Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24401

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 (Kırmızı)
    Az önce depomu fulledim.307 Km de 31TL lik benzin aldı.

    Benzin Litresi 4.29 TL
    Harcanan Benzin 7.3 LT
    Kat edilen Yol 307 Km

    Ortalama:
    100 Km de 2.3 Lt yakıt tüketimi
    100 Km de 10.3 TL
    Km de ise 10.3 Kuruş

    Harcamışım
    Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24402
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    eyvallah Jr. dün sabah kalktım gökgürültüsü ve yağmur. beyşehirde 1 gece kalacaktım konyayı gezip, öğretmen evini aradım hava nasıl diye yağış ve bol rüzgarlı dedi resepsiyondaki eleman, rezervasyon iptal dedim. antalyadan kuzen aradı aman motorla gelme buralar felaket diye. artık motorla çıkmak hastalığa yada binbir türlü belaya davetiye olacaktı.

    sayın ethemm76 bütün mesele ya da benim takıldığım konu burada. siz diyorsunuz ki; ben yağ değişiminde 1200gr yağ koyuyorum , her 1000km de yağ seviyesine bakmadan 200gr ekliyorum motora fazla yağ koyuyorsunuz ve motor tabiatı gereği bu yağı atıyor. bu motosikletin adı çıkmış 9a inmez sekize, benim motosikletimde eksilme yok, Jr da eksilme yok. sıkıştırıyormuyum? evet özellikle 2 v strom 1000, ve sazarkadaşlarından ( model bilgim çok yok o nedenle saz arkadaşları dedim motor sesleri orkestra gibiydi hele Jr ın ihtiyardan çıkan gökgürültüsü hala kulaklarımda) oluşan ekiple tura çıkarsan mecbur sıkıştırıyorsun. uzun yolda da 70 le gidilmiyor hani. 3200lerde olan motosikletimin 2 gün önce yaptığım ( yola hazırlık) kontrolünde yağ seviyesi normal, rengi bal rengi ve akışkanlığı olması gerektiği gibiydi. bu motor ve her motorun otomobil motorları dahil yağ seviyesi max ve min çizgilerinin arasındadır ortası noktasıdır. fazla koyarsanız yağı motor atar dışarı kendini korur. min çizgisi altına düşmediği sürece motor güvendedir ama ortalarda olması çok daha iyidir.

    herkes kendi aracına daha iyi bakar ve herkesin aklı herkesten üstündür. birde işin tekniği vardır önemli olan o teknikler doğrultusunda hareket etmektir. 1litre yağ koy diyorsa fabrika 1 litre koyarsın. 100gr fala koyarsan atar yakar sende ha bire eksildi diye tamamlar yağ yakıyor diye söylenirsin. kişisel kullanımlarda 4000km de bir yağ değişimi öneriyor fabrika. eğer şehir içinde fazla zaman geçirmiyorsan dur kalkın çok değilse. 5km yolu 1 saatte gitmiyorsan 4.000km de bir değiştirirsin. yok araç boş yere fazla çalışıyorsa o zaman erken değişimi öneriyor fabrika. ha 1000km de yağ değiştiririm zararımı var zaten 20 lira diyorsan o senin bileceğin bişey hatta 100km de bir değiştir daha iyi olabilir belki.

    buradaki yazdıklarımı kişisel algılamayın arkadaşlar. 5. arabamı kullanıyorum genelde 1.000.000 km yi geçeli çok oldu. ilk arabam sayesinde motor ustalığını da öğrendim.( skoda 120L) motorlar konusunda az çok bilgim vardır. yazdıklarım sallama bilgiler değil. benim ev iş arası 25km işe her gidişte yaklaşık 50-55km kadar yol yaparım eğer bide eymir yapayım demediysem, dönüşü otobandan yapayım demediysem. yolda toplam 5-6 trafik lambası var genelde hızımı lambalara göre ayarlarım durmayı sevmiyorum, trafiğin akış hızında kullanırım ki sıkıştıran olmasın, şeridime sahip çıkarım sağda bir arabanın geçemeyeceği kadar bir boşluk ve öndeki aracın yaklaşık sol teker izinden giderim ki benim şeridimde arkadan gelen şerit değiştirmeden beni geçemesin ( bunu yapmazsanız yanınıza gelir ve siz ona yer vermek zorunda kalırsınız) , her benzin alıştan sonra yağ kontrolümü yaparım ( benzin alıp gideceğim yerde park edip bi daha motora binecekken yani soğuk motorda). 250km ve sulak bölgede kullanırsam yağmur yaş gibi zincirimi hafiften yağlarım, evde park ettiğimde üstünü örterim brandası ile. her motora binişimde altına bakarım damlama vs varmı diye ve ayda en az 2 defa ve uzun yola çıkacaksam lastik havalarını kontrol ederim. sonrasımı? yol , hava ve ruha halim ne istiyorsa, bazan 5500-6000 devir civarında kuğu gibi süzülmesini bazanda gaz sonuna kadar açık gidebildiği kadar gitmesini. ve "farkına vardımki ben aslında yolda olmayı seviyorum"


    Not: motosikletimizin istihap haddi 170kg. yani maksimum 170kg yük kaldırır diyor. ben gibi 100km kendiniz çekiyorsanız topcase koyacağınız yük alacağınız ardçının toplam ağırlık 170 km yi geçmesin. rampa çıkarken 30-40km hızlarda 5. vitesle gitmeye kalkmayın uygun viteste kullanın, merak etmeyin bu makina size 100.000leri gösterir. ( bakımlarını kitaba uygun yaptığınızı farz ediyorum). hepinize ağız tadı ile sürüşler, şiir tadında geziler ve türkü tadında anılar diliyorum.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  3. #24403

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    arkadaşlar, cbf 150'limi yıkadıktan sonra, ön frenlerden ses gelmeye başladı, ayrıca yine ön frenlerde tutma zayıfladı, bu normal mı? acaba?

  4. #24404
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    yıkadıktan sonra olduysa araya çamurumsu yağımsı bişeyler kaçmıştır fren balatalarının olduğu yere biraz su tut ve tekerlei döndürürkende freni hafif sık. diskin ve pauçlarında bişeyler varsa temizlensin.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  5. #24405

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yıkadıktan sonra olduysa araya çamurumsu yağımsı bişeyler kaçmıştır fren balatalarının olduğu yere biraz su tut ve tekerlei döndürürkende freni hafif sık. diskin ve pauçlarında bişeyler varsa temizlensin.

    ilk fırsatta yapacağım teşekkür ederim.

  6. #24406
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı crux2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce depomu fulledim.307 Km de 31TL lik benzin aldı.

    Benzin Litresi 4.29 TL
    Harcanan Benzin 7.3 LT
    Kat edilen Yol 307 Km

    Ortalama:
    100 Km de 2.3 Lt yakıt tüketimi
    100 Km de 10.3 TL
    Km de ise 10.3 Kuruş

    Harcamışım
    crux2006 bu değere hangi yol şartında hangi hızlarda ulaştın ve cebefen modifiyeli mi (38 lik arka dişli filan)

    çok güzel bir değer 2,3 lt ... okuduğuma göre cbf 125 lerin avrupadaki sitelerinde 2,2lt /100km yazıyor tüketimi için... enjeksiyonlu ve 125cc bir alet tabi...

  7. #24407

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 (Kırmızı)
    Hiç bir modifiyem yok dostum.Sürekli şehir içi durk kalk yapılarak, yokuşlarla dolu bölgelerde gezilerek ve ara ara artçılı kullanılarak elde edilmiş değerlerdir.

    Motorda devirlere çok özen gösteriyorum.Genelde 3000-4000 de ekonomi aralığı olan devirlerde sürmeye özen gösteriyorum.Yokuşlarda tabi motorun sesini dinleyip yokuşun dikliğine göre 4500- 5500 devir aralığında sürüyorum.Birde bende boşa atma alışkanlığı var.Bu kadar tasarruflu olmamdaki etkenlerden biride sık sık motoru debriyajla boşa atıp usul usul gitmemdirBu bi hastalık)Engelleyemiyorum... Ama kısaca bi bilgi vermek gerekirse benim kullanım stilim bu tarzda oluyor.Böyle kullanıldığında da motorun tasarrufçu yapısı ön plana çıkıp benzinin 4tl yi geçtiği dönemlerde dahi kilometresini 10 kuruşa gitmeyi başarabiliyorsun
    Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)

  8. #24408
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    @Abolgi arkdaşım, uzun uza diye mesajından alıntı yapıp sayfayı boş yere işgal etmiyim. Senin teşhisine göre 1 lt yağ konulduğunda max seviyesine uklaşmıyorsa. ben 1100 gr koyhuyorum ve max seviyesine geliyor diyelim. Ama 1200 gram max seviyesini geçiyor. Dolayısıyla 1 lt max seviyessinde görünmüyorsa, 1100 gr görünüyordur. Buda max seviyesinden yukarıda olmadığından sorun olmaz. ama 1200 gram max seviyesini geçiyor. Zaten ben yazdığım gibi 1100 gr koyuyorum 1200 değil. Diğer yağ değişimimde buna tekrar bakıcam. Yani yağ seviyesinin hangi seviyede olduğuna 1 lt de. Bu mantıkla zaten 1 lt max seviyesine gelmiyorsa 1100 gram zaten koyulmasının motora bi zararı olmamalı. Ayrıca motorun yağ yaktığını yağ takviyesi yapmadan önce fark ettim. Yani ilk günden beri yağ atsam nasıl olsa yakıyor diye haklısın, ama yağ çubugunda yağ 2-3 mm ucunda gördüm ve böyle bi uygulamaya başladım. İlk değişimde 1100 gram. 1000 km de (200 gram değilde bunu 100 grama düşürmeyi deneyip takip edeceğim) takviye ve mutlu mesut bi cbf Önemli olan şu, herbirimizin motoru yağ yakmayabilir elbette. Benim motorum gerçekten yağ yakıyorsa eklememem yanlış olur. Motoru yağ yakmıyan birinin de motoruna yağ eklemesi yanlış olur. Ne yazık ki motorlarımızın aynı fabrikadan çıktığı halde sıfır motorlar arasında yağ yakma karakterlerinde farklar var. Dolayısıyla yağ konusunun takibi konusunda yaklaşımımız da aynı olmamalı diye düşünüyorum. Takip ediyorsak ne mutlu, takip etmiyorsak çok kötü.

    Şunuda yapıcam % 100 sonuç için, 1 lt yağ koyucam 1000 km sonra değiştiricem. nasıl olsa 1 lt yağ 1000 km sonra motoru riske aracak seviyede eksilmeyecektir. Sonucu ayrıca buraya da yazarım.

  9. #24409
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    Alıntı crux2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç bir modifiyem yok dostum.Sürekli şehir içi durk kalk yapılarak, yokuşlarla dolu bölgelerde gezilerek ve ara ara artçılı kullanılarak elde edilmiş değerlerdir.

    Motorda devirlere çok özen gösteriyorum.Genelde 3000-4000 de ekonomi aralığı olan devirlerde sürmeye özen gösteriyorum.Yokuşlarda tabi motorun sesini dinleyip yokuşun dikliğine göre 4500- 5500 devir aralığında sürüyorum.Birde bende boşa atma alışkanlığı var.Bu kadar tasarruflu olmamdaki etkenlerden biride sık sık motoru debriyajla boşa atıp usul usul gitmemdirBu bi hastalık)Engelleyemiyorum... Ama kısaca bi bilgi vermek gerekirse benim kullanım stilim bu tarzda oluyor.Böyle kullanıldığında da motorun tasarrufçu yapısı ön plana çıkıp benzinin 4tl yi geçtiği dönemlerde dahi kilometresini 10 kuruşa gitmeyi başarabiliyorsun
    madem boşta gidiyorsun motoruda stop et tam olsun değilse ha boşta inmişin hada viteste aynı yakıtı zaten yakar. bence kompresyonu ortadan kaldırmakla hiç iyi etmiyorsun arka freni ani durumda zaten kullanamazsın . canımdan hiçde önemli değil. zaten ne yakıyorki?
    bu efe mut'lu

  10. #24410

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 (Kırmızı)
    Beni yanlış anlamışsın dostum.Ben yokuş aşağı inerken vitesi boşa atarım demiyorum kiDüz yolda veya hafif eğim varsa veya duracağım yere yaklaştıysam anca o zaman vitesi boşa atıyorum.Yokuş aşağı ellebetteki boşta inilmemeli.Canımı sokakta bulmadım ben iki kuruş tasarruf yapıcam diye de hiç bişeyi riske atmam sen merak etmeÜzerindeki bu standartında gelen duro lastiklerle de öyle birşeye kesinlikle yeltenmem.Geçenlerde ani durmam gereken bi anda kuru asfalt üzerinde iki frene eşit olarak aniden asıldığımda her iki tekerinde fasılalı olarak kaydığını tecrübe ettim o saatten sonra istesende böyle bişe yapmam
    Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)

  11. #24411
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bahar gelsin de ankara ekibi olarak verelim mişlen siparişlerini. 2 sene irclerle gezdim yeter çok bile irc'ye
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  12. #24412
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    bu yorumlardan sonra ben de sanırım alır almaz mişelin takacam... ma içim gidiyor hiç kullanmadığım sıfır lastileri çöpe atmak, çok kötü bir duygu... acaba satamaz mıyım, değerlendiremez miyim duroları ? mişelinler 200 lira sanırım, duroları 70-80 liradan versem hiç kullanmadan mesala, alan çıkar mı ?

  13. #24413

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 (Kırmızı)
    An geliyo çok iyi frenliyo ama işe o anda geldiği zaman dediğim gibi kuru asfaltta dahi kayabiliyor.Motorun fren tertibatı gayet yeterli bi çok kez birine çarpmaktan beni kurtarmıştır.Özellikle iki kişi bindiğinde motorun tekerleri yere daha iyi bastığı için çok daha iyi frenleme yapabiliyorsunuz.30 km hız ile giderken 2-3 metre de durduğumu bilirimArtçım dumur olmuştu bu nası fren len diyodu)Tek kullandığınızda da mutlaka ama mutlaka kendinizi alıştırın hep frenleri aynı anda sıkın yani ön freni ve arka freni aynı anda sıkın.Bi yerden sonra refleks haline geliyo anlık bişe olduğunda düşünmeye bile fırsat bulamadan iki freni birden sıkmışsınız.Tek ön frene asılırsanız düşmeniz içten bile değil.Bu lastikleri kullanmanın tek yolu iki freni aynı anda sıkmaktan geçiyor.Ben mesela şu anda yeni lastik alamadığım için bu lastikleri kullanmak durumundayım.Yapabildiğim kadar km yapıp kullanıcam sonra yenilerini aldığımda yedeğe alıcam bunları.Sende satarsın herhalde lastikleri çiftine 70-80 versen herhalde motorla ilgili bi dükkana okutursun diye düşünüyorum.Kullanılmamış mal sonuçta illa bi alıcısı çıkar.Herkesin michelin alacak kadar durumu iyi değil.
    Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)

  14. #24414
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    evet arkadaşlar yetkili serviste satılan cbf150 için direk olarak getirtilen mercekli zenon farlar böle gösteriyor
    kapalı kene far


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    açık kene far


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    kısalar


    Uploaded with ImageShack.us
    uzunlar


    Uploaded with ImageShack.us
    arkadaşlar cep telefonuyla çektiğim için fotoraflar pek net çıkmamış bazı resmlerde kusura bakmayın aceleye geldi
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  15. #24415

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    arkadaşlar sorunlu cbf imi innova ile değiştirdiğimi takip edenler hatırlayacaktır.servis te iade aldığı cbf 150 mi hiç bir işlem yapmadan 2. el olarak satmış.
    pilakası 34 DY 2018 idi.alan arkadaşın allah yardımcısı olsun

  16. #24416

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda Cbf 150 (Kırmızı)
    Resimler evet pek net değil en kısa zamanda net, şöyle cam gibi fotolar bekliyoruz Hehe işin şakası bi yana fotolar süper dostum.Xenonlar acayip güzel olmuş.Mükemmelde gösteriyor.Angel led de var galiba gördüğüm kadarıyla 1 ve 2. fotoğraflarda farın içi kırmızımsı gözüküyor bunu neye bağlamalıyız acaba?Angel led den kaynaklanan bi renk değişikliğimi ki?Şimdi bi kaç sorum olacak...

    1 - Sen bu farı nereden temin ettin?
    2 - Ne kadara aldın ve montajı ile birlikte ne kadara mal oldu?
    3 - Performansından memnunmusun?
    4 - Uzun kısa yaptığına göre mercekli olsa gerek.Peki farlar ve mercek kaliteli mi?

    Cevaplarsan sevinirim.
    Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)

  17. #24417
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar yetkili serviste satılan cbf150 için direk olarak getirtilen mercekli zenon farlar böle gösteriyor
    kapalı kene far

    arkadaşlar cep telefonuyla çektiğim için fotoraflar pek net çıkmamış bazı resmlerde kusura bakmayın aceleye geldi
    Apler far ayarın biraz yukarıda mı acaba. yaklaşık önündeki 20-25 metre sonra kesim çizgisini yerde gördüğünde önündeki aracı rahatsız etmeden gideriz, hem önünü daha iyi aydınlatır. Benimki yaklaşık olarak son fotodaki çizgilere göre kıyaslıyacak olursak 4. direk ve 5. direk arasında. Bilgine

  18. #24418
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı crux2006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimler evet pek net değil en kısa zamanda net, şöyle cam gibi fotolar bekliyoruz Hehe işin şakası bi yana fotolar süper dostum.Xenonlar acayip güzel olmuş.Mükemmelde gösteriyor.Angel led de var galiba gördüğüm kadarıyla 1 ve 2. fotoğraflarda farın içi kırmızımsı gözüküyor bunu neye bağlamalıyız acaba?Angel led den kaynaklanan bi renk değişikliğimi ki?Şimdi bi kaç sorum olacak...

    1 - Sen bu farı nereden temin ettin?------honda anes servis
    2 - Ne kadara aldın ve montajı ile birlikte ne kadara mal oldu?---işçilik dağil 200tl onlar taktı garanti bozulmadan
    3 - Performansından memnunmusun?-son derece memlunum dağa iyisi olurmu bilmiyorum çünkü direk motorların üretildiği fabrikadan kutu içinde geliyor cbf için üretilmiş bi şey
    4 - Uzun kısa yaptığına göre mercekli olsa gerek.Peki farlar ve mercek kaliteli mi? evet mercekli ve kaliteli al pişman olmıcaksın

    Cevaplarsan sevinirim.
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apler far ayarın biraz yukarıda mı acaba. yaklaşık önündeki 20-25 metre sonra kesim çizgisini yerde gördüğünde önündeki aracı rahatsız etmeden gideriz, hem önünü daha iyi aydınlatır. Benimki yaklaşık olarak son fotodaki çizgilere göre kıyaslıyacak olursak 4. direk ve 5. direk arasında. Bilgine
    ya usta böle durduğuna bakma aslında normalde ben acele olduğundan pek beceremedim :D ama kesinlikle öneririm 5800km taktırdım suan 8300kmredeyim son derece memlunum iyiki taktırmışım
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  19. #24419
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    mişelin 200 lira , zenon far 200 lira , 300 lira çantalar (depo üstü ve arka topcase) , 50 lira koruma demiri , 170 lira kask , 30 lira dizlikler , 50 lira eldivenler , 4200 lira motor : 5200 liraya patlayacak bana bu cbf

    sanırım zenon ve mişelin lastiklere bir sene sonra terfi edecem bu gidişle , çok para yav...

  20. #24420
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    mercek zenon da malum düz çizgi olması gerek far ayarını yapıyorsunuz arkaya artçı alınca far ayarı biraz bozuluyor ışık lümen gücü fazla olduğundan belli oluyor normal thugsten ampüllerde bu belli olmuyor
    ayrıca angellı mercek zenonda çok janjan lı durmuş süper
    Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)

Bu Konudaki Etiketler