Yoğunluk nedeniyle epeydir uğrayamıyordum, yeni cıbıflanan bütün arkadaşlara motorları hayırlı olsun.
Yoğunluk nedeniyle epeydir uğrayamıyordum, yeni cıbıflanan bütün arkadaşlara motorları hayırlı olsun.
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
hayırlı uğurlu olsun dostum, iyi bir seçim yapmışsın
koruma demiri olarak arası açık olanlardan almanı şiddetle tavsiye ederim, diiğer türlü çamurluğun içine ediyorsun çünkü ve koruma dereceleri arasında hiç fark yok.hatta benim gördüğüm arası açık olan demir diğerine nazaran daha etli ve kalın...
izmirde nerede bulursun bilmiyorum ama ist de mutluhan honda satıyor...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
omer ben plaka+ruhsat+koruma demiri 3650'ye aldım(peşin)...sanada kilit vermişler hemen hemen aynı fiyat bana 150 ye yaptılar plaka ruhsatı sana 100'e yapmışlar...ben bide müdürü sokmuştum araya sözde yani kafa kafaya gelmiş.
sen peşin mi aldın? ne renk?
neyse izmirde cbfler çoğalsında gezi yapalım
ben çukura falan girince tak diye bi şey geliyor bazen acaba koruma demiri mi çarpıyor ben hep amortisör tamamen kapandığı için zannediyordum onu bi kontrol edicem bugün.
Luxor, arası açık dediğin demir nasıl ya...bu koruma demiri standart değilmi?
cbf'sine yeni kavuşan yzfömer arkadaşım:motorun hayırlı olsun.Allah kazasız belasız sürüşler nasib etsin.
Bu koruma demiri çarpma meselesine gelince:geçen haftasonu 180 km kadar gezdim.İki kere o ses çıktı.Büyük çukurlara girmek zorunda kaldım.Jant kırıldı çatladı diye durdum hemen ama birşey yoktu.Sanırım amortisörler kulelere vuruyor.Motor koruma demiri ve ön çamurlukta darbe izleri yoktu.Cumartesi günü yine teste çıkmayı düşünüyorumİlgililere duyurulur.Buyrun beraber gezelim.
ewet bencede koruma demiri jant'a değilde amrtisör tamamen kapanınca kapandığı yere çarpıyor oraya ne deniyorsa artık...
Bu konu daha önce de hem forumda hem google grupta konuşuldu.iyi dikkat edin.çünkü arası açık koruma demiri olan hiç bir cbf den o ses gelmiyor.daha önce de ginger falan amortisörden kuşkulanmıştı.sonrasında çamurluktaki boya gidince sebep iyice anlaşıldı ki servisin ginger a dediği:
"evet yanlış hatalı koruma demiri takmışız"
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
arası açık koruma demirini anlamadım bende...resimle anlatabilirmisiniz...teşekürler...buraya nasıl resim ekleniyordu anlatan yazının linkini falan bi yazarsanız benim demirin şeklini çizeyim size
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
http://www.motosiklet.net/forum/foru...i-anlatim.html
bu linki sakla chatkut.Luxor; benim koruma da buna benziyor.İçime bir kurt düştü şimdi.Motor daha yeni ,üstüne titriyorum.Bir de parayla servisinde taktırdığım demir zarar veriyorsa,bunun hesabını ben sormasını bilirim.Akşam eve gidince bir bakayım.Darbe izi tama olarak çamurluk üstünde olabilir o zaman.
heyecanımı paylaşan bütün cıbıfçılara tekrar teşekkürler ;
chatkut evet arkadaşım yaa sen biraz daha kardasın ama çok bişi yapamıyolar bende peşin aldım bize dediklerine göre (3990-3640) olması için bayinin karındanda kısmışlar falanda filanda neyse ya ben az daha fiyat düşmeden alıcaktımda terslikler oldu üzülmüştüm o zaman ama her işte bi hayır vardır derler ya sora fiyatı düşürdüler ilki alamamışım dedim her türlü kardayım yani
bu arada siyahından aldım cıbıfımı gelsin çekip koyucam fotolarını
herkese kazasız belasız günler...
Yalnız birşey daha var.Çamurluğun üstü-resime dikkatlice baktığımda- eğer çarpıyorsa şasi demiri de çarpar.Dikkatli bakın.Çünkü koruma demiri şasi demiriyle aynı hizada.Çıkıntı yapmamış öne doğru.
Senin yolladığın resimlerde, koruma demirlerinin tam ortasında olan bağlantı demirinden bahsediyorum.Üzerinde gri renkli barkod var.Şunu söylemek istedim:motora eğilip sağdan veya soldan baktığında,koruma demirinin herhangi bir çıkıntı yapmadığını göreceksin.Bağlantı demiriyle aynı hizada yani.Senin resimlere bakınca da anlaşılıyor bu.Yada ben öyle görüyorum.
Açı konusunda haklısın zaten ben onu görüyorum.O demirin üst noktası ile koruma demirinin üst noktaları aynı hizada Luxor.Ve eğer koruma konulmamış da olsa ,bu sefer çamurluk o demire vururdu.Benim demek istediğim bu yani.Ve dahası amortisörlerin iyice aşağı inmesi gerek ki bu sefer de grenajlar(yani sinyallerin hemen üstü o darbelere maruz kalır ki bu da imkansız.(Amortisörler de sorun olursa)
Evet arkadaşlar Luxor Haklı. benim koruma demiri de tek parça kesintisiz olandan ve çamurlukta iz yapmaya başlamıştı ve şimdilik idare etsin diye o iz yapan yere iki tane yan yana yuvarlak keçe yapıştırdım. Çamurluğun siyah kısmına vuruyor çok ani frenlemelerde ve o siyah kısımdaki boya açılarak beyaza dönüyor. Elim rahatlayınca ben de Luxor'un kullandığı demirden alıcam. Servisteki arkadaş bu demir daha iyi korur falan dedi, sanırım Metehan'a bahsettiği konu da o. Ama bana çok büyük etkisi olacakmış gibi gelmedi. Üstelik çamurluğa da zarar veriyorsa ne anladım bu işi. Ha bir de agresif kullanmamaya, doğru frenlemeye daha fazla dikkat eder oldum çamurluğu kırmamak için, ama keçe işi iyi oldu, tak sesi falan yok, ama ben de zaten hiç ses falan yoktu, tahminim bi iki kez vurmuş, çünkü boya da fazla yıpranmamıştı.
Yine de hem görüntü olarak hemde daha mantıklı olduğu için ortası boş olan demirden taktırmayı düşünüyorum. Tabii Mutluhan'da bize geçirmece yapmazsa ekstradan. Son bir kaç haftada bu ortası boş demirden taktıran varsa fiyat bilgisi verebilir mi acaba?
Benim anlamadığım birşey var.Motor koruma demirlerinin bağlantı yerleri motor üstünde belli.Değiştirilemez.Fazladan delik açmazsan tabi.Koruma demirlerinin ebatları mı farklı?O ortaya kaynatılan fazla demir mi vuruyor yani?
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)