Sym wolf 250 diye bir model getirmiş çok güzel inceleyin ama fiyatı pahalı o modele göre
Sym wolf 250 diye bir model getirmiş çok güzel inceleyin ama fiyatı pahalı o modele göre
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Xenon farları açıp kapatabilmek için rialli.com dan eski cbf 150 lerdeki sağ kumanda panelinden sipariş etmiştim.Ürün bugün elime geçti.Görür görmez dumur oldum.İğrenç bi malzeme kalitesi var.Nasıl böyle ürünleri satabiliyorlar anlamıyorum.Sanki kalıptan yeni çıkarılıp gönderilmiş gibi köşelerde plastik çapakları halen mevcut ki en nefret ettiğim şeydir.Motor stop tuşuna zar zor basılıyo kasılıp kalmış.Ayrıca panel üzerinde bu ürünü almamın tek anlamı olan farları açıp kapatmaya yarayan kayar buton yoktu.O bölüm boş bırakılmıştı.Hemen iade edeceğimi bildirmek için mail attım.Sağolsunlar hemen cevap verdiler ve ürünü kargo ücreti bana ait olmak şartı ile geri almayı kabul ettiler.Ne oldu 12TL direk zararSonrasında honda duran kardeşleri aradım parça onlarda da mevcutmuş fiyatı da 20TL(Aldığım çakma ürün 17TL+6TL kargo ücreti=23TL)Arkadaşlar demem o ki herhangi bi parça değişimi yapacaksanız önce orjinal olmasına önem verin.Aralarında fiyat farkı çok az oluyor ama buna karşın kalite farkı çok yüksek oluyor.Yarın sabahtan direk teknik servisime gidip ürünü alıcam.Tek endişem o panelde de bu kayar butonun olmaması...Eski cbf lerde far açıp kapatma zımbırtısı yokmuydu.Onlarınki de bizimki gibi sürekli mi yanıyordu?
Bana böyle birşey lazım umarım serviste bulabilirim.
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
Eski cbf lerde de far açma kapama anahtarı yok. Farlar 2011 ler gibi kontağı açtığında değil, marşa bastığında yanıyor. Senin olmasını istediğin far anahtarından yok. 2011 dekilerle tek farkı kırmızı marş stop düğmesinin olması. Far için sağ veya sol plastik kapağa bi anahtar takabilirsin. Piyasada çok çeşitli açma kapama anahtarları var.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
selam gangi...özledim ama sizi...cbfyi değil...neden artık insan geri dönemk istemiyor...bi soğuma oluyor...ben şimdi emaneten mondıal 125 zn kullanıcam bir süre...sonrası yazın büyük cc olacak...ama beyler inanın Bursada bi ilan gördüm...yani sahibinden de..ybr 250..7000 e tertemiz motoru bırakıyor eleman...param hazır kıta bekleseydi namussuzum almaya gidiyodum...
aga ben oraya gelem sana bu hipodromun botanik parkın içinde iskender ısmarlayım...yani bursaya gelirsem iskenderden başka bişey yiyemem galiba... patlıcan gözleme tereyağ oh mis...
ya gangam bırak sana uyudk yok innova yok cbf yaktın bizi aga sen...ufkumu kararattın... pis fanatik yıkıl karşımdan...mondıalciyim ben artık...
aga inan bir motor alırsam bu makinayla 50 bini geçmeden satma taraftarı değilim...bağ oluşuyor makinayla aramda...
işte gelde anlat Sercan efendiye bunu... gariban adamız maaşımız çapımız belli...600 rr alıp kime hava atam dimi...amac en ucuz bir şekilde eve ve işe ulaşabilmek...
gangam doğru haklısın bu demir sanki ayağı altına laacak gibi duruyor...uzunluk babında diğer demir eş uzunlaktamı acaba...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bugün 6000 km yağ değişimi için Esengül Honda'ya gittim. 5000 km ye geldiğimde yaklaşık 100-150gr yağ ilave etmiştim. Yani yağ eksilmişti. yağ değişimi yapılmadan yağ seviyesini kontrol ettirdim. Kontrolü yapan eleman 200 gr yağ eksiltiğini söyledi. Demek ki 2000 km de 200 gr yağ eksiltiyor diyen arkadaşlar bile biraz iyimsermiş. Daha önceki motorum Kymco CK125'te 3,5 yıl boyunca böyle şeyler görmemiştim. Sonuçta motorumuz Honda'dır devamlı kontrol edip yağ ilave edeceğiz. İyi sürüşler...
125 zn ne aga ya? ne oldu picikse?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Eski cbf lerde de far açma kapama anahtarı yok. Farlar 2011 ler gibi kontağı açtığında değil, marşa bastığında yanıyor. Senin olmasını istediğin far anahtarından yok. 2011 dekilerle tek farkı kırmızı marş stop düğmesinin olması. Far için sağ veya sol plastik kapağa bi anahtar takabilirsin. Piyasada çok çeşitli açma kapama anahtarları var.
farların açık kalmasının sebebi farkedilebilir olmak.bırakın yanık kalsın
yanık kalırsa elektrik faturasımı geliyor.zaten piyasada su geçirmez
anahtar yok..
pcx i bel ağrısı yüzünden satmak zorunda kaldım dostum...paayıda babama verdim...motorsuz parasız kaldım...125 zn değilmiş yanlış yazdım mondıal 150 znx emaneten kullanıcam bir süre...yeni motor yaza...
Mart fuarında kafamdaki herşey netleşecek aslında ganga...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Birkaç resim atayım bari değişiklik olsun
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Herkese selamlarSamsun dan yazıyorumÜyeliğim erken olmasına karşın,devamlı okuma ve inceleme aşamasındaydım.Ben de en son kup motor sürücüsüydüm ve sizleri takip takip ederek motorumu satıp,ağustos 2011 de kırmızı cbf mi aldımGenel olarak motorumdaki son hızdaki bir çekme olayı bende de oluyor ama pek takılmıyorumRodaj aşamasını gayet düzgün bir şekilde başardığımı düşünüyorumAnkara-Samsun yapmıştımMotorumun şimdi açıldığını düşünüyorumŞimdilik iş-ev arası yaz-kış demeden kullanıyorumEn son rahat bir şekilde 120 vuruyor ama ara ara o hızlara çıkıyorumMalum trafik bazen mecbur bırakabiliyorYakıtımı herzaman kontrol ediyorumNormalde yedeğe 350 lerde düşerken son benzin alışımda 400 de yedeğe düştümHalamın oğlu burada motosiklet tamircisi ve genel araştırmam sonucu km arttıkça yakıt sarfiyatımızın düşeceği olduKoruma demirini kendim yaptırdım 3 çeyrek kalorifer borusundan,20gün önce grenaj korumasını taktırdım ve bagaj demirlerini de takım halinde sipariş verdimİnşallah c.tesi onu da halledecemAranızda olmak mutluluk vericiBütün arkadaşlarıma kazasız sürüşler dilerim...
Bugün motorumun zincir ve dişli takımını değiştirdim. Ön dişlinin kilit civataları gayet sıkı olmasına rağmen boşluk vardı. daha önce de CGL 125 in cincir ve dişli takımını değiştirdiğimde aynı durumla karşılaştım ve ilave rondela ile boşluğunu almıştım. Bu sefer yeni dişliyi aynı şekilde taktım fakat kafama takıldı acaba neden bu kadar tolerans vermişler konu hakkında bilgisi olan arkadaş var mı acaba.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
Hoşgeldin aramıza, senin de motosikletinin fotoğraflarını görmek isteriz. benimki 30000e yaklaştı, 400km nin altına düşmedi yakıt tüketimim. Bu arada bir tane bile noktalama işareti yok diyecektim tek-tük, bir-iki virgül gördüm Uzun cümleler okurken nefes almıyor insan arada noktaları da ihmal etmezsen sevinirim. Tekrar hayırlı olsun...
Mete abi biz seni cbf li sevdik 600 rr alma )
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Far açma kapama anahtarı bizim gibi xenon taktıran kişilerde mevcut
Bakınız;
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Sandıktan cıktığı gibi takıldı xenon anes motorda
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)