Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #26241
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Güzel zaman geçirdik şenol abi.. keşke irfan aganın cbf 150 nin arkasına yaptığı römorkuda fotoğraflasaydık.. Resmen adam orjinal honda römorku yapmış..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26242

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf 150 siyah
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru yorman mümkün değil. 2009 yazında 12 saatte Muğla' dan geldim. Sabah 05:30 da çıktım, akşam 17:30 da Kocaeli/Karamürsel' deydim. Tabiki molalı geldim ama mola vermemin nedeni, motorun yorulması değil benim yorulmamdı. Üstelik bu sıcaklar temmuz sıcaklarıydı. Yazın mutlaka 15w-50 yağ kullan ve bu yolculuğa çıkmadan önce mümkünse 1 litreden 50-100 gram fazla yağ koy motora. Bu uygulamayı yanlış bulan olsa da benim deneyimlerim böyle söylüyor.

    Depoyu fullersin, benzin bitenekadar gidebilirsen, yani fiziksel olarak kalça, bel ağrısı engel olmazsa sürüş yapabilirsin.
    yani bu demek oluyorki 10/40yağ yazz sıcagında daha çok incelebiliyor.ddoğrumu.peki ethem kardeş 15/50 de kalın olmaz mı bilmiyorum sadece bilgi için soruyorum

  3. #26243
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Alıntı ekber adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani bu demek oluyorki 10/40yağ yazz sıcagında daha çok incelebiliyor.ddoğrumu.peki ethem kardeş 15/50 de kalın olmaz mı bilmiyorum sadece bilgi için soruyorum
    Benim tercihim kışın soğuk olduğu için ince yağ kullanmak yani 10-40 yazın sıcakda da yağ iyice inceleceğinden dolayıda bıraz daha kalın olan 15-50 kullanmak.
    Kışın soğukda ilk çalıştırmada motorda 10-40 var ise daha çabuk ısınır 20-50 daha gec ısınmasına sebebıyet verır. Motor ısındıktan sonra fark etmeyecektir.
    İşin özü yağlamanın daha iyi olması için kışın ince yağ yazın kalın yağ. Arkadaşlar yanlışım varise düzeltin
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  4. #26244
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim tercihim kışın soğuk olduğu için ince yağ kullanmak yani 10-40 yazın sıcakda da yağ iyice inceleceğinden dolayıda bıraz daha kalın olan 15-50 kullanmak.
    Kışın soğukda ilk çalıştırmada motorda 10-40 var ise daha çabuk ısınır 20-50 daha gec ısınmasına sebebıyet verır. Motor ısındıktan sonra fark etmeyecektir.
    İşin özü yağlamanın daha iyi olması için kışın ince yağ yazın kalın yağ. Arkadaşlar yanlışım varise düzeltin
    Emreciğim ;

    Motor yağ numaraları ile fazla oynanmaz.. Çünkü bir motor örneğin 10/40 yağa
    alıştığı zaman bununla devam edilmesi gerekir.. Kalın yağı koyduğun zaman pistonlar yeniden
    alışmaya başlayarak aşınacaktır.. Sonra ince koyunca motorun yağ yakacaktır, ömrü çabuk bitecektir.. Belki bu grafik yardımcı olur..


    Motor Yağları Derece Listesi


    Yaşanan bölge Viskozite değeri
    -30 +30 0W-30
    -25 +30 5W-30
    -25 +40 5W-40
    -20 +30 10W-30
    -20 +40 10W-40 Bizim ülkemizin motor yağı bu olmalı ..Tüm araçlar için geçerlidir
    -15 +40 15W-40
    -15 +50 15W-50
    -20 +50 10W-50
    -10 +50 20W-50
    -20 +60 10W-60

  5. #26245
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emreciğim ;

    Motor yağ numaraları ile fazla oynanmaz.. Çünkü bir motor örneğin 10/40 yağa
    alıştığı zaman bununla devam edilmesi gerekir.. Kalın yağı koyduğun zaman pistonlar yeniden
    alışmaya başlayarak aşınacaktır.. Sonra ince koyunca motorun yağ yakacaktır, ömrü çabuk bitecektir.. Belki bu grafik yardımcı olur..





    Motor Yağları Derece Listesi


    Yaşanan bölge Viskozite değeri
    -30 +30 0W-30
    -25 +30 5W-30
    -25 +40 5W-40
    -20 +30 10W-30
    -20 +40 10W-40 Bizim ülkemizin motor yağı bu olmalı ..Tüm araçlar için geçerlidir
    -15 +40 15W-40
    -15 +50 15W-50
    -20 +50 10W-50
    -10 +50 20W-50
    -20 +60 10W-60

    Bu bilgi için teşekkürler peki honda servislerinde neden 20-50 shellin yağını koyuyorlar tum motorlara anlamıs değilim baska bi seçenek yok..
    Ben bugune kadar arabama hep 10-40 tam sentetık koydum.Ancak motor hava soğutmalı ve düşük cc olduğundan çok ısınacağını düşünerek yazın 15-40 dıye düşünmüştüm..(bu benim şahsi fikrimdi ) ancak koyulan yağ vizikotesi değiştiğinde pistonların alışma olayı ve aşınma yapacağı konusunda bilgim yoktu. Teşekkürler..
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  6. #26246
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu bilgi için teşekkürler peki honda servislerinde neden 20-50 shellin yağını koyuyorlar tum motorlara anlamıs değilim baska bi seçenek yok..
    Ben bugune kadar arabama hep 10-40 tam sentetık koydum.Ancak motor hava soğutmalı ve düşük cc olduğundan çok ısınacağını düşünerek yazın 15-40 dıye düşünmüştüm..(bu benim şahsi fikrim )
    Her firma anlaşmalı yağını över ve onu önerir.. Bizim servislerde yamalube dışında koymuyorlar.. Bunlar tamamen politika.. Bizim aklımız yetişmez
    Kısacası motor yağ numaraları ile oynamayın.. Ayrıca sizin motorların yağ eksiltmesi teknolojileri ile alakalı bir durum.. Bana göre sıkıntı yok motorlarınızda..
    Eğer yazın kalın yağ koyalım ,kışın ince koyalım derseniz yani yağın viskozitesi ile oynarsanız motosikletin pistonları kalın yağ koyduğunuz zaman ona göre aşınacaktır..
    Sonra ince koyunca performastan düşecek ve yağ eksiltecektir..

    Ana neden motorda kullanılan teknolojidir. Yeni teknoloji motorlarda, yüksek performans sağlamak için metaller birbirine daha yakın tasarlanmıştır. Bu da yağın eksilmesine yol açar. Ayrıca motor karterinde uygun viskozitede yağ kullanılmaması, motora uygun performansta yağ kullanılmaması ve motorun sürekli yüksek devirde çalıştırılması da motorda yağ eksilmesinin nedenleri olarak sayılabilir.

  7. #26247
    evocamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 KIRMIZI (2011)
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her firma anlaşmalı yağını över ve onu önerir.. Bizim servislerde yamalube dışında koymuyorlar.. Bunlar tamamen politika.. Bizim aklımız yetişmez
    Kısacası motor yağ numaraları ile oynamayın.. Ayrıca sizin motorların yağ eksiltmesi teknolojileri ile alakalı bir durum.. Bana göre sıkıntı yok motorlarınızda..
    Eğer yazın kalın yağ koyalım ,kışın ince koyalım derseniz yani yağın viskozitesi ile oynarsanız motosikletin pistonları kalın yağ koyduğunuz zaman ona göre aşınacaktır..
    Sonra ince koyunca performastan düşecek ve yağ eksiltecektir..

    Ana neden motorda kullanılan teknolojidir. Yeni teknoloji motorlarda, yüksek performans sağlamak için metaller birbirine daha yakın tasarlanmıştır. Bu da yağın eksilmesine yol açar. Ayrıca motor karterinde uygun viskozitede yağ kullanılmaması, motora uygun performansta yağ kullanılmaması ve motorun sürekli yüksek devirde çalıştırılması da motorda yağ eksilmesinin nedenleri olarak sayılabilir.
    ozaman bu bilgiler doğrultusunda motorun 5500km de ve bugune kadar honda servislerinde 2 defa yağı değişti ikiside 20-50 idi. bundan sonra da 20-50 kullanarak devammı etmek gerekir. yoksa bundan sonra olması gereken yağ 10-40 kullanılıp mı devam etmek gerekir..Topikde birsürü sıfır CBF kullanıcısı var bu yağ vizikote konusu onlar içinde iyi olacaktır.
    4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.

  8. #26248
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı evocamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ozaman bu bilgiler doğrultusunda motorun 5500km de ve bugune kadar honda servislerinde 2 defa yağı değişti ikiside 20-50 idi. bundan sonra da 20-50 kullanarak devammı etmek gerekir. yoksa bundan sonra olması gereken yağ 10-40 kullanılıp mı devam etmek gerekir..Topikde birsürü sıfır CBF kullanıcısı var bu yağ vizikote konusu onlar içinde iyi olacaktır.
    eğer servisin önerdiği bir yağ numarası ise bundan sonra bu numara ile devam et.. yazı kışı karıştırma.. bizim memleketimizde zaten kış yok.. bu numara ile devam et sıkıntı çıkmaz..

  9. #26249

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Bizim burada castrol actevo 4t 20-40 koyuyorlar hep iyimidir bu yağ.scooterlarada bunu koyuyorlar cbf lerede.

  10. #26250
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim burada castrol actevo 4t 20-40 koyuyorlar hep iyimidir bu yağ.scooterlarada bunu koyuyorlar cbf lerede.
    bizim ülke sıcaklarımıza göre 10/40 yağ kullanılması gerekiyor..

  11. #26251
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim ülke sıcaklarımıza göre 10/40 yağ kullanılması gerekiyor..
    Honda servislerinde shell koymalarının sebebi sj sınıfı ve diğer yağlara göre daha ucuz olması diye biliyorum. Kitapçıkta da tavsiye ettiği gibi sj sınıfı yağları kullanmamız gerekiyor.
    Bir de ortam sıcaklığı 0 derecede ve ortam sıcaklığı 35-40 derece olan farklarda aynı yağı kullanmak biraz mantıksız değil mi ? Kışın ince-yazın kalın yağ kullanılmasının sebebi, yağın motor ısındıktan sonraki çalışma ortamı değil mi.

    Misal kışın ince yağ koyduk motosikletimize, yağ sıcaklığı en fazla atıyorum 150 dereceye çıkar ve belli bir vizkositede kalır. Aynı yağı yazın koysak bu sefer çalışma sıcaklığı 200lerin üstünde olacak. Bu yüzden viskositeyi yakın tutmak için kışın ince yazın kalın yağ önerilir.

  12. #26252
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda servislerinde shell koymalarının sebebi sj sınıfı ve diğer yağlara göre daha ucuz olması diye biliyorum. Kitapçıkta da tavsiye ettiği gibi sj sınıfı yağları kullanmamız gerekiyor.
    Bir de ortam sıcaklığı 0 derecede ve ortam sıcaklığı 35-40 derece olan farklarda aynı yağı kullanmak biraz mantıksız değil mi ? Kışın ince-yazın kalın yağ kullanılmasının sebebi, yağın motor ısındıktan sonraki çalışma ortamı değil mi.

    Misal kışın ince yağ koyduk motosikletimize, yağ sıcaklığı en fazla atıyorum 150 dereceye çıkar ve belli bir vizkositede kalır. Aynı yağı yazın koysak bu sefer çalışma sıcaklığı 200lerin üstünde olacak. Bu yüzden viskositeyi yakın tutmak için kışın ince yazın kalın yağ önerilir.
    Önceki yazılarımda belirtmiştim zaten, her firma anlaşmalı olduğu yağı tüketiciye sunuyor..
    Aslında işin doğru tarafı ; örn. 10/40 yağ her koşulda aynıdır.. Açıkta alsan, kapalıda alsan,
    castrolda alsan veya shell de alsan yağ yağdır..Sadece tek fark dayanıklılık farkıdır.Herkesin bu
    konudaki bilgisi kendine doğrudur.Ben kimseye şunu al bunu al diyemem.Sadece tek bildiğim doğru
    herhangi bir motorda ( araba,kamyon,motosiklet) yağ sürekli değiştirilmez.(numara olarak).Çünkü
    her defasında numarasını değiştirdiğin yağ, motorun pistonlarını zamanla aşındırıp sıkınıtı yaratacaktır.
    Hangi yağı firma öneriyorsa (Honda CBF 150 Shell 20/50) daima onu kullanın.Yazın ayrı kışın ayrı olayına girmeyin.
    Haa bana dersin ki ben mersinde ,adanada, antalyada yaşıyorum 3 ay boyunca 45 derece sıcaklıkta nonstop geziyorum ,o zaman
    yağını kalınlaştır.

  13. #26253
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki yazılarımda belirtmiştim zaten, her firma anlaşmalı olduğu yağı tüketiciye sunuyor..
    Aslında işin doğru tarafı ; örn. 10/40 yağ her koşulda aynıdır.. Açıkta alsan, kapalıda alsan,
    castrolda alsan veya shell de alsan yağ yağdır..Sadece tek fark dayanıklılık farkıdır.Herkesin bu
    konudaki bilgisi kendine doğrudur.Ben kimseye şunu al bunu al diyemem.Sadece tek bildiğim doğru
    herhangi bir motorda ( araba,kamyon,motosiklet) yağ sürekli değiştirilmez.(numara olarak).Çünkü
    her defasında numarasını değiştirdiğin yağ, motorun pistonlarını zamanla aşındırıp sıkınıtı yaratacaktır.
    Hangi yağı firma öneriyorsa (Honda CBF 150 Shell 20/50) daima onu kullanın.Yazın ayrı kışın ayrı olayına girmeyin.
    Haa bana dersin ki ben mersinde ,adanada, antalyada yaşıyorum 3 ay boyunca 45 derece sıcaklıkta nonstop geziyorum ,o zaman
    yağını kalınlaştır.
    Benim anlatmak istediğim de istanbul gibi bir yerde sıcaklık 35i de -5i de görüyor. Ben her iki şartta da kullanıyorum motosikletimi. (ben de 10-40 castrol kullandım hep daha sonra shell advance 20-50 ile değiştirdim.) Koray peki sınıflar ile ilgili bir bilgin var mı.

    Ulen aydoğan gittin forum teknik bilgisi eksik kaldı

  14. #26254
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim anlatmak istediğim de istanbul gibi bir yerde sıcaklık 35i de -5i de görüyor. Ben her iki şartta da kullanıyorum motosikletimi. (ben de 10-40 castrol kullandım hep daha sonra shell advance 20-50 ile değiştirdim.) Koray peki sınıflar ile ilgili bir bilgin var mı.

    Ulen aydoğan gittin forum teknik bilgisi eksik kaldı
    Bundan mı bahsediyorsun ,tam anlayamadım ama

    Yaşanan bölge Viskozite değeri
    -30 +30 0W-30
    -25 +30 5W-30
    -25 +40 5W-40
    -20 +30 10W-30
    -20 +40 10W-40 Bizim ülkemizin motor yağı bu olmalı ..Tüm araçlar için geçerlidir
    -15 +40 15W-40
    -15 +50 15W-50
    -20 +50 10W-50
    -10 +50 20W-50
    -20 +60 10W-60

  15. #26255
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bundan mı bahsediyorsun ,tam anlayamadım ama

    Yaşanan bölge Viskozite değeri
    -30 +30 0W-30
    -25 +30 5W-30
    -25 +40 5W-40
    -20 +30 10W-30
    -20 +40 10W-40 Bizim ülkemizin motor yağı bu olmalı ..Tüm araçlar için geçerlidir
    -15 +40 15W-40
    -15 +50 15W-50
    -20 +50 10W-50
    -10 +50 20W-50
    -20 +60 10W-60
    Hayır, bahsettiğim şey api sj , jaso ma motor yağı standartları, api-s(buradaki harf değişir) benzinli motorlar için anlamına gelir. Jaso MA da motosikletler için üretilen yağların belli bir standardını belirtir.

    Birkaç kaynak ekliyeyim ama ingilizce.
    Burada API-SJ sınıfı motor yağlarının 2001 ve daha önce üretilen motorlar için olduğunu yazıyor. Motor yağı kutusunun arkasında yazar standartlar, yakınında var ise bakabilirsin.
    http://motorcycleinfo.calsci.com/API.html



    http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil


    http://webtr.opet-oil.com/sorularla_madeniyag.jsp#11

    Bizim için aslında en doğru yağ budur. ( marka bağımsız özelliklerini dikkate alın)

    http://www.shell.com.my/home/content...advance_ultra/

    http://www.btdepo.com/store/ProductD...oductid=119266 bakın buradaki yağın açıklamalarında türkçeye çevrilmiş güzel bir anlatım var. (gerçi araba yağı )

  16. #26256
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır, bahsettiğim şey api sj , jaso ma motor yağı standartları, api-s(buradaki harf değişir) benzinli motorlar için anlamına gelir. Jaso MA da motosikletler için üretilen yağların belli bir standardını belirtir.

    Birkaç kaynak ekliyeyim ama ingilizce.
    Burada API-SJ sınıfı motor yağlarının 2001 ve daha önce üretilen motorlar için olduğunu yazıyor. Motor yağı kutusunun arkasında yazar standartlar, yakınında var ise bakabilirsin.
    http://motorcycleinfo.calsci.com/API.html



    http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil


    http://webtr.opet-oil.com/sorularla_madeniyag.jsp#11

    Bizim için aslında en doğru yağ budur. ( marka bağımsız özelliklerini dikkate alın)

    http://www.shell.com.my/home/content...advance_ultra/
    evet biliyorum bunları türkçe bi kaynak bulup bakmak lazım..ama hepimiz yağ alırken 4 zamanlı benzinli diyip almıyormuyuz
    çokta irdelememek lazım

  17. #26257
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet biliyorum bunları türkçe bi kaynak bulup bakmak lazım..ama hepimiz yağ alırken 4 zamanlı benzinli diyip almıyormuyuz
    çokta irdelememek lazım
    Oldu mu şimdi koray yahu irdelemeyeceksek zeytin yağını koyalım devam ege bölgesinde litresi çok ucuza satılıyor.

    Benim üstteki mesajımda en son eklediğim linkte türkçe bilgiler var.

  18. #26258
    "Bozkurt" - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul okmeydanı
    Motosikleti
    cbf 150
    benim motorum vites geçişleri sert bana mı öyle geliyo özellikle 2 ci vitese geçerken baya bi ses geliyo .....bir kaç gün önce boyle bir sorundan bahsetmiştim "thenisthawk" da depriyaj ın boşlugunu al demişti bu gun yapayım dedım acarsak bellı olur sıkarsakta sonunda yaptım sıktım ses az kesılır gibi oldu ama canımı sıkan orta sehpada vites taktım deprıyajdan elimi çekmedim bı baktım arka teker dönüyor tuttum bıraktım bırakır bırakmaz yıne dönuyo normal mi sizdede oluyormu

  19. #26259
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oldu mu şimdi koray yahu irdelemeyeceksek zeytin yağını koyalım devam ege bölgesinde litresi çok ucuza satılıyor.

    Benim üstteki mesajımda en son eklediğim linkte türkçe bilgiler var.
    Yav dediğim gibi işte sen işin mühendisliğine giriyorsun..
    Harleyi olan adam bunu düşünmez , bizim motorlar için kafayı yiyeceğiz
    Hangi marka olursa olsun koy gitsin .. biri 500 km gider biri 1000 km gider sıkıntı yok
    Cbf topiğinde başka ne beklenir ki ; yağ muhabbeti şaka şaka takılıyorum gençlik

  20. #26260
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Yüksek devirli performanslı motorlarda yağ kullanımı önemli limit kullanımlarında özellikle racing motorlarda yada turbolu otomobillerde ancak bizim gibi standart motorlarda bu fark önemsenmeyecek kadar azdır kaliteli olmak şartıyla yani belirli standartlardaki yağlarda shell castrol mobil vs vs gibi herhangi bir sıkıntı size yaşatmaz 10-40 yağı yaz kış kullanılmasını tavsiye ederim
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler