Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ekim 2011, 19:39
#24361
mstf_gnc adlı üyeden alıntı
Anes motor da şuan varmış 200+30 işçilik ile takarlar tabi aynı performansı verir mi bilemem. sonuçta dandik bişi takıcaklar zenon da ne ama benim yaptığımın toplam maliyeti angel yok saten daha hoş oluyor 55 lira 2 tane balat+ampül h7 zenon biri yedek 40 lira bi-xenon mercek e verdim far tası var saten onu kullandım yani topldamda 62 liraya mal oldu
benim motorun önüne grenaj koruma demirinin önüne 6 tane 1w power
ledten aydınlatma taktım.sonuç harika.3 tanesi 30 derece lensli uzağı
aydınlatıyor.yukarıdaki yön tabelaları bile uzunları yakmış gibi aydınlatıyor.
3 taneside 60 derece lensli yakın mesafe aydınlatıyor.toplam 6w 660 lümen
birkaç güne fotoları çekip konu açacağım.xenonla falan uğraşmayın.
Reklamlar
-
06 Ekim 2011, 20:12
#24362
umarım güzel olmuştur merakla bekliyoruz. 30 derece sanırım körnoktalar içinde iyi olmuştur. malum bizim far tekere bağlı olmadığından döndükten sonra önümüzü görüyoruz.
-
06 Ekim 2011, 20:19
#24363
vabisciler adlı üyeden alıntı
umarım güzel olmuştur merakla bekliyoruz. 30 derece sanırım körnoktalar içinde iyi olmuştur. malum bizim far tekere bağlı olmadığından döndükten sonra önümüzü görüyoruz.
direk aküye bağladım.sol
gidonun üstünede bir anahtar bağladım.
gece rahat gidiyorum
-
06 Ekim 2011, 21:56
#24364
arkadaşlar henüz 5000 km deyim arka lastiyimi incelerken gözlerime inanamadım.bozuk zeminde gezmedim,basınç deyerlerimi sürekli kontrol edip 29 da tuttum fakat dışa bakan dişlerin hepsi yarılmış resmen.dişler nerdeyse dışarı açılacak yarılcak vaziyette
---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:48 ----------
hatta elimle kanırtırsam resmen 3-4 milimetre aralanıyor ve bu tek bi noktada deyil baştan sona bütün dışa bakan dişlerin iç kısmı.fakat sadece solda var lastiğin sağında hata yok.sanırım fabrikasyon olabilir.
-
07 Ekim 2011, 00:08
#24365
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
07 Ekim 2011, 00:18
#24366
Arkadaşlar Cbf lerimizden birazcık foto atalım şenlensin bura ne böle hep yazı hep yazı..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
07 Ekim 2011, 00:57
#24367
kupkuru motoru ne yapacağız motor hepimizde var her gün görüyoruz şöyle değişik motorlar (antika olanlar daha makbul), manzarayla alakalı veyahut yapılan teknik değişiklik ile ilgili resimler süper olur kanımca. aslında hertürlü resime kabulum abartmadan kendi çektiğimiz resim olduktan sonra.
-
07 Ekim 2011, 09:40
#24368
asil17 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar motoruma yat cakmakligi taktım USA malı 5 yıl garantili paslanmaz.nevigasyon ve Tlfn Şarz için.sizlerle bunun fotolarını palasicam ama fotoları nasıl yükleyeceğim bilemiyorum.
Not:Tlf num iphone4 fotoları bununla forumumuza nasıl yayinliyabilirim.
Kazasiz cezasiz sürüşler slmlr.
Siz resim yükleme sitelerine fotoları yükleyin, linkleri burada yayınlayın, gerisini bir sorun olursa arkadaşlar halleder.
farcob adlı üyeden alıntı
benim motorun önüne grenaj koruma demirinin önüne 6 tane 1w power
ledten aydınlatma taktım.sonuç harika.3 tanesi 30 derece lensli uzağı
aydınlatıyor.yukarıdaki yön tabelaları bile uzunları yakmış gibi aydınlatıyor.
3 taneside 60 derece lensli yakın mesafe aydınlatıyor.toplam 6w 660 lümen
birkaç güne fotoları çekip konu açacağım.xenonla falan uğraşmayın.
Bu ledler ısındıkça iç dirençleri çok çabuk değişiyor, bu sebeple bu ledler akım sınırlamalı devrelerle kullanılırsa çok uzun süre çaılşabiliyor. Yoksa, maalesef. İnş. siz devre kullanmışsınızdır.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
07 Ekim 2011, 10:00
#24369
daha önce yazmıştım da kimsenin haberi yoktu.
frensiz kompresyonla dik yokuş inerken belirli aralıklarla TISSS! sesi geliyor mu sizden de?
Sanki çekvalf var da sıkışan havayı ara ara tahliye ediyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
07 Ekim 2011, 11:21
#24370
sibop sesi büyük ihtimal.
-
07 Ekim 2011, 13:13
#24371
Kompresyonu sık sık kullanırım ama o tarzda bi sese denk gelmedim
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
07 Ekim 2011, 13:24
#24372
aldığımdan beri var ama bir sorun yaşatmadı. mesela 70le 5. viteste bir yokuş iniyorum -ki aynı yokuşu tersten çıkarken 3. vites 60ı geçemiyorum, o kadar dik- 5 sn sonra TIS! ediyo (bu arada bi bırakma silkeleme hissedilmiyor) sonra 5 sn daha gidiyorum TIS!
otobüs yavrusu
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
07 Ekim 2011, 13:52
#24373
Hımm dostum yok walla sürdüğüm anlarda kulağıma o kadar rüzgar sesi geliyor ki hiç o tıssslamasını duyamıyorum.Bende mesela dik yokuşlardan indiğimde 4000 li devirlerde o şıkırtı sesini yapmaya başlıyor.Her zaman yapmasa da ara ara kompresyonlarda da şıkırtılara rastlıyorum.Şıkır şıkır motorumuz var kıymetini bilelim
Ama sen dedin ya bundan sonra makinayı kompresyona soktuğumda özellikle o sesi dinlemeye çalışıcam.Bişe duyarsam haber ederim sana.
Motorum 2500 lü km lerde ama sanki ilk zamankilere nazaran biraz daha isteksiz gidiyormuş gibi geliyor.Sizce böyle bişeyi neye bağlamalıyım.Hava filtresi 2500 km de görevini bitirmişmidir veya karbüratöre pislik kaçma vs durumları olabilirmi.Gaza yüklendiğimde hakkını veriyor ama kalkışlarda önceden daha az gaz vererek gittiğim anlarda şimdi biraz daha gaz açmak zorunda kalıyorum.Acaba niye olur.Bulunduğum şehir çok toz toprak bi şehir acaba hava filtresimi toz oldu yav
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
07 Ekim 2011, 14:10
#24374
ben beat'ten bu motora ilk geçtiğimde uçak gibi geliyodu, şimdi pratik ve şık geliyor. alışıyoruz, alıştıkça heyecan azalıyor. bence bununla alakalı.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
07 Ekim 2011, 14:48
#24375
kimsenin bizi iplediği yok. yağ çubuğu ne durumda normal . bi yazın da arkadaşlar
-
07 Ekim 2011, 15:17
#24376
yağ seviyesi iki seviye arasında herhangi bir yerde olabilir. sizinki normal. servisler üstün de üstüne gavur gibi dolduruyorlar
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
07 Ekim 2011, 16:09
#24377
Bu ledler ısındıkça iç dirençleri çok çabuk değişiyor, bu sebeple bu ledler akım sınırlamalı devrelerle kullanılırsa çok uzun süre çaılşabiliyor. Yoksa, maalesef. İnş. siz devre kullanmışsınızdır.[/QUOTE]
malzemeyi aldığım arkadaş,1w ledler için gerek yok dedi sadece arkasında soğutucu
var.motorun arkasında 3 çhipli smd ledler 2 senedir yanıyor üstelik şarz dinamosundan
pır pır ederek.birde flip flop var arada ilgine teşekkürler.bugün fotolarıda koydum ana sayfada
(diy bölümünden)
-
07 Ekim 2011, 20:14
#24378
Motorla az önce turladım geldim.Yaklaşık 20dk dır motor soğuyor.Merakımdan yağını kontrol edeyim dedim o yağı ölçtüğümüz çubuğun tırtıklı alanında hiç yağ yoktu.Bu sizce normal mi?Bezle sildim tekrar tekrar batırdım hatta sıktım sonuna kadar tekrar çıkarıp baktım ama çubuğa hiç bi şekilde yağ teması yok:((Motor sıcak hala acaba ondan böyle bişe olabilirmi?Cevaplarsanız sevinirim.
---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 16:57 ----------
Pardon motor yan ayaklıktaymış)hihihi
Yağı baya baya zift gibi olmuş ama daha 1300km var yağ değişimine..
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
-
07 Ekim 2011, 20:17
#24379
-
07 Ekim 2011, 20:32
#24380
ixeywent adlı üyeden alıntı
tam cevap yazmıştım bari değiştireyim
motorun yağı kaç km de bi değişiyoki
ortalama 2000km idealdir tabi yağın kalitesine görede işlevini yitirmesi değişebilir
---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:25 ----------
8200km deki cbf im bu aksam b.çekmece bulusmasına katılırsam ordada 1 ay once adığım mercekli zenonun fotoraflarını çekerim kalitesinin ne kadar iyi olduğunu görürsünüz
Uploaded with ImageShack.us
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler