Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ekim 2011, 23:54
#24541
ydrm adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar bu nedir bu motara bayılıyorum tipi duruşu mükemmel daha evvel ybr kullandım fakat şimdi cbf düşünüyorum buradaki söylentiler kafamı karıştırıyor lütfen yardımcı olun şu an bir tane siyah 30000 de 2009 buldum 2.900 istiyor alınırmı sizce saygılar
2011 e bulaşma sakın elinde kalır ağlarsın. 30bin hatta 50binde modeli yüksek temiz bulabilirsen al arkana bakma. herkez filozof olmuş burda sanki benim motorun içine girdi kriminal analiz yapıyor arkadaş. 2011lerin hepsi sorunluymuş .hay ben bu motoru icat eden adamın ağzına tüküreyim.
Reklamlar
-
22 Ekim 2011, 01:13
#24542
arkadaşlar bir kaç gündür ybr nin sitesini geziyom sorunlarına bakıyomda bişey dikkatimi çekti ybr ler yağ yakmıyor diyorlar ya adamlar her 2000 de yag değiştiriyorlarmış bazende 2000 gelmeden bizim cbf 4000 yağ değişiyor bizim motoru kendi sitelerinde karalıyorlar bizikinler az yağ kayboldumu yag yakıyor oluyor(gerçi ben bu yag yakma olayına denk gelmedim ama) onlarınkında ise yağ yakma olmuyorda buharlaşma oluyormuş çok tuhaf ben şu geldı aklıma acaba burda cbf karalıyan arkadaşlar gercekten cbf sahıbıde deneyımlerinimi yazıyorlar yoksa art niyetli olan kişilermi aklıma bu gelmeye başladı tekrar tekrar söylüyom üstüne basa basa şuan bendeki 2.cbf im 2008 vardı 25000 bindim yağ yakma olmadı vede her bakımı 4000 olarak yaptırdım(inanmayanlara servis bakım periyodık faturaları var ayrıntısına kadar yazıyor]şuanki ise 2011 cbf (eski kasa)buda aynı hiçbir sorun yok yag yakma katıyen yok tekleme de yok şayet öncesinde şikayetim olsaydı 4150+300=4450 tl gidipte cbf almazdım
---------- Post added 22-10-2011 at 00:13 ---------- Previous post was 21-10-2011 at 23:11 ----------
arkadaşlar motorum yan düşmeden dolayı arka sinyal kırıldı acaba uygun fıyata satan varmı bilgisi olan varsa sevinirim tşk
-
22 Ekim 2011, 01:19
#24543
Abi ben milleti anlamıyorum. Motorlarının yağını 10 000 de bir mi değiştiriyorlar? Sürekli redline mı gidiyolar napıyolar? Bende niye yok bunlar? Teklemeyi bende yaşadım rodaj doneminde , ama sonradan görmedim. Karalama kampanyası mı var çözemedim. Fanatiklikte yapmıyorum. 2000 km de bir yağını değiştir. Redline a girme . Ani kalkışlar cartlar curtlar yapma. İleride bir transalp alınca onu nasıl kullanacaksan(koruyup kollamak acısından) bunuda öyle kullan. O motora 20 000tl verdiğini farz et . Millet ucuz diye vuruyo kırbacı vuruyo kırbacı sonrada yok cbf böyle yok cbf şöyle.. Bakın bu olayın benzeri hyosunglarda da yaşanıyor. Bi cahil topluluk tutturmuş yok orası dökülüyor burası dandik yok st kanuniler daha kötü.. Bu muhabbeti bilirsiniz. Bizim motorda da bunu 2 misli olanı mevcut. Gösterin bakalım türkiye şartlarında bu paraya bu boyutta bu konforda bu yakıtta başka motor var mı? Altınızdaki motorun kasası büyük diye 140 150 yapsın bekliyosunuz. Sonra da yağ yakıyor 20 000de motor bitiyor diyosunuz. Önce bi nasıl kullandığınıza nasıl kolladığınıza bakın motorunuzu , eğer her şey dört dörtlükse sizde tamam kabul biz seçilmiş insanlarız . Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Mehmet...
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
22 Ekim 2011, 01:56
#24544
vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim 2011 harici araştırmaya devam 30000 de olan motara baktıracağım fiyattada bişeyler yaptırabilirsem almayı düşünüyorum
-
22 Ekim 2011, 02:07
#24545
ydrm adlı üyeden alıntı
vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim 2011 harici araştırmaya devam 30000 de olan motara baktıracağım fiyattada bişeyler yaptırabilirsem almayı düşünüyorum
Arkadaşım ben nazilli vergi dairesinde memurum 2008 cbf var. motorumdan memnunum. daha 17900 de ve lastikleri, balataları yeniledim kış için. Depo da full zaten fulledimmi unutuyorum bi daha benzin almayı. ( uzun yol gitmezsem) gel görüşelim. Anlaşırsak al motoru ben 600 fazerime geri döneceğim...
'' GÖZ OLANI, AKIL OLACAĞI GÖRÜR''
-
22 Ekim 2011, 03:06
#24546
okyanus_126 nickli arkadaş sen neye dayanarak 2011ler eskilere göre hantal diyosun yeni yeni girmeye başladın foruma bakıyorum her topici karıstırıyosun laflarına baktımda bi tanesi elle tutulur diyil kırmıyım dedim ama bu kadarda atmasyon tutmasyon yazılmazki
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
22 Ekim 2011, 11:53
#24547
Arkadaşlar, kardeşim ebay dan 15 $ a kask kamerası alıyor, Tr de bu fiyata bulabilmek imkansız. Hafıza kartına 2,5 saat kayıt yapabildiğinden bahsetmişti. Beğenirsek bende alıcam. Ürün gelince deneyip tekrar bilgi veririm.
-
22 Ekim 2011, 14:47
#24548
alper150zc adlı üyeden alıntı
okyanus_126 nickli arkadaş sen neye dayanarak 2011ler eskilere göre hantal diyosun yeni yeni girmeye başladın foruma bakıyorum her topici karıstırıyosun laflarına baktımda bi tanesi elle tutulur diyil kırmıyım dedim ama bu kadarda atmasyon tutmasyon yazılmazki
2011 gerçekten daha atak
BMW R80 GS 1993 & MERCEDES E 250 CGI BlueEFFICIENCY 2012 & YAMAHA YBR 125 ESD OLACAK İNŞALLAH
-
22 Ekim 2011, 14:54
#24549
truveo adlı üyeden alıntı
2011 gerçekten daha atak
abi oda dişliden dolayı gibi geliyor 43 olmasından dolayı :D
-
22 Ekim 2011, 15:15
#24550
fat280 adlı üyeden alıntı
abi oda dişliden dolayı gibi geliyor 43 olmasından dolayı :D
zaten o yuzden ama gelip eskileri dağa atak yenileri hantal diyenler işkembeden sallamasa süper olcak bi kere dişli den çakmak lazım olayı
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
22 Ekim 2011, 16:13
#24551
Yeni benzin deposu beklemekten vazgeçtim. Çünkü artık gönderecekleri benzin deposunun düzgün bir şey olacağına inancım kalmadı. Motorumdaki depo hasarının üzerini karbon folyo ile kaplatmayı düşünüyorum. Dün Honda Müşteri İlişkileri Departmanını arayarak Yeni benzin deposu takılması hakkımdan vazgeçtiğimi söyledim. Bunun yerine motoru satın alırken ödediğim bedelin bir kısmının bana iade edilmesi için bir şey yapıp yapamayacaklarını sordum. Görüştüğüm Burak bey "Tekrar size döneceğiz" dedi. Bakalım bekleyip göreceğiz. Her gelişmeyi adım adım burada yazacağım.
-
22 Ekim 2011, 16:21
#24552
truveo adlı üyeden alıntı
2011 gerçekten daha atak
2010 ve öncesinde arkada 42 t dişli var. 2011 lerde arkayı 43 t yaparak sözde tork arttırmışlar. Tek fark bundan kaynaklanıyor.Hemen 42 t ile değiştirdim arkayı. Aynı eski motorum gibi oldu. 43 t motora çok yazık ediyor. Neden Honda böyle bi değişikliğe gerek doydu anlamış ta değilim. 43 t arka dişli ile 1. vites ihtiyaç fazlası kısa ve 80-90 ile giderken bile motor çok yüksek devirlerde çalışıyordu. Motorada yazık, fazladan yakılan benzinede. 2011 ler bence bir an önce arka dişlilerini 42 t yapsınlar.
-
22 Ekim 2011, 16:29
#24553
ethemm76 adlı üyeden alıntı
2010 ve öncesinde arkada 42 t dişli var. 2011 lerde arkayı 43 t yaparak sözde tork arttırmışlar. Tek fark bundan kaynaklanıyor.Hemen 42 t ile değiştirdim arkayı. Aynı eski motorum gibi oldu. 43 t motora çok yazık ediyor. Neden Honda böyle bi değişikliğe gerek doydu anlamış ta değilim. 43 t arka dişli ile 1. vites ihtiyaç fazlası kısa ve 80-90 ile giderken bile motor çok yüksek devirlerde çalışıyordu. Motorada yazık, fazladan yakılan benzinede. 2011 ler bence bir an önce arka dişlilerini 42 t yapsınlar.
Benim 43 dişliden bir şikayetim yok. Şehir içi kullanımda biraz daha atak olması iyi bir şey. Şehirler arası yollarda da 80 sabit ve gerektikçe 100 km/h ye kadar kullandım. Trafik açısından bir sorun yaşamadım. Motor açısından ise yakıt harici bir konu olacağını sanmıyorum.
-
22 Ekim 2011, 20:33
#24554
alper150zc adlı üyeden alıntı
okyanus_126 nickli arkadaş sen neye dayanarak 2011ler eskilere göre hantal diyosun yeni yeni girmeye başladın foruma bakıyorum her topici karıstırıyosun laflarına baktımda bi tanesi elle tutulur diyil kırmıyım dedim ama bu kadarda atmasyon tutmasyon yazılmazki
kardeş bende 3 yıldır cbf var 4.yılıma giriyom bukadarda deneyım yetet galiba cbf için yeni cbf de kullandım arkadaşıma aldık kırmızı rengi hatta ben öve öve bitiremedim çok iyi motor diye adammotoru aldırdık şimdide begenmiyor motoru gitmiyor diye şimdide benim başımın etini yiyor geziye gidiyoz benim motoru arkadaşım kullanıyor bende onun motoru kendiside biliyor aradaki farkı atik derken yanlış anlaşıldım ilk kalkış demiyom örnegin benim motorda 2veya 3 vitez olsun gaza birden dokandınmı atlıyor ama arkadaşıkin boğuluyor yemiyor 5.vitezde çok yapıyor yığıldımı gaza bastımı tekrar yemiyor biraz patırdıyor ondan sonra devam ediyor buda yalan dersen facede cbf kulubunede sorunlarını yazık şuan anlatıyor ordanda okursun ama hepsi sorunlu demiyorum seninkinde sorun olmaya bilir hem sen neden bukadar sinirleniyon bilmiyom sanki honda marka senin satışı yapıp para kazanan sen gibisin bu cbf forumsa illaki iyi yönleri yazılacak diye bişey yok artısı ve eksısıyle yazılacak tabıkıde sen çok alınıyon nedense üstüne vede formu karıştırdıgımı ittaediyon bir ben degilim herkez karalıyor sen sadece beni görüyon mümkünse sen bana bişey yazma kardeşim
---------- Post added at 19:33 ---------- Previous post was at 19:23 ----------
alper150zc adlı üyeden alıntı
zaten o yuzden ama gelip eskileri dağa atak yenileri hantal diyenler işkembeden sallamasa süper olcak bi kere dişli den çakmak lazım olayı
sallama yapan yok sen de deneyim yok anladıgıma göre hantal anlamını sen bir öğren gel ok atik derkende yanlış anlasıldım ilk kalkış anlamında degil kalkışta atik olabilir ama ya daha sonrası
-
23 Ekim 2011, 00:54
#24555
2011 lerde 43 t arka diş + devir kesici iptal edilmiş, dolayısıyla 2010 ve öncesi modellerin 42 t ile çıkabildikleri yüksek hızlara 110-120 km/h bayır aşağı... eski kasalardaki devir kesici olmadığından, devir kesici seviyesi geçildiğinde 2011 lerde çıkabiliyor. Bu yüzden bilinçli kullanmak, motorun uzun ömürlü olması açısından önemli. Benim motor 42 t diş ile 8500 devirde 110 yapıyor. Zaten 9000 devir eski kasalarda devir kesici seviyesi diye biliyorum. yani 43 t ile 2011 ler 100 km/h ın üzerine çıkartmak ve özellikle uzun süreli bu şekilde kullanmak motor için uzun vadede sağlıklı olmayabilir. Hele 2011 leri 43 t ile bayır aşağı sallamak ve hız testi yapmak falan gibi harekertler motor için çok tehlikeli bence. Bilinçli kullanıldığında sorun olacağını sanmıyorum ama, kabaca 100 ile giderken 200 km yolu 8000 devirde yapmak var. aynı şartlarda 8200-8300 devir kullanmak var. Yani kısaca motor aynı şartlarda yol alabilmek için daha çok çalışıyor 42 t dişe göre. Buda motorun ömrünü mutlaka kısaltacaktır. En basit örneği, 2000 km de değiştirdiğimiz yağ 43 t ile mutlaka 42 t den daha kirli ve yıpranmış olacaktır. Motor çalışma devri ve süresi ile / yapılan yol oranları farklı olduğu için.
Zaten adım gibi eminim, servisler yedek parça stoklarına 2011 lere özel 43 t arka diş getirmemiştir. 2011 model motorunuzu servise götürüp arka dişli değişimi isteseniz size yine 42 t diş takacaklar. Zaten bence 1 dişin kazandırdığı torka ihtiyacımız yok ama motora kaybettirdiklerini geri kazanmaya ihtiyacımız var. Bu yüzden ben 42 t yaptım.
devir kesiciyi iptal et, arka dişliyi büyült, Honda işi biliyor, motorlar daha çabuk yensin, bitsin, servislere akın etsin, servislerde bol bol paralar kazansınlar. Yakında 20-30 binde bitmiş 2011 cbf motorları ile karşılaşmaya başlarsak şaşırmamamız lazım. Bilinçli, sıkıştırmadan kullanmak, oyuna gelmemek lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------
Arkadaşlar, Osram ın veya philipsin beyaz far ampülü varmı ? Dün 10 tl ye bi beyaz far ampulü taktım 35-35 uzun kısalı. Far aydınlatması inanılmaz fark etti. Fakat ampul çakma, yan sanayi bişey. Yarın öbürgün patlarsa osram veya philipsin 35-35 w. beyaz ışık far ampülü arayıp bulabilirsem çok iyi olucak. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.
-
23 Ekim 2011, 01:01
#24556
-
23 Ekim 2011, 03:20
#24557
[/COLOR]sallama yapan yok sen de deneyim yok anladıgıma göre hantal anlamını sen bir öğren gel ok atik derkende yanlış anlasıldım ilk kalkış anlamında degil kalkışta atik olabilir ama ya daha sonrası [/QUOTE]hantalın anlamını senden iyi biliyorum şüphen olmasın kalkıştan sonrada eskisiyle yenisinin bi farkı yok ondanda şüphen olmasın belki biri diğerinden dağa çok bağırır ama başka bi fark çıkmaz emin olabilirsin
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
23 Ekim 2011, 13:01
#24558
Beşkazalı adlı üyeden alıntı
eskı cbf 150 satıp yenısı almakta hata etmısım gec olsada farkına vardım.
2011 model cbf 150 motorum genelde 5. Viteste 5000-5500 devirde sabit hız ile giderken motor çok hafif kesiklik yapıyor.motor tekliyor sanki birisi motoru tutup bırakıyor gibi hissediliyor.gazı çoğalltığımda düzeliyor.sadece sabit gazda giderken yapıyor ve birde 5. vıteste dık rampadan aşagıya ınerken motor kendını tutarak ınıyor bu normal fakat tekrar gaz verıp hızı arttırmak isteyınce motor boguluyor asırı derece bır tekleme olusuyor ve gecıyor sonra bunu her deneyısımde sureklı aynısı oluyor.
Bu yenı cbf 150 lerın tumunde bu sorun var. Motoruna leke getırmek ıstemeyen kullanıcılar benımkınde yok dıyebılır fakat hepsı aynı fabrıkadan ve aynı standartta cıktıgı ıcın hepsınde olmak zorunda. HONDA HAYAT ONDA LAFI YALAN...
5000KM DE MOTORUM VE BU TEKLEMENIN EN UFAK KAYBOLMA BELIRTISI YOK.
3. Sitem edince "Honda Türkiye'ye şikayet edin" dediler. Yani "Umurumuzda değilsin" manasına.
KESINLIK AMA KESINLIKLE SERVISTE BIR SORUN YASAR İSENIZ MUTLAKA "HONDA TURKIYE ' YE ŞİKAYET EDİN " FAYDASINI MUTLAKA GORECEKSINIZ.
---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:34 ----------
YETKILI SERVISI HONDA TURKIYE ' YE SIKAYET EDER ISENIZ YASADIGINIZ BIR SORUNDAN DOLAYI EMIN OLUNKI AYNI SERVISE TEKRAR GITTIGIZ ZAMAN AYRI BIR ILGI VE TITIZLIKLE KARŞILASIYORSUNUZ.
FETHIYE HONDA KIVRAK MOTORU DEFALARCA SIKAYET ETTIGIM ICIN DENEYIMLIYIM. SESSIZ KALMAYALIM YOKSA SERVISLER CEKILMEZ HAL ALABILIYOR.
Honda Türkiye A.Ş.
Müşteri İlişkileri
Telefon:
7 gün 24 saat
0 212 23HONDA (0 212 234 66 32)
yukarıda yazmış olduğunuz iddianıza karşılık yazıyorum. çıkın ankaraya gelin. benim motoru servise götürüp 4000 bakımını yaptıralım yanınızda yağıda değişmiş olsun. ardındanda ne kadar isterseniz nereye isterseniz beraber basalım. hız, sıkıştırma vs siz nasıl isterseniz. 4000 km ye kadar yolu var. yıllık izin alacağım. tur sonunda gidelim tekrar servise yağına suyuna tuzuna biberine bakalım. yağ eksiltmişse, yolda tekleme yaparsa iddia ettiğiniz gibi yada sorunlu dediklerinizden birini yaparsa motosikletimi size hediye edeceğim. yok yapmamışsa servis vakım ücretleri ve 4000km lik turun maliyetini alırım. buyrun hodri meydan.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
23 Ekim 2011, 18:23
#24559
Tekleme sorunu ile ilgili şöyle bi yorumum var. Ben bi araba fabrikasının boyahanesinde boya temin aşamasında çalışıyorum ve mesela her üretilen mal, parti parti üretilir. Mesela atıyorum. 500 kg lık bi tank. Boya satan firma bu tankta boya hazırlıyor, imal ediyor. Sıvı halde bekliyor. Formülasyonu aynı, yapan usta aynı ekipman aynı. Tüm özellikleri aynı. 20 şer kiloluk ambalajlara koyulup piyasaya sürülecek. Ne yapar mesela 25 kova. Bu 25 kova içersindeki boya kalitesi kesinlikle aynıdır. Bu 500 kg lık tank bitti ikincisi piyasaya sürülecek diyelim. Bu 2. 500 kg lık tankta hazırlanan boya formülasyonunda bi yanlışlık işçiliğinde bi kalitesizlik veya bilmediğimiz bi olumsuzluk oluşur ve piyasaya yine 20 kg lık 25 kovada sürülmüş olabilir. Bu ikinci 25 kovanın içindeki ürün ilk 25 kova le birebir aynı ürün olduğu halde üretim partileri farklıdır ve her ambalajın üzerinde parti numarası yazar. Bir önceki partiden daha kaliteli veya daha kalitesiz olabilir. Dolayısıyla 2011 lerde ben bu tekleme olayını yapan hangi parcanın olumsuzluğu ise karbratör mü başka bişey mi. Sadece o parti karbratörde veya sorunlu parçada hata var ve bulamıyorlar. Yani piyasaya sürülen atıyorum 1000-2000 cbf te. yani herneyse aynı parti bozuk malzeme üretim aşamasında fark edilmeden kullanılmış. Çünki bütün 2011 lerde bu tekleme yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:16 ----------
Arkadaşlar dayımın oğlu cc yükseltmek için cbf 150 sini satıyor. İlgilenmek isteyen olursa ilan linkini veriyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2445654/detay/
-
23 Ekim 2011, 18:57
#24560
tekleme ateşleme bobininden olabilir formda okumuştum bir araştırın bence
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler