Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Eylül 2011, 23:17
#24201
Rodajı düzgün yapılmış her 10 cbf'ten 8'inin motoru en az ybr kadar uzun ömürlü olur. Motor gidiyo diye 100'den sonra basmazsan bakımlarını doğru dürüst yaparsan hiç bir sıkıntı çekmezsin. Tekleme falan Honda için ufak tefek sorunlar bence, her türlü çözülür, olmadı yenisini verirler.
Reklamlar
-
22 Eylül 2011, 00:16
#24202
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
alınmaz da , şimdi arkadaşın mondial motoru 74 binde daha makinesine anahtar değmemiş... ne tekleme ne yağ yakma sorunu var... ama honda cbf 150 ye bakıyoruz 40 binde piston gömlek attıran mı dersin, sıfır motor aldım tek tek tekliyor diyen mi dersin, yok yağ yakıyor diyen mi dersin...
ne yapayım , insanın kafası karışıyor... öbür yandan bir öğretmen arkadaş aldı yeni cbf , çok denedim tekleme yok diyor...
şans meselesi demek ki...
sadece arkadaşınızın kullandığı mondial ile hangi şartlarda, nasıl kullanıldığı bilinmeyen binlerce cbf ten kötü örnekleri kıyaslayıp ardındanda yorum yapıyorsunuz. adı anılan 2 motoru aynı kefeye koyup kıyaslama yapabiliyorsunuz ya pes doğrusu. bugün bir pizzacı gördüm sukıtırda arka lastik patlamış lastik parçalanmak üzere yalpalayıp duruyor elemanın umrunda değil o dükkana erişebilmek derdinde yaklaşık 500metre o şekilde gitti sonrasını göremedim. lastik kullanılamaz hale gelmişti, jantta yamulacak. elemandan dinleyeceğiz şu marka sukıtır arkası yalpalıyor jantı yamuluyor lastiği parçalanıyor vs vs vs. bu motosiklete doğru düzgün binecekseniz, bakımlarını zamanında yapacaksanız en doğru bilgiyi JR dan, aydoğanx ten alabilirsiniz.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
22 Eylül 2011, 00:41
#24203
tekleme enjeksiyondan kaynaklanıyor. kim demiş ki 2010 ile 2011 model motor arasında fark yok die açıp bakmışlarmı bi motırun içine adam lar yapmışlar işte tekleme yaşayan arkadaşlardabiraz alışması lazım motora bu gayet normal
2010 model motor da kullandım 2009 da 2007 de hepsinde taş çatlasın 400 km gittim full depo ile... 2011 mdl de ise 550km yi de gördüm 570 km yi de euro 3 normunda motor işte daha ne olsun
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
-
22 Eylül 2011, 13:31
#24204
Aman abi estagfurullah. Yumusak kullanimin faydalari ile ilgili tecrube ettiklerimi paylasiyorum iste.
Konyada dinlenme tesisinden yaziyorum. İs amacli antalyadaydim donuyorum simdi. Haftasonu goruselim.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
22 Eylül 2011, 14:20
#24205
jr. adlı üyeden alıntı
Aman abi estagfurullah. Yumusak kullanimin faydalari ile ilgili tecrube ettiklerimi paylasiyorum iste.
Konyada dinlenme tesisinden yaziyorum. İs amacli antalyadaydim donuyorum simdi. Haftasonu goruselim.
çok iyi olur. murat ve ismail de gelirse bi uzun yol yapıp hatta mangal yapalım. sanada iyi yolculuklar.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
22 Eylül 2011, 19:06
#24206
hemen kızmayın yahu... karşılaştırdığım yok... neden bu kadar nazik motor yapmış diye honda ya kızıyorum... yoksa benim gönlümde cbf olmasa , iki de bir gelip size sorular sormazdım...
bu arada kullandığım cbf 150 nin devir saati 6000 devirde takılı kalmıştı... garantisi var motorun, arkadaşım servise gidecem haftasonu dedi, ama benim kafama takıldı , neden 6bin devirde takılı kalır ki devir saati...
selamlar...
-
23 Eylül 2011, 11:39
#24207
honda tekleme ile ilgili problemi kendi bünyesinde çözememiş ve çinden teknisyen ekip geleceğini onların inceleyeceğini söylemişti.son aldığım bilgi ise teknisyen ekibin gelmekten vaz geçip problemli bir motoru çin e istedikleri.şu an hondanın elindeki problemli bir motor trafikten çekilerek çin e yola çıkmaya hazırlanıyor.sorundan muzdarip olanlar biraz daha sabır etmeli.en nihayetinde çözeceklerine inanıyorum.
peki sen ne yaptın diye soran olursa ben cbf sayfasını kapattım 2012 model anf ınnova 125i alıyorum.bu kararımı destekleyen sebepler:tayland malı olması,kendini ispat etmiş kronik problemi olmayan enjeksiyonlu kaya gibi motoru,100 km de 1.5-2 lt arası yakıtı.seriliği ve 130 km hızı.
-
23 Eylül 2011, 12:24
#24208
2011 Cbf sahibiyim şu ana kadar en ufak bır sorunum olmadı , teklemede hiç yaşamadım
-
23 Eylül 2011, 20:08
#24209
-
23 Eylül 2011, 22:08
#24210
hcr motorun çok güzel... nazar değmesin...
-
23 Eylül 2011, 22:19
#24211
eyvallah çok sağol senin innovaya ne zaman yol veriyoz :p
obaa sen satmışın innovayı ya kaçırmışım ben orayı
-
24 Eylül 2011, 00:01
#24212
hcr güzel motosiklet, güle güle kullan.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
24 Eylül 2011, 01:25
#24213
tamernevin adlı üyeden alıntı
honda tekleme ile ilgili problemi kendi bünyesinde çözememiş ve çinden teknisyen ekip geleceğini onların inceleyeceğini söylemişti.son aldığım bilgi ise teknisyen ekibin gelmekten vaz geçip problemli bir motoru çin e istedikleri.şu an hondanın elindeki problemli bir motor trafikten çekilerek çin e yola çıkmaya hazırlanıyor.sorundan muzdarip olanlar biraz daha sabır etmeli.en nihayetinde çözeceklerine inanıyorum.
peki sen ne yaptın diye soran olursa ben cbf sayfasını kapattım 2012 model anf ınnova 125i alıyorum.bu kararımı destekleyen sebepler:tayland malı olması,kendini ispat etmiş kronik problemi olmayan enjeksiyonlu kaya gibi motoru,100 km de 1.5-2 lt arası yakıtı.seriliği ve 130 km hızı.
Aldığın karar için seni kutlarım, kararsız olmaktansa bir kara almak en iyisidir. Sen artıları yazmışsın ben de abilerimden duyduğum eksileri yazayım. Konforsuz sele(uzun yol için.), küçük yakıt deposu(uzun yol için), tip olarak, cup motor işte (uzun yol için ) Yoksa innova taş gibi motordur derler.
Bense, motorum şu an için serviste ön frende problem ve ön amartisörde de yağ eksikliği problemi? olduğunu düşüyorlar. Yaptırdıktan sonra uygun fiyata satmayı düşünüyorum. En önemli sebei ise-zaten ilan verince anlarsınız- motordan soğumam. Yapmış olduğum şehir içi kazalar, motorun sorunları vs. Bir yanım hala satma diyor ama en son şehir içi yüksek hızdan ceza yiyince(75 km/h, 290 TL) bu kararı almaya yöneldim. Her şeyin hayırlısı arkadaşlar.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
24 Eylül 2011, 10:21
#24214
mmucit:Bense, motorum şu an için serviste ön frende problem ve ön amartisörde de yağ eksikliği problemi? olduğunu düşüyorlar. Yaptırdıktan sonra uygun fiyata satmayı düşünüyorum. En önemli sebei ise-zaten ilan verince anlarsınız- motordan soğumam. Yapmış olduğum şehir içi kazalar, motorun sorunları vs. Bir yanım hala satma diyor ama en son şehir içi yüksek hızdan ceza yiyince(75 km/h, 290 TL) bu kararı almaya yöneldim. Her şeyin hayırlısı arkadaşlar.[/QUOTE]
Samsun'da her tarafta radar var.Trafik akışı bile eskiye göre çok yavaşlamış.Hıza dikkat etmek en güzeli.Ama bende Konya'da en olmadık yerde şehir içi diye 80 km hızla ceza yemiştim.
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
-
24 Eylül 2011, 11:43
#24215
Motordan soğuduğunuz an uzatmanın hiç bir faydası yok.
Bir motoru satmak aklınıza gelmeye başladıysa sadece geçici olarak vazgeçersiniz.
O düşünce sık sık aklınıza gelecek, motora binerken keyif almayacaksınız. Satın gitsin, tertemiz bir sayfa açın.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
24 Eylül 2011, 13:53
#24216
abolgi
sağolunn motorda da forumda da yeniyim yeni katıldım aranıza kendi zevkimize göre bi şeyler yapmaya çalıştık bi power ledli sis çalışması yaptık yorumlarınızı merak ettim koyuyum dedim
-
24 Eylül 2011, 14:55
#24217
jr. adlı üyeden alıntı
Motordan soğuduğunuz an uzatmanın hiç bir faydası yok.
Bir motoru satmak aklınıza gelmeye başladıysa sadece geçici olarak vazgeçersiniz.
O düşünce sık sık aklınıza gelecek, motora binerken keyif almayacaksınız. Satın gitsin, tertemiz bir sayfa açın.
çok çok doğru
-
24 Eylül 2011, 16:48
#24218
Hcr adlı üyeden alıntı
abolgi
sağolunn motorda da forumda da yeniyim yeni katıldım aranıza kendi zevkimize göre bi şeyler yapmaya çalıştık bi power ledli sis çalışması yaptık yorumlarınızı merak ettim koyuyum dedim
power led ile ben evde bir koridor aydınlatması yaptım 1 w tek led buvat içinde kapak boyasız, L koridor var karanlık oluyordu şimdi gece gündüz yanıyor herkes yolunu görüyor ;) siz kaçar led kullandınız ve açıları nedir? ayrıca akım sınırlayıcı kullandınızmı? biraz detay yazarsanız
---------- Post added at 15:48 ---------- Previous post was at 15:40 ----------
eskişehir de festival varmış çok geç haberim oldu. programa baktığımdada varış saatinde pek bişey kalmayacaktı vaz geçtim. eskişehir li cbf 150 ciler uyumayalım lütfen. hem tanışırdık birlikte gezerdik hemde bi etkinliğe katılmış olurduk.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
24 Eylül 2011, 17:03
#24219
walla bi abimle beraber yaptık tabi işçilik falan emek ona ait 5 bi tarafta 5 bi tarafta toplam on led war aküden gelen 12v 'yi 5e düşürmek gerekti her bi led için ayrı ayrı dirençler bi iki tane sigortayla destekli güvenliği sağlam bişi yapalım dedik 6-7 tane animasyon yüklü bi devresi war sırayla yanıyo ne bilim polis ışığı gibi 4lü ışıklar gibi pat pat şeklinde yanan bi animasyon war karışık bişidi yani bilgisayardan bişiler yükledi etti
-
24 Eylül 2011, 21:47
#24220
hcr motorun güzel güle güle bin. led uygulamasında akım bölücü kullanmazsanız ledin ömrü kısa olurki zaten kullanılmaması etik değil. 12v ile led çalışır gerilim bölücüye gerek yok ama akımı sınırlamak gerekir. neyse arkadaşlar benim bir sorum var bilmem sizin başınıza geldimi . benim motorda bazen 4 - 5 nci vitese geçerken vites boşa çıkıveriyor ve motor ambeleye kalkıyor sonra debriyajı tazeliyorum hiç vites değişme işlemi yapmadan sonrasında 5 vites konumunda olmuş oluyor garip geldi . yüksek devirli kullandımda yapıyor genellikle sık değil ama bazen oluyor. şimdiye kadar 3 kere başıma geldi . saygılar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)
Bu Konudaki Etiketler