Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24101
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    altın elbiseli adamın bugünkü bölümüne internetten baktım az önce, cbf 150 yi değil cbr 600 ü tanıttı... bir de hyo nun gtr bir modelini...
    CBR 1100 XX HYOSUNG 250.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24102
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    murat abi'de benim gibi cilacı çıktı.

    yanıyordu matur. valla ahmet abi de senin gibi. siz basınca benim içim gidiyor.

    siz 110 falan yaptınız da ben geride kaldım biraz 100le giderek. görsel teması kaybetmedim ama.

    devir saati olunca insan biraz daha cesur oluyor sanırım. ben 60ta 5e takıyorum.çok lazımsa 4e düşüyorum ama hızımın 70e düşmesini beklemeden düşmüyorum.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  3. #24103
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40T takınca zincir biraz uzun gelmeyecek mi? Ben de düşünüyorum da

    http://www.sprocketcalculator.com/

    linkte ön arka dişli ve ihtiyaç olan bakla sayısı hesabı yapılabiliyor.
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  4. #24104
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    murat abi'de benim gibi cilacı çıktı.

    yanıyordu matur. valla ahmet abi de senin gibi. siz basınca benim içim gidiyor.

    siz 110 falan yaptınız da ben geride kaldım biraz 100le giderek. görsel teması kaybetmedim ama.

    devir saati olunca insan biraz daha cesur oluyor sanırım. ben 60ta 5e takıyorum.çok lazımsa 4e düşüyorum ama hızımın 70e düşmesini beklemeden düşmüyorum.

    boyacı bir abimiz var, genelde arabalara bahar aylarında olmak üzere , yılda iki kez pasta cila yapar... acaba motoru bu kadar cilalamanın bir zararı olur mu? ben de biraz meralıyım bu cila işine ayrıca, sizden marka vs öneri alırım ileride...

    selamlar...

  5. #24105

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    dişli değiştirmeyi düşünen arkadaşlara 40 t yi tavsiye ederim.şahsen kullanıyorum.hemde 2 kişi li kullanıyorum.botor bağarmadan 90 km ile gidiyor.

  6. #24106
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Cila yaparken pamuğa boya çıkmadığına göre, motorlarımız metalik boya, üzerinde vernik var, "pasta" yapmadıktan sonra sıvı cilanın bir zararı dokunmaz, pasta cila deyince pasta zımpara gibi verniği götüren bir olay, çok matlaşan boyalara yapılır. Matlaştıkça yapılan hafif bir sıvı cila motoru dış etkilerden ve matlaşmaktan koruyacaktır.

  7. #24107
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    teşekkürler thenighthawk...

    bu arada bu 40 lık dişli daha iyiyse neden honda mühendisleri 43 lük dişli koyar ki? yani ataklık olarak çok mu fark var iki dişli arasında... yoksa yüksek hızlarda daha düşük devirde ve ekonomik ilerleme lüksüne değmeyecek kadar ağırlaşıyor mu makine şehir içinde?

  8. #24108
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    pastaya her zaman gerek olmaz ama cilanın bir zararı yok. sık pasta boyayı inceltir.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  9. #24109
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Unili lastiler nasildir beyler kulanan var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

    http://www.facebook.com/media/set/?s...1¬if_t=like

    Herkeze acık olması lazım Karadeniz gezimin resimleri.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  10. #24110

    Üyelik
    12 Ağustos 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda CBF 150 - 2009(siyah)
    Yok abi ben göremedim...
    [COLOR="#006400"][B]ŞÜKRÜ ERSAL ÖZTÜRK[/B][/COLOR]

  11. #24111
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı sukruersal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok abi ben göremedim...
    şimdi dene bakim :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  12. #24112
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler thenighthawk...

    bu arada bu 40 lık dişli daha iyiyse neden honda mühendisleri 43 lük dişli koyar ki? yani ataklık olarak çok mu fark var iki dişli arasında... yoksa yüksek hızlarda daha düşük devirde ve ekonomik ilerleme lüksüne değmeyecek kadar ağırlaşıyor mu makine şehir içinde?
    2008 cbf var bende.4. vitesde gazı köklüyorum aynam titreşmeye başlıyor 5. vitese atıyorum geçiyor
    yine gazı veriyorum gaz kolunun sonuna az birşey kala yine ayna titreşmeye başlıyor,motor bağırıyor elimin altında halen gaz var az birşey yani
    6. vites ister gibi veya arka dişli 38 olsa motor rahatlayacak,bağırmayacak.titreşim ortadan kalkacak gibi
    hondanın yeni modellerde 43 diş yapması anlaşılır gibi değil.zaten torklu motor niye 43 diş yaparsın
    yap şunu 39 diş motor rahatlasın titreşim kalksın bence titreşımin nedeni 42-43 diş olması
    böylece son süratda artar 8-10 km. rampada bayılır diyenlerede (sanmıyorum) en fazla bir vites düşersin diyorum
    ama orjinal veya kaliteli arka dişli nerden bulunur

  13. #24113

    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    akşehir
    Motosikleti
    cbf150

    far sorununa röleli çözüm

    işte bir çözüm
    http://c1109.hizliresim.com/11/9/12/10885.jpg
    arkadaşlar ben bu sorunu böyle aştım iki adet röle ve birazcık elektrik bilgisi ile bu sıkıntı aşılır
    motor rölatide iken 12v fara geliyor ama ampul akımını karşılamaya yetmiyor bunda ise 12v far yerine önce rölelere giriyor röle çışları far a gidiyor

  14. #24114

    Üyelik
    12 Ağustos 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda CBF 150 - 2009(siyah)
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi dene bakim :D
    Tamamdır ;) Harika bir gezi olmuş...Tekerinize bereket..
    [COLOR="#006400"][B]ŞÜKRÜ ERSAL ÖZTÜRK[/B][/COLOR]

  15. #24115

    Üyelik
    07 Eylül 2011
    Şehir
    Mersin-Tarsus
    Motosikleti
    Honda CBF 150 - 2011
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [IMG][/IMG]
    arkadaslar resımdekı cbf nın koruma demırınden hıc rastlamadım ybrnınkıne benzıyor acaba bu arkadas kendımı yapmıs yada ybrlerın koruma demırı bızım motorlara uyuyormu? motorumu kapalı alanda tuttugumdan kapı tam motorun gecıcegı kadar dıger koruma demırını takarsam sıkıntı olabılır o yuzden bu tarz bı koruma demırı almam gerekıyor fıkrı olan varmı acaba bu koruma demırı hakkında?
    Motorumu geçen perşembe teslim aldım. Benim motordaki koruma demirleri de bu şekilde. Yeni modelmiş sanırım.


  16. #24116
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı YesiLKartaL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorumu geçen perşembe teslim aldım. Benim motordaki koruma demirleri de bu şekilde. Yeni modelmiş sanırım.

    ben bu yeni demirleri şekil oalrak beğendim ama koruma oalrak motor koruma demirleri ayakları hiç bi şekilde korıyamaz bende eski tarz var bi yere vurunca ayaklara çarpmasını onluyor bu yeni demirler ancak motoru korur:D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #24117
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    YBR'lere takılıyodu galiba bu koruma demirleri.

  18. #24118
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    evet tip olarak ybrnınkıne benzıyor bence cok hos olmus.otoseverın sıtesınden baktım yenı olarak gecıyor motor koruma+far koruma 130 tl...sanırım eskı tıp far koruma buna uymuyor

  19. #24119
    slameram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cbf 150 Kırmızı
    Alıntı ercanercan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte bir çözüm
    http://c1109.hizliresim.com/11/9/12/10885.jpg
    arkadaşlar ben bu sorunu böyle aştım iki adet röle ve birazcık elektrik bilgisi ile bu sıkıntı aşılır
    motor rölatide iken 12v fara geliyor ama ampul akımını karşılamaya yetmiyor bunda ise 12v far yerine önce rölelere giriyor röle çışları far a gidiyor
    İyi günler siz bu röleler ile farın sürekli açık kalma sorununu mu rölantideki titremesini mi yoksa başka bir şeyi mi çözdünüz?Bir de uzun kısa far anahtarını değiştirdiniz mi?
    Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...

  20. #24120

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Şehir
    ÇANAKKALE/ÇAN
    Motosikleti
    HONDA CBF150 (2011)siyah
    Slm arkadaslar,hepinize kazasiz cezasiz sürüşler,slmlr


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler