi anlarız diye düşünüyorum aynı makineyi kullanıyoruz ve bundan sonraki makine seçimimizde buna göre genelde benzer en azından isteklerimiz neden hyocular bu kadar alındı anlamıyorum.
siz böyle yorumlar yaptıkça bu forumdan daha kaç kişi soğutursunuz bilmiyorum ama sağolun bi günde siteden soğudum. bilgi paylaşımı kibarlık ve anlayış çerçevesinde yapılır
arkadaşım ben kalite derken konforu kast etmiyorum bumoto dediğin alet ne sym ne hyo ayarındadır inanırmısın mondial destro250 daha kaliteli bi alet parça olarak konforu kast etsek 150zat var konfor içinde yüzdürüyor ayrıca aynı motor var biri tek biri çift demişsin yani nasıl söliyim yazdığın okununca sanki hyonun 1 silindirini kesmişlerde bu motoya takmışlar gibi anlaşılıyor ayriyeten performans olarak cbr250r ı geçebileceğni sanmıoyrum bu motonun binmediğimi çin gidişine ibşey sölemek istemiyorumda işçilik ve parça kalitesi senin tabirinle değil japonlar hyosungla bile mukayese edilemiyicek kadar kötü bende biraz sert sölemişim sölemek istediklerimi ama gerçekten burdaki yazdıklarımızı çok kişiler okuyor yanlış bilgilenince orda burda başkalarına anlatılıyor kulaktan dola dola saçma sapan şeyler ortaya çıkıyor--- ayrıca bura cbf150 topici evet dorudur şöle bi 100 sayfa geriye gidersen benimde cbf150im olduğunu yorumlarda bulunduğumu görürsün 10.400km kullandım bende altındaki aleti 2011 di benimkide bu kadardan soğuyosan daha çok soğuturlar arkadaşım bende böle yorumlar görünce soğuyorum ama 2.5yıldır burdayım yinede doruları aktarmaya çalısıyorum yapabildiğim kadar en son olarak beğenmmiyorsan yorumlarımı bence yanlış de diyosunda bence yanlışlığı yok banko yanlış özelden sormak istediğin herşeyi sorabilirsin herşeyi öğrenmek istediğin gibi anlatırım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Nisan 2012, 01:26
#26987
@cd0345 Hocam tamam sert bi uslupla yazdık kusura bakma ama düşüncelerin bize gerçekten cok saçma geldi.
Birde görsellik falan demişsiniz benim mesajımı alıntı yaparak.Oldumu bu şimdi, ben size verdiğim örnekte parca kalitesinden bahsettim, görsellikten değil.
Yıllarca cin malı motor kullanmış biri olarak size şunuda söyliyim.
Cbf ten sonra hyo ya gecerseniz, cbf i aramazsınız (honda kalitesini ve sorunsuzluğunu).
Bumoto dediğiniz şeye 3 kuruş daha fazla ucuza sahip olunuyo diye alırsanız, bayiden eve gidene kadar sorunlar cıkmaya başlar . eğer 2-3 yıl takıliyim derseniz o aradaki farkın 2-3 katını tamire verirsiniz, yolda kalmalarınız, parca bulamamanız gibi de ekstralar cabası.
Bu yazdıklarımı cok fazla yoruma dayamıyorum, tamamen bilgi ve tecrübe sahibiyim.
Madem ucuzluk diyosunuz alın size vasat bi model daha
http://www.sahibinden.com/motosiklet...ewType=Gallery
piyasa düşelide baya oluyo neden tutmuyo bunlar sizce ?
Ben söyliyim zamanında cbr 125 r ın cin malı türevleri ve bilimum racingi andıran cin malı modeller 2006-2008 yıllarında piyasada peynir ekmek gibi satıldı, ama millet ne olduğunu anladı artık kimse cin malına para vermek istemiyo.
Diğer bir yandanda insanlar benzin ve bakım masrafından kacmak icin, 600 cc 1000 cc racingini satıp hyo ya geri dönüş yapıyo.Eğer senin dediğin gibi olsa tecrübeli insanlar bunu hiç yaparmıydı? birde bir sürü 2-3 defa hyo alanlar var model yenileyenler, insan memnun kalmasa aynı motoru alırmı?
Ben de şuan 2. hyomu kullanıyorum.
-
14 Nisan 2012, 02:38
#26988
ethemm76 adlı üyeden alıntı
43 t de ihtiyaç fazlası kısa olan birinci vites ufak oranda uzuyor. 1. viteste daha verimli bi kalkış yapabiliyorsun. Diğer viteslerin arasında ufak oranda uzuyor ve hissedilen bi rahatlama oluyor. 80-90 seviyelerinde daha rahat ve motor ihtiyaç fazlası devir çevirmeden seyahat yapabiliyorsun.
100 km-h ile giderken yapacağın devir, aynı hızda ve viteste iken motor devrini etkileyen diğer etkenlerde düşünüldüğünde 43 t ile yaptığın devirden 0.2-0.4 d. dakika daha düşük olacaktır. Garantisi bozulmaz. Çünki 42 t eski kasaların orj. dişlisi. Hatta adım gibi eminim servislerin ellerinde 43 t yoktur bile. Dişlin eskimiş olsa ve değiştirmek istesen sana zaten 42 t diş takacaklardır. Seni kesinlikle pişman etmeyecek tek dişli modifi budur. öe 16 t takmak arkaya 40 t takmak gibi seçeneklerde mevcut ama, orj.. dişli oranından ne kadar uzaklaşırsan tork kaybınıda oı seviyede fazla yaşıyor motor. Buda kendisi kiloca ağır bir sürücünün, arkasına kendi gibi bi artçı alarak, hadi bi uludağa, kartepeye çıkalım, hadi bilmemne yaylasına çıkalım gibi planları artık yapamamasına sebep olacak, bu ve benzeri yok kesimlerine yolcusuz girse dahi, fazlası ile düşürülmüş olan torkun sıkıntısını mutlaka yaşayacaktır. 1. vitesin orjinal kabiliyetini yitirmemesine de ihtiyacımız var. Bu yüzden 42 t her yol koşulu ve kullanım tarzına gider. Diğer modif seçenekleri düşünülüyorsa, kullanım tarzı ve şekli mutlaka sorgulanmalıdır. eski motoruma mesela arkayı 40 t yapıp 1000-1500 km kullandıktan sonra pişman olup tekrar 42 t yi geri takmıştım. 42 t yi gönül rahatlığı ile taktır. Sıkıntı yok. Yakıt tüketimini test etmek lazım ama çok ta fazla fark edeceğini zannetmiyorum. 42 t ile belki bi depoda 10- 20 km olabilir. Denemedim.
ethemm76 kardeşim sağolasın yorumun verdiğin bilgiler için 42 dişli uygun istanbulda yol sartları karışık otoban hariç inişli çıkıçlı ve ben artçı da oluyor devamlı deyil ama oluyor motoru kasmak istemiyorum verdiğin bilgiler kafamdaki soru işaretlerini kaldırdı en kısa zaman 42 dişliye geçeçem
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------
islambey adlı üyeden alıntı
Ben dişliyi 42 deilde 40 yapanlardanım.Zaten bir önceki kasası 42 dişli bu motorun o modelide kullandım ve şu an 43 olanıda kullandım,ben çok ciddi anlamda bir rahatlama görmedim işin açıkcası.Burda daha önce 40 dişli takan arkadaşların yazdıklarından da faydalanarak ben 40 taktım.Ve gercekten önemli derecede bir fark gördüm , motorun vites araları cok daha sünmeye başladı şöyle örnek vereyim önceden 2' den 3' e atarken 30 km hızı buldugumda atmam gerekiyordu çünkü motor bagırarak hadi vites at diyordu 40 dişliyi taktıktan sonra motor 6500-7000 devir arasında 45 bandını görmeye başladı 2 vitesde ,bu önemli bir fark ve bunu yaparken kendini yırtmadan rahat bir şekilde yapıyor tabi bu diger vites gecişlerinide yansıyor ve örnegin bugun evden işe gelirken 7500 devirde 115 i rahat bi şekilde yapabildi.Ve bu süren kişiyede keyif veriyor, çekiş noktasına gelince ben 93 kilo biriyim ben kendimde bir sıkıntı görmedim gayet güzel diyebilirim, tabi ethem arkadaşında dedigin gibi devamlı dag bayır gezen biriysen 42 düşünülebilir .40 dişliyi rialli motor satıyor ordan alabilirsiniz.Herkese kazasız belasız sürüşler olsun
islambey kardeşim teşekkür ederim verdiğin bilgiler için devamlı tek kullanan biri olsam 40 dişli takabilirdim ama istanbul gibi bir yerde karışık yol durumu var birde bende artçı da oluyor devamlı olmasada 42 dişli bana göre uygun görüyorum motoru zorlamak istemiyorum kafamda suan 42 dişli var
-
14 Nisan 2012, 09:51
#26989
Bozkurt";2646011]ethemm76 kardeşim sağolasın yorumun verdiğin bilgiler için 42 dişli uygun istanbulda yol sartları karışık otoban hariç inişli çıkıçlı ve ben artçı da oluyor devamlı deyil ama oluyor motoru kasmak istemiyorum verdiğin bilgiler kafamdaki soru işaretlerini kaldırdı en kısa zaman 42 dişliye geçeçem[COLOR="Silver adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------
[/COLOR]islambey kardeşim teşekkür ederim verdiğin bilgiler için devamlı tek kullanan biri olsam 40 dişli takabilirdim ama istanbul gibi bir yerde karışık yol durumu var birde bende artçı da oluyor devamlı olmasada 42 dişli bana göre uygun görüyorum motoru zorlamak istemiyorum kafamda suan 42 dişli var
Ben teşekkürederim hocam,şartlarınıza uygun olan hangisi ise onu yapmanız en güzeli.Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin
-
14 Nisan 2012, 11:39
#26990
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
arkadaşım ben kalite derken konforu kast etmiyorum bumoto dediğin alet ne sym ne hyo ayarındadır inanırmısın mondial destro250 daha kaliteli bi alet parça olarak konforu kast etsek 150zat var konfor içinde yüzdürüyor ayrıca aynı motor var biri tek biri çift demişsin yani nasıl söliyim yazdığın okununca sanki hyonun 1 silindirini kesmişlerde bu motoya takmışlar gibi anlaşılıyor ayriyeten performans olarak cbr250r ı geçebileceğni sanmıoyrum bu motonun binmediğimi çin gidişine ibşey sölemek istemiyorumda işçilik ve parça kalitesi senin tabirinle değil japonlar hyosungla bile mukayese edilemiyicek kadar kötü bende biraz sert sölemişim sölemek istediklerimi ama gerçekten burdaki yazdıklarımızı çok kişiler okuyor yanlış bilgilenince orda burda başkalarına anlatılıyor kulaktan dola dola saçma sapan şeyler ortaya çıkıyor--- ayrıca bura cbf150 topici evet dorudur şöle bi 100 sayfa geriye gidersen benimde cbf150im olduğunu yorumlarda bulunduğumu görürsün 10.400km kullandım bende altındaki aleti 2011 di benimkide bu kadardan soğuyosan daha çok soğuturlar arkadaşım bende böle yorumlar görünce soğuyorum ama 2.5yıldır burdayım yinede doruları aktarmaya çalısıyorum yapabildiğim kadar en son olarak beğenmmiyorsan yorumlarımı bence yanlış de diyosunda bence yanlışlığı yok banko yanlış özelden sormak istediğin herşeyi sorabilirsin herşeyi öğrenmek istediğin gibi anlatırım
o zaman benim sorduğum büyüklerim yanlış bilgi aktarmış bana haklısındır bilmiyorum ama ben yanlış anladım belki seni olsun bundan sonra böyle bi yorum yaptığımda sonuna ben tanıdıklarımdan böyle duydum diyede eklerim
özel mesaj olayına çok özel bişi olmadıkça karşıyım çünkü burdan sorulunca aynı sıkıntıyı çeken acemi arkadaşlar yada motoru almak isteyenlerde bilgi edniniyor siteye üye olmayanlar filan evet bumoto hakkına çok bi bilgim yok özellikle binmediğim bi makine için yorum yapmamam lazımdı haklısınız ancak benim bundaki tek amacım arkadaşa alternatif sunmaktı hatta regal raptorun fuarda tanıttığı 350 cc lik bi baked vardı çift silindir su soğutmalı onuda yazacaktım unuttum onada binmedim bunlar sadece alternatif daha uygun makine düşünenler için bi kusrum olduysa affola.
-
14 Nisan 2012, 12:51
#26991
bu nedir ya arkadaşa süngü hücumuna kalkmışsınız.
eksik bilgili olduğu belliydi. bilmiyorsa doğrusunu izah edersiniz olur biter.
250cc konusunda merakla inazumayı bekliyorum. suzuki tam getirmesi gereken zamana yetiştiremedi.
inazumayı görene kadar favorim cbr. ufacık aletten o performansı almak harika duygu olsa gerek.
sürüş pozisyonu olarak da wolf çok başarılı geldi. ama fazla ufak duruyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
14 Nisan 2012, 13:08
#26992
Sym wolf u fuarda yakından inceledim. Fiziki yapısı, selesi cbf ten çok çok ufak ve bence konforsuz. Ayrıca zaten cbf ten daha çelimsiz görünüyor . Üzerindeki (250) yazısını görmeseniz 125 cc sanırsınız. Aynı ybr gibi. Ybr kullanan arkadaşlar alınmasın ama fizik ve görüntü selenin ufak olması ybr yi andırıyor. Umarım suzuki 250 inazuma sym wolf gibi çelimsiz değildir ve kullanıcısına en azından 250 cc bi motosiklet olduğunu hissetirir.
-
14 Nisan 2012, 13:11
#26993
jr. adlı üyeden alıntı
bu nedir ya arkadaşa süngü hücumuna kalkmışsınız.
eksik bilgili olduğu belliydi. bilmiyorsa doğrusunu izah edersiniz olur biter.
250cc konusunda merakla inazumayı bekliyorum. suzuki tam getirmesi gereken zamana yetiştiremedi.
inazumayı görene kadar favorim cbr. ufacık aletten o performansı almak harika duygu olsa gerek.
sürüş pozisyonu olarak da wolf çok başarılı geldi. ama fazla ufak duruyor.
Evet iş biraz süngü hucumuna dönmüş ama neyse orta yolda buluşmuşlar.Motor noktasında bende SUZUKİ İNAZUMA da karar kıldım 1 saat önce antalya şubesiyle görüştüm.Motorun sezon ortasında gelebilecegini söylediler benim anladıgım haziran-temmuez gibi küçük bir ihtimal 2013 de sarkabilir dedi.Fiyatınında 9.850 olaccagını söyledi yani sitesindeki fiyat.Bende inazumayı bekleyene kadar YBR 250 buldum allah nasip ederse pazartesiye kadar onu alacam.Suzukiye kadar onu kullanıp 250 cc de tecrube edinmiş oluruz.Fikir veren yol gösteren arakdaşlara teşekkurler
-
14 Nisan 2012, 16:52
#26994
jr. adlı üyeden alıntı
bu nedir ya arkadaşa süngü hücumuna kalkmışsınız.
eksik bilgili olduğu belliydi. bilmiyorsa doğrusunu izah edersiniz olur biter.
250cc konusunda merakla inazumayı bekliyorum. suzuki tam getirmesi gereken zamana yetiştiremedi.
inazumayı görene kadar favorim cbr. ufacık aletten o performansı almak harika duygu olsa gerek.
sürüş pozisyonu olarak da wolf çok başarılı geldi. ama fazla ufak duruyor.
bence biz tarz olarak cbf ten sonra o makinelerden çok şey bekliyoruz ama onlar yarış makinesi tarzı olduğu için BENCE rahatsız bi pozisyonu var çok uzun süre sürülecek makineler değil yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Sym wolf u fuarda yakından inceledim. Fiziki yapısı, selesi cbf ten çok çok ufak ve bence konforsuz. Ayrıca zaten cbf ten daha çelimsiz görünüyor . Üzerindeki (250) yazısını görmeseniz 125 cc sanırsınız. Aynı ybr gibi. Ybr kullanan arkadaşlar alınmasın ama fizik ve görüntü selenin ufak olması ybr yi andırıyor. Umarım suzuki 250 inazuma sym wolf gibi çelimsiz değildir ve kullanıcısına en azından 250 cc bi motosiklet olduğunu hissetirir.
ethem abicim bence bekleneni verecek suzuki çünkü marka görünüş itibariyle veriyor ve bence teknik özellik olarakta gayet tatmin edici ve tam bi naked makine yani =)
-
14 Nisan 2012, 20:02
#26995
Eylülde gelecek inazuma bayii arayıp konustum
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
16 Nisan 2012, 00:20
#26996
Vay anasını be bi cb 125 geldi cbf topaçı öldü
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
16 Nisan 2012, 00:29
#26997
Mehmet iyi böyle karışma msn ortamı gibi olup minimum teknik maksimum geyik olacağına burada kalsın daha iyi
-
16 Nisan 2012, 08:50
#26998
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Vay anasını be bi cb 125 geldi cbf topaçı öldü
Harbiden yaa ne cb125e ymiş yaa bizde yeni motor aldık dediğin gibi cbf topici ölüd beaa.!!
-
16 Nisan 2012, 14:28
#26999
Beyler yağmurda benim buji su alıyor nasil oluyor bilmiyorum amabuji piposu su aliyor buji ıslanıyor.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
16 Nisan 2012, 18:19
#27000
QUOTE=zenon;2648363]Beyler yağmurda benim buji su alıyor nasil oluyor bilmiyorum amabuji piposu su aliyor buji ıslanıyor.[/QUOTE]
Buji piposunu değiştirmeyi denemişssinizdir herhalde.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler