Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Kasım 2011, 17:47
#25021
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
aynen benimkide 2 gün önce 10 bini devirdi şuan 10200 lerde :D
servisten çıktım artık gitmiyorum zaman kaybım çok oluyor
zincirimi ayarlıyorum yağımı değişiyorum fren kontrol hepsi tamam
bi depo 13 litre ile 550 km gidiyorum ara ara dip gaz ile
arka dişlim T 40 dır.. T 43 ü değiştirdim motor çok bağırıyordu..
12 binde buji değişeceğim tridyum buji bulabilirsem alıcağım 40 50 lira mış galiba
bide o ring zincir olabilir yolda kalmamak için ;)
arkaya kappanın 21 litrelik yan çantalarından alacağım fotoları yüklerim
saygılar kendinize iyi bakın :D
meraba t 40 dişliyi nereden aldın kaliteli birşeymi hondamı?
haklısın 42 t ile motor bağırıyor ve titreşim yapıyor.iridyum bujiye gerek yok
ama kesinlikle öringli zincir al.15000 km dir zincir gerdirmiyorum
Reklamlar
-
26 Kasım 2011, 18:13
#25022
farcob adlı üyeden alıntı
meraba t 40 dişliyi nereden aldın kaliteli birşeymi hondamı?
haklısın 42 t ile motor bağırıyor ve titreşim yapıyor.iridyum bujiye gerek yok
ama kesinlikle öringli zincir al.15000 km dir zincir gerdirmiyorum
Üstadlar 2011 CBF 150 var 4000 de dişlide dişli değiştirmeme gerek varmı ön dişliyimi değiştirmek gerekiyor arkayımı orjinali kaçlıktır kaçlık taktırmak gerekiyor tek kişi biniyorum hızı bu sayede biraz daha artırıp yüksek hızlarda olan titreşimi nasıl yok edebilirim biraz bilgi eksikliğim var bu konuda yardımlar için şimdiden tşk.ler
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
-
27 Kasım 2011, 01:39
#25023
dostum km nin önemi yok arkaya 40 lık takarsın normalde 100km/h - 9000 devir giden motor 100km/h - 8300 e düşer bu da titreşimde azalma olur istoç köprü tem yolunda 135 i gördüm motorla 120km/h hızda 9200 gösteriyor..
şuan 10200 de motoru ilk aldığımda 2000 km de bir kere subap ayarı yaptırtmıştım şaun hiç bi sorun yok günde 100 km yol gidiyorum sadece her gün..
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
27 Kasım 2011, 02:00
#25024
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
dostum km nin önemi yok arkaya 40 lık takarsın normalde 100km/h - 9000 devir giden motor 100km/h - 8300 e düşer bu da titreşimde azalma olur istoç köprü tem yolunda 135 i gördüm motorla 120km/h hızda 9200 gösteriyor..
şuan 10200 de motoru ilk aldığımda 2000 km de bir kere subap ayarı yaptırtmıştım şaun hiç bi sorun yok günde 100 km yol gidiyorum sadece her gün..
Bilgi için teşekkürler ön dişliyle oynamanın bi gereği varmıdır sadece arka dişliyi değiştirmek kafi geliyormu?
Birde bunu servisde yaptırabiliyormuyuz orjınal parça varmıdır hondanın ?
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
-
27 Kasım 2011, 02:06
#25025
selam arkadaslar ,bızım forumda bı konuda 2012 cbf resmınde gıdonun farklı oldugunu gordum,şimdi konuyu bulamıyorum,bayılerdekı 2012 ler onun gıbı degıldı,bu konuda bılgısı olan varmı acaba...
-
27 Kasım 2011, 02:12
#25026
evocamd adlı üyeden alıntı
Bilgi için teşekkürler ön dişliyle oynamanın bi gereği varmıdır sadece arka dişliyi değiştirmek kafi geliyormu?
Birde bunu servisde yaptırabiliyormuyuz orjınal parça varmıdır hondanın ?
Benim bildiğim yok. Bence burda asıl sorulması gereken motor garantiden çıkar mı?
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
27 Kasım 2011, 02:17
#25027
nıkko adlı üyeden alıntı
selam arkadaslar ,bızım forumda bı konuda 2012 cbf resmınde gıdonun farklı oldugunu gordum,şimdi konuyu bulamıyorum,bayılerdekı 2012 ler onun gıbı degıldı,bu konuda bılgısı olan varmı acaba...
2012 cbf değil o çinde satılan hondaların iki parça gidonu, sport gidon derdik eskide, cbf çıktığından beridir var ancak Honda Türkiye bize bu gidonu uygun gördüğü için yedek parça olarak getirmiyor.
-
27 Kasım 2011, 02:24
#25028
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
2012 cbf değil o çinde satılan hondaların iki parça gidonu, sport gidon derdik eskide, cbf çıktığından beridir var ancak Honda Türkiye bize bu gidonu uygun gördüğü için yedek parça olarak getirmiyor.
teşekkürler,şimdi anladım olayı.
-
27 Kasım 2011, 02:37
#25029
nıkko adlı üyeden alıntı
teşekkürler,şimdi anladım olayı.
Rica ederim hatta bak resmini de ekliyeyim.. Bu arada benim göstergeler üstteki motosikletinki gibi
-
27 Kasım 2011, 02:41
#25030
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
2012 de bu gostergelerden varmı pekı,yada fuarda yenı cbf te bunları gorucekmıyız acaba,ayrıca aradıgım resım buydu, sagol tekrar...
-
27 Kasım 2011, 02:46
#25031
nıkko adlı üyeden alıntı
2012 de bu gostergelerden varmı pekı,yada fuarda yenı cbf te bunları gorucekmıyız acaba,ayrıca aradıgım resım buydu, sagol tekrar...
Fuarda karşılaşırsak benim motosikletimde görebilirsin yine Honda Türkiye 2011den önce devir göstergesiz, 2011 ve sonrası için vites göstergesiz uygun görmüş bize uzun süre uğraştan sonra biz kendimiz getirttik çinden. Birkaç parti getirdiler. Yanılmıyorsam sahibindende getirip satan vardı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...434911/detay/?
tam olarak aynısının led aydınlatmalısı var bende..
-
27 Kasım 2011, 02:52
#25032
çok güzel gülegüle kullan,darısı başıma,sym fıddle dan baya sıkıldım ama oğlumla (8 yasında)bındıgım için şimdilik scooter işimizi görüyor bagaj,arka canta,ondekı bosluk vs. acısından,yazada nasip olursa cbf...
-
27 Kasım 2011, 03:14
#25033
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
mercek far istettik 2 sene sonra geldi euro 3 dediler uyumlu değil dediler öyle böyle geldi şimdibu gidonu istetsek 2 sene mi bekliceğiz.. yok mu arkadaşlar torna tesviyeci olan cbf ci
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
27 Kasım 2011, 04:31
#25034
syn022 adlı üyeden alıntı
Benim bildiğim yok. Bence burda asıl sorulması gereken motor garantiden çıkar mı?
dişli değişimi ile motor garantiden çıkmaz servislerde dişli vardır yoksa dışarıda rahat bulunur. fakat ön dişli ile oynamanızı tavsiye etmem hatta hiç dişli ile oynamanızı. motor bayılır valla 5, vitesi istemez.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
27 Kasım 2011, 13:57
#25035
ixeywent adlı üyeden alıntı
dişli değişimi ile motor garantiden çıkmaz servislerde dişli vardır yoksa dışarıda rahat bulunur. fakat ön dişli ile oynamanızı tavsiye etmem hatta hiç dişli ile oynamanızı. motor bayılır valla 5, vitesi istemez.
motor bayılmaz.5.viteste dibo gaz yaptığında bağırıyor ve titreşim
yapmaya başlıyor.6.vites istiyor.arka dişli 40 t olursa çok iyi olur
motor rahatlar veya ön dişli bir diş büyümeli 16 t olmalı
ama hondanın böyle dişlileri yok gibi taiwan malı kaliteli dişli varsa olur
yeni modellerde honda tutmuş arkayı 43t yapmış.anlaşılır gibi değil
-
27 Kasım 2011, 14:11
#25036
-
27 Kasım 2011, 14:35
#25037
farcob adlı üyeden alıntı
motor bayılmaz.5.viteste dibo gaz yaptığında bağırıyor ve titreşim
yapmaya başlıyor.6.vites istiyor.arka dişli 40 t olursa çok iyi olur
motor rahatlar veya ön dişli bir diş büyümeli 16 t olmalı
ama hondanın böyle dişlileri yok gibi taiwan malı kaliteli dişli varsa olur
yeni modellerde honda tutmuş arkayı 43t yapmış.anlaşılır gibi değil
benim bi cbf yi test etme şansım olmuş tu bana hiç öyle gelmedi yani motorun seriliği bakımından diyorum seriliği düşer. benim tvs ön dişli orjinal 13 dür ben 14 yaptım 5. vitesi kaybettim resmen. arka dişli ile oynayın o ön kadar etkiş etmiyor ama önü bi dişli büyütüp bi rampaya vurursanız o zaman görürsünüz tork kaybını.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
27 Kasım 2011, 16:30
#25038
Arkadaşlar bugün bişiy farkettim motorun yakıt musluğu kapalı konuma geldiğindede yakıt akışına devam ediyor 15 dakka bekledim motorun stop etmesi için ancak stop etmedi bu sorundan geçen yıllardada bikaç arkadaş bahsetmişti eski kasada hangi sorun yaşandıysa yeni kasadada devam ediyor sanırım sinir bozucu bişiy normalde motoru haftada 1 kullanıyorum yakıt akışı off konumuna gelincede devam ediyor sizde böyle bişiyle karşılaşan oldumu??
-
27 Kasım 2011, 16:57
#25039
aykan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bişiy farkettim motorun yakıt musluğu kapalı konuma geldiğindede yakıt akışına devam ediyor 15 dakka bekledim motorun stop etmesi için ancak stop etmedi bu sorundan geçen yıllardada bikaç arkadaş bahsetmişti eski kasada hangi sorun yaşandıysa yeni kasadada devam ediyor sanırım sinir bozucu bişiy normalde motoru haftada 1 kullanıyorum yakıt akışı off konumuna gelincede devam ediyor sizde böyle bişiyle karşılaşan oldumu??
off a getirdiğinde motor rölantide çalışıyosa o kadar süre çalışabilir. ama giderken yaptı isen muslukda problem vardır.
Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin
-
27 Kasım 2011, 17:06
#25040
aykan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bişiy farkettim motorun yakıt musluğu kapalı konuma geldiğindede yakıt akışına devam ediyor 15 dakka bekledim motorun stop etmesi için ancak stop etmedi bu sorundan geçen yıllardada bikaç arkadaş bahsetmişti eski kasada hangi sorun yaşandıysa yeni kasadada devam ediyor sanırım sinir bozucu bişiy normalde motoru haftada 1 kullanıyorum yakıt akışı off konumuna gelincede devam ediyor sizde böyle bişiyle karşılaşan oldumu??
Bu problemle ilk 2009 model motorumda karşılaşmıştım ve foruma geçmiş tarihlerde yazmıştım. Benzin musluğunu kapatıp 30 km yola gittim. Motor durmamıştı. Sonra garantiden musluk değişmişti. Şimdiki motorumda sorun yok. Asıl önemli olan şu: Benzini off konumunda kesmeyen musluk yedek depoyuda kapamıyordur. Yani yedek deponda her zaman devrede. Motorun stop eder. Sen yedek depoya geçerek devam edebileceğini sanırsın ama aslında benzinin bitmiştir. Yolda kalırsın. Tüm cbf alan arkadaşlar sıfır veya ikinci el fark etmez. Benzin musluklarını mutlaka kontrol etsinler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler