Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mart 2012, 16:26
#26541
mrsago adlı üyeden alıntı
arkadaşım o ses balata temizlemeyle geçmez servise gittiğin zaman sesini yükselt biraz git gel git gel sizinlemi uğraşıcam değiştirin şu jantı diye benden demesi
1-2 sefer daha gittikten sonra mahkemeye başvurcam sesimi çıkartmıyorum ondan
bu kawasaki bir başka dostummm
Reklamlar
-
14 Mart 2012, 16:32
#26542
tavsiye etmem mahkemeyi işin uzarda uzar
-
14 Mart 2012, 21:02
#26543
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Öyle büyük bir sıkıntı olmaz tahminimce (kişisel görüşüm) bu saatten sonra dedikleri gibi 400-500km de yağını değiştir ki ilk kmlerdeki çapaklar ilk yağıyla aksın.
Çanta uygun istiyorum derken bütçen nedir. (görünüş kişiye göre değiştiği için bir şey diyemem) Bu motosiklete bir çok çanta yakışıyor.
Hudson deriden almıştım pantolonumu, öndeki fermuarı dışında sıkıntım yok, su geçirmiyor sıcak tutuyor. Ama sadece kışın giyiyorum ve korumaları çok iyi değil. Dizliğimi de pantolon altına giyebildiğim için sorun olmuyor.
http://www.hudsonderi.com/?urun-565-...torsiklet.html ben alırken 80tl civarıydı.
siyaha beyaz renk yapanlar var
Belki beşiktaşlı oldukları için
Ben vakumlu telefon tutucu aldım. Karaköye gittiğim bir zaman 10tl gibi bir fiyata almıştım. Önceleri düşer diye çekiniyordum ama şimdiye kadar bir şey olmadı. Emanet gibi dursa da elinle çekince anlıyorsun sağlam tuttuğunu. Bir de benim motosikletimin çakmak girişi var, gps ile beraber güzel oluyor
teşekkürler bundan sonra öyle yaparım yağ olarak ne öneriyorsunuz ? bu aynalardan hiç bişi göremiyorum ben ya bazen çok sıkıntı oluyo ben çift kişi biniyorum da :S
bu telefon tutacaklarından gördüm bi kaç kişide vantuzlu devir ibresine monte etmişler ama hoşuma gitmedi çok emanet duruyo daha farklı bi yöntem bulmak lazım
çanta sağlam olmak kaydıyla en ucuz ne olursa o yani içine 1 defter eldiven bide kask koyacağım ama artçım yaslanacak zarar görmeyecek bi çanta lazım
pantolon en ucuz bulduğum 140 tl filan :S
-
14 Mart 2012, 21:06
#26544
cd0345 adlı üyeden alıntı
teşekkürler bundan sonra öyle yaparım yağ olarak ne öneriyorsunuz ? bu aynalardan hiç bişi göremiyorum ben ya bazen çok sıkıntı oluyo ben çift kişi biniyorum da :S
bu telefon tutacaklarından gördüm bi kaç kişide vantuzlu devir ibresine monte etmişler ama hoşuma gitmedi çok emanet duruyo daha farklı bi yöntem bulmak lazım
çanta sağlam olmak kaydıyla en ucuz ne olursa o yani içine 1 defter eldiven bide kask koyacağım ama artçım yaslanacak zarar görmeyecek bi çanta lazım
pantolon en ucuz bulduğum 140 tl filan :S
uzun saplı ybr aynası kullanırsan sorunun çözülür, çifti 15-20 lira bişey
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
14 Mart 2012, 21:35
#26545
Bugün farkettiğim bişiy uzun kısa yaparken paneldeki ampülün yanmadığını gördüm bir ampül için kafanın çıkması gerekiyor oraya el girmiyor ilginç...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
zenon adlı üyeden alıntı
beyler bizim motorun yag sınıfı neydi SJ miydi?
Evet sj sınıfı ben shelin mineral olan 15/50sx ini kullanıyorum çokda memnunum 13,5 tl litresi ayrıca sj sınıfı mobilin motulun tam sentetik yağları 28-30 civarına çıkmışken bu yağ hem ekonomik hemde vites geçişleri ve performansı çok iyi tavsiyemdir tüm cbf cilere...
-
15 Mart 2012, 16:33
#26546
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim motorda 160 kmde ama ben foruma yazdım rodaj konusunda kimse bişi yazmadı bende normal kullandım bi iki tanıdığın sözüne kanarak en fazla 5000 de filan vites atıyorum ve bazen 5500 e yaklastı dalmıslığım oluyo =) ilk 50 km filan 30-40 km hzlarda gitmiştim ama şimdi 80 e filan çıkıyorum sahilde hani zaten üstüne çıkmıo şimdilik zorlamyrmda
motora zarar gelmişmidir? bu saatten sonra ne yapayım?
arkadaşlar bide dün akşam yazmıştım ama kimse birşey demedi lütfen genç kardeşinize yardım =)
arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var
öncelikle arka çanta istiyorum ama uygun olacak ve motorun sporluğunu bozmucak
ve motorsiklet pantolonu su rüzgar geçirmicek ve korumalı olacak buda uygun olursa iyi olur =)
ve jant şeridi sizce hangi renk güzel duruyor siyah cbf e ?
en son olarak motor sürerken telefonu koyabileceğim göz önünde biyere ihtiyacım var nasıl alternatifler var bilgi verirmisiniz? eskiden bazı motorlarda böyle bi ışık vardı ibresinde telefon çalarken yanıp sönüyodu öyle stickerlerde satılıyodu öyle bişi nereden bulabiliriz?
şimdiden teşekkürler =)
Yeni motor alan arkadaşlar rodajda motoru kullanma biçiminiz şöyle olmalı siz motorsikleti değil motoru rodaj ediyorsunuz o zaman mantıklı olarak yapmanız gereken şu olmalı kilometre değil önemli olan motorun birim zamanda yaptığıdevir ozaman şu alışkanlıktan kurtulun ilk şukadar kilometrede 30- 40 la gideceksin sonra 50 liye çıkacaksın yok öyle birşey rodaj bitene kadar 5000 deviri geçmiyoruz hangi viteste hangi hızla giderseniz gidin rodajın sonlarına doğru 6000-6500 devir basıyoruz ama aralıklarla yani 30 sn. 1 dakka gibi motoru fazla ısıtmadan ki rodaj biliyorsunuz ilk 1000 Km.dir daha sonra 1000 bakıma girdikten sonra yine aralıklarla 7000-7500 basıyoruz ki buzamana kadar motora alışmış olursunuz en ufak bir değişikliği hissedersiniz sorun yaşamıyorsanız 1500 den sonra basın basa bildiğiniz kadarki motor rahat açılsın ilerde akıcı olsun ama tutupda öyle 1o km basın demiyorum çıkn otobana bir basın şöyle dibi görün düşürün hızı tekrar dibi görün düşürün hızı kolay gelsin ...
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
15 Mart 2012, 16:38
#26547
ghostcorc adlı üyeden alıntı
Yeni motor alan arkadaşlar rodajda motoru kullanma biçiminiz şöyle olmalı siz motorsikleti değil motoru rodaj ediyorsunuz o zaman mantıklı olarak yapmanız gereken şu olmalı kilometre değil önemli olan motorun birim zamanda yaptığıdevir ozaman şu alışkanlıktan kurtulun ilk şukadar kilometrede 30- 40 la gideceksin sonra 50 liye çıkacaksın yok öyle birşey rodaj bitene kadar 5000 deviri geçmiyoruz hangi viteste hangi hızla giderseniz gidin rodajın sonlarına doğru 6000-6500 devir basıyoruz ama aralıklarla yani 30 sn. 1 dakka gibi motoru fazla ısıtmadan ki rodaj biliyorsunuz ilk 1000 Km.dir daha sonra 1000 bakıma girdikten sonra yine aralıklarla 7000-7500 basıyoruz ki buzamana kadar motora alışmış olursunuz en ufak bir değişikliği hissedersiniz sorun yaşamıyorsanız 1500 den sonra basın basa bildiğiniz kadarki motor rahat açılsın ilerde akıcı olsun ama tutupda öyle 1o km basın demiyorum çıkn otobana bir basın şöyle dibi görün düşürün hızı tekrar dibi görün düşürün hızı kolay gelsin ...
Bende aksine rodaj diye bişeye inanmıyorum.. Çünkü motorlar banttan indirildikten sonra 3-5 defa redline na sokuluyor.. O zaman patlaması lazım..
Motoru sürekli redline de kullanmadığın müddetçe bişey olmaz.. İsterse motorun 30,000 km de olsun redlinede veya ona yakın devirlerde gezen motor ömrünü
çabuk tamamlar..Sonuç olarak motoru sürekli yüksek devirde kullanmaktan sakınmak lazım
-
15 Mart 2012, 17:10
#26548
rodaj ne peki koray bey + sen zannediyormusun ki her üretilen motor test ediliyor bir tane içlerinden seri başı seçiliyor sadece ona test uygulanıyor geri kalanı seri üretim rodajın amacı ise üretimden kaynaklanan çapakların yada çok küçük ebattaki metal tozlarının motorun parçalarının birbirine alışması sırasında kartere inmesi ve yağ deşimiyle birlikte dışarı atılması işte bu süreçte motoru zorlayıpta daha büyük zararlara sebebiyet verilmemesi için yapılmış bir çalışma bizde kimse gidip dip gaz kullansın demiyoruz zaten altımızdaki motorun gücü belli kapasitesi belli sen gidip 220 Km sürat basmak istiyorsan zaten bu motorun üzerinde işin ne ideal sürat hepimizin bildiği gibi 80-90 Km/s.üzerisi herzaman risk ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
ulam YBR topiği kesmedi bizi galiba
-Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))
-
15 Mart 2012, 17:11
#26549
ghostcorc adlı üyeden alıntı
rodaj ne peki koray bey + sen zannediyormusun ki her üretilen motor test ediliyor bir tane içlerinden seri başı seçiliyor sadece ona test uygulanıyor geri kalanı seri üretim rodajın amacı ise üretimden kaynaklanan çapakların yada çok küçük ebattaki metal tozlarının motorun parçalarının birbirine alışması sırasında kartere inmesi ve yağ deşimiyle birlikte dışarı atılması işte bu süreçte motoru zorlayıpta daha büyük zararlara sebebiyet verilmemesi için yapılmış bir çalışma bizde kimse gidip dip gaz kullansın demiyoruz zaten altımızdaki motorun gücü belli kapasitesi belli sen gidip 220 Km sürat basmak istiyorsan zaten bu motorun üzerinde işin ne ideal sürat hepimizin bildiği gibi 80-90 Km/s.üzerisi herzaman risk ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------
ulam YBR topiği kesmedi bizi galiba
buradan çıkalım abi.. bizim msn topiğine gidelim
-
15 Mart 2012, 21:13
#26550
Bende aldım Cbfyi sonunda Aranızda sayılırım. İlgili konu içinde link vereyim
http://www.motosiklet.net/forum/moto...anizdayim.html
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
-
15 Mart 2012, 21:15
#26551
kolay gelsin herkese,
cbf 150 nin en az yaktığı hız kaçtır acaba?
ben 78 kiloyum bi de artçı olduğunda bu hız değişir mi?
artçım da 60 kilo yani uzun yolda tek başıma veya artçımla giderken kaçla gidersem yakıtı en düşükte tutarım
teşekkürler şimdiden
-
15 Mart 2012, 21:18
#26552
depo çok çabuk çiziliyor aklında bulunsuuuuun..hayırlı olsuuuuuuun..
-
15 Mart 2012, 21:47
#26553
dürümdöner adlı üyeden alıntı
depo çok çabuk çiziliyor aklında bulunsuuuuun..hayırlı olsuuuuuuun..
Onu eve gelince farkettim ya Depo kılıfı da alıcamda nasıl orasını nasıl yapıcaz alana kadar
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
-
15 Mart 2012, 22:28
#26554
babaçi adlı üyeden alıntı
uzun saplı ybr aynası kullanırsan sorunun çözülür, çifti 15-20 lira bişey
teşekkürler coşkun abi resmi varmı aynaların ? link varsa bi atarmısın =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
ghostcorc adlı üyeden alıntı
Yeni motor alan arkadaşlar rodajda motoru kullanma biçiminiz şöyle olmalı siz motorsikleti değil motoru rodaj ediyorsunuz o zaman mantıklı olarak yapmanız gereken şu olmalı kilometre değil önemli olan motorun birim zamanda yaptığıdevir ozaman şu alışkanlıktan kurtulun ilk şukadar kilometrede 30- 40 la gideceksin sonra 50 liye çıkacaksın yok öyle birşey rodaj bitene kadar 5000 deviri geçmiyoruz hangi viteste hangi hızla giderseniz gidin rodajın sonlarına doğru 6000-6500 devir basıyoruz ama aralıklarla yani 30 sn. 1 dakka gibi motoru fazla ısıtmadan ki rodaj biliyorsunuz ilk 1000 Km.dir daha sonra 1000 bakıma girdikten sonra yine aralıklarla 7000-7500 basıyoruz ki buzamana kadar motora alışmış olursunuz en ufak bir değişikliği hissedersiniz sorun yaşamıyorsanız 1500 den sonra basın basa bildiğiniz kadarki motor rahat açılsın ilerde akıcı olsun ama tutupda öyle 1o km basın demiyorum çıkn otobana bir basın şöyle dibi görün düşürün hızı tekrar dibi görün düşürün hızı kolay gelsin ...
teşekkürler benim için yararlı bi açıklama oldu =)
-
15 Mart 2012, 22:29
#26555
ben motorumu satıyorum arkadaşlar kredi kartı borçları zorladı düze çıkana kadarda motor almam herhalde
3.300 liraya vericem
gezi resimlerinden bakabilirsiniz resimlere
https://www.facebook.com/media/set/?...9694116&type=3
Motorumun garantisi devam ediyor 2. sahibiyim ilk sahibide yakın bir arkadaşım 1700 km de kaza yaptı grenajlar hasarlıydı depoda ufak bir ezik var (depo kılıfı var bakıldığında ezik olup olmadığı bile anlaşılmıyor) jant ise çok hafif bir yamukluk var balans ile geçeceğini söylediler milimetrelik bir yamuk... Servis yüksek miktarda tamir ücreti çıkardığı için kendim yaptım yaptığım işlemler;
ön far
sağ sol sinyaller
ön siperlik camı
ön far
depo grenajları
michelin sport ön lastik
Anes motordan orjinal alındı bütün parçalar yan sanayi kullanılmadı zaten gri grenajların yan sanayisi yok
400 km civarı kullandım
motorda şuan hiçbirşey yok anahtarı takıp gidecek alan kişi... 1000 bakımı Onur hondada yapılmıştır
Kaza sebebiyle garanti dışı kalan parçası yok zaten değişen parçalar grenaj olduğu için normaldede plastik aksam garanti kapsamına dahil değildir... İstenilen servise sorulabilir motor kısmına anahtar değmedi motorun herhangi pert kaydı yoktur
Uzun gezi camı vardır ön lastik michelin sport lastiği kappa 30lt çanta
Satışı verilmeden teslim edilmeyecek...
bu kawasaki bir başka dostummm
-
15 Mart 2012, 22:31
#26556
topram hayırdır neden satıyorsun ya ?
-
15 Mart 2012, 22:36
#26557
Garip1701 adlı üyeden alıntı
topram hayırdır neden satıyorsun ya ?
kredi kartı borcum var borçlarımı toparlayıp daha uygun bişe bakabilirim yurtdışında üniversiteye gitme durumum olabilir temiz gitmek istiyorum borçsuz
bu kawasaki bir başka dostummm
-
15 Mart 2012, 22:37
#26558
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Bende aksine rodaj diye bişeye inanmıyorum.. Çünkü motorlar banttan indirildikten sonra 3-5 defa redline na sokuluyor.. O zaman patlaması lazım..
Motoru sürekli redline de kullanmadığın müddetçe bişey olmaz.. İsterse motorun 30,000 km de olsun redlinede veya ona yakın devirlerde gezen motor ömrünü
çabuk tamamlar..Sonuç olarak motoru sürekli yüksek devirde kullanmaktan sakınmak lazım
yanlış düşünüyorsunuz rodaj olayında sağır motor olayı vardır abim sayılacak bi yakınımda innova vardı yanlış rodajla motor sağır oldu ve motoru değiştirdiğinde daha iyi anlaşıldı aynı kasanın sıfırını aldı düzgün yaptı motor şimdi daha az yakıyor daha iyi performans veriyor
rodaj olayı motor yatağının pistonlarla alışması aşınması olayıdır ve motor rodajı iyi yapılmazsa yataklar fazla veya düzensiz aşınır ve motor bu sefer ne kadar basarsan bas bağırır ama gitmez
not: bunlar beni araştırmalarım sonucu öğrendiklerim küstahlık etmek istemem ;) saygılarımla
-
15 Mart 2012, 22:50
#26559
Slm facede ercan maleri arkadaş eklersen benim motoruma taktiklarimin fotolarini gorurusun arkadasim. Buraya foto yuklemesini bilmiyorum cunki. Slmlr
-
15 Mart 2012, 22:50
#26560
cbf nin her yeri sağır olsa ne olur gidiceği zaten 100km/s en sağlıklı yapılan hızda 90km/s tir. rodaj falan hikaye sene 2012 otobanda arabasını motorunu açan görüyomusunuz o şahinler kartallar zamanındaydı teknoloji ilerledi. Rodaj dönemimde ilk 1000km de redline girme yeter. Araçlar son kontrollerinde dip gaz zaten görüyor testlerde sen basmasan ne olucak fabrika çıkışı böyle zaten. Bu arada başka bir bilimsel çalışmada ise ilk km lerde ani hızlanma ve dip gaz görüp mesela ilk 100 kmde sonra redline girmeden 1000km yi tamamlayın diyor buna ne demeli? Sizin dediğiniz gibi 5000deviri geçme rodaj bitsin 7000devir yapmak eskide kaldı bana pek inandırıcı gelmiyor zira o şekilde yaparsan motorun ilk alışma sürecinde sürekli 5000devirde gidersen motor sağır kalır.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler