Abi ben geçen sene duroları değiştirip İrc almıştım. Durodan daha güzeller ama bitmemiş duroyu çıkarıp daha iyi diye takacak kadar değil. Ha lastiğin bitmiş olur durumun müsait değildir Duro yerine İrc tercih edilebilir ;)
2 gün önce ircleri çıkarıp Pirelli dura tracktion taktım. İrc'den iyi gibi geldi bana henüz 60km yaptım riskli kullanımda bile bir sıkıntı yaratmadı. Fakat michelin ile pirellinin bu modelini kıyaslayamam. Michelin kullanmadım zira...
Birde dişli dişsiz kısmına pek takılma asvaltta dişsiz , toprakta çamurda dişli lazım. Pirellinin dura traktion modelinin deseni biraz toprak ağırlıklı bence.
Yarın Gelibolu'nda kamptayız , Gel hem lastikleri tecrübe edersin ;)
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Bu sınıfta en iyi performans michelin de.bende deseninden dolayı yağmur performansından şüphe ediyordum.
Ama fazla siyla yanıldığımı daha 6000km deki duro ları çıkarınca anladım.inanılmaz fark olduğunu söyleyebilirim.
Motosikletimi tekrar sevdim ve bir süreliğine satmaktan vazgeçtim
Islakta viraj ve frenaj çok daha huzurlu ve stressiz.
Kurudaysa sonuna kadar frenajin ve virajın keyfini çıkarıyorsun.
Motosikletin karakteri değişiyor.
Kesinlikle michelin pilot sporty.
Arkadaşlar geçen hafta çarşamba aldığım motor 520 km ye geldi. Yarın yağını değiştiriyim diyorum. Ne dersiniz?
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
merhaba arkadaşlar.bir arkadaşımızı daha sıfır cbf sahibi yapmak üzereyiz şu aralar sıfır piyasası nedir ve hangi bayiiden almamızı tavsiye edersiniz? (hala, yan ayaklık extra şu kadar, koruma v.s. bu kadar!! diyen firmalar kaldımı? ) yeni cbf sahipleri bilgilendirirlerse sevinirim. iyi forumlar.
şu anda tahminimce 4350 tl çıplak fiyatı koruma demirleri ben arka koruma demiri almadım ön grenaj motor koruma 180 tl
çiftkurtlardan aldım. tavsiye Ederim orda Yenal bey var onunla iletişime geçebilirsiniz her türlü kolaylığı size sağlar.
bu arad yan ayaklığa para vermedim ben almıyolar zaten bi kamyon para alıyolar onada almasınlar para demi?
ben kendime alsam illaki ikinci el alırımda... işte sıfır hastalığı olan bir arkadaşımıza alıyoruz plaka v.s. toplamda ne kadar ödediniz?
Mayıs ayında kesin alıcam yazın tadı duroyla çıkmaz.Bu lastiği biraz bitireyim
2020 'Tracer 900 İcon Blue
slm herkese..bende geçen motoruma pirelli dura traktion taktırdım..aslında mt 65 düşündüm ama aldıgım yerde yoktu getirtiriz dediler ve bunlar ellerinde varmış gayet güzel ve kullanışlı dediler..bi kaç motorcuda gayet memnun olduklerını söyldedi...lastik konuunu görünce yazdım kusura bakmayın yanlış yere yazdıysam..sizce bu lastik nasıl kullanan memnun mu????...bu lastikleri 160 liraya aldım mişhelin düsündüm ama para çıkışmadı..
Arkadaşlar bu gün motoruma 8000 bakımında daha önceden almış bulunduğum D.B.K. marka O ring li zincir taktırdım.Serviste ilerde şanzıman problenleri yaşıyabilirsin,dolayısıyla orjinal zincir olmadığından garanti dışı kalıcak dediler.Bazı kişilerde bizim motorlarda O ring li zincir motoru yorar dediler.Hata mı yaptım bilemedim.Bi fikri veya bilgisi olan var mı bu hususta?????
Orjinalinde çok çok güzel bir zincir olsa da biz de oringli zincir kullanmasak. Ben 7000km dir kullanıyorum ( orjinalini de 20000km kullandım gerçi ) hala ilk taktığım konumda, herhangi bir germe ihtiyacı duymadım, zincir de bollaşmadı.
Ben de merak ettim, neye göre yorar acaba.
Vallahi ben de anlamadım ama, yok efendim daha ağırmış yük bindirirmiş.Honda eğer O ringli olması gerekse ondan takarmış mış?
Acaba maliyetten mi yoksa takmıyor Honda .Yoksa ihtiyaç olmadığından mı.???
CB125E ye bile halojen lamba takmış biz de hala traktör ampulu kullanıyoruz.
ARKADAŞ yanlış anlama ama orada onlara da honda ya da basacaktın ana avrat küfürü bak bakalım ne oluyor ne biçim adamlar servislik yapıyor anlamadım gitti yaw bi markanın da adam gibi servis i olsun dişimi kıracağım hepsi mi böyle acaba çin mallarını geçtim honda yamaha ve büyük diye tabir ettiğimiz birçok marka da mantık bu ne olursa olsun kullanıcı hatası bu motorda kullanılan hiçbir parçada mı hata olmaz arkadaş ya
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Dayı oğlunun cbf 150 de orj.. zincir var. Bende de oringli zincir.. Geçenlerde dayı oğlunun zincirini gerdirdiğim bi sefer. İş bittikten sonra zincir dişliye atlıyormu kontrol ediyim diye orta sehpadayken arka tekeri bi çevireyim dedim elimle. Aboo. Oda nesi. Benim arka tekeri orta sehpada elinle çevirdiğinde misalen 2 tur atıyorsa d. oğlunun arka tekerin 4-5 tur attığını çok daha serbest ve rahat döndüğünü gördüm.
Bu oringli zincir normal zincir farkı olabilir. Oringli zincirin baklaları, yapısı, normal zincire nazaran daha irice. Ve mutlaka bi miktar daha ağır. Dişlilere, normal zincire nazaran oringli zincir daha bi dört elle sarılıyor, dişlilerde oranı düşük te olsa daha fazla ağırlık, daha fazla yük, daha fazla baskı var. Fakat oringli zincirimle 13 bin km deyim. Daha hiç gerdirmedim. Ve yağlama ihtiyacı normal zincire nazaran daha düşük. Motorun gidişinde akıcılığında bi problem yok. Bi ağırlık yok. Yine boşa attığında normal gidiyor. Çok çok ufak bi artı yük oluştursa bile bu yük oranı çok çok az ve ne motoru nede şanzımanı garantiden çıkartacak, motoru bozacak vb oranda kesinlikle değil. basserdem kardeşim, o senin servisin dediği, şansımanı bozar, garantiden çıkar bilmem ne olayı biraz halt etme olmuş. Bende oringli zincirimi motoru sıfır alırken bayide taktırdım. Hiç böyle garanti maranti muhabbetleri olmamıştı. Emin ol, sen o zinciri dışlardan aldığın için senin garantin bozulur şeklinde yaklaştılar olaya. Oringli zinciri bakım için gittiğin servisten alsaydın, o zaman eminim ki garantin devam edebilecekti. Bence sana tamamen ticari yaklaşmışlar. Teknik olarak motoruna kesinlikle zarar vermez. Motorunun şanzımanı bozmaz. Böyle bi örnekte yok. Madem motoru yorar şanzımanı bozar, o zaman arkamızada yolcu alıp gezmeyelim. Yani böyle yapmamız lazım. Düşününce yolculu kullanım, motoru da şanzımanıda bi oringli zincirin baskısından daha fazla yoruyor. Bence tam bir saçmalık.
Rahat ol, gevşemeyecek olan ve artık yağlama ihtiyacının daha az olduğu bi zincirin var. Motorunun tadını çıkar.
fena değil beğendim,çinliler gibi acayip değil en azından,far yuvarlak modeli gelse daha bir tutardı sanki... ayrıca cbf150 lerde armut ampul varken,bu cb125e lere halojen ampul takmaları çok iyi olmuş zira CBF 150 lerin orjinal farları hiç iyi aydınlatmıyor gece sürüşlerinde far kısadayken virajlarda,düzlüklerde hızlı gidiyorken parmağın uzun far selektor düğmesinde basılı kalıyor,CBF150 farına çözüm arıyorum xenonlar muayeneden geçmiyor orjinal farlar aydınlatma berbat yolun sağını solunu ilerisini yeterince aydınlatmıyor,uzun farı daha berbat artık izole bant taşıyorum yanımda geceleri kısa uzun aynı anda yanması için uzun far selektor düğmesini bantlıyorum... yaraya pansuman değil,kesin tedavi istiyorum. ne yapabilirim ? motorun garantiden çıkmasını istemiyorum, arabama narva far ampulunden sonra Philips X-treme Power far ampulü taktım süperdi aydınlatma beyaza yakın sarı onu takabilirmiyiz acaba
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)