abi pazar günü yanyana test edelim. nasılmış bakayım
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
yaz geldi , ben uzun camı sökeceğim... eğer kullanmak isteyen varsa , 15 tl aktarsın hesabıma, göndereyim...(2 aydır kullanıyorum, en ufak bir çiziği dahi yoktur) bana özelden ulaşabilirsiniz...
Bana mı dedin Jr. bu arada kesiklik için honda nın bulduğu çözümü uyguladım fakat hala bir kesiklik mevcut Neyse takmıyorum kafama önemli birşey değil. Hafta sonu dolaştım incek falan yaptım, yemek yedim , dolandım. Seni arayayım dedim ama fazla vaktim yoktu eve döndüm. Bu hafta dolaşalım , buluşma olmazsa bile ikimiz turlayalım.
Herkese iyi günler,
Geçen ay izmire gittiğimde bikaç motorun üzerinde görmüştüm. Piyasa araştırması yapmıştım ancak o tarz bişe satan biyer bulamamıştım.
Bir arkadaşımdan eski brandasını aldım. motora göre kestim. terziye götürüp kenarlarını diktirdim ve bikaç delik açtırdım. Bir tane file aldım, hem lastiklerini hem de kancasını kullanmak için. deliklere lastikleri bağladım. uçlarına kancaları sıkıştırdım. tabi lastik ölçülerini hep aldım bu işlemi yapmadan önce.
ve sonuç...
AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...
Abi aralıkta motoru anese bakıma götürdüğümde (3800km) tekleme problemini de belirttim tamam dediler yaptık dediler.Üniversite sınavına çalıştığımdan ve havalar soğuk olduğundan 2 , 3 ay binmedim ama sürekli haftada bir bi 20 dakika çalıştırdım. Son iki haftadır kullanıyorum tekleme daha sakat bi hal aldı artık boğulma gibi bir hal sergiliyor sanki. Motorumdan memnunum şu tekleme sıkıntısı dışında . Yaptıran arkadaşlar sizde tekleme var mı ( sabit devirde gaz da sabit şekilde gidin özellikle 5000 devir üstündeki devirlerde , Yokuş aşağı inerken gazı bırakıp yeniden gaz verin bu durumlarda anlaşılıyor).
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Yapılan işlem karbüratör havalandırmasına gelen hortumun içine bir parça koyarak iç çapı 1.5mm ye düşürmek. Ben yaptım bir faydasını görmediğim gibi daha da belirgin oldu, eski haline dönebilirim her an, biraz daha deneyeyim de. Yeni depoyu fullemiştim, tanımadığım bir benzinlikten, ama benzinden yapacağını sanmıyorum.
arkadaşlar motorun zincirini yağlama zamanı geldi sanırım 500 km civarındayım ama zincir nasıl yağlanıyor bilmiyorum yağ tavsiyesi yağ için link ve nasıl yapılır ayrıntılı anlatım yaparmısınız püf noktaları filan
ve bu orjinal lastikleri satmayı düşünüyorum michelen taktıracağım 1-2 ay içinde en geç inşallah ederi nedir çifti 100 edermi satabileceğim bi yer bilen ? daha 500 km gördü lastikler
cbr125cbr :D:D duy duy bak hem 2011 hem teklemeyen motor verdim sana :D hemde kaç tl arttı fiyatı pişmanım :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Ben şu yağdan kullanıyorum ve buradan aldım. çok memnunum.
http://www.feyizoglu.com/Zincir-Spre...l_46976.html#0
Bu arada duroların çiftine 100 tl vereceklerini hiç sanıyorum. İnşallah 50 tl ye falan değerlendirebilirsin.
Haha o motosikleti görsen tanıyamazsın..Mişlen lastikleri, oring zinciri, dişlisi, çakmak girişi, uzun camı, güzel bir zenonu ve koruma demirleri var artık arkada k46 takılı
Yani satsam 4000in üstünde veriyorlar Bu arada benimkini de bakıma soktum. muhtemelen mayıs gibi satışa çıkarırım. Silikon elcikli, elcik korumalı, zenonlu, devir ve vites göstergeli, benzin filtreli arkada yine 46lt çantalı olarak satıyor olurum. Depo kılıfını çıkardım, yeni cbften temiz deposu
Bu arada senin hyo kaç km ye geldi..
iyi olur ama yağmurlu görünüyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
@ cd0345 Piyasada bulunan uygun bir motorsiklet zincir yağı kullan, makine yağı, motor yağı gibi yağ kullanma. Çok sıçrama yapar be zincirin daha çabuk aşınabilir. Öncelikle gazyağı ve bir fırça ile zincirini temizleme imkanın var ise daha iyi olur. Zinciri akşam üzeri yağla ve motor sabaha kadar dursun yağ üzerinde biraz katılaşsın, sprey yağlar sıkıldığı zaman çok sıvı oluyor, hemen ardından sürüşe geçersen her yere sıçrar. Ayrıca zincire sprey sıkarken bir karton parçasını teker ile arasına koy ki tekere ve janta sıçramasın. Motoru orta sehpaya al, motor stop vaziyetteyken (çalışırken yapma sakın) vitesi boşa alınca arka tekeri artık elinle döndürebilirsin, zincirin her yerine içten dıştan eşit miktarda yağı sık, çok toz pislik ve suya girmezsen seni 1000km daha götürür. Ama çok kirlenir, ıslanırsa yağı gider ve araya çamur toz toprak sıkışır, bu da zincirin aşınmasına ve uzamasına sebep olur ayrıca ses de yapar.
herkese iyi günler,
Bir sorum olacak. 2011 model cbf 150 kullanıyorum. direksiyonunu alçaltmak istiyorum. boyum 1.90 bana biraz yüksek geliyor.
Daha kısa bir gidon takmayı planlıyorum. daha önce denemiş olan var mı?
negatif yönde bir etkisi olur mu, hakimiyet açısından ya da sürüş açısından?
AB rh (+)Biz rüzgarı hissetmeyi seçtik, klimayı değil...
BU tekleme olayını ne yapacagız , aslında tekleme degıl bu bıldıgın devırde bı dengesızlık kendı capında yukselıp alcalıyor sabıt gazda , sankı yakıt duzensız gıdıyormus gıbı
Hava ayarına bakın bujı de olabılır sebebi
www.erkakurye.com
Teşekkürler ya benim kafam karıştı burda bi iki motrcuya sordum adamlar wd-40 olur dediler benm evde vardıda kullanmadım daha o neden olmazki ?
bide 10-15 tl ye zincir yağlarıda var diyorlar ama ne kadar verimli olur bilen varmı öyle yağ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------
sağol ethem abi yağ biraz tuzlu geldi bana
wd 40 pas sökücüdür. Zincirdeki paslanmalar için kullanabilirsin.
Sana tavsiyem Castrol Zincir Spreyi 20 TL.dir. Ben 2 sene kullandım. Hala da kullanmaktayım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)