Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Kasım 2011, 00:11
#24921
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Bir daha düşün alper
lan ben aldığımda kırmızı cubufumu 1.500tl lik fotorafmakinem olsaydı sen ozman görürdün griyi toz pembeyi :D hayat işte yokluk :D
syn022 adlı üyeden alıntı
Benimde boy 1.96 89 kiloyum. Cbf altımda hiç ufak kalmıyor. Gayet rahat biniyorum. Tavsiye ederim.
1.84 boy 88kilo ağırlıkla ben binice motora saplanmış gibi oluyorum 1.96 boyla sırıtmamak elde değil bence :D ama sınıfının en büyük motoru bu yani oda bi gerçek :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
-
17 Kasım 2011, 00:14
#24922
Rebornx4 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Önceki renk siyahtı, buda siyah. Siyah renkte beni çeken birşey var sanırım.
Sen içini rahat tut. Ara ara ani hızlanmalar iyidir aslında rodaj döneminde. Mühim olan sakın 100-110 a sabitleyip gitme sen, 60-70 i geçme.
İyi o zaman arada yoklarız ne var ne yok diye. Zaten şehir içinde biniyorum. Öyle 100-110 görücek yer çok fazla yok. Genelde 50-60 gidiyorum.
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
kudret696 adlı üyeden alıntı
ben 150 km.de iken 1-2 kerelipine 9500 rpm gördüm ama sıkınti yok maşallah... rahat ol bence...
Korkuyor işte insan yeni motor başına bir iş gelicek. 2 sene anahtar vurmadan binerim diyorum. İleride sorun çıkarırsa üzülürüm.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
17 Kasım 2011, 01:37
#24923
alper150zc adlı üyeden alıntı
lan ben aldığımda kırmızı cubufumu 1.500tl lik fotorafmakinem olsaydı sen ozman görürdün griyi toz pembeyi :D hayat işte yokluk :D
1.84 boy 88kilo ağırlıkla ben binice motora saplanmış gibi oluyorum 1.96 boyla sırıtmamak elde değil bence :D ama sınıfının en büyük motoru bu yani oda bi gerçek :D
Model kaliteli olunca makine de güzel çekmeden duramıyor ben ne yapayım? Motoru yıkayınca aynı yine gün batımına yakın aynı yerde çekeceğim. Tek farkı koruma demirinin gri oluşu olacak.
@syn022 ben rodajdayken 5500 deviri geçmemek için yırtınıyordum. Alper bilir. Bi keresinde buluşmaya gelirken dalıp 6500 devire cıkmıştım. Geldiğimde alperlere bişey olurmu bi zararı olurmu diye sorduğumda baya bi alay etmişlerdi çok üstüne düşüyorum diye .
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 01:55
#24924
alper150zc adlı üyeden alıntı
mercekli zenon açıkken görüceksin cbf 150 ye ayrı bi hava katıyor :D buda forumdan yine cbf150 sahibi .Mhmt. nickli arkadaşımla çektiğimiz bi fotoraf kırmızı motorlu ben gri .Mhmt.tir
http://b1111.hizliresim.com/r/j/kv4t.jpg
Mercekli xenon mutlaka daha iyi aydınlatacağını düşünüyorum ama o tipi benım bi türlü içime sınmedı bugun işden gelırkenkı performansına baktımda super aydınlatıyor bosuna sarı ampul kullanıyormusuz
Vites sorunu yasayan arkadaşlar mutlaka motoru honda servisine götürün motorlarınız zaten garantı kapsamında ne olursa olsun servıse goturun
Evet kırmızı olsun 3 kurus fazla olsun ;)
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
-
17 Kasım 2011, 02:07
#24925
syn022 adlı üyeden alıntı
İyi o zaman arada yoklarız ne var ne yok diye. Zaten şehir içinde biniyorum. Öyle 100-110 görücek yer çok fazla yok. Genelde 50-60 gidiyorum.
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
Korkuyor işte insan yeni motor başına bir iş gelicek. 2 sene anahtar vurmadan binerim diyorum. İleride sorun çıkarırsa üzülürüm.
yani sen yinede 7500km geçmesen dağa sağlıklı olur mhmt tinde dediği gibi biz 2miz coş pimpirikliyiz bende 9.350km re oldu alalı 3 keremi ne 9devire çıkmışımdır her çıkısımda sonradan büyük pişmanlıklar duyuyorum içime yara oluyor dediğim gibi en ideali 100km/7500deviri istisna durumlar olmadığı taktirde geçmemek aletin ömrü açısından
evocamd adlı üyeden alıntı
Mercekli xenon mutlaka daha iyi aydınlatacağını düşünüyorum ama o tipi benım bi türlü içime sınmedı bugun işden gelırkenkı performansına baktımda super aydınlatıyor bosuna sarı ampul kullanıyormusuz
mercek tipi standart bi tip ama sen park ısıklarının rengini diyosan yani merceğin çevresinin rengini onu bilemem zevk meselesi :D şahsen ben çok beğeniyorum bi farklı gosterıyor motoru çok kuryede durdurup sormuştur nerden aldın kaça die :D:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Kasım 2011, 02:13
#24926
alper150zc adlı üyeden alıntı
yani sen yinede 7500km geçmesen dağa sağlıklı olur mhmt tinde dediği gibi biz 2miz coş pimpirikliyiz bende 9.350km re oldu alalı 3 keremi ne 9devire çıkmışımdır her çıkısımda sonradan büyük pişmanlıklar duyuyorum içime yara oluyor dediğim gibi en ideali 100km/7500deviri istisna durumlar olmadığı taktirde geçmemek aletin ömrü açısından
mercek tipi standart bi tip ama sen park ısıklarının rengini diyosan yani merceğin çevresinin rengini onu bilemem zevk meselesi :D şahsen ben çok beğeniyorum bi farklı gosterıyor motoru çok kuryede durdurup sormuştur nerden aldın kaça die :D:D
Kırmızı olsun üstüne para versinler anca Honda Cbf150 GRI Fans
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 02:16
#24927
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Kırmızı olsun üstüne para versinler anca
Honda Cbf150 GRI Fans
bak mehmet beni gaza getirme susmam :D derim bana bedavaya gri cbf150 verseler alırım kırmızıya boyarım boyayamasam tutmam satarım derim ayıp olur demiyom :D hem bura bunun yeri değil sende haklısın gönül bu ota boka konabiliyor uzatmıyalım zuhaahah :D:D:D:D:D KIRMIZI
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Kasım 2011, 02:19
#24928
alper150zc adlı üyeden alıntı
bak mehmet beni gaza getirme susmam :D derim bana bedavaya gri cbf150 verseler alırım kırmızıya boyarım boyayamasam tutmam satarım derim ayıp olur demiyom :D hem bura bunun yeri değil sende haklısın gönül bu ota boka konabiliyor uzatmıyalım zuhaahah :D:D:D:D:D KIRMIZI
Doğru sen yanlış yerlere konmuşsun hacı Bak ben adam gibi gittim gri cbf e kondum . Sen anca ota ve poka kon
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 02:23
#24929
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Doğru sen yanlış yerlere konmuşsun hacı
Bak ben adam gibi gittim gri cbf e kondum . Sen anca ota ve poka kon
gönül bu ota poka konar cümlesinin başındaki sende haklısın ibaresini atlamışın bu atladığın ek senin gönlünden bahsedildiğini anlatmakta türkçe katili arkadaşım :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Kasım 2011, 02:25
#24930
Hadi be ordan senin kırmızı bakımsız cbf ini kim naapsın
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 02:26
#24931
alper150zc adlı üyeden alıntı
lan ben aldığımda kırmızı cubufumu 1.500tl lik fotorafmakinem olsaydı sen ozman görürdün griyi toz pembeyi :D hayat işte yokluk :D
1.84 boy 88kilo ağırlıkla ben binice motora saplanmış gibi oluyorum 1.96 boyla sırıtmamak elde değil bence :D ama sınıfının en büyük motoru bu yani oda bi gerçek :D
Yok bence normaldir. Bu segmentte en iri olan cbf.
-
17 Kasım 2011, 02:33
#24932
Stickerları söksem mi sizce?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 02:33
#24933
alper150zc adlı üyeden alıntı
yani sen yinede 7500km geçmesen dağa sağlıklı olur mhmt tinde dediği gibi biz 2miz coş pimpirikliyiz bende 9.350km re oldu alalı 3 keremi ne 9devire çıkmışımdır her çıkısımda sonradan büyük pişmanlıklar duyuyorum içime yara oluyor dediğim gibi en ideali 100km/7500deviri istisna durumlar olmadığı taktirde geçmemek aletin ömrü açısından
Mutlaka öyledir. Ben 5000i falan geçmemeye calışıyorum.
-
17 Kasım 2011, 02:38
#24934
Ya da kırmızı cbf in sticker ını taksam???
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 02:43
#24935
syn022 adlı üyeden alıntı
Mutlaka öyledir. Ben 5000i falan geçmemeye calışıyorum.
kaç km desin bilmiyorum usta ama en azından 1000km den sonra 5.000deviri geç yani oda cok düsük bi devir bence bazen :D
.Mhmt. adlı üyeden alıntı
Ya da kırmızı cbf in sticker ını taksam???
olm kırmızıya pok atıyon sticerların kırmızı bak benim motorda gri varmı :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Kasım 2011, 02:43
#24936
beyler ilk nce motoru tanıyın,bu motor çinde üretiliyor yani büyük ihtimalle tork değerleri kontrol edilmemiştir motoru aldınız an elinize tork anahtarını alıp bütün vidaları sıkın soketleri sıkın böylece yağ sorununu yüzde 90 çözersiniz.2 gündür motorun tasarımını inceliyorum büyük sorunlar yok contaları çok zayıf alır almaz iyi contalarla değiştirilmeleri gerekli.Tekerlekler çok zayıf yeni jant setleri şart ama nerden bulunur bilemiyorum.
-
17 Kasım 2011, 02:46
#24937
harleytamir adlı üyeden alıntı
beyler ilk nce motoru tanıyın,bu motor çinde üretiliyor yani büyük ihtimalle tork değerleri kontrol edilmemiştir motoru aldınız an elinize tork anahtarını alıp bütün vidaları sıkın soketleri sıkın böylece yağ sorununu yüzde 90 çözersiniz.2 gündür motorun tasarımını inceliyorum büyük sorunlar yok contaları çok zayıf alır almaz iyi contalarla değiştirilmeleri gerekli.Tekerlekler çok zayıf yeni jant setleri şart ama nerden bulunur bilemiyorum.
Abi sen nerde oturuyorsun? Bizim motorlara da yardımcı olur musun?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
17 Kasım 2011, 02:46
#24938
-
17 Kasım 2011, 02:56
#24939
ben caddebostanda oturuyorum seve seve yardımcı olurum ama ilk önce plakalı motorum elime gelsin bir inceliyim rodajını bitirim nedir ne değildir çözim sizlerinkinede maydonuz olurum şimdi kuryeler herşeyi biliriz diyoruz ama inanın yüzde 99 u bir poktan anlamıyor motor kullanmayı dahi bilmiyor iş olsun diye yapan çok var.Motorsiklet zor bir ilimdir okuyup öğrenmek ilgili olmak gerekli zeka gerekli küçümsemek haddime değil ama dediğim gibi yüzde 99 u iş bulamadıgı için zoraki yapıyor geri kalan lar ise gerçekten bu işi seven yüzde 1 bu adamlara motorumun anahtarını verir gece rahat uyurum
-
17 Kasım 2011, 03:01
#24940
harleytamir adlı üyeden alıntı
beyler ilk nce motoru tanıyın,bu motor çinde üretiliyor yani büyük ihtimalle tork değerleri kontrol edilmemiştir motoru aldınız an elinize tork anahtarını alıp bütün vidaları sıkın soketleri sıkın böylece yağ sorununu yüzde 90 çözersiniz.2 gündür motorun tasarımını inceliyorum büyük sorunlar yok contaları çok zayıf alır almaz iyi contalarla değiştirilmeleri gerekli.Tekerlekler çok zayıf yeni jant setleri şart ama nerden bulunur bilemiyorum.
motor çinde honda sundero adında bi fabrikada üretiliyor yani hondanın çindeki bi fabrikası yamaha ybr de olduğu gibi taşeron bi firmaya yaptırılmıyor(yanlış anlasılmasın örnek misali) bu çinliden ayırt etmek için bi etmen değilmidir vede her çinde üretilen malın kalitesi aynımıdır dorusöliyosunuz conta vida hepsi elden geçirilmeli ama ben yinede sormak sölemek istedim
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)
Bu Konudaki Etiketler