Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Nisan 2012, 21:04
#26881
chemical adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bugün biraz motoruma vakit ayırdım hatta biraz abarttım sanırım
Sabah ethem abinin yanına gittim (ethemm76) sabah ufak bir kahvaltıdan sonra motorun arka dişlisini değiştirdik biliyorsunuz yeni kasalarda arka dişli 43t eski kasalarda 42t idi malum motor 90-100km/h bandında biraz sancılı oluyor sıkıştırmak lazım rahat bir şekilde seyehat edilmiyor bende burada okuduklarımdan sonra saolsun ethem abide arka dişliyi 42 yapalım rahat edersin dedi rialliden dişli geldikten sonra değiştirdik. Motora bindiğinizde anında farkı anlıyorsunuz artık 80-90 çok rahat sıkıştırmadan motor gidiyor birde vites araları uzadı 1.vites özellikle hemen bitmiyor. 1 dişten ne olur diyordum çok yanılmışım yeni kasası olan arkadaşlara ŞİDDETLE tavsiye ederim sonuç mükemmel
Ethem abiye tekrar teşekkürlerimi sunarım çok saol abi.
Rica ederim, 42 t ile olumlu sonuçlar gözlemlemene sevindim. Şimdi tam olması gerektiği gibi oldu. 43 t arka diş motora resmen eziyet, yazık ediyor. Tüm yeni kasa olan ark..lara tavisiye ederim arka 43 arka t yi 42 yapmalarını.
Bakım ve temizlik faaliyetlerine devam etmişsin. Ne mutlu. Dün aslında uyku ve zaman problemim olmasaydı inan koruma demirlerini serviste kendimiz takardık ama, uykusuzluk kendini iyiden iyiye hissettirmeye başlamıştı. 60 tl fiyat bana hem koruma demiri hemde grenaj demiri için gayet makul bir fiyat. istediğin zaman yine hallederiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
cd0345 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün depom yedeğe düştü =) fulledikten sonra sıfırlamıştım 310 km yapmışım bi depoyla nasıl sizce
ben sürekli 2 kişi biniyorum ikimizin toplamı ve yüklerimizle birlikte 150-160kg civarı oluyor ve gittiğim yolun yarısından fazlası hep bayır yukarı ve genelde sakin kullanmıyorum yani seri kullanıyorum sizce tüketim çokmu? rodajdaki bi motor için ? daha 550 kmde motor
ve zincir yağı wd 40 dediler sizce iyimi kullanayımmı ne kadar kullanmalıyım ? hiç bilmiyorum detaylı bilgi istiyorum ?
wd 40 zincir yağı olmaz. Piyasada motosoklet zincir yağları, sprey gresler veya klasik gres, eski motor yağ vb farklı seçenekler mevcut. Ama wd 40 seçeneğimiz yok.
Kullanımın koışullarına yakıt tüketimin çok sayılmaz. Şartlar iyileştiğinde tüketiminde de mutlaka iyileşme olacaktır.
Reklamlar
-
07 Nisan 2012, 21:04
#26882
cd0345 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün depom yedeğe düştü =) fulledikten sonra sıfırlamıştım 310 km yapmışım bi depoyla nasıl sizce
ben sürekli 2 kişi biniyorum ikimizin toplamı ve yüklerimizle birlikte 150-160kg civarı oluyor ve gittiğim yolun yarısından fazlası hep bayır yukarı ve genelde sakin kullanmıyorum yani seri kullanıyorum sizce tüketim çokmu? rodajdaki bi motor için ? daha 550 kmde motor
ve zincir yağı wd 40 dediler sizce iyimi kullanayımmı ne kadar kullanmalıyım ? hiç bilmiyorum detaylı bilgi istiyorum ?
wd 40 zincir yağı olmaz. Piyasada motosoklet zincir yağları, sprey gresler veya klasik gres, eski motor yağ vb farklı seçenekler mevcut. Ama wd 40 seçeneğimiz yok.
Kullanımın koışullarına yakıt tüketimin çok sayılmaz. Şartlar iyileştiğinde tüketiminde de mutlaka iyileşme olacaktır.
-
07 Nisan 2012, 21:11
#26883
Lastiklerden yana sıkıntım var. Ani frende çok kayıyor ve özellikle kavşaklardan dönerken lastikler hafif hafif bırakıyor kendini, içim bi ürperiyor hah şimdi yeri öpücem diye.
Kullananlardan ricam metzeler mi önerirsiniz michelin mi?
-
07 Nisan 2012, 21:19
#26884
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Lastiklerden yana sıkıntım var. Ani frende çok kayıyor ve özellikle kavşaklardan dönerken lastikler hafif hafif bırakıyor kendini, içim bi ürperiyor hah şimdi yeri öpücem diye.
Kullananlardan ricam metzeler mi önerirsiniz michelin mi?
Metzellerin bizim motorlara olan modeli pek bulunuyor ve bulabilirsende şamrelli olduğundan bahsediliyor, ki zaten michalenden iyi olduklarını da sanmıyorum. Michalen al, keyfine bak.
-
08 Nisan 2012, 00:22
#26885
[QUOTE=ethemm76;2638755]Rica ederim, 42 t ile olumlu sonuçlar gözlemlemene sevindim. Şimdi tam olması gerektiği gibi oldu. 43 t arka diş motora resmen eziyet, yazık ediyor. Tüm yeni kasa olan ark..lara tavisiye ederim arka 43 arka t yi 42 yapmalarını.
Bakım ve temizlik faaliyetlerine devam etmişsin. Ne mutlu. Dün aslında uyku ve zaman problemim olmasaydı inan koruma demirlerini serviste kendimiz takardık ama, uykusuzluk kendini iyiden iyiye hissettirmeye başlamıştı. 60 tl fiyat bana hem koruma demiri hemde grenaj demiri için gayet makul bir fiyat. istediğin zaman yine hallederiz.[COLOR="Silver"]
Herşey için saol abi. Zaten uykunda vardı başka bir zaman hallederiz fiyat baya uygun zaten bir ara uğrar hallederiz
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
08 Nisan 2012, 00:31
#26886
Arkadaşlar cbf 150 amortisörünün max. taşıma gücü nedir acaba yani 2 kişi binildiğinde motor bayılıyormu yokuşlarda faln kısa bir bilgi ala bilirmiyim
-
08 Nisan 2012, 01:14
#26887
Konca adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cbf 150 amortisörünün max. taşıma gücü nedir acaba yani 2 kişi binildiğinde motor bayılıyormu yokuşlarda faln kısa bir bilgi ala bilirmiyim
Amortisör,çekişi değil süspansiyonu sağlar.
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
-
08 Nisan 2012, 01:38
#26888
2 insan evladını taşıyabilicek güçte. Bayırlarda eğime göre 1le de çıkar 2 ile de çıkar şartlar ne? Eşek anırtan bayırını 1le çıkabilecek torka sahip
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
08 Nisan 2012, 01:42
#26889
aparat adlı üyeden alıntı
Amortisör,çekişi değil süspansiyonu sağlar.
yok kardeş yanlış anladın 2 si ayrı soru :D arada virgül yok 1-bayıra çıkarken 2 kişi zorlanıyormu 2- amortisörün taşıma gücü ney ?
-
08 Nisan 2012, 02:36
#26890
Konca adlı üyeden alıntı
yok kardeş yanlış anladın 2 si ayrı soru :D arada virgül yok 1-bayıra çıkarken 2 kişi zorlanıyormu 2- amortisörün taşıma gücü ney ?
Tamam o zaman.maximum yük kapasitesi 170 kg olarak belirtiliyor...motorun bakımlı ise mekanik bir sorunu yok ise bayırları iki kişi çıkar...
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
-
08 Nisan 2012, 03:42
#26891
Ben de geçen taktığımdan bahsettiğim rialli üretimi 16T ön dişliden memnun kaldım. Motor rahatladı, maksimum 120 görmeye başladı, çekişte kayda değer bir düşme yok. Hemen hemen arkayı 41 yapmak gibi birşey. Yani 15T 43 dişli ile gelen motorlara 15T 42 yerine 16T 43 de önerebilirim. Daha önce 15T 42 de kullanmıştım, hemen hemen aynı. Ön dişliyi değiştirmek tekeri sökmeyi gerektirmediğinden nispeten daha kolay ve daha ucuz.
-
08 Nisan 2012, 03:43
#26892
ben 93 kiloyum artçım 110 kilo artık gerisini düşünün . 1 senedir biniyorum. rampada felan zorlandığını görmedim.
-
08 Nisan 2012, 08:46
#26893
slm arkadaşlar ben sıfır yada 2.el temiz bir cbf almayı düşünüyorum yeni kasalarla eskileri arasında ne gibi farklılıklar var 2. elde eski kasayımı önerirsiniz yoksa yeni olanınımı birde bu yag yakma olayı 1000 km de 400 gr gibi yaktıgı söyleniyor bu dogrumudur birde ben sakın bir kulanıcıyım 90 geçmem bu tarz sörüşlerde yakıtı nasıl kaç lt yakar ortlama
-
08 Nisan 2012, 11:47
#26894
isak adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben sıfır yada 2.el temiz bir cbf almayı düşünüyorum yeni kasalarla eskileri arasında ne gibi farklılıklar var 2. elde eski kasayımı önerirsiniz yoksa yeni olanınımı birde bu yag yakma olayı 1000 km de 400 gr gibi yaktıgı söyleniyor bu dogrumudur birde ben sakın bir kulanıcıyım 90 geçmem bu tarz sörüşlerde yakıtı nasıl kaç lt yakar ortlama
sakin bir sürücü için 90 km biraz fazla gibi . basmassan yağda yakmaz yakıtta kural bu. eskiside yeniside temiz ise alınır bence bir fark yok.
-
08 Nisan 2012, 12:14
#26895
http://www.motosiklet.net/forum/moto...yenilendi.html
Bu bağlantıyı incelerseniz farkları görürsünüz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Bence yeni kasadaki farklar küçümsenemez. Daha etkili değişiklik yapılabilirdi. Benim en büyük beklentim cbr 250r'deki gibi dijital panel ve arka disk frendi.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
08 Nisan 2012, 14:06
#26896
isak adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben sıfır yada 2.el temiz bir cbf almayı düşünüyorum yeni kasalarla eskileri arasında ne gibi farklılıklar var 2. elde eski kasayımı önerirsiniz yoksa yeni olanınımı birde bu yag yakma olayı 1000 km de 400 gr gibi yaktıgı söyleniyor bu dogrumudur birde ben sakın bir kulanıcıyım 90 geçmem bu tarz sörüşlerde yakıtı nasıl kaç lt yakar ortlama
yeni kasada devir saati var en çok beklenen özellik buydu zaten. Sakin kullanıcıyım demişsiniz ozaman devir saati önemli ortalama 5-6bin devirde vites değiştirirseniz zaten ortalama 80km/h ile seyehat edersiniz böylece yakıtınızda düşük olur. Yağ konusunda ise 1000kmde 400gr yağ hayatta yakmaz 2 zamanlı motormu bu arkadaşım okadarda değil yani imkansız. Bu motorun yağ yakması muhabbeti zaten 20-25km ye kadar fazla değil bazı arkadaşlar sürekli redline da vites değiştirdiği 110-115km/h civarlarında motorları sıkıştırdığı için yağ eksiltiyor motor buda en fazla 4000km de 100gr kadardır. Bu şekilde 20-25bin km yaptıktan sonra bu yağ oranı doğal olarak artıyor sonuçta tek silindir 150cc motordan bahsediyoruz millet hız meraklısı olduğundan bu motorun commuter sınıfında şehir içi düşük hızlar için tasarlandığını unuttuğundan çoşkuyu veriyorlar doğal olrak farklı sonuçlar oluşturuyor. Bu motoru sıkıştırmadan 5-6-7bin devirde vites değiştirerek max90 km/h hızla kullanırsanız ne yağ probleminiz olur nede başka birşey ömürlük kullanırsınız tavsiyem yeni kasa almanız yönünde 2.el alıcaksanız kesinlikle servise gösterin bazı arkadaşlar arka tekerden ses gelme olayları oldu ona baktırın ve eğer arka dişli değişmemiş ise 43olan arka dişliyi serviste 42t yapın böylece 90km/h bantında motor çok rahatlıyor 7bin devirde sıkıştırmadan gidiyor. Birde unutmadan yeni kasalarda devir kesici yok.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
08 Nisan 2012, 16:18
#26897
yokuştan yokuşa fark var, hızdan hızada , birde yokuşu çıkmaktan anladığımıza görede değişiyor yani yokuşu tamamlamak mı yoksa geldiğin hızla yokuşu bitirebilmek mi ? )
misal ben, 2 kişi (70+48= 118 yuvarlayalım 120kg) ile 80-90km/s 5.viteste köprü yolu çamlıca yokuşuna başladım mı asla yokuşa başladığım hızda çıkamıyorum, gücü yetmiyor ama bu 150cc bir motosiklet azlasını beklememek lazım.
ama tek başına geldiği gibi çıkar.
-
08 Nisan 2012, 18:46
#26898
Lastik alacaksanız michelin den şaşmayın arkadaslar , benimde cok kafam karistiydi ama iyiki michelin almisim cunki motorum bambaska oldu ki kullanmaktsn ayri bir zevk aliyorum artik.
-
09 Nisan 2012, 12:49
#26899
Biraz önce sahibinden de cbf lerin 2 el piyasasını inceledim. Çok makul fiyatlı düşük km li motorlar gördüm. Bence şu sıralar bayilere düdüklenmenin bi anlamı yok. Hatta bazı ilanlardaki motorlarda aksesuar dahi var ve buna rağmen aksesuarsız sıfır fiyatından da 600-700 tl ucuz. Hoşuma giden bi kaç ilanının linkini vereyim.
En beğendiğim şu. Km aksesıar ve fiyat olarak:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81482607/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81497253/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81400309/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81378905/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81326906/detay
İkinci elde de değerlendirilebilecek güzel seçenekler var bence. Ve 600-700 tl ortalama kar yapılabiliyor.
-
09 Nisan 2012, 14:49
#26900
arkadaşlar. 06/04/2012 tescil ve trafiğe .çıkış tarihli CBF 150 mi ailesel sebeplerden dolayı satıyorum.
300 km de. 6000 deviri geçmedim. renk:kırmızı, fiyat:4400 TL (koruma demirleri dahil),
ilgilenenler irtibata geçsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
motor da bu arkadaşlar
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler