slm arkadaslar aranıza bende katıldım en sonunda ama bı sorunla karsılastım motor 750 km de far ampulum ıkıde bır patlayıp duruyo neden dır bilen varmı yaa kafayı yedık arkadasta cbf 250 var onda bole bişi olmamıs hiç
ampulu serviste değiştirdim 15 ytl de para aldılar ıkı ettı bakalım kac defa vercez garantiden değişmesi gerekmezmi bu arada lastıkler bıraz sertmı gecen az bişi yatayım dedım az kaldı cok bişi yatacaktım yere ama hızlanması cok ıyı motorun cokda sessiz
aslında evet bende değiştirdim 20 aldılar benden arka stopta yanmıyodu müşürü çıkmış hemen taktı bunlar garantiden olması lasım salak gibi verdik parayı kullanıcı hatası dil bunlar
arkadaşlar sorunları okuyorum bende neden olmadı diye endişeleniyorum...yani sizde olmuşsa bendede muhtemelen olacaktır...2335 deyim...Allaha şükür... kaza bela olmasında ampulum patlasın...
motorum daha fazla keyif vermeye başladı...hızlanması olağanüstü...bana dahada hızlandı gibi geldi...dahada açılmadı bence...
ve Cuneyt Ovuc gibi satmayı düşünen arkadaşları çok iyi anlıyorum...Bir motor rahatlıkla 160 ı görmeli bence ilk aşamada...cbf 250 cilerde mutsuz biliyorum...hep istenen şey performanstır...hele ki olurda büyük cc bir motoru tesadüfen sürmüşseniz cbf 150 yi çöpe attmak isteyeceksinizdir...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Vallahi benim motorun açılmaya başladığını ciddi hissediyorum, eskiden 70'le gittiği hafif yokuş yolu şimdilerde 90'la rahat gidiyor.0 - 100km hızlanması da kısaldı.
Bu arada büyük motorun tadını almak insana yaramıyor. CBF500, 600 ve 900Hornet kullanma şansım oldu, kafayı taktım CBF500'e. Neyseki maddi durumum engelliyor. CBF150 ile en az 10.000km hedefim vardı, onu tamamlamak istiyorum. Tecrübem de daha artmış olur. Ama büyük motora binip o denge ve perfonmansı hissedince gerçekten bakış açısı da değişmeye başlıyor olaya. Sabır diyorum kendime.
Benim gösterge panelinin sol tarafının kesik ışığı için arkadaş sigortaya bak bir dedi. Yarın bir bakacağım, sonucu yazarım.
Valla ben Fz6 Fazer - Er-5 - Er-6n/f - Cbf250 - Cbf600 - Cbr600F - F800S/St - K1200R/S kullandım ama hala Cbr'ı seviyorum... Herşey sırayla
Bu arada , far patlaması olayı cbr'da da kronik sorun... 1-2 kere patladı , 3.de philips'in kaliteli ampüllerinden taktım birdaha patlamadı...
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bence kısmen tasarım hatası, sürekli olarak dinomadan sabitlenmemiş olarak gönderilen elektrik nedeni ile yüksek devirlerde artan voltaj yüzünden ve düşük devirse düzensiz genel voltaj nedeni ile oluyor. farların bu şekilde dinamo üzerinden gelmesi akü ömrünü yükseltiyor fakat far ampulu ömrünü bitiriyor.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Raporu yarın akşam hazırlarım arkadaşlar şu an çok yorgunum.
ama şunu söylemeliyim cbf 150 tam yol motoru diyebilirim...
98 Beygir.....
İyi akşamlar arkadaşlar.Dün ve bugün yeni aldığım motoruma tekrardan binmek kısmet oldu.Bu hafta çok yağışlı geçti buralar.Dolayısıyla dün ve bugün binebildim.Yaklaşık olarak265 km yol yaptım.Showroomdan alıp yazlığa bırakmam 47 km,ondan sonrasını hatırlayamıyorum.Bu motor gerçekten harika.Titreşim hiç yok.Yalnız süspansiyonları bana sert geldi.Yoldaki çukurları fazla hissettiriyor.Arkadakiler ayarlanabilir ama öndekiler için hiçbirşey yapılamaz sanırım.Bir de aynalar bu modelin yüzkarası.Ne yapmak lazım?Bir çözüm bilen var mı?Rüzgar eğer karşıdan esiyorsa, bayağı etkiliyor.Şehiriçinde pek sorun yaratmaz ama benim gibi dağa ormana köylere gidiyorsanız sıkı giyinin.Devam,,,,bana Allah aşkına şu jikleyi açıklayın.Yukarıda olduğunda kapalı,aşağı konumda olduğunda açık di mi?Eğer öyleyse,sabah ilk çalıştırdığımda gaz verdim hafif,sonra da kolu kendime doğru ok istikametinde çektim stop etti.Nasıl oluyor da stop ediyor motor?Bir türlü anlamadım.Bir soru daha :motor 250 km ye geldiğinde,biraz gaza bastım.100 e filan çıktım ve böyle de seyrettim(yaklaşık 30 km).Birşey olmuş mudur acaba?Rodajda neler yapmam lazım?Kitapçık 500 km ye kadar ani gaz vermeyin diyor sadece.Ekonomik bir motoru var.311 km idi eve geldiğimde.Daha kırmızı çizginin 2 çizgi üstünde.Galiba bir depoyla 400 km yapıyor.(rezerv hariç)Birşey hep dikkatimi çekti.65 km hıza gelince motorda bir titreşim ama daha sonra hız artınca ansızın kesiliyor.Çok güzel manzaralar vardı.Ama kameram aksilik ya haftaiçi bozuldu.Halleder halletmez ayrı başlık açacağım.Yorumlarınızı bekliyorum.Teşekkürler.
keşke 100 km. le 30 km. gitmeseydin benim bildiğim rodaj boyunca motoru devrinde kullanmak ve 70 km'yi geçmemek gerekiyor rodajı iyi geçirki ilerde bi problem çıkarmasın
benim motor 200 kmye geldi 65 km hıza çıktım maksimum biraz daha gaz verince motor sesi değişiyor bende o yüzden kasmadım fazla zorlamamak adına...500 ü geçince yüklenirim biraz...
bu benzin göstergesi ana depo için mi geçerli yani gösterge boşa geldiğinde hala yedekte benzin olucak mı..?
Karar verdim artık rodajı modajı kafama takmıyacağım..servislede konuştum tekrar bas basabildiğin kadar dedi eleman...zaten 5-10 sene mi bineceğim motora?belki 5000 sonra değiştiririm..Rodaj için bu kadar kasmaya dayanamam.
evet yedekte benzin olacak..bittiğinde yedek depoya geçip benzinciye kadar kullanabilirsin,ancak benzin alınca eski konumuna getirmeyi unutma
valla ya şu rodaj olayı delirtiyo benide...ufak bişey oluyo ulen diyorum motora zarar verdimmi...mesela bazen acele ediyorum ısıtma olayında rolantide çalıştımı ısınmıştır diye basıyorum gaza 100 m sonra köşeyi dönerken vites küçültmede stop ediyo yok tekerleri kilitliyo kendi kendine marş basıyo falan için acıyo 2. elmi alsaydım acaba ufacık biyeri çizise üzülüyo insan
ama takmamayı öğreniyorum gaddar olunca daha keyifli oluyor kullanmak
Merak etmeyin makinenin kızlığı gidince acımazsınız
Rodajda motoru fazla zorlamayın - ani kalkışlar ani duruşlar yapmayın - aynı viteste uzun süre gitmeyin...
kısacası sucu gibi kullanmayın
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)