Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Kasım 2011, 20:36
#24861
Bence dazzler tvs apachenin teknoloji ikizi gibi hindistanda satıldığına göre ortak geliştirilen bir model olabilir, fiat fiorino citroen nemo hesabı gibi.. kesinlikle cbf den teknoloji ve kalite olarak daha üstün bu model ama bize bunu layık görmezler cbf e talim.......4 yılda 3cbf aldım pişmanmıyım değilim ama bize sunulan bu sınıfta başka alternatif olmadığı içindi hep....
Reklamlar
-
13 Kasım 2011, 21:22
#24862
Beyler Hindistanda ne modeller geliştiriliyor satılıyor da bunlar Avrupaya da Türkiyeyeye de gelmiyor.
Yamaha YZF-R15(150cc su sogutma 17 beygir çakma R1)
http://bikeadvice.in/yamaha-yzf-r15-150cc-review/
Yamaha FZ16 Hava soğutmalı küçük Fazer
http://bikeadvice.in/yamaha-fz16-review-and-road-test/
S versiyonu harika http://juzpictures.blogspot.com/2009...-pictures.html
Bu modeller biraz tuzlu türkiye fiyatı 7500-8000 civarına tekabül ediyor. Hindistan fiyatları Ybr 125 ten %70-80 pahalı
Onun için asla gelmicek Honda Dazzer de öyle malesef mevcut motorlara devam.
Ama CBf 150 sabit kafa biraz büyük rahat falanda artık dizaynı beni yenile diye bağırıyor bence
-
13 Kasım 2011, 21:28
#24863
acemi60 adlı üyeden alıntı
Motorunu güle güle kullan. Koruma demirini beğendim. Bende orijinal grenaj ve motor koruma demirleri takılı. Söküp atmayı düşünüyorum. Çirkin bir görünümü var. Senin taktırdığın daha güzel görünüyor. Koruma açısından nasıl. Hiç düştüğün oldu mu? Grenajı da koruyacak gibi görünüyor. Ama uygulamada nasıl en iyi sen bilirsin.
Honda dazzler kağıt üstünde CBF 150 den daha ileri bir model. Gücü, teknolojisi(Enjeksiyon). Görselliği ise bence CBF150 den çok daha güzel. Birde motor hacmi en az 250 cc olsaydı pek çok kişi yolunu gözlerdi.
Motor koruma demiri elbetteki çok işimi gördü.Motoru aldım alalı 4 kez kaza yaptım.3'ünde motor yere koruma demiri üzerine yattı.Hatta son kazamda u dönüşü yaparken yandan çarptılar.Çarpmanın sonucu motor altımdan kaydı 3-4 metre sürüklendi.Sırf motor koruma demiri sayesinde grenajlarıma hiç bişe olmadı.Yan yattığı durumlarda ,koruma demiri, elciklerin yanlarındaki ağırlık topuzları, arka kuyruk ve artçı ayak koyma aparatında hasarlar görülüyor.Tecrübeyle sabitİş görüyormu kesinlikle görüyor..
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
14 Kasım 2011, 01:14
#24864
Bu dazzerde bile bizim TVS apachelerin lastiklerinden kullanmışlar neye hikmetse CBF 150 motorunun aynısı gibi geldi bana zaten bu model bizim memlekete gelmezde gelirsede inşallah yağ yakmaz altın elbiseli adamın cbf 150 test videosu var youtubede onu izleyin motorun kendi sahibinin bir yorumu var orda ona dikkat edin cbf 150 nin en kötü yanı neymiş bizzat kendi sahibi açıklıyor
-
14 Kasım 2011, 04:41
#24865
yok komple apache ye benzetmişler. dua etsinler bu adama denkgelmişler birde bana denkgelseydi ağzıma geleni sayardım ''yok çok nazar değiyor ,çok kıskanıyorlar, çekemiyorlar vs vs...''
-
14 Kasım 2011, 04:57
#24866
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Bu dazzerde bile bizim TVS apachelerin lastiklerinden kullanmışlar neye hikmetse CBF 150 motorunun aynısı gibi geldi bana zaten bu model bizim memlekete gelmezde gelirsede inşallah yağ yakmaz altın elbiseli adamın cbf 150 test videosu var youtubede onu izleyin motorun kendi sahibinin bir yorumu var orda ona dikkat edin cbf 150 nin en kötü yanı neymiş bizzat kendi sahibi açıklıyor
biri 14bg biri 11.5bg tabi bencede bire bir aynı motoru kullanmışlar honda tvs den araklıyor her bişeyi :D motor direk tvs nin dir bence :D:D:D
vabisciler adlı üyeden alıntı
yok komple apache ye benzetmişler. dua etsinler bu adama denkgelmişler birde bana denkgelseydi ağzıma geleni sayardım ''yok çok nazar değiyor ,çok kıskanıyorlar, çekemiyorlar vs vs...''
hahahahaah :D:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
14 Kasım 2011, 13:59
#24867
arkadaşlar motorum 10-12gundur mecburen yattı. Dışarda brandalı olarak. Bugüne kadar hiç marş sorunum olmadı.ama soğuktan daha 6000kmde motor iyice sıkıştığından 1 2 defa çalıştı ama toparlayamadan stop etti. Akşam vurdurmayı deneyeceğim.sonrasında sadece kullansam yeterli olur mu? Yoksa yarın sabahta mı çalışmayacak şimdi? Vurdurmak yerine bi arabadan takviye ile çalıştırmanın sakıncası olur mu? Acil cevaplarsanız sevinirim.
-
14 Kasım 2011, 14:18
#24868
2012 cbflerde tekleme ve yağ sorunu varmı?
-
14 Kasım 2011, 14:36
#24869
harleytamir adlı üyeden alıntı
2012 cbflerde tekleme ve yağ sorunu varmı?
2011 lerle 12 lerin kasa ve model aynı, 2011 lerde nasılsa 12 lerde öyledir. Tekleme ve yağ olayı senin şansına kalmış, ama tekleme problemli bi motor denk gelirse onarttırabilirsin. Bu problem çözüldü. Aldığım cbf yağ yakarsada sorun etme, en fazla 2000 km de 100-150 gram seviyelerinde yağ yakıyor. Öyle yağ yakıyo aman aman almayın dedirtecek kadar yüksek seviyede bi yağ tüketimi yok. Bunu da 1000. km de 100-150 gram yağ takviyesi ve 2000. km de yağ değişimi yaparak çözebilirsin. Yani sıfır aldığın cbf yağ yaksada sorun olmaz. Tekleme problemini yaşarsanda bu sorun çözüldü.
-
14 Kasım 2011, 14:37
#24870
canekin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorum 10-12gundur mecburen yattı. Dışarda brandalı olarak. Bugüne kadar hiç marş sorunum olmadı.ama soğuktan daha 6000kmde motor iyice sıkıştığından 1 2 defa çalıştı ama toparlayamadan stop etti. Akşam vurdurmayı deneyeceğim.sonrasında sadece kullansam yeterli olur mu? Yoksa yarın sabahta mı çalışmayacak şimdi? Vurdurmak yerine bi arabadan takviye ile çalıştırmanın sakıncası olur mu? Acil cevaplarsanız sevinirim.
jikleyi kullandınmı,jikleyle çalışması lazım.[çalıştıktan sonra jikleyi kapat ve biraz dolaş] vurdurarak ta çalıştırabilirsin,
takviyede yapabilirsin +,- karıştırma arabanında 12 v olması lazım
-
14 Kasım 2011, 14:51
#24871
Sağol kardeşim problemler sordum çünkü motorun dayanıklılıgı açısından önemli.Ybr de sanırım böyle sorun yok bu iki motoru düşünüyorumda
-
14 Kasım 2011, 15:04
#24872
motorun yağ eksiltmesi senin kontrolünde olan bir problem... sanırım çok sıkıştırmazsan ve yağını uzun bir yola çıkmadan önce kontrol edersen uzun yıllar sorun yaşamadan binersin ( çevremde kullananlar öyle diyor) ama yine de honda ya yakışmayan bir durum...
ybr de ise senin kontrolünde olmayan bir durum var ki o da konfor daha az cbf ye göre ve torku gücü daha az, incecik teker ve kısa gövdesiyle görüntüsü de cılız... yani bunlar senin elinde olan eksiler değil, ama yağ konusu tamamen kontrol edebileceğin, eksildiğinde (2000 km değişiyor yağ zaten ) 100-150 gr koyuverirsin devam edersin keyfine bakarsın...
yani işe artılarından bakarsan cbf daha önde... hem 150 -200 lira daha ucuz ybr den, bu farkla motoru bile sıfırlayabilirsin keyfe keder... yani bir cbf 50000km de bitiyorsa, aradaki farka motoru sıfırlarsın 200 liraya , olursana 100000km ömür... ki o kadar da kullanamazsın bir motoru sıkılırsın
ybr ve cbf arasında bende kaldım, ama mantığım ve gönlüm kesinlikle cbf dedi... inşallah fuarı bekliyorum ben de cbf alacağım...
-
14 Kasım 2011, 15:08
#24873
harleytamir adlı üyeden alıntı
Sağol kardeşim problemler sordum çünkü motorun dayanıklılıgı açısından önemli.Ybr de sanırım böyle sorun yok bu iki motoru düşünüyorumda
Ben zamanında yolculu uzun yol konforu ybr den daha iyi olduğundan cbf i tercih ettim. Ama gayet memnunum. Evet ybr tamamen sorunsuzluk anlamında cbf ten daha iyi, bu konuda haklısın. İşe gidip gelme veya kurye amaçlı kullansaydım, yolculu kullanmasaydım, ticari amaçla kullansaydım kesinlikle ybr alırdım ama bence hususi kullanıma özellikle yolculuda uzun yol yapılacaksa bence ybr ye nazaran yüksek olan torku, çekişi ve oturuş pozisyonunun daha kaliteli olması selesi vs cbf daha uygun. 2011 model var bende 11 bin km deyim. Genelde 2 kişi biniyorum. Tekleme sorunu hiç yaşamadım. uzun yolculuklarımda 80-90 km/h ı geçmediğim halde biraz yağ yakma var ama sorun değil. Gerektiğinde takvire yapıyorum. Motor aslında uzun ömürlü, ama yağ değişimi yapmanın dışında yağ eksilttiği halde yağ seviyesini kontrol etme alışkanlığı olmayan kullanıcıların elinde 30-40 bin km seviyelerinde belkide dahada erken motorlar bitiyor ve buda kötü reklam oluyor cbf için. 30-40 binde biten motorlar bence kullanıcı hatası. 200-300 gram eksik yağ ile motoru birde sıkıştırmak demek, motorun ömrünü zaten yemek demektir.
-
14 Kasım 2011, 15:16
#24874
işte o sorun ya pistondaki yüzüklerden meydana geliyor muhtemelen 10 000 km çin motoru dahi olsa yag yakmamalı bana kalırsa.Ben bu motoru tamamen şehir içi ulaşım aleti için alıcam çünkü zaten büyük motorum var bunu eşeğim yapıcam ksıaca ve insan eşeğinin her zaman çalışmasını ister ve masrafsız olmasını şimdi her 10 000 de bir yağ kaçırıcaksa ve devamlı yag ekliceksem bu adamı yorar maddiyat açısından değil ama devamlı kontrol et yag al koy yorucu iş.
ybrde bu sorun yoksa tek eksiği konforsa aslında alınablir ama ben cbfdeki sorunun neden kaynaklandıgını merak ediyorum belki bir çözümü vardır.
-
14 Kasım 2011, 17:08
#24875
farcob adlı üyeden alıntı
jikleyi kullandınmı,jikleyle çalışması lazım.[çalıştıktan sonra jikleyi kapat ve biraz dolaş] vurdurarak ta çalıştırabilirsin,
takviyede yapabilirsin +,- karıştırma arabanında 12 v olması lazım
sağolun faruk bey,
Motoru normalde hergün kullanıyorum ondan dolayı jikleye alışığım ama araba ihtiyacı olunca geçen h.sonu aldm pederden arabayi motor yatti. Önce vurdurmayı deneyeceğim olmadı, takviyelerim artk. Tesekkur ederim.
-
14 Kasım 2011, 19:01
#24876
-
14 Kasım 2011, 23:49
#24877
Fotoğraflar kartpostal tadında olmuş Güle güle kazasız belasız günlerde kullan inş.Fotoğraf makinası güzel olup ,göz nizamında iyi olunca ,ortada da zaten güzel bi malzeme var.E işte o zamanda ortaya böyle güzel pozlar çıkıyor. Güzel makina güzel..Bazı açılardan bu motorun duruşunu çok seviyorum.Yolda giderken Cbf gördüğümde o iri heybetli halleri beni çok etkiliyor.Altımda olmasına rağmen o diğer Cbf' e bakakalıyorum
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
15 Kasım 2011, 00:22
#24878
Maşallah motor çok güzel. Gri renk güzelmiş. Fotograf makinen epey bir kaliteli sanırım. Mükemmel fotograflar. Yalnız far çevresindeki koruma demiri tüm estetigi bozuyor. Şahsen ben sadece motor çevresine taktırıcam.
-
15 Kasım 2011, 01:16
#24879
syn022 adlı üyeden alıntı
Maşallah motor çok güzel. Gri renk güzelmiş. Fotograf makinen epey bir kaliteli sanırım. Mükemmel fotograflar. Yalnız far çevresindeki koruma demiri tüm estetigi bozuyor. Şahsen ben sadece motor çevresine taktırıcam.
Teşekkür ederim Ancak kafa koruma demirini ben motorun rengine boyadım . Ne işe yaradığınıda 29 ekim korteji dönüşü görmüş oldum . O demir olmasa bacağı bariyerde grenajları bariyerde bırakıyordum. Ama kazayı sadece koruma demirinde bi kaç çizikle atlattım . Sonra da dedim hazır boyamam gerekiyorken üst kafa demirini gövde rengine boyayayım dedim . Genellikle sorduklarım daha güzel durduğunu söyledi en azından sırıtmıyor.Şu yağmurlu havalar geçince motoru yıkayıp gri koruma demiriyle de fotosunu koyarım.
@crux2006 teşekkürler abi , hele bi kappa takımıda takayım şu motora tam olacak. Büyük ihtimal k-46 topcase k-21 yan cantaları tercih edeceğim. Aldığım gibide üst kapaklarını kaportacıda motorun gövde rengine boyatacağım .
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
15 Kasım 2011, 01:21
#24880
syn022 adlı üyeden alıntı
Maşallah motor çok güzel. Gri renk güzelmiş. Fotograf makinen epey bir kaliteli sanırım. Mükemmel fotograflar. Yalnız far çevresindeki koruma demiri tüm estetigi bozuyor. Şahsen ben sadece motor çevresine taktırıcam.
allah korusun da sen bi yatır motoru ozaman estetiği görürüm ben kafa grenajında koca bi kırıkla gezerkn cok estetik olur eminim öle yada böle o motoruda yatırıcaksın ani fren olsun bişey olsun benden sölemesi yanlış anlama :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler