Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Eylül 2011, 12:32
#24181
tamernevin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aldığım son bilgileri baylaşmak istiyorum.tekleme ile ilgili bir arpa boyu yol alınmış değil.konu honda japonyadan gelecek mühendis heyetine intikal edilmiş.heyet gelecek incelemelerde bulunacak,evine dönecek üzerinde çalışacak testler yapacak,şundanmış diyecek ve bizimde problemimiz çözülecek.ama bu dediklerim ne zaman olur allah bilir.nitekim heyetin ne zaman geleceği bile belli değilmiş.
Sen bu arada motorsuz musun?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Reklamlar
-
20 Eylül 2011, 09:32
#24182
vabisciler adlı üyeden alıntı
Eskinin Değeri Olsaydı Bit Pazarına Nur Yağardı...
-
20 Eylül 2011, 16:22
#24183
zenon adlı üyeden alıntı
Valla benim ki 2010 model ve bunun 6 ali askerdeydim 28.000 km de ben boş gezenin boş kalfasıyım galiba :D
Öğrendiğim bir kaç bilgisi sizinle paylaşmak istiyorum. Hafta sonu sübap ayarı yaptırdım ve garantideki motorlardan sübap ayarı
ücreti almıyorlarmış bu işlemi ANES motorda yaptırdım ilkkez garantiden yararlandım
ikinci bir konda bazı markalarda garanti de yıllın dolmasada 30.000 km olduğunda motor garanti dışı cıkıyor diye biliyordum HONDA da durum farklıymış km kac olursa olsun süre baz alınıyor ve garantisi devam ediyor.
Herkeze keyifli sürüşler.
ustacım yanlışın var cbf garantisi 2yıl veya 30.000km olarak gösteriliyor sana nasıl ole demiler şaşırdım her üretici koyar bu limitleri 2yıl veya 30.000km garantili CBF 150
tamernevin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar aldığım son bilgileri baylaşmak istiyorum.tekleme ile ilgili bir arpa boyu yol alınmış değil.konu honda japonyadan gelecek mühendis heyetine intikal edilmiş.heyet gelecek incelemelerde bulunacak,evine dönecek üzerinde çalışacak testler yapacak,şundanmış diyecek ve bizimde problemimiz çözülecek.ama bu dediklerim ne zaman olur allah bilir.nitekim heyetin ne zaman geleceği bile belli değilmiş.
sizde bu tekleme nasıl yaşanıyor yani 5.viteste 7 devirdesin diyelim hop bi tekliyor 5 devire kadar gaz almıyormu ole bişeymi vede şuan kaç kmredesiniz benim 2011motorumda yokta çok lafı geçiyorbu konunun detayını öğrenmek istiyorum 4000km geçtinizmi geçmediyseniz o km kadar sabredin ben düzeliceğine inanıyorum
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
20 Eylül 2011, 16:49
#24184
alper150zc adlı üyeden alıntı
ustacım yanlışın var cbf garantisi 2yıl veya 30.000km olarak gösteriliyor sana nasıl ole demiler şaşırdım her üretici koyar bu limitleri 2yıl veya 30.000km garantili CBF 150
Valla ANES motordan Sadullah BEyden aldım bu bilgiyi. Diğer firmaları bilmem Hondanın öyle bir sınırı yok dedi.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
20 Eylül 2011, 16:54
#24185
alper150zc adlı üyeden alıntı
ustacım yanlışın var cbf garantisi 2yıl veya 30.000km olarak gösteriliyor sana nasıl ole demiler şaşırdım her üretici koyar bu limitleri 2yıl veya 30.000km garantili CBF 150
sizde bu tekleme nasıl yaşanıyor yani 5.viteste 7 devirdesin diyelim hop bi tekliyor 5 devire kadar gaz almıyormu ole bişeymi vede şuan kaç kmredesiniz benim 2011motorumda yokta çok lafı geçiyorbu konunun detayını öğrenmek istiyorum 4000km geçtinizmi geçmediyseniz o km kadar sabredin ben düzeliceğine inanıyorum
alper senin motorda tekleme sorunu yokmuş ne güzel işte bende yok bende yok derken nazar edecen sonunda sende de başlayacak bende yok deme fazla derim :D
-
20 Eylül 2011, 18:07
#24186
http://www.motosiklet.net/forum/etki...bulusmasi.html
Hepinizi beklerim cbf kullanıcısı kardeşlerim abilerim
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
-
20 Eylül 2011, 18:35
#24187
alper150zc adlı üyeden alıntı
ustacım yanlışın var cbf garantisi 2yıl veya 30.000km olarak gösteriliyor sana nasıl ole demiler şaşırdım her üretici koyar bu limitleri 2yıl veya 30.000km garantili CBF 150
sizde bu tekleme nasıl yaşanıyor yani 5.viteste 7 devirdesin diyelim hop bi tekliyor 5 devire kadar gaz almıyormu ole bişeymi vede şuan kaç kmredesiniz benim 2011motorumda yokta çok lafı geçiyorbu konunun detayını öğrenmek istiyorum 4000km geçtinizmi geçmediyseniz o km kadar sabredin ben düzeliceğine inanıyorum
şu an 5600 km deyim.km ile alakası yok bunun.sakin kullanımda sabit devirde anlık kesmeler yapıyor.devir falan düşmüyor.sanki benzin biterken yedek depoya geçiş esnasında olurya onun gibi silkelemeler.en çok ta motor rahat akarken özellikle yokuş aşşağı deviri sabit tuttuğunuzda yapıyor.bu şartlar genelde uzun yolda oluştuğu için şehir içi trafikte falan kullananlar benimkinde problem yok diyor normal olarak.bizzat fabrika ile görüşüyorum ve fabrika da kronik arıza olduğunu kabul etmiş durumda.
-
21 Eylül 2011, 00:35
#24188
dün bir arkadaşın cbf 150 sini kullandım , 2011 model... inanılmaz keyifli bir alet... tekleme sorunu da olmamış onun... sanırım çok az kişide bu sorun var... çünkü her gördüğüm cbf kullanıcısını durdurup soruyorum modelini ve tekleme sorununu... henüz ben yaşadım diyen yok hatay da...
-
21 Eylül 2011, 01:01
#24189
Arkadaşlar, bende bu konuyu soracaktım.. Tekleme sorunu 2011 modellerin tümünde mi var, yoksa bir kısım makinelerde mi çıkıyor? Bunu ayırt edebilmenin yolu var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
tamernevin adlı üyeden alıntı
şu an 5600 km deyim.km ile alakası yok bunun.sakin kullanımda sabit devirde anlık kesmeler yapıyor.devir falan düşmüyor.sanki benzin biterken yedek depoya geçiş esnasında olurya onun gibi silkelemeler.en çok ta motor rahat akarken özellikle yokuş aşşağı deviri sabit tuttuğunuzda yapıyor.bu şartlar genelde uzun yolda oluştuğu için şehir içi trafikte falan kullananlar benimkinde problem yok diyor normal olarak.bizzat fabrika ile görüşüyorum ve fabrika da kronik arıza olduğunu kabul etmiş durumda.
peki dostum bu 2011 modellerde mi görülüyor? 2010 - 2009'larda falanda var mı?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
21 Eylül 2011, 01:14
#24190
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, bende bu konuyu soracaktım.. Tekleme sorunu 2011 modellerin tümünde mi var, yoksa bir kısım makinelerde mi çıkıyor? Bunu ayırt edebilmenin yolu var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
peki dostum bu 2011 modellerde mi görülüyor? 2010 - 2009'larda falanda var mı?
sadece 2011 model makyajlı ürünlerde var ama hepsindede yok ben 7222km deyim bende yok mesela 5/1 tanesimi böle bilmiyorum zaten hepsinde var gibi konuşulduğu için millet korkuyorum yarın öbür gün satmaya kalksam tü kaka 2011 dicekler die korkuyorum
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
21 Eylül 2011, 02:31
#24191
-
21 Eylül 2011, 03:21
#24192
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
ben baharı bekliyorum... eğer enjeksiyonlusunu getirirlerse, evet tü kaka 2011 diyebilirim
şaka tabi, kızmayın hemen, benimki bir hayal, muhtemelen gelirse de yazın gelir enjeksiyonlu....
enjeksiyonlu gelmicek arkadaşım hiç bekleme enjeksiyonlu gelirse direk cbf 125 getirirler oda gelmicek biz 2-3sene daha kesin cbf 150 devam bosunamı makyaj attılar uyanıklar hiç bekleme enjeksiyon :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
21 Eylül 2011, 12:55
#24193
Kısa mesafelerde pek farkedilmiyor, şöyle 100-200 km yaptığınızda benimkinde belli belirsiz anlık bir kesiklik oluyor, birileri tekliyor demeseydi, dikkatimi bile çekmezdi. Ama sanki rodaj bittikten sonra düzelecek gibi, gittikçe azalmaya başladı. Rodajda bu tip şeylerin olması mümkün, ilk başta vitesler sert geçiyordu, şimdi alıştı tıkır tıkır geçiyor. Lastikler bile yeni yeni alışıyor, 900 km deyim.
-
21 Eylül 2011, 13:56
#24194
bir modelin mayajlanması demek yeni modelinin yolda olduğu anlamına gelir.
tekleme olup olmadığını 5000-6000 devir aralığında yokuş aşşağı gazı sabit tutarak anlayabilirsiniz.
ben hondaya değişim ile ilgili istekte bulundum.hemde ınnova 125i modeli ile.
-
21 Eylül 2011, 14:23
#24195
tamernevin adlı üyeden alıntı
bir modelin mayajlanması demek yeni modelinin yolda olduğu anlamına gelir.
tekleme olup olmadığını 5000-6000 devir aralığında yokuş aşşağı gazı sabit tutarak anlayabilirsiniz.
ben hondaya değişim ile ilgili istekte bulundum.hemde ınnova 125i modeli ile.
Bendede 2011 var 3500 km de asla bir sorun yasamad ki Cook ta memnunum arkadaslar.
-
21 Eylül 2011, 15:16
#24196
ya bu makineden almayı düşünüyorum. bir ara kullanmıştım 10.000km kadar. memnundum genel olarak.
sıfır almak var aklımda ama bu tekleme olayı sıkıntı. ikinci el alacak olsam, kilometrelerle deli gibi oynuyorlar; nedir ne değildir bilemiyorsun.
ee, cbf150'nin motor ömrü de ortada. 30-40k sonra başlıyor sapıtmaya. çok kararsız kaldım beyler, napsam?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
21 Eylül 2011, 18:54
#24197
cbf 125i de çok güzel görünüyor... onu getirirlerse süper olur... ben bekleyeceğim... bir şey kaybetmem... bir gelişme olmazsa gider ybr esd alırım... honda kaybeder...
-
21 Eylül 2011, 20:30
#24198
CBF varken YBR mi alınır
-
21 Eylül 2011, 22:52
#24199
kimi adlı üyeden alıntı
CBF varken YBR mi alınır
konfor-gösteriş-kalıp-bence tip hondada-ybr dede cbf nazaran daha uzu ömürlü motor var karşılığında dediklerim ve 1hp-3.5.tork aşa güç
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
21 Eylül 2011, 23:02
#24200
alınmaz da , şimdi arkadaşın mondial motoru 74 binde daha makinesine anahtar değmemiş... ne tekleme ne yağ yakma sorunu var... ama honda cbf 150 ye bakıyoruz 40 binde piston gömlek attıran mı dersin, sıfır motor aldım tek tek tekliyor diyen mi dersin, yok yağ yakıyor diyen mi dersin...
ne yapayım , insanın kafası karışıyor... öbür yandan bir öğretmen arkadaş aldı yeni cbf , çok denedim tekleme yok diyor...
şans meselesi demek ki...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)
Bu Konudaki Etiketler