KOŞNUKMOTORUN FLAŞH BANNERDAKİ CBF 150 MODELI NE ÇİRKİN BİR MODEL ACABA GERÇEKTEN OYLEMİ OLACAK ??
KOŞNUKMOTORUN FLAŞH BANNERDAKİ CBF 150 MODELI NE ÇİRKİN BİR MODEL ACABA GERÇEKTEN OYLEMİ OLACAK ??
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
Walla o model inş cbf değildir.Bende hiç beğenmedim.Çok berbat bi tasarım olmuş.Kanuni den, kymco dan ne farkı kalıyor.Ben bu motoru zaten bu görüntüsüne hasta olduğum için aldım.O tarza döneceklerse eğer belli bi müşteri kaybını göze alabilmeliler.
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Bayramda çekmiştim fakat bi türlü gönderememiştim.Yavru endurom ile bayram gezisine çıkmadan hemen önce çekilmiş bi kaç poz..Motorum biraz pis kusuruna bakmayınİşten güçten vakit bulup temizleyemiyorum.Malum havalarda soğuk elim gitmiyo..Artı ne zaman motoru yıkamaya kalksam ertesi gün yağmura yakalandığım için işte öyle
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
neden değişmesin cbr125 lerde 2010da makyaj yiyip 2011de yeni kasa olarak cıkmıstı şimdi biz 2011 de makyajlı aldık bu fuardayeni kasanın çıkmıcanın garantisini kim verebilir bence yüksek orandada çıkabilir konusk motorun gösterdiği motor unicon değil honda dazzler hindistanda satılıyor oda 14bg ön arka disk enjeksiyonlu vede dijital panelli suanki cbf yerini öle bi tutarki azımız açık kalır şimdi bizde cbf var die yerini tutmaz demiyelim---resimleride takmayın dazzler cok güzel bi motor o resimde bi tuhaflık var hata falcop nickli abimiz konu açmıştı dazzler la ilgili apacheli andıran bi tasarımı var ama dağa güçlü dağa az yakıyor büyük ihtimallede dağa az titiriyordur:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Yerini tutmaz diye birşey yok. Benim demek istediğim. Cbf'in piyasaya sürülürken hedef kitle kuryeler. Doğru mudur? Yani böyle bir motor kurye'ler için uygun mudur? Cbf'in başka bir versiyonu olarak çıkar ona diyecek birşey yok. Ama şuan için o motor kuryelerin tercih edeceği bir sınıfta değil. Daha çok gençler yönelik sportif bir tasarımı var. Arkada çanta takmak için gerekli hazırlığı yok. Kimse bilemiyor tabi honda'nın yapıcaklarını.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Honda dazzler diyosan google amca da bi ton fotoğrafı var.Merak edenler baksın.Ama ben halen beğenmiş değilim.Tarz meselesi gerçi Ben enduro tarzı sevdiğim için cbf 150'nin tasarımı beni bu konuda tatmin ediyor.Ama dazzler bana hitap etmiyor..Büyük konuşmak istemiyorum da cbf 150 den inip buna binmem yani.
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
selamlar
arka lastiği değiştirmek istiyorum 110/90 18 lik alsam biraz kalın ama sizce nasıl olur. gören bilen varmı arkadaşlar saygılar...
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
hocam bence orjinalini kullanın daha iyi. O çok az kalınlık başta sizi psikolojik olarak rahat ya da iyi hissettirir ama sonra ona da gözünüz alışır. Ama lastiği değiştirene kadar son hız, yol tutuşu gibi problemlerle uğraşırsınız.
Küçük hacimli motosikletlerde lastik, egzoz gibi parçaların değişikliğini masraftan başka bir şey olarak değerlendirmiyorum. Keyifli sürüşler..
Orjinal ebat lastikten vazgeçme bence. Geniş lastiğin sana teknik olarak ve sürüş kalitesi açısından hiç bir avantajı olmaz. Geniş lastik orjinal lastiğe nazaran zemine daha fazla temas edeceğinden sürtünme daha fazla olacaktır. Hele geniş lastik ile motora iki kişi binildiğinde sürtünme daha da fazla artacağından performansı tek kişilik kullanımdan daha da fazla düşürebilir. Sakın yere temas eden kısım daha fazla, o yüzden daha iyi yol tutar diye yanlış bi mantık yürütme. Geniş lastik sana, performans kaybı, son hız ve ivmelenmede zayıflama, yakıt tüketimindeki artış gibi olumsuzluklara geri dönecektir. Bu olumsuzlukları sen ne kadar hissedersin bilemem ama hissetmesende çok düşük yüzdelerle de olsa motorda bu olumsuz belirtiler mutlaka yaşanacaktır. Sence neden yarış bisikletlerinin lastikleri incedir. Olaya bu açıdan yaklaş. 90-90-18 den vazgeçme. Cbf 150 ye geniş lastik sadece görsellik amaçlı takılır. Ama motorumuzun 150 cc olduğu unutulmamalıdır.
ben binerim valla gayet güzel olmuş motor. milletin ağzındaki yağ yakma motor yenileme laflarını alsın da.
gayet şık duruyor.
yakında yuvarlak farlı motor bulamayacağız ya
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Enjeksiyon, Arka teker disk, Dijital Gösterge, h4 far ampülü olursa alınabilir. Yoksa pek bir fark olmaz eski kasanın duruşu daha heybetli. Sabit grenajı ben de seviyorum. Arka da çanta yeri olmaması benim için önemli değil. Ayrıca gördüğüm kadarıyle euro eksoz da yok onlarda, eksoz farklı gelebilir. Kick start da acil durum için faydalı olabilir. Olsa da olur olmasa da. Arka lastiği de genişletmişler. Benim seleyi alcantara ile yeniden döşetmeyi düşünüyorum. Orjinalini yere düşürüp zedeledim, ayrıca çok kaydırıyor fren yapınca falan. Bir de arka kampana bana yeterli gelmiyor. Uzun dik yokuşlarda kullanınca fren gücü çok azalıyor gibi geldi. Bu arada pilot sporty i mutlaka alacağım. Baharı bekliyorum Jr. Bakımını da baharda yaptıracağım, servise sordum, kullanmıyorsanız bekleyin baharı dediler. 1100 km anca yaptım, daha sonra aldığım vw caddy 11000km oldu
---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:49 ----------
Ben eski motorumda geniş lastik takmıştım, hatta arka ebatı da önde kullandım. Performansta düşme oldu. Yol tutuşu daha iyi olmadı, dönüşler hantallaştı. Ayrıca özellikle önde çamura girerseniz tekeri kitleme durumu oluşabilir. Arka da da büyük ebat zinciriniz yeniyse çatala sürtebilir ya da çok yakın kalır. Zincir az uzamışsa sorun olmuyor.
Dazzler güzel motor. Hakkını vermişler gayet şekil duruyor. Ama biraz daha minyon sanki. Kısa gibi geldi gözüme. Bende 1.96 boy var cbf'ten o konuda çok memnunum. Rahaat rahat biniyorum.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Motorunu güle güle kullan. Koruma demirini beğendim. Bende orijinal grenaj ve motor koruma demirleri takılı. Söküp atmayı düşünüyorum. Çirkin bir görünümü var. Senin taktırdığın daha güzel görünüyor. Koruma açısından nasıl. Hiç düştüğün oldu mu? Grenajı da koruyacak gibi görünüyor. Ama uygulamada nasıl en iyi sen bilirsin.
Honda dazzler kağıt üstünde CBF 150 den daha ileri bir model. Gücü, teknolojisi(Enjeksiyon). Görselliği ise bence CBF150 den çok daha güzel. Birde motor hacmi en az 250 cc olsaydı pek çok kişi yolunu gözlerdi.
2. sıradaki dazzer fotosundaki lastik IRC, en azından duro takılmamış, gerçi tr ye, tabi gelirse ne kullanırlar bilemem. 3. fotodaki daha da kaliteli bişeye benziyor.
bence bu dazzler daki motor ve gösterge teknolojisini bizim cbf lere monte etsinler on numara motor olur ... bizdeki cbf ler görüntü ve cüsse olarak çok daha güzel... ama teknoloji ve sağlamlık olarak kesinlikle bu dazzler unicorm daha iyi görünüyor... tabi kağıt üstünde... deneme şansımız malesef tr ye gelmeden yok...
hayırlısı, inşallah gelir, beğenen alır , beğenmeyen eskisini alır... ama illa ki cbf ... en ekonomik seçenek türkiye deki...
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)