Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Şubat 2012, 19:32
#26281
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Dürüstlüğünü bilmiyorum ama servislerinden memnun olan arkadaşlar Pazarbaşı ve esengülün adını çok söylüyorlardı. Tabii olarak onlarca yüzlerce cbf150 var hangisine aynı özeni gösterecekler ki ?
Buradaki bayiileri tek tek ara ödeme koşulları hakkında fikrin olur en ucuzuna bir de pazarlık denersin, hayırlısı ise olur.
http://www.honda.com.tr/bayiler.aspx?type=motorsiklet
Hoşgeldin cbf forumuna, Lifan tay almayı düşünüyordun bir ara hayırdır. Hatırladığım bir çok başlık açmıştın hatta bir tanesi 2500 tlye kadar motosiklet tavsiyesi istiyordun.
Ayak marşını bilmiyorum da ben motosikleti uzaktan çalıştırıyorum
ele ayağa gerek kalmıyor. jikleyi açınca soğukta da çalışıyor sadece başında durup biraz ısıtmak gerekiyor.
http://www.izlesene.com/video/honda-cbf-150/2374387
hoşbulduk lifandan vazgeçtim 700 tl ye motoran 100cc cub var elime para geçince onu alıcam seneye kadarda cbf yi alırım insallah
Reklamlar
-
25 Şubat 2012, 22:07
#26282
motora 3-4 gün arayla biniyorum tek marşta alıyor sabah soğukta şaşırtıyor beni )
---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 19:42 ----------
şu camın biraz daha kısasını bulamayız mı hafif kestirsek..yapmak istediğim; ne bizimkisi gibi olsun(standart)) ne de çok uzun olsun ortası.bişi istiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...266836/detay/?
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
26 Şubat 2012, 03:14
#26283
mrtdem adlı üyeden alıntı
viteslerin sert geçişi motor yağının viskozitesine bağlı çünkü şanzıman motor yağında faydalanıyor.çeşitli marka ve vizkoziteler büyük oranda deyişik etkiler gösterebiliyor.ben 10-40 castrol power kullanıyorum gayet memnunum
---------- Post added at 08:33 ---------- Previous post was at 08:29 ----------
vites geçişleri birde eyer debriyajınızı bırakmaya başlarken kavrama yapıyosa bundanda olabilir çünkü tam ayırmıyodur.en az 2 cm boşa gidip sonra kavramaya başlaması lazım bunuda göz ardı etmeyelim
1000 km bakımında yağ mobil 10-40 koymuşlar başka birşey yazmıyor zaten baska marka sordum var mı diye yok dedi mecbur koydurduk anlaşmaları mobil leymiş
-
26 Şubat 2012, 22:46
#26284
Arkadaşlar, rialli ye yeni parçalar gelmiş, sayfanın altına doğru, uzun tur camı var 25 tl ye. Bana gayet makul geldi. Ayrıca yeni kasaların sadece depo yan grenajlarda olsa grenajlarıda gelmiş, ihtiyaç duyan için mavi grenaj dahi var ellerinde, vites göstergeli devir saatli panelde getirtmişler. İhtiyacı olanlar inceleyebilirler, ürünlerin fiyatları makul seviyelerde. Linkini veriyim..
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/
-
26 Şubat 2012, 23:03
#26285
-
27 Şubat 2012, 01:31
#26286
iyi günler arkadaşlar fuar için giriş ücreti ne kadar ? nereden davetiye alabiliyoruz ?
yavaşlarken mesela ışıklarda sanırım 50km civarındayken 3. vitesteyken debriyajı sıkıp fenlere basıyorum ve ışıklara gelip durmadan 1 e atıp hazır hale getiriyorum ama 3ten 1 e indirirken sanki böyle iki demir parça sıkışıyor gibi tıkır tıkır bi ses geliyor ama normalde 2 den 1 e geçirirken böyle bi ses gelmiyor neden olur?
-
27 Şubat 2012, 09:44
#26287
cd0345 adlı üyeden alıntı
yavaşlarken mesela ışıklarda sanırım 50km civarındayken 3. vitesteyken debriyajı sıkıp fenlere basıyorum ve ışıklara gelip durmadan 1 e atıp hazır hale getiriyorum ama 3ten 1 e indirirken sanki böyle iki demir parça sıkışıyor gibi tıkır tıkır bi ses geliyor ama normalde 2 den 1 e geçirirken böyle bi ses gelmiyor neden olur?
Dururken 3-2 ve boş yap, birinci vitese takma veya birinci viteste yol alıp sonra boşa atmaya çalışma. Kalkmak üzereyken bire tak ve devam et. Dişli sisteminde özel bi sıkıntı yoksa bu şekilde kullandığında vites dişli sistemi sana hiç direnmeyecek ve rahatsız edici bi takım seslerde çıkartmayacaktır.
-
27 Şubat 2012, 11:27
#26288
cd0345 adlı üyeden alıntı
iyi günler arkadaşlar fuar için giriş ücreti ne kadar ? nereden davetiye alabiliyoruz ?
yavaşlarken mesela ışıklarda sanırım 50km civarındayken 3. vitesteyken debriyajı sıkıp fenlere basıyorum ve ışıklara gelip durmadan 1 e atıp hazır hale getiriyorum ama 3ten 1 e indirirken sanki böyle iki demir parça sıkışıyor gibi tıkır tıkır bi ses geliyor ama normalde 2 den 1 e geçirirken böyle bi ses gelmiyor neden olur?
Motosiklette ; diyelim ki ışıklarda 3. viteste durdun ve durduğun yerde vites düşüreceksin, bu olmaz ..
Küçük bir tüyo vereyim.. Ayaklarınla birazcık bir kaç cm motorunu ilerlet ve vitesi öyle boşa at.. Onun dışında zorlar.. Bide debriyaj ayarlarına
baktır hem koldan hemde motordan ..
-
27 Şubat 2012, 12:20
#26289
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, rialli ye yeni parçalar gelmiş, sayfanın altına doğru, uzun tur camı var 25 tl ye. Bana gayet makul geldi. Ayrıca yeni kasaların sadece depo yan grenajlarda olsa grenajlarıda gelmiş, ihtiyaç duyan için mavi grenaj dahi var ellerinde, vites göstergeli devir saatli panelde getirtmişler. İhtiyacı olanlar inceleyebilirler, ürünlerin fiyatları makul seviyelerde. Linkini veriyim..
http://www.rialli.com/urunler/362_honda-cbf-150/
Tur camının fiyatı gercekten uygunmuş bir ara niyet etmiş alamamıştım 45 tl civarındaydı.Şimdi hem onu sipariş ettim , birde 40 arka dişliyi sipariş ettim .Daha önce kullandıgım cbf dede denemiştim oldukca verim almıştım 40 dişliden motor cok rahatlamış vites araları bayagı bir sünmüştü.Hız anlamında da 5-10 km farketti diyebilirim .Tek riski çekişde bir sorun yaşarmıyım diyordum çok şükür o konuda da gayet memnun kaldım.Link için teşekkurler arkadaşım saolasın
-
27 Şubat 2012, 14:05
#26290
hazal063 adlı üyeden alıntı
Tur camının fiyatı gercekten uygunmuş bir ara niyet etmiş alamamıştım 45 tl civarındaydı.Şimdi hem onu sipariş ettim , birde 40 arka dişliyi sipariş ettim .Daha önce kullandıgım cbf dede denemiştim oldukca verim almıştım 40 dişliden motor cok rahatlamış vites araları bayagı bir sünmüştü.Hız anlamında da 5-10 km farketti diyebilirim .Tek riski çekişde bir sorun yaşarmıyım diyordum çok şükür o konuda da gayet memnun kaldım.Link için teşekkurler arkadaşım saolasın
Arka dişliyi 40 mı yapalım , yoksa 43 bırakıp ön dişliyi 16 mı yapalım... kararsız kaldım, burada bir arkadaş yeni cbf de en uygunu ön 16 arka 43 yazmıştı... çekiş de benim için önemli sık sık gezmeye dağ yollarına giriyorum...
bir sorum da ön siperlik için olacak... kaska çok fazla rüzgar verdiğini yazanlar olmuş, benim de kaskın güneş gözlüğü düğmesi var sol tarafında çok ses yapıyor zaten (ls2 moby) , taktırmak istiyorum ama aşırı rüzgar sesinden ve yüzüme vuracak olan sert rüzgardan çekiniyorum...
kullanan arkadaşlardan ayrıntılı yorum bekliyorum , siperiş vereceğim ben de ...
selamlar herkese...
-
27 Şubat 2012, 15:11
#26291
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
Arka dişliyi 40 mı yapalım , yoksa 43 bırakıp ön dişliyi 16 mı yapalım... kararsız kaldım, burada bir arkadaş yeni cbf de en uygunu ön 16 arka 43 yazmıştı... çekiş de benim için önemli sık sık gezmeye dağ yollarına giriyorum...
bir sorum da ön siperlik için olacak... kaska çok fazla rüzgar verdiğini yazanlar olmuş, benim de kaskın güneş gözlüğü düğmesi var sol tarafında çok ses yapıyor zaten (ls2 moby) , taktırmak istiyorum ama aşırı rüzgar sesinden ve yüzüme vuracak olan sert rüzgardan çekiniyorum...
kullanan arkadaşlardan ayrıntılı yorum bekliyorum , siperiş vereceğim ben de ...
selamlar herkese...
Bence dağ bayır gezilerine sıklıkla giriyorsan ayrıca veya yolculu sürüş yapıyorsan arka 43 ü 42 yapman en makulü. Arkayı 43 bırakıp önü 16 yapman arkada 3 diş küçültmüş etkisi gösterecek ve istediğin çekişi elde edememene sebep olabilcektir. Önü 16 yapmak arka dişlini 40 t ile değiştirmekle aynıdır. 40 t dişi killoca ağır, sıkça yolculu kullanım yapan ve dağ tepe gezilerine sıklıkla katılanlara pek tavsiye etmiyorum.
Yüksek ön siperlik taktığında göğsüne hiç rüzgar almıyorsun. Bu çok güzel bir konfor, fakat camın üst kısmı, yani rüzgarın aşıp sana çarptığı kısım tam kafa hizasında olduğundan, 80-90 seviyelerinde aşan rüzgarın direk kaska çarpması söz konusu olabiliyor. Ancak buna alışmak oldukça kolay ve ileri seviyede bi sıkıntı yok. Yani bu rüzgar çok rahatsız edici değil ve alışıncada hiç bişey hissetmiyorsun. Göğsüne soğuk rüzgarı almama duygusu özellikle soğuk havalarda hayli konforlu. Ben bu mevsimde uzun cam taktıktan sonra içime 50 kat giymeden gezebilmeye başladım. Yüksek cam rialli de 25 tl bence piyasadan hayli ucuz. Alınır. Oradan bide 42 t arka dişli al, keyfine bak. 16 ön diş ağır gelecektir.
-
27 Şubat 2012, 15:55
#26292
Ethem abi merhaba..
Ben de ön dişliyi 15 veya 16 yapmayı planlıyorum..Maksat devir düşsün ,motor yüksek devir çalışmasın..Hem yakıt olarak hemde hız olarak istediğim aralıkta gideceğim..
Şuan üstünde 14 var.. Dişliyi büyütsem zararı olur mu..Bundan önce hiç dişli değişimi yapmadım..Baskı balatayı falan yer mi.. yada motor zarara uğrar mı?
-
27 Şubat 2012, 16:15
#26293
eğer motorun ybr ise dişli falan olmaz. zaten 5. vitesi yemeyen motora dişli takarsan 4. vites sonrasını unut derim.
-
27 Şubat 2012, 16:25
#26294
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Ethem abi merhaba..
Ben de ön dişliyi 15 veya 16 yapmayı planlıyorum..Maksat devir düşsün ,motor yüksek devir çalışmasın..Hem yakıt olarak hemde hız olarak istediğim aralıkta gideceğim..
Şuan üstünde 14 var.. Dişliyi büyütsem zararı olur mu..Bundan önce hiç dişli değişimi yapmadım..Baskı balatayı falan yer mi.. yada motor zarara uğrar mı?
Slm Koray, ilk etapta bence 15 yap önü ve dene, yolculu kullanmıyorsan, kartepe uludağa vs gibi istikametlere sıklıkla gitmiyorsan, gitsen dahi arkana yolcu almıyorsan, denenebilir, bu dişlilerin maliyetleri oldukça düşük ve ön dişliyi değiştirmekte hayli kolay. Kısa vadede zaten zararını görmezsin. Ben dişli değişimi yaptığımdan dolayı deb. balatasını hiç yemedim. Ybr dede bi sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tabiki devamlı bahsetmiş olduğum istikametlere girersen canın sıkılabilir. Mesela bu gibi dağ bayır yollarında dişli değiştirmemiş ybr ler senden daha performanslı ve seri olabileceklerdir. Senin motorunda bu gibi yollarda fazlası ile zorlanacaktır. Ama düzde sıkıntı oloacağını sanmıyorum. 15 yapıp deneyebilirsin. Ama 16 yı bence hiç deneme bile. Dişli değiştirip her yola her koşulda yolculu vs girebilmek için yapılabilecek en iyi dişli değişimi, en ufak oran olan arkayı sadece 1 diş küçültmektir. Bunun konforunu bile hissedesin. Piyasada arka orj. dişlinin bir diş ufağı varsa bence böyle bi değişim yap. Motorda rahatlama hissedersin ve buna rağmen hiç bir olumsuzluk yaşamazsın. Ön dişliyi bir diş büyültmen bile seni memnun olmayabileceğin bi takım olumsuzluklarla karşılaştırabilir.
-
27 Şubat 2012, 18:14
#26295
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Slm Koray, ilk etapta bence 15 yap önü ve dene, yolculu kullanmıyorsan, kartepe uludağa vs gibi istikametlere sıklıkla gitmiyorsan, gitsen dahi arkana yolcu almıyorsan, denenebilir, bu dişlilerin maliyetleri oldukça düşük ve ön dişliyi değiştirmekte hayli kolay. Kısa vadede zaten zararını görmezsin. Ben dişli değişimi yaptığımdan dolayı deb. balatasını hiç yemedim. Ybr dede bi sıkıntı olacağını sanmıyorum. Tabiki devamlı bahsetmiş olduğum istikametlere girersen canın sıkılabilir. Mesela bu gibi dağ bayır yollarında dişli değiştirmemiş ybr ler senden daha performanslı ve seri olabileceklerdir. Senin motorunda bu gibi yollarda fazlası ile zorlanacaktır. Ama düzde sıkıntı oloacağını sanmıyorum. 15 yapıp deneyebilirsin. Ama 16 yı bence hiç deneme bile. Dişli değiştirip her yola her koşulda yolculu vs girebilmek için yapılabilecek en iyi dişli değişimi, en ufak oran olan arkayı sadece 1 diş küçültmektir. Bunun konforunu bile hissedesin. Piyasada arka orj. dişlinin bir diş ufağı varsa bence böyle bi değişim yap. Motorda rahatlama hissedersin ve buna rağmen hiç bir olumsuzluk yaşamazsın. Ön dişliyi bir diş büyültmen bile seni memnun olmayabileceğin bi takım olumsuzluklarla karşılaştırabilir.
anladım ethem abi.. yani amacım aslında uzun yola (istanbula ) gittiğimde 8500 devirlerden aşağı düşmüyorum.Buda devir hızına göre 110 km falan yapıyor.. bana yeterli bi hız.Bunu alt devirde tutmak istiyorum.. Arkayı 1 küçük yapınca bu olacak mı? Eğer öyleyse hemen kolları sıvayalım. Bilgi için teşekkür ederim ...
-
27 Şubat 2012, 18:18
#26296
K o r @ y adlı üyeden alıntı
anladım ethem abi.. yani amacım aslında uzun yola (istanbula ) gittiğimde 8500 devirlerden aşağı düşmüyorum.Buda devir hızına göre 110 km falan yapıyor.. bana yeterli bi hız.Bunu alt devirde tutmak istiyorum.. Arkayı 1 küçük yapınca bu olacak mı? Eğer öyleyse hemen kolları sıvayalım.
Bilgi için teşekkür ederim ...
abi arkayı 1 diş küçültemezsin anca 2 diş küçültürsün ybrlerin arka 45 diş ve 43 lüğü var 44 yok 43 takarsan iyi olur ama öğle ahım şahım devir düşmez 8,500 yerine 8000 de gidersin
-
27 Şubat 2012, 18:20
#26297
fat280 adlı üyeden alıntı
abi arkayı 1 diş küçültemezsin anca 2 diş küçültürsün ybrlerin arka 45 diş ve 43 lüğü var 44 yok 43 takarsan iyi olur ama öğle ahım şahım devir düşmez 8,500 yerine 8000 de gidersin
Peki son hızı azalır mı .. bana E-5 ten giderken 110 km lazım kanka altı kurtarmıyor... sinek gibim ezerler valla..
-
27 Şubat 2012, 18:22
#26298
K o r @ y adlı üyeden alıntı
Peki son hızı azalır mı .. bana E-5 ten giderken 110 km lazım kanka altı kurtarmıyor... sinek gibim ezerler valla..
110 yaparsın yine abi hız değişmez sadece devir düşer ama hız artar mı onu bilemem düzde sadece inişte artar hızın 43 de
-
27 Şubat 2012, 20:49
#26299
arkadaşlar fuar konusunda bilgisi olan yokmu giriş için bilet davetiye gibi bişi varmı nereden alabilirim kaç para? kartaldan fuarın yerine nasıl giderim? metrobüsle gidiliyomu kadıköyden?
-
27 Şubat 2012, 21:17
#26300
cd0345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar fuar konusunda bilgisi olan yokmu giriş için bilet davetiye gibi bişi varmı nereden alabilirim kaç para? kartaldan fuarın yerine nasıl giderim? metrobüsle gidiliyomu kadıköyden?
Davetiye kaldıysa hudson deriden alabilirsin. Ulaşım için http://www.cnrexpo.com/fair_includes..._transport.asp
Verdiğim linkte sana uygun olan
KADIKÖY: Deniz otobüsü ile BAKIRKÖY - Metro ile CNR EXPO
İETT ile MECİDİYEKÖY - Metrobüs ile YENİBOSNA'da in sonra -Metro ile CNR EXPO'ya gidebilirsin
Tabi diğer yollarda olabilir. Sana kalmış ama ben metrobüsü tercih ederdim.
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)
Bu Konudaki Etiketler