hayırlı olsun.
arkadaşlar ben 86 kiloyum, düzde motora yatınca hızında değişiklik olmuyor, rampada 5 km/s kadar ancak oluyor.
otoban şartlarına göre konuşuyorum. hiç istifini bozma daha iyi.
yatmanın bi faydasını gören var mı?
hayırlı olsun.
arkadaşlar ben 86 kiloyum, düzde motora yatınca hızında değişiklik olmuyor, rampada 5 km/s kadar ancak oluyor.
otoban şartlarına göre konuşuyorum. hiç istifini bozma daha iyi.
yatmanın bi faydasını gören var mı?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
mstf_gnc arkadaş gibi bende dişli degişikligine gittim.Daha önce degiştirmiş bir kaç arkadaşdan olumlu eleştirilerini alınca bende 43 dişliyi 40 la değiştirdim.Ve sonuç gercekten harika, kendi kendime neden daha önce yapmadım dedim,Motor muthiş derecede rahatladı diyebilirim vites araları cok rahat bir şekilde bagırmadan sünmeye başladı.Bayramda tailide fırsat bilerek adana-nigde arası yapmıştım motor bagırarak ancak 100-105 arası yapıyordu ve ondada zorlanıyordu,rampa aşagı ise 115 e kadar geliyordu anca geliyordu,Şimdi dişli degişikliginden sonra otobonda deneme yaptıgımda hic zorlanmadan ve bagırmadan cok rahat bir şekilde 120 e kadar geliyor.Şimdi herkes genelde şunu söyluyor siz muhendisleden daha mı ii biliyorsunuz , muhendisler bu modeli hız modeli olarak düşünmedikleri ve şehir içi kullanmı ölçü tuttukları için öncelikli güce önem vermişler , motorun cekişini gucunu ön planda tutmuşlar.Lakin bu gibi kucuk degişiklikler motorun orjinalligini bozmaktan cokta verimi arttırıyor bence,tabi bu benim fikrim.Çekiş olayınıda gelince dişli değişiminden sonra ben bir sıkıntı gormedim hatta aynı gün iki kişi bindik bi sıkıntı yaşamadık, ama bunda yaşanan şehre görede degişebilir biz cukurovada(adana) olunca burda her yer düz rampa olayı nadir görulür ,rampası bayırı cok olan yerlerde farklılık sözkonusu olabilir.Dişli değişiminde sonra benim yaşadıgım tecrubeler böyle motor altımda yag gibi akıyor kısacası bunu paylaşmak istedim ,Allah herkese kazası belasız sürüşler nasip etsin NOT (dişli 12.50 el emegi 5tl toplam 17.50)
arkadaşlar nasılsınız.biraz foto atında şenlenelim.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
herhangi bir serviste yok sanırsam
çinden belli bir miktar gelmişti sonrası gelmedi diye biliyorum
serviste normal zenon takıyorlar merceksiz
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
Zinciri nasıl sökeceğim , söküp temizleyip takmak istiyorum. Mümkünse fotoğrafla anlatabilirmisinız?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...ci-disli/detay
Abi şu var bi bak istersen..Denemek istiyorum ama kararsızım nasıl olur bilmiyorum...? Genelde iki kişi kullanıyorum motoru.Rampada vs. sıkıntı yaparmı diye korkuyorum.Yine forumda bi yazıda bi arkadaşın deneyip motora iyi gelmediği konusunda bi yazısını okumuştum.Bu beni çok kararsız kıldım
Şurda : http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ren-varmi.html
[COLOR="#006400"][B]ŞÜKRÜ ERSAL ÖZTÜRK[/B][/COLOR]
zincir temizlemek için sökmeye gerek yok. oringsiz zincir için wd 40 ve diş fırçası super iş yapıyor ama çok fazla sıçrayıp bir de jant temizliği yapmanızı gerektiriyor.
zincir, dişli temizliğini ben 10binde bir olarak kendimce ölçü koydum. 6500 kmde söktüğümde daha ön dişli yeterince batmamıştı. zaten temiz yerlerde kullanıyorum. yağmurda çıkmıyorum.
işlemin linki burada http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-744.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
işte burada
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Jr kardeşim anahtarlığın dikkati mi çekti.Hediye mi?
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
Arka dişli eski kasalarda 42 dir, bizim yeni kasalarda 43 .Ben kendi motorcuma vermiştim oda takmıştı rahatlıkla buldugunu söylemişti malzemeciden.Devamlı gittigin bir motorcun varsa ona söylersen rahatlıkla cözer,Yok kendim yaparım diyorsan arka dişliyi söktukten sonra o dişliyide alıp malzemeciye gidersin onun 40 olanını alırsın ,ama bunu tanıdıgın bildigin bir motorcun varsa sana 1 saatte yapacaktır.Dişli değiştirince bariz farkı görürsün
memnun kalmanıza sevindim. daha önce dişli değişimi deneyenler pek memnun kalmamıştı.
dişli değişiminin çok etkisi olmadığını okudum bir kaç yerde. bu sefer tork kaybettiğinden yine aynı hızlarda seyrediyor demişlerdi.
mesela pazar günü nitehawk ile ben son hızlarda aynı gibiydik. ikisi de bağıra bağıra gidiyordu.
bense en büyük keyfi 70le alıyorum. o hızda sesi çok hoşuma gidiyor. aynı zamanda yavaşlık için tahammül limitim. sıkılmadan gidebiliyorum. acayip de az yakıyor.
anahtarlık grupta bir abimiz pilot da onun hediyesi sağolsun.
resimler ilk koyduğumda çıkıyordu, 10 dakika sonra şimdi tekrar baktım görünmemiş. sizde bu sayfada görünüyor mu?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Şu an bu konu içerisinde 40 kullanıcı var. (0 üye ve 40 misafir)