Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #26721
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Alıntı jackal_64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çiftkurtlar mcm den aldım........
    Evet arkadaşlar övmek gibi olmasın ama çok güzel ilgileniyorlar. Ben diğer servisleri bilmiyorum ama otosevere gittim. Hİç bir ilgi alaka yok. Adamlara iki laf soruyorum. Bir dk hemen geliyorum bilmem ne.. Tamam dedim işinizi halledin sonra uğrarım. Vın.. Sonra mcm yi gördüm onu arayacaktım. Ben arayana kadar fuar geldi. Orda direk hondaya koştum. Baktım mcm ordaymış Orda ufak bi anlaşmadan sonra bayilerine gittim ve işi hallettik. Ama böyle ilgi alaka hiç bir yerde görmedim ben. Sağolsunlar çiftkurtlarda kemal bey yardımcı oldu bana. Tavsiye edilir..
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26722

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    Alıntı fatih545 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar övmek gibi olmasın ama çok güzel ilgileniyorlar. Ben diğer servisleri bilmiyorum ama otosevere gittim. Hİç bir ilgi alaka yok. Adamlara iki laf soruyorum. Bir dk hemen geliyorum bilmem ne.. Tamam dedim işinizi halledin sonra uğrarım. Vın.. Sonra mcm yi gördüm onu arayacaktım. Ben arayana kadar fuar geldi. Orda direk hondaya koştum. Baktım mcm ordaymış Orda ufak bi anlaşmadan sonra bayilerine gittim ve işi hallettik. Ama böyle ilgi alaka hiç bir yerde görmedim ben. Sağolsunlar çiftkurtlarda kemal bey yardımcı oldu bana. Tavsiye edilir..
    herşey çok hoş çok güzel de... biz beykoz kavacıkta oturuyoruz sanırım çiftkurtlar biraz uzak buraya.

  3. #26723
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    O zaman konuyu gaziosmanpaşaya yakınolanlar veya avrupayakasında oturanlar için tavsiye edilir olarak değiştirelim Bende karşıyakadakileri bilmiyorum ordada güzel bayiler vardır tabii
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  4. #26724
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞ yanlış anlama ama orada onlara da honda ya da basacaktın ana avrat küfürü bak bakalım ne oluyor ne biçim adamlar servislik yapıyor anlamadım gitti yaw bi markanın da adam gibi servis i olsun dişimi kıracağım hepsi mi böyle acaba çin mallarını geçtim honda yamaha ve büyük diye tabir ettiğimiz birçok marka da mantık bu ne olursa olsun kullanıcı hatası bu motorda kullanılan hiçbir parçada mı hata olmaz arkadaş ya
    bak bu olmadı işte . malum bazı hondacı arkadaşlar çok kızar bu yoruma . zira motorun fiyatı düşüyor.
    bu efe mut'lu

  5. #26725
    slameram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cbf 150 Kırmızı
    Arkadaşlar uzun zamandır forumu takip edemiyorum.Bugün full korumalı şehir içerisinde 40 km civarı bir hızda giderken Tali yoldan önüme hızla bir araç çıktı frene ani basmamla motor kaydı ve yere düştüm pantolonun dizliği ve eldivenlerin iç kısmı sürtünmeden yırtıldı.Bot ve cekettede bir miktar sürtme var.Motor ön ve arka korumaları grenaj koruması vardı akşam karanlığında pek bir şey göremedim.Gündüz bakacağım.Adam olay yerini bırakıp gitti.Plakasını aldım.Polis çağırdım tutanak tuttular adamın çıktığı yerde dur levhası var.Karakolda tekrar tutanak tutturdum hastaneden alkol raporu aldım vs.Ben bu hasarların ne kadarını tazmin edebilirim.Sadece motordaki hasarları mı yoksa kıyafetlerde karşılanabilir mi?Yardımcı olursanız sevinirim.
    Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...

  6. #26726

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Angaralı Yasemin
    bi zahmet yardımcı olur musunuz, ben çıkamadım işin içinden... yakıt hesabını yapar mıssınız CBF sini seven abiler kardeşler bu cbf 150 gördüğüm yaşadığım tattığım güzel bir motordu ama yakıt konusunda mondialin yanından geçemez-yeğenim mondial 125 lik 5 vitesli motor 2011 model ile ankara kırıkkale ankara gitti geldi 30 liralık benzin ile,300küsür km yaptı 10 kuruştan az yakıyor,9 kuruş fln neyse hafifliğinden desem 30 kilo hafiflikle o kadar farketmez, bugün depoyu fulledim shell.de litresi 4,61TL den fuelsave kursunsun95oktan ile,50 liralık benzin aldım... otobandan sabit 100le 110la gittim, ama gel görkü 245km.de depo yedeğe düştü inanamadım yolda kalmamak için ilk gördüğüm benzinlikten hem de sevmediğim cins bir marka benzinciden benzin adlım 10 liralık devam ettim biraz sonra Petrol Ofisi gördüm 95oktan kursunsuz ile fulledik 46 liralık benzinle fullendi, petrol ofisine geldiğimde km sayacım 285km gösteriyordu... bu cbf nasıl bir derttir arkadaş ya cbf in var derdin var... :S
    bi zahmet yakıt hesabı yapar mısınız kafam karışıtı :D :D kronik arızası mı olabilir? öndişliyi (15 olan) 15lı yada 17li ile değiştireceğim, arka dişliyi 40T takacağım en azından 100km/h de giderken 9000d/d yapmasın bağırmasın diyorum...bana bir yardım edin Ne yapayım bu cbf ile ya? 6 aydır binmiyordum garajda duruyordu,bir heves geldi aldım bu cbf i pişmanım vallahi. Lütfen CBF Uzmanı abiler kardeşler bi yardımcı olun fikir verin neden yapabilir bu anormal benzin israfını? Metehan abi bi akıl ver ne yapayım? 60ı geçmeyim mi otobanda? :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

    deveye diken insana honda cbf.si...

  7. #26727
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Alıntı slameram adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar uzun zamandır forumu takip edemiyorum.Bugün full korumalı şehir içerisinde 40 km civarı bir hızda giderken Tali yoldan önüme hızla bir araç çıktı frene ani basmamla motor kaydı ve yere düştüm pantolonun dizliği ve eldivenlerin iç kısmı sürtünmeden yırtıldı.Bot ve cekettede bir miktar sürtme var.Motor ön ve arka korumaları grenaj koruması vardı akşam karanlığında pek bir şey göremedim.Gündüz bakacağım.Adam olay yerini bırakıp gitti.Plakasını aldım.Polis çağırdım tutanak tuttular adamın çıktığı yerde dur levhası var.Karakolda tekrar tutanak tutturdum hastaneden alkol raporu aldım vs.Ben bu hasarların ne kadarını tazmin edebilirim.Sadece motordaki hasarları mı yoksa kıyafetlerde karşılanabilir mi?Yardımcı olursanız sevinirim.
    geçmiş olsun..bence ana sayfada görünecek şekilde konu açmalısın..

    umarım ağrı sızı yoktur...can sağlığı...
    birGarip..

  8. #26728
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı CANTR06HONDA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi zahmet yardımcı olur musunuz, ben çıkamadım işin içinden... yakıt hesabını yapar mıssınız CBF sini seven abiler kardeşler bu cbf 150 gördüğüm yaşadığım tattığım güzel bir motordu ama yakıt konusunda mondialin yanından geçemez-yeğenim mondial 125 lik 5 vitesli motor 2011 model ile ankara kırıkkale ankara gitti geldi 30 liralık benzin ile,300küsür km yaptı 10 kuruştan az yakıyor,9 kuruş fln neyse hafifliğinden desem 30 kilo hafiflikle o kadar farketmez, bugün depoyu fulledim shell.de litresi 4,61TL den fuelsave kursunsun95oktan ile,50 liralık benzin aldım... otobandan sabit 100le 110la gittim, ama gel görkü 245km.de depo yedeğe düştü inanamadım yolda kalmamak için ilk gördüğüm benzinlikten hem de sevmediğim cins bir marka benzinciden benzin adlım 10 liralık devam ettim biraz sonra Petrol Ofisi gördüm 95oktan kursunsuz ile fulledik 46 liralık benzinle fullendi, petrol ofisine geldiğimde km sayacım 285km gösteriyordu... bu cbf nasıl bir derttir arkadaş ya cbf in var derdin var... :S
    bi zahmet yakıt hesabı yapar mısınız kafam karışıtı :D :D kronik arızası mı olabilir? öndişliyi (15 olan) 15lı yada 17li ile değiştireceğim, arka dişliyi 40T takacağım en azından 100km/h de giderken 9000d/d yapmasın bağırmasın diyorum...bana bir yardım edin Ne yapayım bu cbf ile ya? 6 aydır binmiyordum garajda duruyordu,bir heves geldi aldım bu cbf i pişmanım vallahi. Lütfen CBF Uzmanı abiler kardeşler bi yardımcı olun fikir verin neden yapabilir bu anormal benzin israfını? Metehan abi bi akıl ver ne yapayım? 60ı geçmeyim mi otobanda? :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

    deveye diken insana honda cbf.si...
    Kısa ve öz bir cevap vereyim sat o cbfi sen Mondialin 5 vitesli 125liğini al, yeni motosikletin olur arada sana kalan para ile 1000km yaparsın

  9. #26729
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı CANTR06HONDA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi zahmet yardımcı olur musunuz, ben çıkamadım işin içinden... yakıt hesabını yapar mıssınız CBF sini seven abiler kardeşler bu cbf 150 gördüğüm yaşadığım tattığım güzel bir motordu ama yakıt konusunda mondialin yanından geçemez-yeğenim mondial 125 lik 5 vitesli motor 2011 model ile ankara kırıkkale ankara gitti geldi 30 liralık benzin ile,300küsür km yaptı 10 kuruştan az yakıyor,9 kuruş fln neyse hafifliğinden desem 30 kilo hafiflikle o kadar farketmez, bugün depoyu fulledim shell.de litresi 4,61TL den fuelsave kursunsun95oktan ile,50 liralık benzin aldım... otobandan sabit 100le 110la gittim, ama gel görkü 245km.de depo yedeğe düştü inanamadım yolda kalmamak için ilk gördüğüm benzinlikten hem de sevmediğim cins bir marka benzinciden benzin adlım 10 liralık devam ettim biraz sonra Petrol Ofisi gördüm 95oktan kursunsuz ile fulledik 46 liralık benzinle fullendi, petrol ofisine geldiğimde km sayacım 285km gösteriyordu... bu cbf nasıl bir derttir arkadaş ya cbf in var derdin var... :S
    bi zahmet yakıt hesabı yapar mısınız kafam karışıtı :D :D kronik arızası mı olabilir? öndişliyi (15 olan) 15lı yada 17li ile değiştireceğim, arka dişliyi 40T takacağım en azından 100km/h de giderken 9000d/d yapmasın bağırmasın diyorum...bana bir yardım edin Ne yapayım bu cbf ile ya? 6 aydır binmiyordum garajda duruyordu,bir heves geldi aldım bu cbf i pişmanım vallahi. Lütfen CBF Uzmanı abiler kardeşler bi yardımcı olun fikir verin neden yapabilir bu anormal benzin israfını? Metehan abi bi akıl ver ne yapayım? 60ı geçmeyim mi otobanda? :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

    deveye diken insana honda cbf.si...
    9000 devirde 100 km-h yapıyorsa zaten o noktada bi sıkıntı var demektir. Arka dişlin muhtemelen halen 43 değiştirmemişsin. Ben sadece arkayı bir düş ufaltıp 42 taktığım halde 8500 devirde 110 yapıyor. 43 t ile bile 9000 devirde mutlaka 100 ün üzerinde seyredebilmeli. Belkide arka lastik havan 8-10 bar düşük yola çıkmış olabilirsin ? Yola çıkmadan önce lastik havalarını kontrol ettin mi ? Arkada michalen mi var ? Arka lastiğin ne ? Lastik havalarını kontrol etmediysen. Arkada 43 t diş varsa, lastiğin kaliteli bi yumuşak hamurlu lastik ve bu lastik dişleri bitmek üzere olan bi lastikse. belki 100 le giderken 9000 devir yapabilir. 9000 devir eski kasaların devir kesiciye girdiği devir sayısı. Açıkça söyliyim. Bu devirlerde zaten uzun süreler tutarak motor için pekte iyi yapmamışsın. Bu motor için pek hayırlı olmamıştır. Bu durumda bu yakıt tüketimide normal. 100 km h ta 9000 devire çevirmemeli. Bi sorun var. Bu sorunu düzeltmelisin.

    Ön dişli 15.. 16 yapılabilir. Ama 17 seçeneği yok. Zaten 17 ön diş taksan, yani yuvaya olsa bile, arkada bu 6 diş ufaltmak demek. Motoru kaldırırken bile zorlanırsın. Ne tork kalır ne bişey. Böyle bi dişli modifi yok. Arka dişlinde 43. Piyasada 40 ve 30 var. 41 de var ama çok zor bulunuyor.

    Motorun için yapabileceğin en iyi şey. arka dişlini 42 yapmak. Eğer 60-70 kg dan ağır değilsen, pek fazla yolculu kullanmıyorsan, dağ bayır dik yokuşlu gezilere katılmıyorsun. Devamlı kullandığın istikamet % 90 düz ize arkaya 40 t de takıp deneyebilirsin. Veya önü 16 takıp deneyebilirisn. Ama bunda arkayı 40 yapmakla aynıdır.

    Arkadaki 43 t den kurtul ve devirin bu kadar yüksek seyretmesinin diğer sebeplerini de bularak ortadan kaldır. Yakıt tüketimini 9000 devirle seyredeken değilde. 6000-7000 devire seviyelerinde seyahat ederken ölç. 9000 devir seviyelerinde seyahat edilerek cbf 150 den bile yakıt ekonomisi beklememek lazım.

  10. #26730

    Üyelik
    06 Ocak 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayı oğlunun cbf 150 de orj.. zincir var. Bende de oringli zincir.. Geçenlerde dayı oğlunun zincirini gerdirdiğim bi sefer. İş bittikten sonra zincir dişliye atlıyormu kontrol ediyim diye orta sehpadayken arka tekeri bi çevireyim dedim elimle. Aboo. Oda nesi. Benim arka tekeri orta sehpada elinle çevirdiğinde misalen 2 tur atıyorsa d. oğlunun arka tekerin 4-5 tur attığını çok daha serbest ve rahat döndüğünü gördüm.

    Bu oringli zincir normal zincir farkı olabilir. Oringli zincirin baklaları, yapısı, normal zincire nazaran daha irice. Ve mutlaka bi miktar daha ağır. Dişlilere, normal zincire nazaran oringli zincir daha bi dört elle sarılıyor, dişlilerde oranı düşük te olsa daha fazla ağırlık, daha fazla yük, daha fazla baskı var. Fakat oringli zincirimle 13 bin km deyim. Daha hiç gerdirmedim. Ve yağlama ihtiyacı normal zincire nazaran daha düşük. Motorun gidişinde akıcılığında bi problem yok. Bi ağırlık yok. Yine boşa attığında normal gidiyor. Çok çok ufak bi artı yük oluştursa bile bu yük oranı çok çok az ve ne motoru nede şanzımanı garantiden çıkartacak, motoru bozacak vb oranda kesinlikle değil. basserdem kardeşim, o senin servisin dediği, şansımanı bozar, garantiden çıkar bilmem ne olayı biraz halt etme olmuş. Bende oringli zincirimi motoru sıfır alırken bayide taktırdım. Hiç böyle garanti maranti muhabbetleri olmamıştı. Emin ol, sen o zinciri dışlardan aldığın için senin garantin bozulur şeklinde yaklaştılar olaya. Oringli zinciri bakım için gittiğin servisten alsaydın, o zaman eminim ki garantin devam edebilecekti. Bence sana tamamen ticari yaklaşmışlar. Teknik olarak motoruna kesinlikle zarar vermez. Motorunun şanzımanı bozmaz. Böyle bi örnekte yok. Madem motoru yorar şanzımanı bozar, o zaman arkamızada yolcu alıp gezmeyelim. Yani böyle yapmamız lazım. Düşününce yolculu kullanım, motoru da şanzımanıda bi oringli zincirin baskısından daha fazla yoruyor. Bence tam bir saçmalık.

    Rahat ol, gevşemeyecek olan ve artık yağlama ihtiyacının daha az olduğu bi zincirin var. Motorunun tadını çıkar.
    Alıntı F54; adlı üyeden alıntı
    Dayı oğlunun cbf 150 de orj.. zincir var. Bende de oringli zincir.. Geçenlerde dayı oğlunun zincirini gerdirdiğim bi sefer. İş bittikten sonra zincir dişliye atlıyormu kontrol ediyim diye orta sehpadayken arka tekeri bi çevireyim dedim elimle. Aboo. Oda nesi. Benim arka tekeri orta sehpada elinle çevirdiğinde misalen 2 tur atıyorsa d. oğlunun arka tekerin 4-5 tur attığını çok daha serbest ve rahat döndüğünü gördüm.

    Bu oringli zincir normal zincir farkı olabilir. Oringli zincirin baklaları, yapısı, normal zincire nazaran daha irice. Ve mutlaka bi miktar daha ağır. Dişlilere, normal zincire nazaran oringli zincir daha bi dört elle sarılıyor, dişlilerde oranı düşük te olsa daha fazla ağırlık, daha fazla yük, daha fazla baskı var. Fakat oringli zincirimle 13 bin km deyim. Daha hiç gerdirmedim. Ve yağlama ihtiyacı normal zincire nazaran daha düşük. Motorun gidişinde akıcılığında bi problem yok. Bi ağırlık yok. Yine boşa attığında normal gidiyor. Çok çok ufak bi artı yük oluştursa bile bu yük oranı çok çok az ve ne motoru nede şanzımanı garantiden çıkartacak, motoru bozacak vb oranda kesinlikle değil. basserdem kardeşim, o senin servisin dediği, şansımanı bozar, garantiden çıkar bilmem ne olayı biraz halt etme olmuş. Bende oringli zincirimi motoru sıfır alırken bayide taktırdım. Hiç böyle garanti maranti muhabbetleri olmamıştı. Emin ol, sen o zinciri dışlardan aldığın için senin garantin bozulur şeklinde yaklaştılar olaya. Oringli zinciri bakım için gittiğin servisten alsaydın, o zaman eminim ki garantin devam edebilecekti. Bence sana tamamen ticari yaklaşmışlar. Teknik olarak motoruna kesinlikle zarar vermez. Motorunun şanzımanı bozmaz. Böyle bi örnekte yok. Madem motoru yorar şanzımanı bozar, o zaman arkamızada yolcu alıp gezmeyelim. Yani böyle yapmamız lazım. Düşününce yolculu kullanım, motoru da şanzımanıda bi oringli zincirin baskısından daha fazla yoruyor. Bence tam bir saçmalık.

    Rahat ol, gevşemeyecek olan ve artık yağlama ihtiyacının daha az olduğu bi zincirin var. Motorunun tadını çıkar.
    Benim de bildiklerim bu doğrultuda fakat birde kullanıcı yorumlarını duymak istedim.Teşekkürler.

  11. #26731
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı fatih545 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çiftkurtlarda kemal bey yardımcı oldu bana. Tavsiye edilir..
    banada yenal bey yardımcı oldu tabii servis nasıl bilmiyorum... 1000 bakıma gidince onada bakıcaz herhalde anes gibi servise sokmuyorlar......
    fatih545 ve asil17 bunu beğendiler.

  12. #26732

    Üyelik
    30 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Angaralı Yasemin
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9000 devirde 100 km-h yapıyorsa zaten o noktada bi sıkıntı var demektir. Arka dişlin muhtemelen halen 43 değiştirmemişsin. Ben sadece arkayı bir düş ufaltıp 42 taktığım halde 8500 devirde 110 yapıyor. 43 t ile bile 9000 devirde mutlaka 100 ün üzerinde seyredebilmeli. Belkide arka lastik havan 8-10 bar düşük yola çıkmış olabilirsin ? Yola çıkmadan önce lastik havalarını kontrol ettin mi ? Arkada michalen mi var ? Arka lastiğin ne ? Lastik havalarını kontrol etmediysen. Arkada 43 t diş varsa, lastiğin kaliteli bi yumuşak hamurlu lastik ve bu lastik dişleri bitmek üzere olan bi lastikse. belki 100 le giderken 9000 devir yapabilir. 9000 devir eski kasaların devir kesiciye girdiği devir sayısı. Açıkça söyliyim. Bu devirlerde zaten uzun süreler tutarak motor için pekte iyi yapmamışsın. Bu motor için pek hayırlı olmamıştır. Bu durumda bu yakıt tüketimide normal. 100 km h ta 9000 devire çevirmemeli. Bi sorun var. Bu sorunu düzeltmelisin.

    Ön dişli 15.. 16 yapılabilir. Ama 17 seçeneği yok. Zaten 17 ön diş taksan, yani yuvaya olsa bile, arkada bu 6 diş ufaltmak demek. Motoru kaldırırken bile zorlanırsın. Ne tork kalır ne bişey. Böyle bi dişli modifi yok. Arka dişlinde 43. Piyasada 40 ve 30 var. 41 de var ama çok zor bulunuyor.

    Motorun için yapabileceğin en iyi şey. arka dişlini 42 yapmak. Eğer 60-70 kg dan ağır değilsen, pek fazla yolculu kullanmıyorsan, dağ bayır dik yokuşlu gezilere katılmıyorsun. Devamlı kullandığın istikamet % 90 düz ize arkaya 40 t de takıp deneyebilirsin. Veya önü 16 takıp deneyebilirisn. Ama bunda arkayı 40 yapmakla aynıdır.

    Arkadaki 43 t den kurtul ve devirin bu kadar yüksek seyretmesinin diğer sebeplerini de bularak ortadan kaldır. Yakıt tüketimini 9000 devirle seyredeken değilde. 6000-7000 devire seviyelerinde seyahat ederken ölç. 9000 devir seviyelerinde seyahat edilerek cbf 150 den bile yakıt ekonomisi beklememek lazım.
    arada bir 80km/h e düşürüyordum hızı 6500 d/d çeviriyordu motor bazen 7500 d/d 100km/h de,eski ford taunus'um vardı çok yakardı ondan alışkınım; bayır aşağı peygamber vitesine takıp giderdim, bayırlarda boşa attım gittim bazen rüzgardan sanırım 9000d/d 100 km/h ama devir değişkenliği bu kadar esnek olmamalı bir dengesizlik var ama... ist-ankara anadolu otoyolu olduğu için en yavaş giden araç olmamak için bazen 80 bazen 110, ortalama 85-90km/h ile gittim...Anladım ki,Bu cbf adı üstünde COMMUTER ve amacına uygun motor, çok şey beklememek lazım,hatamı anladım ben yaktırmışım o kadar benzini, cbf.leriyle şehirler arası geziler yapanlara özenmemek lazım cbf için maksimum hız 70-80km/h,50 km den fazla mesafeye gideceksen otobüs en mantıklısı :D anladım ki 149cc olması 125cc lerden aman aman bir fark yaratmıyor,sadece fazla yakıyor gibi:D 50km mesafeden den az gidiş gelişler için, Şehir ilçe köy kasaba sınırları içerisinde ideal motor... çok yakma olayına efe honda Servis de her şey normal diyor bu arada :D şimdiki hayalim Motoru satıyorum bir CBR 250R Alıyorum arada sırada ayda bir kere keyif için maksimum bir saat biniyorum herşeyin fazlası haram ....D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:45 ----------

    abi bir de forumlarda kimse cbf i kötülemiyor,çoğu yanlış anlatıyor yanlış yönlendiriyor,standardı amacı COMMUTER Olan motor altı üstü tek silindir 149cc bu merette her şeyin birazcık tadı var,ama sınırlarını aşmamak abartmamak lazım, doğrusu bu motor müşterilerin beklentilerini karşılamıyor daha doğrusu 4350lira edecek motor değil ki bizim memleketimizde paranın değeri yok, mecnuna leylası güzel görünürmüş ya o hesap...D

  13. #26733
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı CANTR06HONDA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bir de forumlarda kimse cbf i kötülemiyor,çoğu yanlış anlatıyor yanlış yönlendiriyor,standardı amacı COMMUTER Olan motor altı üstü tek silindir 149cc bu merette her şeyin birazcık tadı var,ama sınırlarını aşmamak abartmamak lazım, doğrusu bu motor müşterilerin beklentilerini karşılamıyor daha doğrusu 4350lira edecek motor değil ki bizim memleketimizde paranın değeri yok, mecnuna leylası güzel görünürmüş ya o hesap...D
    Türkiye' de commuter sınıfındaki sadece cbf değil, hiç bir marka ve model bence 3500-4000 tl zaten olmamalı. Bu arada yakıt tüketimi, o şekilde kullanıldığı taktirde zaten yakıt tüketimin artacaktır. 8000-9000 devir kullanımında 250 km de yedeğe düşmesi çok ta anormal değil aslında.
    Redline devire yakın kullandığın her hangi arabada zaten sakin devir kullanıma nazaran 2 kat benzin tüketecektir. Bunda çok anormal bi durum yok aslında. Ben 4 senedir cbf kullanıyorum. Hiç bu seviyede benzin yaktırmadım. Dolayısıyla beklentilerimi karşıladığını söyleyebilirim. Yakıt tüketiminden bi şikayetim yok. Beklentiler önemli. Cbf 150 alıpta standartların dışında kullanırsan zaten motor beklentilerini karşılamayacaktır. yedek depoya inmeden 350-400 km yapılabilirken, senin yaşadığın gibi çok yüksek devir kullanırsan ve motorda da gözden kaçan ufak tefek bakım eksikleri varsa ne yazık ki otobanda 250 km de yedeğe düşmek mümkün. Ayrıca bu motor otobanda dip gaz motoru değil. o şekilde yakıt olarakta ekonomik olmaktan çıkıyor. Cbf in tatlı seyir hızı 70-90 km-h arasıdır. Hep bu şekilde kullanırım. Otobanda 100-110 gidersen ne yazık ki otobanda 100 le giden bi suzuki dl - 650 ile aynı benzini yakıyorsun.

  14. #26734
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Tekleme sorunu benim motordada başladı 110 ile giderken gazı bırakıp tekrar verdiğimde tepki alamıyordum 3 saniye düşünüyo gibi bir şey oluyordu servise gittim ilk başlarda hiç olmayan şey 2700 kmde başladı karbüratörün bir hortumunun içine ucu lastik sibob kapağı gibi ortası delik bi parça yerleştirdiler tornavida ile akşam çıktım ama pek bi fark hissedemedim 90 km üzeri hala düşünüyor gibi gazı bırakıp tekrar verince bi kaç saniye düşünüyor..

  15. #26735
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekleme sorunu benim motordada başladı 110 ile giderken gazı bırakıp tekrar verdiğimde tepki alamıyordum 3 saniye düşünüyo gibi bir şey oluyordu servise gittim ilk başlarda hiç olmayan şey 2700 kmde başladı karbüratörün bir hortumunun içine ucu lastik sibob kapağı gibi ortası delik bi parça yerleştirdiler tornavida ile akşam çıktım ama pek bi fark hissedemedim 90 km üzeri hala düşünüyor gibi gazı bırakıp tekrar verince bi kaç saniye düşünüyor..
    Aykan Kardeşim, üzüldüm inan, 13 bindeyim, hiç bu veya benzeri bi sorun yaşamadım. Umarım da yaşamam. İlk etapta bir sıkıntı olmadığı halde ilerki km lerde bu problemin oluşması daha da üzücü. Umarım problemini en kısa sürede gidermeyi başarırsın. İlerki zamanlada gelişmeleri paylaşırsan bizlerde bilgilenmiş olalım.

  16. #26736

    Üyelik
    13 Mart 2010
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm . arkadaşlar motorun niklelajları komple paslandı ne iş? anlamadım . kendim sprey boyayla söküp tek tek boyayacam servise garanti felan desem uğraşır dururum zaten ortada serviste yok garantiye sokacak 2011 olan arkadaşlar sizdede durum aynımıdır çok garibime gitti. motorun galiba sadece adı honda .

    http://img841.imageshack.us/img841/9...0220121724.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/5...0220121728.jpg
    http://img94.imageshack.us/img94/6900/200220121725.jpg

    Benimde 6 aylık motorumda bu küflenmeler başladı daha önceki 2009 model cbf150 2 yıl kullandım ve küf nedir bilmezdi şimdiki bu yeni kasalar....
    aynanın muhafazası bile küfleniyorya.. pes doğrusu..

    ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:30 ----------

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekleme sorunu benim motordada başladı 110 ile giderken gazı bırakıp tekrar verdiğimde tepki alamıyordum 3 saniye düşünüyo gibi bir şey oluyordu servise gittim ilk başlarda hiç olmayan şey 2700 kmde başladı karbüratörün bir hortumunun içine ucu lastik sibob kapağı gibi ortası delik bi parça yerleştirdiler tornavida ile akşam çıktım ama pek bi fark hissedemedim 90 km üzeri hala düşünüyor gibi gazı bırakıp tekrar verince bi kaç saniye düşünüyor..
    Benim Motorumuda Honda Düzeltmek için servise çağırdı ve dediğiniz gibi karbürötörun tahliye borusunun içine küçük bi parca koydular düzeldi. ARTIK TEKLEMİYO CANAVAR
    _____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
    [COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]

  17. #26737
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aykan Kardeşim, üzüldüm inan, 13 bindeyim, hiç bu veya benzeri bi sorun yaşamadım. Umarım da yaşamam. İlk etapta bir sıkıntı olmadığı halde ilerki km lerde bu problemin oluşması daha da üzücü. Umarım problemini en kısa sürede gidermeyi başarırsın. İlerki zamanlada gelişmeleri paylaşırsan bizlerde bilgilenmiş olalım.
    Şimdi olay şöyle usta,benim ilk aldığım 2011 yeni kasa cbf dede bu olay vardı ancak daha barizdi motor kötü bi yatma geçirince hevesim kaçmış 2,inci motoru temmuzda 1 ay sonra almıştım şu an kullandığım motoru yani önceki cbf de resmen gaz verince 90km üzeri tekliyordu, bunda olay şöyle 100 km ile giderken gazı kesiyorum sonra verdiğimde ufak bir düşünme olayı yaşanıyordu, bu parçayı taktıktan sonra bu olay baya azaldı ama sanki hala var tam eminde olamıyorum, benzinden kaynaklı bi sıkıntı olması mümkün değil yakıtımı buradan paşalılar petrol po dan alıyorumki bodrumdaki en temiz istasyon, şimdi ben 2700 km boyunca yaşamadığım bu sorunu neden yaşadım asıl kafamı karıştıran durum bu bakalım 3000 bakımda çözülür sanıyorum hortumu değiştirip daha stabil bir şekilde bu parçayı takmalarını söyleyeceğim benim motor kış boyunca yattı 2inci motorum honda waveyi kullandım kış boyu, haftada bir bir iki tur attım cbf lede dikkatimi çeken bir diğer durum arka amortisör alt kısmında şasi bölümünde ufak paslar var biraz wd 40 sıkarak temizledim ancak bu sefer hakkaten özensiz bir işçilik karşımıza çıkıyor..her şeye rağmen ben cbf den çok memnunum bakalım 3000 bakımda olayı çözücez bir diğer durumda çok ilginç servis burada tüm cbf innova olsun vitesli motorlara 20/50 castrol gtx koyuyor böylece yağ eksiltmenin 0 a düştüğünü söylüyorlar, kullananlarda motorların yağ eksiltmediğini söylüyor, acaba bu yağ otomobil yağı olmasına rağmen bizim sıkıntıya çözüm olabilirmi?ben ilk değişimde mobil 15/50 tam sentetik koymuştum 200 gr kadar eksiltmişti sonra shell adwance 15/50 koydum şimdilik eksiltme yok bu yağ mineral ama çok kaliteli olduğu kesin, sentetik yağları daha fazla eksiltiyor gibime geldi...[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

    Alıntı Beşkazalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde 6 aylık motorumda bu küflenmeler başladı daha önceki 2009 model cbf150 2 yıl kullandım ve küf nedir bilmezdi şimdiki bu yeni kasalar....
    aynanın muhafazası bile küfleniyorya.. pes doğrusu..

    ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:30 ----------



    Benim Motorumuda Honda Düzeltmek için servise çağırdı ve dediğiniz gibi karbürötörun tahliye borusunun içine küçük bi parca koydular düzeldi. ARTIK TEKLEMİYO CANAVAR
    Valla parça yanlışmı konuldu bilmiyorum ama benimki sanki tam düzelmedi gibime geliyor..3000bakımda hallettirmeyi düşünüyorum olmassa o hortumu tekrar söküp yenisini takıp o parçayı özenli bi biçimde kendim yerleştiririm...hortum çapı yanlış hesaplanmış hava çok alıyormuş vs vs.. hondayamı biniyoruz mondialemi???

  18. #26738
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    hava filtresini değişimini resimli yada videolu anlatan yer var mı?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  19. #26739
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm herkese..bende geçen motoruma pirelli dura traktion taktırdım..aslında mt 65 düşündüm ama aldıgım yerde yoktu getirtiriz dediler ve bunlar ellerinde varmış gayet güzel ve kullanışlı dediler..bi kaç motorcuda gayet memnun olduklerını söyldedi...lastik konuunu görünce yazdım kusura bakmayın yanlış yere yazdıysam..sizce bu lastik nasıl kullanan memnun mu????...bu lastikleri 160 liraya aldım mişhelin düsündüm ama para çıkışmadı..
    Ben geçen hafta taktım ve 500km yol yaptım. Michelin kullanmadığım için onunla kıyaslayamam ama Duro'lara nazaran bariz iyi bir lastik. Doro'dan Michelin'e geçen arkadaşlar derler ya acayip değişti dehşet yatıyorum diye. İnanmazdım , Duro'nun ardından bu Pirelli Dura Traction'ları taktıktan sonra inanmaya başladım. İlk taktığım zaman kontrollü denemelerimde ön lastiği kızaklayamadım , arka zorlanınca kızaklıyor , hepsi kızaklar zaten. Virajlarda yatmaya başladım daha önceden yatmıyormuşum demekki. 50 ile dönebildiğim virajı 80 ile dönebiliyorum , yazın sanırım bu virajı biraz daha zorlarım Lastikleri taktıktan bir süre sonra kendine aşırı bir güven duymaya başlıyorsun bu durumada dikkat etmek lazım . Limitler dahilinde kalmalı lastiklere güvenip aşırı risk almamalı.

    Umarım yakın zamanda Michelin'den sonra bu modeli kullanan arkadaşlar da çıkar ve Pirelli DuraTraction ve Michelin karşılaştırması yapabilir.
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  20. #26740
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben geçen hafta taktım ve 500km yol yaptım. Michelin kullanmadığım için onunla kıyaslayamam ama Duro'lara nazaran bariz iyi bir lastik. Doro'dan Michelin'e geçen arkadaşlar derler ya acayip değişti dehşet yatıyorum diye. İnanmazdım , Duro'nun ardından bu Pirelli Dura Traction'ları taktıktan sonra inanmaya başladım. İlk taktığım zaman kontrollü denemelerimde ön lastiği kızaklayamadım , arka zorlanınca kızaklıyor , hepsi kızaklar zaten. Virajlarda yatmaya başladım daha önceden yatmıyormuşum demekki. 50 ile dönebildiğim virajı 80 ile dönebiliyorum , yazın sanırım bu virajı biraz daha zorlarım Lastikleri taktıktan bir süre sonra kendine aşırı bir güven duymaya başlıyorsun bu durumada dikkat etmek lazım . Limitler dahilinde kalmalı lastiklere güvenip aşırı risk almamalı.

    Umarım yakın zamanda Michelin'den sonra bu modeli kullanan arkadaşlar da çıkar ve Pirelli DuraTraction ve Michelin karşılaştırması yapabilir.
    tesekler verdiginiz cvp için bende çok merak ediyorum bu karşılaştırmayım..umarım güvenli saglam bi teker almışımdır


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 46 kullanıcı var. (0 üye ve 46 misafir)

Bu Konudaki Etiketler