Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Aralık 2011, 14:56
#25341
Crux2006 Bizim bina 26 katlı, 3 katlı otopark var, Kendime ait 3 araçlık kapalı otoparkta yerim var, motorun yeri sağlam. 3 tane asansör var 2 si 800kg biri 1000kg kapasiteli yük asansörü, Motor rahat sığıyor. Bir gün hanım evde yokken eve sokup resmini çekerim
Reklamlar
-
16 Aralık 2011, 15:32
#25342
crux2006@ne çabuk patlıyor anlamadımki servise kaldık desene..ama abilere sölerim değiştirir..tandıklara
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
16 Aralık 2011, 16:57
#25343
crux2006 adlı üyeden alıntı
Namussuz çok yakışıklı gerçekten.Özellikle de o siyah beyaz alttan çektiğim fotoğraflara baktımda gerçekten bi transalp gibi endurocu havasına iyice bürünmüş bizim ki
Xenonların aydınlatması gerçekten görülmeye değer.Dün bi bmw 520 nin arkasına takıldım arabanın farları benimki kadar berrak değildi benimki kadar aydınlatmıyordu onu fark ettim
Yoldan bi dönüş yapıyorum o kırılma çizgisi metrelerce ötedeki duvarlarda beliriyor..Kısmet olursa birde video çekip koyucam..O zaman daha iyi anlaşılır aydınlatması...Çok memnunum herkese tavsiye ederim.
---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:53 ----------
@sercan2667 : Sercan elbetteki gösterge panelinin aydınlatması var.Ampulleri patlayabiliyor bende xenonu taktırmadan 1 gün önce gösterge panelim karanlıklara bürünmüştü.Xenonların montajını yapan abi ampulünü değiştirdi sorun düzeldi.Sende git değiştir en kısa sürede..
Yakışıklı olmuş dostum kazasız belasız sürüşler inş. pazar gunu bursadaydım arkadaşımın düğününe gelip gittim aklıma geldın acaba bursanın neresınde bı tanışsaydım dedım
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
-
16 Aralık 2011, 17:00
#25344
cbf150 çok rahat motor ya herkez kıymetini bilsin debriyaj ı olsun vites geçişleri olsun yağ gibi akıyor alet deyiştirince anladım insan bazı şeyleri kaybedince anlıyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
16 Aralık 2011, 17:13
#25345
alper150zc adlı üyeden alıntı
cbf150 çok rahat motor ya herkez kıymetini bilsin debriyaj ı olsun vites geçişleri olsun yağ gibi akıyor alet deyiştirince anladım insan bazı şeyleri kaybedince anlıyor
Naptın alper sattın mı motoru?
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
16 Aralık 2011, 17:16
#25346
@evocamd : Çok teşekkürler dostumKeşke geldiğinde haberim olsaydı muhabbet eder laflardık tanışırdık.Neyse hayırlısı olsun.Ben bursa da yıldırım taraflarında oturuyorum.Bi daha yolun düşerse beklerim üstad
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
16 Aralık 2011, 18:57
#25347
çok güzel fotoğraflar... dün uzun uzun inceledim, cb dazzler modelinin tipi hoşuma gitmesi , daha kısa ve kafa cabit grenaj yok , haliyle daha spor ve güçlü ama bizdeki cıbıflar kadar güzel durmuyor... sanırım enjeksiyonun ekonomisinden ve sağlamlığından şüphem yok, ama sürdüğüm motordan keyif almayacaksam neyleyim teknolojiyi... hem bu sene gelmeyeceği konusunda garanti veriyor buradaki hondanın sahibi, 2012 de kesinlikle gelmeyecek, 2013 te gelirse bilmem dedi... ben de beklemekten sıkıldım, e bir de bunun üstüne bugün bonus karta 12 ay sıfır faizle honda veriyoruz mesajı gelince, dedim sanırım kader zorluyor beni cbf almaya...
acaba aralık ayında alırsam ocak ayı vergisini ödemek zorunda kalır mıyım, ocak ta alayım bari temmuza kadar vergi ile işim olmaz diyorum, hem trafiğe çıkış olarak da 2012 görünür dedim, acaba doğru mu düşünüyorum ?
alırsam kesinlikle eski model motor koruma demiri ve elcik koruma da taktıracam... uzun camda ise çekincem var, acaba bütün rüzgarı kafama vurdurur ve ses yapar mı diye... sonuçta rüzgar geçirmez bir yelek giyip de koruna bilirim, zaten yazın ihtiyaç yok, rüzgar yemek için çıkıyorum yola
selamlar...
-
16 Aralık 2011, 19:59
#25348
@ubuntu67 : Sağol dostum..Uzun cam için şunları söyleyebilirim.Göğüse gelen bütün rüzgarı tamamen kesiyor ancak göğüse gelen rüzgarı yüzüne vuran rüzgarla birleştirip direk yüzüne gönderiyor.Çok sert bi şekilde yüzümde rüzgar türbülansları oluyor.Sürekli değil vuruntulu bi rüzgar kesik kesik sert bi biçimde suratıma vurduğu için ilk iki gün gözlerim ve başım bi hayli ağrımıştı.Kaskla sürecekseniz süper ama kasksız adamı sersemleştiriyor.Uzun cam için düşüncelerim bunlardır.
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
16 Aralık 2011, 21:01
#25349
crux2006,dostum güle güle kullan.Yolun açık olsun ,resimleri gördüm güzel olmuş.Ben yaptım diye demiyorum,ilk denememde yüzümdeki ifade hala aklım da.Çok güzel bir aydınlatması var.
---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:53 ----------
Tulpar adlı üyeden alıntı
s.a arkadaşlar hayırlı günler diliyorum çok kafama taktığımdan olsa gerek rüyamda gördüm motorun tekerlerini değiştirmeliyim acilen . cbf 150 kalın teker istiyorum görüntü ve yol tutuş acısından hangi markayı nerden almalıyım bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız memnun olurum teşekkürler
michelin kullanmış biri olarak kesinlikle pirelli mt65 i denemenizi öneririm ıslakta çok başarılı.Çok memnun kaldım.
-
16 Aralık 2011, 22:50
#25350
Bu Honda sıradan herkese gönderiyor mu mesajı.Tamam kardeşim CBF150 güzel motor ama istemiyorum 12 taksitle almak : ))
-
16 Aralık 2011, 23:42
#25351
Arkadaşlar bildiğim kadarıyla yağ yakma ve eksiltme arasında şu türlü farklar var.
Yağ yakma, motor parçalarından sekman, gömlek ve pistonlar ile subap ve subap klavuzları arasındaki yağ boşluklarının aşınmalar nedeniyle standart ölçülerinin üzerine çıkması ile meydana geldiği gibi aynı zamanda subap keçelerinin görev yapmaması ve hatta turbo motorlarda turbo mili ile burçları arasında meydana gelen aşınmalar nedeniyle de yağ yakmalar olabilmektedir. Hatta hava emiş sisteminde meydana gelen hava emiş zorlukları ki bu hava filtresinin tıkanması ya da hava emiş hortumlarında meydana gelen daralma yada hava emiş boğazına girmiş herhangi bir cisim nedeniyle emme manifoldunda meydana gelen aşırı vakum sebebiyle kapalı devre karter havalandırma sisteminden normalin üzerinde yağ emilmesi de yağ yakma şeklinde kendini göstermektedir.
Yağ eksiltme ise, motor içindeki sürtünme ve yanmalar sonucu meydana gelen ısılardan dolayı yağın buharlaşması ve bu buharın (otomobillerde eskiden motorlardaki yağ buharı karterden bir hortum ile aşağıya salınır yani atmosfere bırakılırdı.Bizim motorlar halen bu yöntemi uyguluyor.euro normlarına da bu gibi sebeplerden uymuyor,ve avrupada satılmıyor.) yeni teknoloji tüm araçlarda çevre kirliliğini azaltmak için kapalı devre karter havalandırma sistemleri yolu ile yanma odasına gönderilerek yakılması sonucu oluşan eksilmelerdir. Tabiki Motorun conta ve keçelerinden sızan yağlar da yağ aksilmenin nedenlerindendir.
Üreticinin belirlediği oranlarda bu eksiltmeler normal dir.
-
17 Aralık 2011, 01:08
#25352
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
ya ben de cbf yi alınca üzerindeki sıfır duro lastikleri ne yapacağım diye düşünüyorum... çok kafama takıldı, 200 tl verip mişelin alacaz iyi hoş da , üzerindeki sıfır lastikleri çöpe atmak israf olucak, günah yav... acaba honda seçenek sunamaz mı, mesala 100tl farkla, mişelin taksalar , hiç duroyu ziyan etmesek biz de ?
selamlar...
Ben motorumu alırken daha sonra duroları söküp michelin taktırmak istediğimi söyleyince Mersin-Tarsus-Çayan Tarım Honda üzerindeki duro lastikleri kullanmadan 100 tl fark verirsem michelinle değişebileceklerini söylemişlerdi. Bende 100 tl farkı verip motor servisten çıkmadan michelin taktırmıştım.
-
17 Aralık 2011, 01:41
#25353
@basserdem: Çok teşekkürler dostum.Eline koluna sağlık.Gerçekten çok güzel bişey çıkarmışsın ortaya.Aydınlatması olsun,farın tasarımı olsun gerçekten çok güzel.Ayrıca motora da bu kadar yakışacağını inan hiç tahmin etmezdim.Pek birşeyi merak ettim fotoğraflara bakarsan görürsün kırılma çizgisinde ufak bi kavis var sence bunu neye bağlamalıyız?Sadece merak ettim?Herşey için tekrardan teşekkür ederim.Eline emeğine sağlık dostum
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
17 Aralık 2011, 02:03
#25354
hehehe işte yeni çalışmam beğenenler el kaldırsın
Dokulu Carbon fiber folyo kaplama, egzost korumalık ve gidon grenajlarına uygulama
havalar güzel olsa depoyuda kaplıcam malum garajımız yok..
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
17 Aralık 2011, 02:52
#25355
crux2006 adlı üyeden alıntı
@basserdem: Çok teşekkürler dostum.Eline koluna sağlık.Gerçekten çok güzel bişey çıkarmışsın ortaya.Aydınlatması olsun,farın tasarımı olsun gerçekten çok güzel.Ayrıca motora da bu kadar yakışacağını inan hiç tahmin etmezdim.Pek birşeyi merak ettim fotoğraflara bakarsan görürsün kırılma çizgisinde ufak bi kavis var sence bunu neye bağlamalıyız?Sadece merak ettim?Herşey için tekrardan teşekkür ederim.Eline emeğine sağlık dostum
teknik olarak bu mercekler arabalara göre üretildikleri için dikkat edersen kavis sola doğru azalıyor.Yani amaç karşıdan gelen sürücüyü daha az rahatsız etmek.Adamlar her türlü ayrıntıyı düşünerek imal ediyorlar.Sırf yolu ben iyi göreceğim mantığıyla 6000k 8000k hatta 10000k (kelvin) xenon takanlar büyük vebal alıyorlar haberleri olsun.Zaten dağınık bir far tası var bizim motolar da.Karşıdan geleni ve dikiz aynasını kör ediyor.(Otomobiller için de geçerli bu söylediklerim.)Ayrıca yanlış bilinen K değeri arttıkça Lümen(aydınlatma değeri)düşer.Yani görüş azalır.Yani görüş çok güzel oldu diyenler kendini kandırıyor.Bunu açıklamak biraz uzun olacak.merak edenler için internette ufak bir sorgulama yapmaları yeterli.Bu evlerdeki beyaz tasarruflu ampuller için de geçerli.Sarı tercih ederseniz,hatta bir sarı bir beyaz gün ışığı değerine daha yakın bir aydınlatma elde edersiniz.Gözleriniz daha geç bozulur.gün ışığı değeri 5500k değerindedir.Fakat 6000k daha yakın bir değer görünmesine karşılık 4300 k en sağlıklı olandır otomotiv sektöründe.
-
17 Aralık 2011, 03:11
#25356
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
hehe eline sağlık bende normal karbon kaplama yaptım siyah egzoz korumasına
-
17 Aralık 2011, 03:16
#25357
basserdem adlı üyeden alıntı
teknik olarak bu mercekler arabalara göre üretildikleri için dikkat edersen kavis sola doğru azalıyor.Yani amaç karşıdan gelen sürücüyü daha az rahatsız etmek.Adamlar her türlü ayrıntıyı düşünerek imal ediyorlar.Sırf yolu ben iyi göreceğim mantığıyla 6000k 8000k hatta 10000k (kelvin) xenon takanlar büyük vebal alıyorlar haberleri olsun.Zaten dağınık bir far tası var bizim motolar da.Karşıdan geleni ve dikiz aynasını kör ediyor.(Otomobiller için de geçerli bu söylediklerim.)Ayrıca yanlış bilinen K değeri arttıkça Lümen(aydınlatma değeri)düşer.Yani görüş azalır.Yani görüş çok güzel oldu diyenler kendini kandırıyor.Bunu açıklamak biraz uzun olacak.merak edenler için internette ufak bir sorgulama yapmaları yeterli.Bu evlerdeki beyaz tasarruflu ampuller için de geçerli.Sarı tercih ederseniz,hatta bir sarı bir beyaz gün ışığı değerine daha yakın bir aydınlatma elde edersiniz.Gözleriniz daha geç bozulur.gün ışığı değeri 5500k değerindedir.Fakat 6000k daha yakın bir değer görünmesine karşılık 4300 k en sağlıklı olandır otomotiv sektöründe.
tabiki merceksiz olmaz 5000k en uygunudur
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
17 Aralık 2011, 03:39
#25358
Birşeyi yapıyorsan tam yapacaksın.Mercekli xenonların gözü almadığını bugün gayet iyi anladım.Xenonlar açıkken çok rahat xenon fara bakabiliyorsun.Ancak uzunları yakıp merceğin tam karşısına geçtiğinde inanın dünya beyaza bürünüyor.Başka birşeyi görmek mümkün olmuyor.Bugün bi deniyim dedim de 5dk gözlerim kendini toparlayamadı.O nedenle arkadaşlar bişey yapacaksanız tam yapın ve mercekli xenon taktırın.Ayrıca mercekli xenon daki o kırılma çizgisinin vermiş olduğu keyif de cabası.Kırılma çizgisindeki renk değişimleri çok tatlı verdiği hissiyat çok farklı.
@mstf_gnc : Mustafa senin xenonlarda da öylemi bilmiyorum ancak ben mesela uzunu açtığım an çıkan ışık direk karşıdakinin gözünü almıyor.Xenon farlar yere doğru eğimli olduğu için uzunları açıp o karşıda gördüğüm kırılma çizgisinin içinde iken bakıldığında gözü dehşet alıyor.Ha onun dışında da mercekten daha fazla ışık yayıldığı belli oluyor tabi.Yani her uzunu açtığımda birilerinin gözünü alacak diye bişey olmuyor.Sende de böyle mi?
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
17 Aralık 2011, 03:54
#25359
crux2006 adlı üyeden alıntı
Birşeyi yapıyorsan tam yapacaksın.Mercekli xenonların gözü almadığını bugün gayet iyi anladım.Xenonlar açıkken çok rahat xenon fara bakabiliyorsun.Ancak uzunları yakıp merceğin tam karşısına geçtiğinde inanın dünya beyaza bürünüyor.Başka birşeyi görmek mümkün olmuyor.Bugün bi deniyim dedim de 5dk gözlerim kendini toparlayamadı.O nedenle arkadaşlar bişey yapacaksanız tam yapın ve mercekli xenon taktırın.Ayrıca mercekli xenon daki o kırılma çizgisinin vermiş olduğu keyif de cabası.Kırılma çizgisindeki renk değişimleri çok tatlı verdiği hissiyat çok farklı.
@mstf_gnc : Mustafa senin xenonlarda da öylemi bilmiyorum ancak ben mesela uzunu açtığım an çıkan ışık direk karşıdakinin gözünü almıyor.Xenon farlar yere doğru eğimli olduğu için uzunları açıp o karşıda gördüğüm kırılma çizgisinin içinde iken bakıldığında gözü dehşet alıyor.Ha onun dışında da mercekten daha fazla ışık yayıldığı belli oluyor tabi.Yani her uzunu açtığımda birilerinin gözünü alacak diye bişey olmuyor.Sende de böyle mi?
saten mercekli yapmaktaki esas sebep ışık çizgisini yakalamaktı. yani karşıdan gelen araç olsun yolda yürüyen insanlar olsun rahatsız bir durum yaratmamak için yaptığımız bir uygulamadır. ben her motoruma yaptım inş translarp alırsam onada yaparım :D
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
17 Aralık 2011, 10:59
#25360
syn022 adlı üyeden alıntı
Naptın alper sattın mı motoru?
bu aralar yeni motorun üstünden inmedim o yuzden pek ilgilenmedim ama bu cumaya kadar satıcam inşşallah bakmaya gelicekler var
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler