cihan tekrar hoşgelirsin.
Isıtmalı elcik değil de şu elcik korumayı sen mi satıyordun?
gel de şu istanbul'u kurtar toplandıkları gezdikleri yok.
Ankara:2
İstanbul:0 yaptık haydi bakayım.
Ahmet Abi'nin her ortama uyum sağlayan yapısı sayesinde göle karşı çayımızı da demledik.
Ben de resim atacağım akşam ekleyeyim. Ahmet Abi mail grubuna da atar mısın fotoları.
Vallahi sabırlı kullanan, yavaş kullanan adam için cbf ile gezi çok keyifli ve ekonomik. Bazı eşşek os.rtan rampalarda 60'ı zor gördük ama bu cc'ye bu kadar derseniz, motorunuzun ve çevrenin tadını çıkarmaya bakarsanız bizim gibi git gel 4 saatlik yolu şen şakrak tamamlarsınız. 4 saatte yaktığım benzin 15 lira falan.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
İlk kez bu kadar soğukta görece uzun yola gittim. Akıl işi değilmiş Evde anladım ki, ellerimin üşümesi vücudumun en uç noktası olması, tüm vücudum ısı kaybetmiş, 2 saat battaniyenin altında yatınca anca açıldım Isıtmalı elcek değil de komple ısıtmalı kıyafet lazım bana Eldivenlerim de kışlıktı, bellik, termal balaklava, dizlik, pantolonun içine yün içlik bile giydim, nasıl o kadar üşüdüm anlayamadım.
Ben de konya yolunda güneş iyice kaybolurken resmen dondum.
Kot altı yün asker içliği, dağcı botları, kayak eldiveni (aslında deri kışlığım var ama bir de bunları deneyeyim dedim bunlar da üşüttü) kışlık moto mont içi kazak, fullface balaklava ve tam kapalı kask.
Ankara en yüksek 14tü benim ayaklar ve eller dondu. vücüt da güneş batınca üşümeye başladı.
buradan çıkardığım sonuç, elcik koruma şart. uzun endurocu montu şart, motosiklet pantolonumu giymeli ve daha kalın çorap giymeliyim
ben de evde bir süre daha üşümeye devam ettim.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...im-raporu.html
arkadaşlar 6. ART eğitimine katıldım Hatay daki... bu rapordaki fotoğrafçı mustafa benim bisikletle katıldım eğitime buradaki baba motorcularla yaptığım sohbetlerde kime sorsam cbf tam puan aldı.. hatta transalp i olan baba da hala cbf yi unutamadığını söyledi, harika bir torku var ve ben enduro gibi kullanıyordum dedi... belki bu tekleme olayında honda ayıp etti ama , olayı çabuk çözmeleri belki affettirdi kendisini... gerisini tartışan yok zaten , harika makine... bahar gelir gelmez, belki de şubatta , cbf ile aranızdayım... ha fuarda yenisini getirirler ne ala, daha bir şevkle cbf alırım, kaç lira olursa olsun...
herkese selamlar...
inş. Sende alırsın en kısa zamanda..
Arkadaşlar dizlik sadece diz kapaklarını soğukdan koruyor ancak biz scooter kullanmıyoruz bu yuzden baldırlar ve kasık tarafı vucudun ruzgar toplayan yerlerı olduğu için motorpantolonu bunun tek çaresi bence..Malesef askeri içlikler vs. önlemler soğukdan korumuyor..
Sevgiler
4 Teker Bedenimi 2 Teker Ruhumu Taşır.
Yardımcı olduğunuz için teseekkur ederim ama bilgisayar im yok iPhone 4 le yüklemeye uğraştım yukluyemedim. Motoruma taktiğim cakmakligi merak eden arkadaslar fesbukta ta sitemde var bana arkadaşlık gönderin kabul ederim bakarsınız cakmakligi motoruma nasıl taktığıma. Elektirigide direkt akiden aldım ve sigorta da taktım.
Ercan MALERİ.
kesinlikle memnunum ve garajda duruyor,
cbf 150 yi işe giidp gelmek için alıyorum, ve 1.5 km için fazer ile işe gidip gelemem, ve işi değiştirdigim için fabraika da koyacak yer yok, yani fazer oraya buraya koyarsam 1 haftada eskimeyen yeri kalmaz, onun için cbf benim için ideal.
enduro ve crosa devam edeceğim cbf ile ama karabüke gezilerini ve uzun yolculuklarımı yine fazer ile yapacağım.
yarın alıyorum cbf yi
2010 model 26 binde kırmızı....
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
arkadaşlar dizlikleri soğuktan korunmak için değil asfalta düştügünüz zaman dizleriniz hasar görmesin diye takın,
üşüyorum diyorsunuz, soğuk her ne kadar olursa olsun, bir adet kışlık içlik giyin bir adette motosiklet pantolonu giyin, en basiti held takım var bende mont ve pantolon aralık ayında gece çıkıyorum sokaga banamısın demiyor, kullanmayanlar anlamaz.
alın giyin yarın öbür gün soğuktan kalıcı hastalıklar kapabilirsiniz allah korusun,
alt 200 tl üst 200 alın ömürlük olsun ben 2005 de başladım iki tekere aldım held takım hala giyiyorum. ne su alıyor ne soğuk.
boşuna ucuz ürünlere para verip paranızı sokaga atmayın, bir kere alın tam olsun,
benden tavsiyeler bunlar,
eger alacagınız ürün varsa yardımcı oluruz, ama paranızı sokaga atmayın diyorum,
para kolay kazanılmıyor,....
98 Beygir.....
Gri sağ arka kuyruk grenajının fiyatını bilen var mı? ufak bi kaza sonucu çizildi. Uygunsa değiştireceğim. Bir de koruma demirlerini krom kaplama falan yaptıran var mı? Varsa fotoğraf ve maliyeti hakkında bilgi verebilir mi?
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
evren ve murat cumartesi günki karagöl gezisinde ben üşümedim . motosiklet pantolonu kesin şart ve içinede içlik giyilmeli. hatta karizmayı çizdirip paketçi gençlerin giydiği türden örtü bile kullanılabilir diye düşünüyorum. soğuğa efelik sökmüyor malesef.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Evren ve ben aynı yerden giyiniyoruz, o alırsa ben de alırım pantalon saygılar
@ .Mhmt.: Dostum ben geçen gün kırmızı renk olarak sol arka kuyruğu değiştirdim.O gün kuyruk ile birlikte değişen parçaların fiyatları ve 4000 bakımında alınan ücretlerde fatura da gözüküyor.İnceleyebilirsin..
Bugün akşam üstü işten çıktıktan sonra bütün gün motorumla gezemememin vermiş olduğu ateşle kendimi vurdum yollara, ama yollar mı bana vurdu ben mi yollara anlamadım.Velhasıl inanılmaz bi soğuk vardı.Normalde yerinde dursan üşüyeceğin bi soğukta ben üstüne üstlük birde rüzgara karşı gidiyordum ki hiç tavsiye etmiyorum
Son zamanlarda bu kadar üşüdüğümü hiç hatırlamıyorum.Altımda içlik olmasına rağmen uzuvlarımda his kaybı olduÖzellikle de o fotoğrafllarımda gördüğünüz eldivenle gezdim ki hiç bi savunması yok.Gıçı gırık kışlık bi eldiven.Parmak uçlarım eve geldiğimde uyuşmaya başlamıştı hissetmiyordum.Kışında binilecekse bu işe bi önlem almalıyız arkadaşlar.Motor pantolonu ve motor montu şart ben bunu anladım.Bi kere alıp evladiyelik giymek lazım....
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
o değil de bugün dominatör 650 kullandım.. 150cc filan bisikletmiş arkadaş
Ayrıca motorumuzun kıymetini bilelim arkadaşlar.Bu fiyata alınabilecek mükemmel bi motora biniyoruz.Ufak tefek kusurları olacak.Herşeyde olduğu gibi motorumuzda ki bu kusurlarıda kabullenmeliyiz.Bugün öyle aklıma esti bmw nin r 1200 modelinin fotoğraflarına bakarken birden onunla ilgili bi topic te buluverdim kendimi.Öyle şeyler okudum ki neredeyse inanamıyordum.Adamlar milyarca paraları akıttıp aldıkları motorlarda ne problemlerle karşılaşıyorlar.
Mesela birinin ibresinde problem varmış 100km hız ile giderken ibre 40km yi gösteriyor 40 ile gidince de km saati 0km hızı gösteriyormuş.Başka bi şahıs motorunu güneşin altına koyamıyormuş.Koyduğu takdirde digital göstergesi bozuluyormuş.Veya yazılar hiç okunamaz hale geliyormuş.Biraz daha okumaya devam ettim.Amcamın biri yine bi fotoğraf paylaşmış.Fotoğrafta Bmw r 1200 bütün ihtişamıyla duruyor.Ama adam fotoğrafın altına ne yazsa beğenirsiniz.Şu fotoğrafta görmüş olduğunuz topcase varya yolda geçen gün giderken düştü.Arkamdaki motorcu çarpmaktan son anda kurtuldu diye yazmış)Diğer bir kişide motoruyla gaz verip sol şeritten giderken motorunun istop ettiğini yazmış...Yani kısacası demem o ki bu işler demekki parayla pulla da olmuyor.Az da olsa bu kusurlar her zaman var olacak.Onca para verip o motorları alanların yaşadığı problemler bizimkilere göre çok daha büyük problemler.Hangimizin motoru sol şeritte giderken istop etti de bizi yolda bıraktı veya hangimiz motorumuzun sırf boyasına zarar gelmesini önlemekten başka düşünceyle güneşin altında bırakamadı
Bizim burda ana cadde de öyle bi çukur var ki orada o çukuru her gördüğümde belediye yetkililerinin kulaklarını çınlatırım.Geçen gün o bahsettiğim, derinliği rahat bi 20 cm olan çukura istemsiz bi şekilde son anda fark edip frene asılmama rağmen kayarak girip çıktım.Motorda değil ama içimde birşeyler koptu sanki:( O çukura herhangi bi scooterla girseydim istisnasız orada motora ait bi kaç parça bırakırdım.Motorumuz taş gibi MAŞŞALLAH.Kıymetini bilelim.ALLAH kazadan, beladan, kem gözlerden korusunSırf bu motor yüzünden aldığımdan beri hiç muhabbet etmediysem en az bi 15-20 kişiyle ayak üstü laflamışımdır.Her gören harika bi makina!Ne kadara aldın?Güle güle kullan demekten kendini alamıyoYolda giderken milletin motora bi bakışı var sanki yoldan ne geçiyoNamıssız çok asil çok karizma
Kısacası bu fiyata alınabilecek en güzel makinaya sahibiz..Güle güle kullanalım dostlar...
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
murat abi benim zaten motosiklet pantolonum var. alabilirsin yani
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Müsait bir zamanımda almaya çalışırım Evren, ama benim tercihim otomatik vites aracıma sıcacık oturup sıcaklığı da 24 dereceye ayarlamak Tatlı su motorcusuyum ben soğuğa, ıslağa gelemiyorum Kışın motora binenlere de eğer mecburiyetten biniyorlarsa Allah sabır ve iç sıcaklığı versin diyorum. Zor işmiş kışın motora binmek ...
crux2006 ya arkadaşım BMW S 1000RR hariç hiçbir bmw de dijital ibre yok!!R 1200 SERİLERİNİN HİÇBİRİNDE YOK!!O ibre olayı 40 yılda olmuş birşeydir belki.Adamlar Dünya turuna çıkıyor onu niye sölemiyorsun )
2020 'Tracer 900 İcon Blue
forumu takip edemedim ne zamandır cbf 2011 modellerindeki sorunlar çözülmüş sanırım nasıl çözüldü bu sorunlar acaba ?
Dijital ibre demedim dostum dijital gösterge dedim.Dikkatini çekerim.Ayrıca alttaki fotoğrafa bakarsan Bmw R 1200 lerde dijital gösterge olduğunu görürsün ;ki bunları ben işkembeden sallamıyorum.Hasbel kadar girmiş olduğum bi topic içinde onca sayfa arasından okuduğum tek bir sayfada yazılı olan problemler bunlar.Motor mükemmel, laf yok,hatta hayallerimi de süslüyor diyebilirim.Ayrıca onu savunacak birisi varsa ben ilk sıralarda yer alırım sen yorma kafanıDemek istediğim adamlar kalkıp 40 milyar para bayılıyo ne problemlerle karşılaşıyor.Bizim sahip olduğumuz motorlar sözünü ettiğim motorların 10/1 i fiyatında..Kıymetini bilelim kısacası...Ben o kadar para verdikten sonra bu tarz problemler yaşasam bilmiyorum Bmw ye bi hayli diş bileyebilirdim)Honda CBF 150 candır cann
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)