evet bugün 458 kmde moto yedeğe düştü daha rodaj da olmasına ragmen iyi bir sonuç sanırım rodajdan sonra dahada iyi olur.
evet bugün 458 kmde moto yedeğe düştü daha rodaj da olmasına ragmen iyi bir sonuç sanırım rodajdan sonra dahada iyi olur.
Benim rekorum 430 mu 420 küsür mü neydi yedeksiz. Cidden 520 yi yedeksiz gördüğüm anda sağa ceker motora sarılıp ağlarım
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
ortalama hız değildi nasıl kulandıgımı anlatim aldıgımdan beri.ilk 50 kmde yağını değiştirdim 20 w40 castrol koydum ve sürüş oarak evde işe gittim yani göztepe seyrantepe arası yaklaşık 25 km ve giderken bol bol vites eğiştirdim devir 5000 yada 5.200 oldumu vites attım en son vitese ulaşıncada 4000 5500 devir aralıgında kullandım asla aynı devirde kalmadan yokuş aşağı durum oluncada 6000 6200 devre çıktım.Ani hızlanma yapmadım yavaş yavaşa kalktım sürdüm sabah çalıştırmamda 10 saniye full jikle ve 2500 devir sonra yarım jikle 10 saniye 2500 devir ve sonra 2 dakka rolantide jikle kapal ısıtıp yola çıktım.Asla kısa mesafe kullanmadım.Bana kalırsa rodaj sonrası 500 ü bile görür çünkü sürüş karakterim sakin
merhabalar,
cbf 150'nin sürüş karakteristiği hakkında sayısal verileri merak ettim fakat bu bilgilere internet üzerinde ulaşamadım. siz kullanıcılar bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. düz yolda rüzgarsız havada vites-devir-hız ilişkisine dair verileri gözlemleyeniniz var mı?
yani aşağıdaki tablodaki boş yerleri (yaklaşık değerler de olsa) doldurabilir misiniz?
4. viteste
4000 devirde --- km/saat
5000 devirde --- km/saat
6000 devirde --- km/saat
7000 devirde --- km/saat
8000 devirde --- km/saat
5. viteste
4000 devirde --- km/saat
5000 devirde --- km/saat
6000 devirde --- km/saat
7000 devirde --- km/saat
8000 devirde --- km/saat
6000 devir 80 yapar 5 vites
2011 ve 12 lerde arkada 43 t dişli var. Bu yüzden 5. viteste 6.5-6.6 devir seviyelerinde 80 km-h yapıyor. Ama 42 t dişli takılırsa eski kasalar gibi 6.2-6.3 d/d seviyelerine iniyor.
sizinki 2011 model sanırım ve ilginçtir ki 2011 ler ile 2010 lar arasında bu kadar fark beni baya şaşırtıyor açıkcası.
Benim ki 2010 model.
bu arada sizin bahsettiğiniz bu menzil sanırım yedek depo da dahil. tabi ben yedek depoda dahil gitsem 450 yi geçmez benim motor tahminimce.
ben 1 yılda 1000km yapmış olarak aldım motosikleti, kazasız ama işte yatmış sayılırdı. belki bunun da etkisi vardır.
tabi diğer 2010 sahipleri yedek hariç istanbul da artçılı kullanarak kaç km yapabiliyorlar varsa yazarlarsa sevinirim.
artçılı bölümü 30 km diğer 70 km si tek olarak gidiyorum
orjinal dişli ile bunu yapmak çok zor heleki bu hızlarda baya bi zor
arka dişim 40 lık ö dişli orjinal 15 lik motoru fazla sıkıştırmadan yormadan ani kalkış yapmadan 90 - 110 km hız da seyir edilerek yapılabilir
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
ben zamanında yedek hariç 415 yapmıştım. bu hesaba göre yedek dahil 550 civarı gidebilir demiştim.
benimki 2009 model 9 binde. bu değeri 7-8 binlerde ölçmüştüm. modeller arasında yakıt farkı yok yani.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Ben bir depoyla yedek hariç 350 görürsem seviniyorum ancak şehiriçi kullanım değerleri bunlar, yedekte 50 km götürse max 400 gidiyor..
Evet sürüşüm biraz agresif(bknz:256'ıncı sayfa), önceki cbf lerimlede aynı değerleri görüyordum, bu benim 3'üncü cbf'im devirli kullanım her araçta olduğu gibi cbf dede tüketime direk etki eden faktör sakin kullanımda 500 km olmasa bile 450 rahat görülebilir ancak ben bugüne kadar 3 motordada bu değeri gözlemleyemedim..
Merhaba benim motorum 7000 km ye yaklaştı şehiriçi dışı yakıt sarfiyatım aynı 100km/3.10-20 ortalama. Yedek hariç 300 km gidebiliyorum aldığımdan bu yana. Sanırım bir defa 330 olmuştu. küçük bir şehirde yaşadığımdan, yaşadığım şehrin dağlık oluşundan, genelde artçılı bindiğimden ve olabildiğince üst limitlerde kullandığımdan bu sarfiyat bana normal geliyor. Karbüratörüne temizlik ayar vs yaptırmayı düşünüyorum. Belki bu sayede sarfiyat biraz daha düşer. Motorumdan oldukça memnunum iyiki almışım. kronik jant hatası dışında bu zamana kadar sadece far ampülünün uzunları kesti jant hatası da serviste giderildi.
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Uçmayı seviyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin...
aykan yine ikisi birden eskimesin diye tek teker gidiyordur
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
eğer uzun yolsa daha doğrusu şehir dışı ise OK.
ben yedek hariç 350km yi İSTANBUL trafiğinde e5 yada şehiriçi yollar karışık ve km'nin %60 ı eşimle birlikte olarak yapıyorum.
Haftasonu istanbul-iznik yapacağız. git gel yaklaşık 200km tutması lazım bakalım nasıl bir tüketim çıkacak, çünkü son zamanlarda 25TL ile yani 5.9lt ile 200-210km arasında tekliyor ve yedeğe geçiyorum. ama zaten 150cc çevre yoluna bağlanırken falan her vitesine dibine ulaşmadan gitmek bence bu trafik içinde biraz az yakacam diye hiç akıl karı gelmiyor bana ve sırf bu yüzden 500-650 arası bir enduro istiyorm hep.
buarada 6500km de duro lastik ihityacı olan var mı?
herkese kazasız sürüşler.
ya ben de cbf yi alınca üzerindeki sıfır duro lastikleri ne yapacağım diye düşünüyorum... çok kafama takıldı, 200 tl verip mişelin alacaz iyi hoş da , üzerindeki sıfır lastikleri çöpe atmak israf olucak, günah yav... acaba honda seçenek sunamaz mı, mesala 100tl farkla, mişelin taksalar , hiç duroyu ziyan etmesek biz de ?
selamlar...
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)