ben bu hafta değil ondan önceki haftaki aşırı yagışlarda hergün kullandım michelanı bir damla kaymadı bu lastik çok güven veriyor panik fren yaptım 3 kere üçündede ön kaymadı arka hafif kitlendi ama normaldir o.
ben bu hafta değil ondan önceki haftaki aşırı yagışlarda hergün kullandım michelanı bir damla kaymadı bu lastik çok güven veriyor panik fren yaptım 3 kere üçündede ön kaymadı arka hafif kitlendi ama normaldir o.
şöyle bir harita işine yarar sanırım, bir de şu fransız muhabbetine Türk gümrükler bir şey yapmıyorsa bizim boykot yapmamızın bir anlamı yok.
http://g.co/maps/uhsm3
Teşekkürler cbr125cbr, mutlaka haritanın faydası olacaktır.
arkadaşlar ölesine bir servise götürdüm..2000km'de 100 gram eksilmiş.nasıl sizce.usta gayet iyi..yağ yakma fln yok dedi?
2020 'Tracer 900 İcon Blue
motor 7bin oldu bu arada.gayet sesinden gidişinden.hızından memnunum.bu aralar fazla sıkıştırdım..istemeden..max.125 km hız..yaptım şuana kadar..çanta ihtiyaç olmasa..takmayacağım..ama kask eldiven fln için lazım oluyor.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Yağ eksiltmemiş olsaydı motorundan 100 gram eksik yağ çıkmamış olurdu. Eğer önlemini alırsan bu seviyeleri geçmez. Ama önlem almaz ve böyle kullanırsan ilerki km lerde, özellikle yaz aylarında bu tüketim daha da bu artacaktır. Buna karşı önlem nasıl alınır, alınmazsa ne olur alınırsa ne kazanılır. 50 kere yazdım geçmiş sayfalarda mevcut.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Kanka 2011 in son dakikalarında alıntı yapıyorum, burda hava yağmur ayaz millet sokakta ben evde foruma takılıyorum)valla nevar bu cbf de bende bilmiyorum aldık bikere sattık bidaha aldık saattık şimdi gene cbf aldık 3 üncü cbf....şunu diyebilirim cbf piyasadaki en mantıklı seçim parasının satın alabileceği en iyi motor yağ yakmıyormu yakıyor.. işçilik dandikmi dandik) ama geçiniyoruz bir şekilde ileride ne gösterir bilemem ama bir motor daha alırsam bu kesinlikle 600cc olur oda cbf 600 yada xj6 yamaha olur...HEPİNİZE MUTLU YILLAR...
2012'nin ilk mesajı benden olsun o zaman, herkese yağ yakan motoruyla mutlu bir yıl diliyorum..
Wallahi billahi bu nedir arkadaş ne yağ yakma mevzusuymuş bu böyle Beynim sulandı yağ yakma yazılarını okumaktan...Eminim motoru tasarlayan mühendisler kendi aralarında bu yağ yakma mevzusunu bu kadar konuşmamışlardır. Ben yağıyla hiç ilgilenmiyorum.Serviste ne koyuyorlarsa o. Hiç sıkıştırmadığım için kritik seviyelerde yağ yakacağını düşünmediğim için kontrolünü dahi çok nadir yaparım.Ayda bir belki yaparım belki yapmam...Mesela 500 km sonra 6000 bakımı var motoru teslim edicem paşa paşa yağını değişecekler.Bende felsefe bu
Yanlız arkadaşlar lastiklerimiz tam bi facia haberiniz olsun.Bugün motorum töt attıAkşama doğru motorla geziye çıktım.Hafif yağmur çiseledi yerler sırılsıklam olmasada ıslandı.Lastiklerin ne derece vahim olduğunu bildiğim için çok temkinli sürdüm.Bi yerde dik bi yokuştan yavaş yavaş süzülürken bi teyzemiz beni biraz geç fark etti bende yavaşlamak için yani çok hafif sertlikte bi fren sıktım ve lastikler direk kızaklamaya girdi.Motor ufak bi sarsıldı.Tekerin kaydığını fark ettim.Du bakalım nası kayıyomuş diyip arka frene biraz daha sert bastığımda arka teker tamamen kitlendi.Kitlenme esnasında motorun arkası yaklaşık 20 santim bi sağa bi sola gitti geldi.Bilerek yaptığım için toparlayabildim.Ancak ALLAH korusun ani bişey olsa düşünmek bile istemiyorum.Düşmek an meselesi..Bunu zaten biliyordum ona göre davranıyordum ancak bu gün birebir şahit oldum.Aman arkadaşlar ne yapın ne edin o lastiklerinizi değişin.Veya yağmurlu havalarda binmeyin...Çok riskli çok...
Bu arada sağlıkla,mutlulukla,huzurla nice yıllara arkadaşlar.Hepinize iyi yıllar
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
lastiklerimiz derken durolardan bahsediyoruz :D değilmi?
geçen sabah arka duro m da iki adet inşaat demiri batmıştı iyiki dublex lastik yoksa işe gidemicektim..
hemen benzincide hava vurdum sonra 40 km gittim işe vardım gördümki ayrı ayrı yerlerde ikitane 3 ile 4 cm lik çivi gibi demir parçası
tamirciye gittim abi bi bak lastik içine beyaz bişey doldurdu bu sana 6 ay gider dedi 10 tane patlakda olsa kapatıyormuş.
neyse buda bana bahane oldu michelin fransız olmasına rağmen almamız lazım piyasa da daha sağlamını göremiyorum ne ırc nede pirelli yaramaz..
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
hatırladım abi.. çok selamlarımı ilet..motoru mükemmel bir seçim..havalar iyi olunca bi gezi yaparız ..motoru yerinde inceleriz
senin motorun yok diye niye millete gaz veriyon ki alacağın motor cbf 150 den başka değil garson ortaya bi 75,000 çek
Bugün motorumu biraz çıkartayım dedim haftada 1 çıkarıyorum diğer günler 100 lük honda wavem var ona biniyorum biraz resim çektim...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
arkadaşlar 3. kez soruyorum olumlu olumsuz bir cevap verin de ben de alırken ona göre seçeyim... cbf ye sis farı takmak istiyorum, acaba eski koruma demirinden mi isteyim yoksa yeni gelen koruma demirinden mi?
yeni demir grenaja doğru kıvrıldığından sis farı takılabilir mi , hiç takılmışını görmediğimden soruyorum, bir el atın...
haftaya sipariş vereceğim çünkü...
iyide normal kuru yoldada arka teker kızaklar. motorun arka hafif olduğundan arkalar çabuk kızaklıyor tutmuyor hatta.
bu efe mut'lu
Yeni koruma demirlerinin motoru koruma etkisi oldukça düşük. Sadece şekli güzel, o kadar. Bence eski klasik koruma demirlerinden al. Hem motoru ve grenajlarını koruma işlevi daha sağlıklı, hemde takmayı düşündüğün sis farlarını daha kolay takabilirsin. Sağ ve sol üst kısmına rahatlıkla takılabilir. Yeni koruma demirinin dışa doğru bi açılımı yok. Yeni demire sis farı montajlamayı başarsan bile sanırım iki lambanında açısı oldukça dar olacak. Yani koruma demirinin dışa doğru uzun bi payı olmadığından dolayı.
Kardeşim dün sıfır dl-650 Vstrom unu teslim almıştı. Bu gün 8-10 km anayolda kullandım. Dehşet bi makine. Ama boyum 1.77 olduğu halde ayaklarımın parmak uçları değiyor. Yani cbf 150 de ayağa kalkınca tabanlar tam yere basıyor. Koltuktan bile kalkmış oluyorum. Ama v-strom bana göre baya yüksek geldi ve şehir içine girilecek motor değil. Ama ana yol ve uzun yol konfor canavarı. Arkada yolcu olmak ta çok konforlu, sürüş yapmakta. Sonra eve gelince kendi motoruma bi baktım şöyle, canım istemedi bi an binmek. Cbf 150 motorun varken yüksek cc emanet malı çok fazla benimsememek, alışmamak lazım. Yani neredeyse biraz daha kullansam motoru satıp yüksek cc bişey almak için borca harca giricem Ama, tarzınıza, boyunuza, bütçenize, kullanım amacınıza uygunsa, cbf 150 den sonra geçilebilecek bence 1 numara makine.
sanada hepi niv yır aga...yağ yaksada çamura batsada yan yatsada forever cbf 150 disyoun yani..dur seni bi arayayım waveni Allahın izni peygamberin kavliylen isteyem bi...
maturum yok ama klavyem var...
etoşşş sanada iyi seneler...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,Dün Biraz Daha Motorla Oynadım Ve Son Hali Bu Oldu (:
Özel Seriii CBF 150R
Arkadaşlar birde bir sorunum var. motoru aldıgımın 2 veya 3. haftasında ayaklıktan dustu ve taş saksının ustune yattı malesefkı depomda bir ezıklık oldu. bu ezıklıgı nasıl duzeltebılırız yada duzeltılebılırmı? bayagı bı göçtü sag taraf. servıse sordum depo ıcın 575tl fıyat verdıler.çıkma depo buldum fakat 0 motorada cıkma depo takmak boyle ufak bı sorun ıcın ıcıme sınmıyor.
"TayGuN"
"GuNControll"
"Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)