H4 ybrnin orj.farı galiba olur bende onu takmayı düşünyorum zaten
H4 ybrnin orj.farı galiba olur bende onu takmayı düşünyorum zaten
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim endişemin sebebi scooterimin lastik değişiminde adam nasıl çıkardıysa jantı yamultmuştu,endişem oradan geliyor.
merhaba ben motorum 09.03.2012 de aldım sıfır aldığım için bandrol borcu nasıl oluyo gelirler gov tr den baktım iki adet pul gözüküyor ödenmemiş bi tanesini anladık 31.07.2012 bu temmuz bandrolü birede 31.04.2012 var bu ne acaba bunudamı ödeyeceğiz yoksa bu ödenmişmi oluyor bildiğim kadarıyla bunu satın aldığım yer ödemiyormu sıfır cbf alanlar sizdedemi aynı durum?
Senin 2 tane gördüğüm dediğin biri ocak puludur,diğeride temmuz puludur.Motoru sıfır almış olsanda bayiller ödemiyorlar,onu alıcı ödüyor.Bende bu senenin ocak ayında aldım motoru , ocak pulunuda ben ödedim.Bugune kadar aldıgım sıfır motorlarda hep böyle oldu,o ilk pulu tüketice ödetiyorlar
Malisef öyle.Geçen bir şey daha dikkatimi çekti arkadaşın birine yeni model olan Cb 125e aldık,sıfır arac alımlarında gerek motor olsun gerekde araba olsun 3 sene muayeneden muaf olur,ama ruhsata bir baktık ne görelim aldıgı tarihten 2 sene sonrasına gün atmışlar onu görünce şaşırdım hemen kendi ruhsatıma baktım bende de 2 sene 8 ay sonrasına gözüküyor muayene bitiş süresi.Anladıgım kadarıyla yeni bir düzenleme yapmış gibi devlet baba,bu sene motor alan arkadaşlar bir baksınlar ruhsatlarına acaba onlarda nasıl
CBF'imi Ekim'de sıfır aldığımda bayi temmuz mtv sini ödemişti. hakeza arkadaşa motor aldığımızdada aynı durum olmuştu. normalde bayi sıfır araçlarda ilk pulu öder.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
Ne yazık ki benimde 2011 model motorum 2011 mayıs ayında trafiğe çıktığı halde şaşkınlık içersinde www.gib.gov.tr ye girdiğimde aynı anda yapı kredi web den de kontrol ettiğimde Ocak borcunun olduğunu görmüştüm. Mayısta trafiğe çıkmış bir motorun Ocak vergisini devlet neye göre talep eder. Veya usulen bunu bayi ödemek zorundamıydı ? Veya motoru alırken ödediğimiz ötv ye dahil edilmesi gerekiyordu da edilmedi mi bilmiyorum. Ama haşırt diye..... desem yalan olmaz. 4. ay sonra trafiğe çıkmış motorun Ocak ötv sini de ödedik anlayacağınız. Bu konuda aslında bayinin.. aa kardeşim özür dileriz diyerek al sana vergi paranı diyeceğini pek sanmıyorum. Daha farklı bi hatalı işleyiş var gibi. Nereden sorgulanabilir bilmiyorum. İstanbul Pendik Güngör Motordan almıştım.
6. aydan önce çıkan araçlar ocak mtv sini de yatırıyor. 6. aydan sonra trafiğe çıkarsa sadece haziran taksidi ödeniyor. Bu arada bugün rialli'den almadım ama rialli nin sattığı 16T ön dişliden taktım. Çok kolay olacak gibi gelmişti ama motorum yeni olduğu için zincirimde daha hiç bollaşma yok, takarım sanıyordum ama takamadım zincir esnemedi, mecburen arka tekeri gevşettim, zincir ayar vidalarını gevşettim sonra esnettim ve taktım. Garajda biraz dolaşıp test ettim sorun yok. Hoşuma gidecek mi bakalım. Ben dişliyi yıba çarşısından 7 tl ye aldım. O tarafta işim vardı, Zinciriniz uzamış da daha önce bir iki kez germişseniz, ayar vidasını açıp arka tekeri gevşetince rahatlıkla takılır. Benim zincir kastı biraz uğraştım , garaj da karanlıktı biraz fenerle falan zor oldu Bu arada yan üst kapağın grenaja vidayla tutturulduğu yeri kırdım ya da kırılmıştı öylece elime geldi, daha önceki motorumda da kırıktı yapıştırmıştım. Herhalde kolay kırılıyor orası.
Şimdi sprocket calculator programına göre 15T-43 'orjinal ayarına göre 16T-43 arasında %6.7 hız artışı ve %6.7 tork düşüşü olacak. Dişli oranı 2.69. Eski kasaların dişli oranı 2.80 orjinali 15T-42 ye göre ise bu hali %4.2 daha fazla hız ve %4.2 daha az tork. Yani bence çok fazla bir modifikasyon değil. Motoru yoracağını sanmam. Zaten ben artçısız biniyorum.
Merhaba Arkadaşlar;
Kanuni 200cc sattıktan sonra uzun zamandır. 6 ay motorsuz kaldım.
Bir Erkek için iki şey bu hayatta çekilmiyor. Yatakta tek yatmak ve motorsuz kalmak :D
Hyosung GT250R - Kanuni Phantom - Cbf150 arasında gidip geliyorum. Yakıt ve ekonomi olarak honda bana makul geldi. haftasonu bayiden bakmaya gideceğim.
size iki sorum olacak ;
1- Motordaki ısınma sorunu çözümü var mıdır ? yoksa illa tatlı tatlı gaz vermelimiyiz ? Öneriler nelerdir.
2- Ancak bugün firmamıza gelen kurye kafamda soru işareti bıraktı. Honda servisinde bakım ücreti ne kadar. arkadaşın motor 26.000 de ve 4.000 de bir servise girdi dedi.
Ücret olarak 250 TL aldılar. dedi. Bende haklı olarak içten değil de dıştan kuvvetli olarak o haaa demek zorunda kaldım. Sanırsam arkadaşa sırıkla atlamışlar.
Yoksa servis ücretleri honda da ciddi olarak bu kadar yüksek mi ilginç geldi. Standart bir bakım ne kadara mal oluyor yardımcı olursanız sevinirim.
Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Bu benim Motor kariyerim
[IMG][/IMG]
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
tolga can, İstanbulda iken hiç uğraşmayıp servise giderdim. çünkü yağ,filtre,buji falan hepsi değiştiğinde en fazla 80 lira ödüyordum iki sene önce. 250 mümkün değil yani :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
Bencede büyük yalan, 2010 yılında kenbo 125 motorumu komple bakıma sokup çıkardım. 50 TL tutmuştu.
Kanuni 200 cc 2012 de ise 40 TL acaba dedim. Honda hayat onda ondan dolayı mı şaşırdım. o zaman honda 2012 bakım ücreti 100 TL vardır diyorsun.
doğru mudur ? Gerçi bu durumu servislede görüşürüm ama motoru sattıktan sonra insanlar değişiyor. :(
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
hocam sıfır motoru zaten 400 liraya takıyolar 250ye ne bakımı ya şaka herlade
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Bana da şaka gibi geldi ama türkiyede çoğu şakalar gerçek, hemde eşek şakası ;)
Adam sadece motor sürmeyi biliyor. Beyin fonksiyonları bence ölmüş. Hocam sen saf mısın dedim. yok ya bi kaç kere aldılar dedi. incik boncuk şey bulup fatura ediyorlarmış.
Belkide şirket motoru olduğu için pek önemsemiyor ama şirkette mal değildir ya, 4000 Tl lik bir motor için her bakımda 250 TL alınır mı :D
Gerçi servis bana böyle bir fiyat çekme "what the fuck is going on here" kesin derim. Parada vermem. isteyene levye ile dalarım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
CBF 150 için 250 tl bakım ücreti olamaz. Çok net.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Sadece hava filt. yağ, bujinin değiştiği, orasının burasının yağlandığı, zincirinin gerildiği vb rutin bakım ücreti mümkün değil 250 tl tutmaz. Fakat motor 26 bin de imiş. Bu km dikkate alınırsa lastik dişli zincir balata vb. değişen herhangi bir bakım 250 tl tutmuş ve bunu sana söylemiş olabilir. Yoksa yağ buji hava filtresini alıp kendin değiştirsen, üstüne yağında iyisinden alsan 50 tl. Servis değiştirse en fazla 20-30 tl de işçilik alırlar herhalde. Oda sana 70-80 tl olur işçilikle.
Saolun arkadaşlar ;
Buji, yağ ve filtreyi herhalde bende değiştirebilrim.
Orjinal lastikleri için çok dandik deniyor ve değiştirilmesi gerekiyormuş.
Bana lastik ve fiyat linki verebilir misiniz. Yoksa orjinalide yeterli midir. YYoksa bu konu abartılıyor mu. O kadar da dandik bi lastik olamaz herhalde.
Sonuç itibari ile dizimi yere değdirerek viraj dönmeyi düşünmüyorum. :D
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)