Değerli arkadaşlar,hafta sonu özel araştırma yaptım yorum katmadan yazıyorum.Ecza depolarını ve pizzacıya gezdim.eczadepolarında 60-70-80 bin km lerde cbf gördüm hiçbirininde motor yapılmamış konuştuk sıkıntı çıkarmamış dedikleri oradan diğerine geçtim 98,000 km de cbf gördüm oradan pizzacıya geçtim elinde 1 cbf ve 1 ybr esd olduğu halde 3. olarak 0 km yeni cbf almış.Bu kadar insan yanlışmı yapmış.
Buji piposu kokuyor olabilir. Bu koku bende bi kaç aydır var. Kısa süreli bi çarşı turundan sonra bile oluyor. Ama sıkıntı yok. Buji pipusunun en alt ve en yumuşak, bujiye temas eden kısmı motor çalıştırıldığında çok fazla ısınıp yumuşuyor. Bu kısım sanki motorda bi plastik aksam yanıyormuş gibi koku yapıyor. Ama yinede buji pipusunu bujiden sökerek içinin kararıp kararmadığını kontrol et. Eğer piponun içi karardıysa yenisi ile değiştir. Fiyatı ya 3 yada 4 tl. Sen yapabilirsen bu şekilde bi kontrol et. Yapamam dersen servisini burayı kontrol etmesi konusunda yönlendir. Koku buji pipusundan geldiği halde pipunun içi temiz ve değişme gereği olmayabilirde. Bahsetmiş olduğun koku muhtemelen buradan geliyor olabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
İnsanoğlu bencildir. Neyi nasıl görmek isterse onu öyle görür Sen kendi gözlemlerin doğrultusunda hareket ettiğin konusunda kendinden eminsen sorun yok.
İnanın ben 1 gr yorum katmadım.sadece gördüğümü ve konuştuklarımı yazdım.
bu senin görmek istediklerin. işaallah o km leri görmek nasip olur.
şu an sahibinden com da. telefonları olan 50 bin ve üstü. 20 ilan buldum. 10 tanesini aradım. içinden bir tanesi motor değişimi yapılıp yapılmadığını bilmiyor. oda 5. sahibi sadece 2 bin km binmiş. lütfen konturunuz varsa arayın. motor değişimi olmuş mu olmamış mı.?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69967099/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59196825/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
konturunuz yoksa alttaki yazıları okuyun. diye bazılarının ilanlarını koydum. bu 50 bin üstü motorlar için 39 binden başlıyor.
tabi bu örnektekiler gibi hiç motor yaptırmadan nadirde olsa 60 bin yapan vardır. ama üstü yalan çok araştırdım. ama bulamadım. konumuz bir honda cg olsaydı 100 bin ve üstü bulmak kolay olurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
şimdi birisini daha aradım. 40 binde sibop ayarı bile olamamıştır. diyor. ikinci sahibiymiş. ve sibop sesi dahi yokmuş. inanırmısınız.
Her marka ve model motosiklette yüksek km kullanılıpta motor kapak açmamış ilanların yanı sıra, kullanım hayatı boyunca itinasız ve bakımsız kullanılmış olan emsal verdiğin ilanlar bulunabilir. Mercedese Bmv Toyotaya da bakmazsan, hor kullanırsan emsallerinden erken motor yaptırmak zorunda kalırsın. İlanları geneller ve bi teze ulaşmaya çalışırsak yanılırız. Yinede diyorum ki altımdaki motor beni 50 bin km götürsün, 50 binde bitsin 1000 tl ye verir motor sıfırlarım, sıkıntı yok. Yaw cg 100 binin üzerinde yol yapıyor motor bitmeden diye cg ye mi binelim. Cg nere cbf nere. Bence yapı olarak farklılar. Yani o zaman bisiklette motor yok, sonsuza kadar motor sıfırlamadan gidiyor, o zaman bisiklete mi binelim Bu yorumu yaparken Ybr kullanan kardeşlerim ayrı tutulmuşlardır. Yanlış anlaşılmasın, mesaja cevaben yazdım.
Cbf narindir bende inkar etmiyorum. Ama benim gibi yaş 35 yolun yarısını yemiş olanlar, artık kanı yavaş akanlar için biçilmiş kaftandır. Gaz koluna yavaş yavaş yüklenenler uzun yolda 90 ı geçmeden saatlerce de sürce sıkılmadan yolculuk yapmaktan zevk duyanlar için biçilmiş kaftandır. Acaba bu motor kaç yapıyor, bayır aşağı bi sallasam kaçı görür. Off ne hızlı, ne seri kalkıyor bu alet, canavar.. Maşşallah keçi gibi çekiyor be....gibi kullanılırsa, bide malına bakmazsan yağına bakımına vs. bu motor seni anca 40 bilemedin 50 bin taşır elbette. Hep şunuda söylerim, benim kullanım amacımı ve 125-150 cc grubundan beklentilerimi cbf tam olarak karşılıyor. Keşke ybr karşılasaydıda ybr kalitesine binseydim.
Farklı bi açı: Şu anki motorum en erken 60 binde bitcek diyelim, ortalama benim gezmeme göre 5 veya 6 sene demek bu. Oda satmazsam. Yani bu konuda da bi sıkıntı göremiyorum. O zamanlara kadar kim öle kim kala.
Bi gün motorumu satarsam sahibinden e ilan vermeden önce buraya yazıcam. Bunu forum ortamını takip eden, aramızda olan, niyeti olan bi kardeşimin temiz motor aramaya çalışırken para ve zaman kaybetmemesi adına yapıcam. Bu sezonu da çıkartıyim, satabilirim. Her halde 20 bin seviyelerinde olur diye tahmin ediyorum. Bakalım ya kısmet.
zaten görüşlerimiz aynı sayılır. cbf 150 yapı olarak tatminkar. fakat malzeme kalitesi olarak rakipleri kadar dayanıklı yapmamışlar. bende 30 bin olmadan satarım diye aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------
zaten görüşlerimiz aynı sayılır. cbf 150 yapı olarak tatminkar. fakat malzeme kalitesi olarak rakipleri kadar dayanıklı yapmamışlar. bende 30 bin olmadan satarım diye aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
bu arada sym hd 200 ve sym gts 250 kullanan birisi olarak sym gerçekten güzel işler başarıyor. gts 250 lerin tek sorunu 40 km hızla ellerini bırakınca sanki kazalı bir motor gibi yalpalamsıdır. ama ellerini bırakmassan sorun olmaz bunuda sallı olmasından yapıyor.
sana sym gts 250 iyi gider şimdikiler 23,3 hp
ama yakıtı 1 lt ile 23 dür basarsan. sabit 120 gider.
Ben bu düşünceyle almadım aslında cbf i. Fakat her motosiklette olduğu gibi cbf te de elbette km yükseldikce fazlaca değer kaybı oluyor. Dolayısıyla, sattığımda elimde çay çorba parası değilde, başka bişey alırken şöyle bi peşinat niteliği olabilecek bi mevlam olsun istiyorum. Bu segmentteki aşağı yukarı tüm model ve markalarda böyledir. Ya ölümüne, evladiyelik bineceksin yada 20-25 bin seviyelerinde satıcaksın. Bence bu iki çizginin arası zarar. Bana öyle geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------
Samimi söylüyorum cbf i satarsam alacağım motor Yani satarsam bu motoru almak için satıcam. İlk motorum çinli 150 cc bi scooterdi ve içimde bi yerlerde hep bi otomatik ve yüksek cc konforlu bişey kalmıştır. Sırada bu var Sym gts 250 evo enj..lu. Beyaz yakışır Enj.. moıdelinin neredeyse cbf kadar az tükettiğinden bahsediliyor. %10-20 vs tabiki çok olabilir. Ama böyle duymuştum.
beyaz yakışır. ben senin için çoktan almıştır diyordum.
yakıt konusunda 100 km 100 gr fark olduğunuda ben duymuştum. yakıt konusunda pek inanma.
bu senin görmek istediklerin. işaallah o km leri görmek nasip olur.
şu an sahibinden com da. telefonları olan 50 bin ve üstü. 20 ilan buldum. 10 tanesini aradım. içinden bir tanesi motor değişimi yapılıp yapılmadığını bilmiyor. oda 5. sahibi sadece 2 bin km binmiş. lütfen konturunuz varsa arayın. motor değişimi olmuş mu olmamış mı.?
Yanlız bu ecza depolarına motorlar 0 km geliyor 2. veya 3. el almıyorlarki.
Kim ne derse desin , Seviyorum arkadas ben bu motoru pazar orhan gaziye gittim geldim tıuk demedi
http://www.youtube.com/watch?v=k2IMd...eature=related
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
merhaba.toplam 4 saatir konuyu okuyorum..gereksiz yazanlar çok var.fazla gereksizce konusmadan özetlemek istiyorum..
inşallah bende bir gün CBF 150 sahibi olacağım..bu gurbetteki tek yol arkadaşıma kavusacağım..
Çerkezköy Den...
işte buna dokunma !!!
Uzun yol yapan arkadaşlar vardır.Muhakkak kaç saat en fazla gidilir..CBF 150 ile..yazın yol yapmayı düşünüyorum.Hatta plan bile kurdum.Sabah bakımını yaptırıp çıkacağım..
Yağını fln değiştirip çıkacağım.. )Ben 1.5 saat üstünde durdum.Mola vermeden..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Trabzon akcaabattan samsuna 350 km yol gittim non-stop dip gaz yüklü tık demedi.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Ağustos'ta İzmir-Ereğli (Konya) 720 km. yol yaptım. 13 saat sürdü. Hiç bir sorun yaşamadım.
Hızlanmak motorun işidir, ancak onu durdurmak sürücünün becerisidir.
s.a cbf çiler
bizim topik dibe vurdu bari burada takılalım..
Uzun yoldan bahseden arkadaşlara söylüyorum.. ,siz yorulursunuz
motoru kenara atarsınız ama cbf yorulmaz arkadaşlar..
Koray cbf hakkındaki bu düşüncen gözlerimi yasartti dostum ) motor gercekten cok rahat yorulma vs. Yok .. tek sıkıntı 100-110 km/h hız uzun yolda insanin canını sikabiliyor baskada birsey değil ..
30 dakika boyunca 120 den düşmedim otobanda yani en max. 110 da olsa olur içim acıdı..motorun ömründen ömür gitti diye..nese bunu öğrendiğim iyi oldu Yazın 300-500 akacağım
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)