Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Şubat 2012, 19:34
#25881
Merhaba arkadaşlar,bugün motorumla 127 km uzun yol olmak üzere gezintiye çıktık(ilk gezimiz sayılır toplamda 137 km deyiz).Üzerime takım olarak indirimli prosev kısa mont ve pantolondan oluşan takımı giydim,pantolon güzel soğuğu geçirmiyor ama mont göğüs kısmından soğuk alıyor ne yapabiliriz bilemedim.eksik kaldığım diğer nokta ise botumun ve eldivenlerimin yetersizliğiydi.sanırım ucuza kaçmışız biraz.Merak ettiğim bi diğer konuda durduğumda motordan bi koku geldi sonra geçti koku değişik yanık kokusuna benzer yeni olduğu içinmidir acaba bilemedim.sürüşte bi sıkıntı bulunmuyor.
Reklamlar
-
05 Şubat 2012, 00:27
#25882
canekin adlı üyeden alıntı
ayaklık ve benzeri yerlere silikon spreylerde var tavsiye ederim. böyle ses yapan plastik,metal-plastik birleşimleri vs. için silikon sprey wd40 kadar yağlı yağlı yapmadanda o sesleri kesiyor bilginize.
hatta würth ün çok verimli spreyleri var ve çok kaliteli tavsiye olunur.
buarada @vabisciler senin mesajdan alıntı yaptım ama bende genel bilgi olsun diye ekledim haberin olsun
yani sende yanlış bir bilgi vermedin
eyvallah. würth ün bütün ürünleri kalitedir.
-
05 Şubat 2012, 00:53
#25883
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
05 Şubat 2012, 01:27
#25884
vabisciler adlı üyeden alıntı
wd 40 sanıldığı gibi bir yağlama yapmaz wd 40 = gazyağı. hatta daha beter yağı söküp uzun vadede oksitlenmeyi hızlandırır. çünkü bu yağ uçucu . anlık yağlama sağlar o kadar . pas ve korozyonu söker tamam ona lafım yok. wd40 ı askerde ilk kez silahımda uyguladım 1 hafta sonra silahı pastan elime alamadım tanışıklığım elem ve acıydı. bence hareketli parçalar uzun vadede hareketsiz korunacaksa greslenmeli.
Wd40ın nerelerde kullanılması, nerelerde kullanılmaması gerektiğini (mümkünse resmi bir kaynakla) anlatan bir linkiniz var mı.
Benim bildiğim kadarı ile pas sökücülüğü yanında ince bir yağ tabakası bıraktığı için tekrar pas oluşumunu engeller.
wd40 = gazyağı derken ? bunun için de bir link rica edeyim ki gazyağım var bir daha wd40 için para vermem
Yanlış biliyorsam düzeltin ki yanlış yapmayalım.
Bir not: madem çabuk uçuyor fren diskine sürmeyi dener misin
-
05 Şubat 2012, 01:29
#25885
-
05 Şubat 2012, 01:43
#25886
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
bu sabah yeni lastiklerimi taktırdım çok memnunum
Brazilya malı Pirelli Dura Traction
Sanırım sadece Anes motorda var. çifti 165 lira takmasıyla 200 lira
saygılar...
Hayırlı olsun, önceki lastiklerin ne idi ve taktırdıktan sonra ilk izlenim ne oldu ( genelde taktıktan sonra ilk yola çıkınca motosikletin karakteri değişir, ben irc den sonra mişlen taktırınca acaip fark ettirmişti.
Lastiklerin üretim tarihi nedir ?
-
05 Şubat 2012, 02:06
#25887
3 kere çivi giren orjinal duro lastiklerim vardı, 15 bin km kullandım inip duruyordu. pirelli taktıkdan sonra sanki 2 çeker oldu çok farketti mesela hızlanma daha seri oldu, virajlarda gayet güzel serpme savrulma yapmıyor.
üretim tarihini bilemiyorum ama lastiği alırken yeni olduğu söylendi. ırc vardı daha öncede kullanmıştım pek tavsiye etmiyorum belli bi hızdan sonra hoplatıyor du motoru ırc ler...
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
05 Şubat 2012, 02:43
#25888
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
3 kere çivi giren orjinal duro lastiklerim vardı, 15 bin km kullandım inip duruyordu. pirelli taktıkdan sonra sanki 2 çeker oldu çok farketti mesela hızlanma daha seri oldu, virajlarda gayet güzel serpme savrulma yapmıyor.
üretim tarihini bilemiyorum ama lastiği alırken yeni olduğu söylendi. ırc vardı daha öncede kullanmıştım pek tavsiye etmiyorum belli bi hızdan sonra hoplatıyor du motoru ırc ler...
Lastiğin üstünde üretim tarihini bulabilirsin,
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post2470565
Ayrıca alacağın her lastik 15000km de 3 delikli durodan daha iyi olacaktır o yüzden pek sağlıklı bir karşılaştırma olmaz. irclerden de aldığımda memnundum (mişlen kadar olmasada) ama istanbulda asvalt çalışmaları yüzünden birkaç kez sert girince ve 3. yılına girince lastikler değiştirmek zorunda kaldım. (ben tedirgin oluyordum yoksa lastiklerin diş kalınlığı gayet yeterliydi.)
Yine de hayırlı olsun,
-
05 Şubat 2012, 04:38
#25889
arkadaşlar sıfır motorun üzerinde gelen lastikleri kullanmasam değiştirsem üzerindekileri netten filan satabilirmiyim sizce ?
ve bana acil olarak alarmlı disk kilidi konusunda yardım edermisiniz ucuz ve sağlam bi kilit istiyorum nette okudum bi kaç yerde 50 liraya sağlam kilitler varmış önerilerinizi alabilirmiyim?
-
05 Şubat 2012, 09:55
#25890
Mustafa arkadaşım, lastiklerin hayırlı olsun, şeklen çok güzel ve dolgun görünüyorlar ama işlev olarak lastik yanaklarında, yani virajlarda aşırı yan yatıldığında lastiğin yola temas eden yan kısımlarında da fazlaca diş boşluğu olduğundan ve mutlaka mich.. lerden daha sert bi hamura sahip olduğundan viraj kabiliyeti kesinlikle Mich. kadar iyi olamayacaktır. Mich.. lerin viraj yanaklarını incelersen farkı görürsün. Michalenlerle viraja yan yattıkça yola temas eden yüzey daya yana doğru değiştiğinden diş boşluklarıda seyreliyor. Yani lastik viraja yatma oranına göre yere temas ettiği, tutunduğu alanı diş desenlerinin sıklığı azalarak kendi ayarlıyabiliyor.
Viraja yan yattıkça Yani Mic..le yatabildiğin kadar bu lastiklerle viraja yatamazsın. Keşke 50 tl alıp mich.. alsaydın. Ama tabiki Duro ve Irc den mutlaka çok çok iyiler. İyi günlerde kullan.
-
05 Şubat 2012, 13:23
#25891
ben çok beğendim lastikleri. dişli görüntüsü motorun genel havasını bile değiştirmiş olmalı.
mişlen fiyatları 190 lira değil miydi bunlar da o fiyata mı satılıyor, mişlene zam mı geldi?
wd40'ın yağ sökme özelliğini kullanın ama yağlama olarak kullanmayın. mutlaka kurulayıp üzerine zincir yağınızı sıkın. onun yağlama özelliği daha hafif işler için. incecik bir yağ o.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
05 Şubat 2012, 16:53
#25892
-
05 Şubat 2012, 21:53
#25893
Arkadaşlar bırakın cbf 150 yi gelin birer tane ybr 125 esd alın kafanız rahat etsin
-
05 Şubat 2012, 22:02
#25894
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
05 Şubat 2012, 22:14
#25895
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Wd40ın nerelerde kullanılması, nerelerde kullanılmaması gerektiğini (mümkünse resmi bir kaynakla) anlatan bir linkiniz var mı.
Benim bildiğim kadarı ile pas sökücülüğü yanında ince bir yağ tabakası bıraktığı için tekrar pas oluşumunu engeller.
wd40 = gazyağı derken ? bunun için de bir link rica edeyim ki gazyağım var bir daha wd40 için para vermem
Yanlış biliyorsam düzeltin ki yanlış yapmayalım.
Bir not: madem çabuk uçuyor fren diskine sürmeyi dener misin
lafım sana değildi kardeşim sen bildiğin gibi yap......hayırlı tecrübeler...
-
05 Şubat 2012, 22:31
#25896
arkadaşlar herşey iyide far olayı biraz kötü ..gece giderken elini gazdan çekince yada motoru boşa atınca far çok azaliyor .tali yollarda biraz sıkıntı oluyor .ekstra aydınlatmamı yapsam mı ?diye düşünüyorum.
-
05 Şubat 2012, 22:35
#25897
ekber adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herşey iyide far olayı biraz kötü ..gece giderken elini gazdan çekince yada motoru boşa atınca far çok azaliyor .tali yollarda biraz sıkıntı oluyor .ekstra aydınlatmamı yapsam mı ?diye düşünüyorum.
akünde bir sorun olmasın . bende böyle bir durum yok.
-
05 Şubat 2012, 22:41
#25898
2010 altındaki modeller öyle far şarj dinamosuna bağlı aküye değil
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
05 Şubat 2012, 22:54
#25899
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
TENEKE eeeeeeeee
ötesi yok.. sakın çukura girme gidonun yamulur, çamurluğun düşer yada sepetin kırılır :D
dertsiz başım , sorunsuz motorum kros yapmak için almak ki
evden işe, işten eve.. hıı bide kısa geziler..
-
05 Şubat 2012, 23:10
#25900
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler