Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Eylül 2011, 12:16
#24101
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
altın elbiseli adamın bugünkü bölümüne internetten baktım az önce, cbf 150 yi değil cbr 600 ü tanıttı... bir de hyo nun gtr bir modelini...
CBR 1100 XX HYOSUNG 250.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Reklamlar
-
12 Eylül 2011, 12:27
#24102
murat abi'de benim gibi cilacı çıktı.
yanıyordu matur. valla ahmet abi de senin gibi. siz basınca benim içim gidiyor.
siz 110 falan yaptınız da ben geride kaldım biraz 100le giderek. görsel teması kaybetmedim ama.
devir saati olunca insan biraz daha cesur oluyor sanırım. ben 60ta 5e takıyorum.çok lazımsa 4e düşüyorum ama hızımın 70e düşmesini beklemeden düşmüyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
12 Eylül 2011, 13:18
#24103
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
40T takınca zincir biraz uzun gelmeyecek mi? Ben de düşünüyorum da
http://www.sprocketcalculator.com/
linkte ön arka dişli ve ihtiyaç olan bakla sayısı hesabı yapılabiliyor.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
-
12 Eylül 2011, 13:31
#24104
jr. adlı üyeden alıntı
murat abi'de benim gibi cilacı çıktı.
yanıyordu matur. valla ahmet abi de senin gibi. siz basınca benim içim gidiyor.
siz 110 falan yaptınız da ben geride kaldım biraz 100le giderek. görsel teması kaybetmedim ama.
devir saati olunca insan biraz daha cesur oluyor sanırım. ben 60ta 5e takıyorum.çok lazımsa 4e düşüyorum ama hızımın 70e düşmesini beklemeden düşmüyorum.
boyacı bir abimiz var, genelde arabalara bahar aylarında olmak üzere , yılda iki kez pasta cila yapar... acaba motoru bu kadar cilalamanın bir zararı olur mu? ben de biraz meralıyım bu cila işine ayrıca, sizden marka vs öneri alırım ileride...
selamlar...
-
12 Eylül 2011, 13:54
#24105
dişli değiştirmeyi düşünen arkadaşlara 40 t yi tavsiye ederim.şahsen kullanıyorum.hemde 2 kişi li kullanıyorum.botor bağarmadan 90 km ile gidiyor.
-
12 Eylül 2011, 14:05
#24106
Cila yaparken pamuğa boya çıkmadığına göre, motorlarımız metalik boya, üzerinde vernik var, "pasta" yapmadıktan sonra sıvı cilanın bir zararı dokunmaz, pasta cila deyince pasta zımpara gibi verniği götüren bir olay, çok matlaşan boyalara yapılır. Matlaştıkça yapılan hafif bir sıvı cila motoru dış etkilerden ve matlaşmaktan koruyacaktır.
-
12 Eylül 2011, 14:33
#24107
teşekkürler thenighthawk...
bu arada bu 40 lık dişli daha iyiyse neden honda mühendisleri 43 lük dişli koyar ki? yani ataklık olarak çok mu fark var iki dişli arasında... yoksa yüksek hızlarda daha düşük devirde ve ekonomik ilerleme lüksüne değmeyecek kadar ağırlaşıyor mu makine şehir içinde?
-
12 Eylül 2011, 14:49
#24108
pastaya her zaman gerek olmaz ama cilanın bir zararı yok. sık pasta boyayı inceltir.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
12 Eylül 2011, 17:18
#24109
Unili lastiler nasildir beyler kulanan var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
http://www.facebook.com/media/set/?s...1¬if_t=like
Herkeze acık olması lazım Karadeniz gezimin resimleri.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
12 Eylül 2011, 17:44
#24110
[COLOR="#006400"][B]ŞÜKRÜ ERSAL ÖZTÜRK[/B][/COLOR]
-
12 Eylül 2011, 17:53
#24111
sukruersal adlı üyeden alıntı
Yok abi ben göremedim...
şimdi dene bakim :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
12 Eylül 2011, 18:05
#24112
ubuntu67 adlı üyeden alıntı
teşekkürler thenighthawk...
bu arada bu 40 lık dişli daha iyiyse neden honda mühendisleri 43 lük dişli koyar ki? yani ataklık olarak çok mu fark var iki dişli arasında... yoksa yüksek hızlarda daha düşük devirde ve ekonomik ilerleme lüksüne değmeyecek kadar ağırlaşıyor mu makine şehir içinde?
2008 cbf var bende.4. vitesde gazı köklüyorum aynam titreşmeye başlıyor 5. vitese atıyorum geçiyor
yine gazı veriyorum gaz kolunun sonuna az birşey kala yine ayna titreşmeye başlıyor,motor bağırıyor elimin altında halen gaz var az birşey yani
6. vites ister gibi veya arka dişli 38 olsa motor rahatlayacak,bağırmayacak.titreşim ortadan kalkacak gibi
hondanın yeni modellerde 43 diş yapması anlaşılır gibi değil.zaten torklu motor niye 43 diş yaparsın
yap şunu 39 diş motor rahatlasın titreşim kalksın bence titreşımin nedeni 42-43 diş olması
böylece son süratda artar 8-10 km. rampada bayılır diyenlerede (sanmıyorum) en fazla bir vites düşersin diyorum
ama orjinal veya kaliteli arka dişli nerden bulunur
-
12 Eylül 2011, 18:08
#24113
far sorununa röleli çözüm
işte bir çözüm
http://c1109.hizliresim.com/11/9/12/10885.jpg
arkadaşlar ben bu sorunu böyle aştım iki adet röle ve birazcık elektrik bilgisi ile bu sıkıntı aşılır
motor rölatide iken 12v fara geliyor ama ampul akımını karşılamaya yetmiyor bunda ise 12v far yerine önce rölelere giriyor röle çışları far a gidiyor
-
12 Eylül 2011, 19:04
#24114
zenon adlı üyeden alıntı
şimdi dene bakim :D
Tamamdır ;) Harika bir gezi olmuş...Tekerinize bereket..
[COLOR="#006400"][B]ŞÜKRÜ ERSAL ÖZTÜRK[/B][/COLOR]
-
12 Eylül 2011, 21:36
#24115
chemical adlı üyeden alıntı
[IMG]
[/IMG]
arkadaslar resımdekı cbf nın koruma demırınden hıc rastlamadım ybrnınkıne benzıyor acaba bu arkadas kendımı yapmıs yada ybrlerın koruma demırı bızım motorlara uyuyormu? motorumu kapalı alanda tuttugumdan kapı tam motorun gecıcegı kadar dıger koruma demırını takarsam sıkıntı olabılır o yuzden bu tarz bı koruma demırı almam gerekıyor fıkrı olan varmı acaba bu koruma demırı hakkında?
Motorumu geçen perşembe teslim aldım. Benim motordaki koruma demirleri de bu şekilde. Yeni modelmiş sanırım.
-
12 Eylül 2011, 21:44
#24116
YesiLKartaL adlı üyeden alıntı
Motorumu geçen perşembe teslim aldım. Benim motordaki koruma demirleri de bu şekilde. Yeni modelmiş sanırım.
ben bu yeni demirleri şekil oalrak beğendim ama koruma oalrak motor koruma demirleri ayakları hiç bi şekilde korıyamaz bende eski tarz var bi yere vurunca ayaklara çarpmasını onluyor bu yeni demirler ancak motoru korur:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
12 Eylül 2011, 22:25
#24117
YBR'lere takılıyodu galiba bu koruma demirleri.
-
13 Eylül 2011, 02:42
#24118
evet tip olarak ybrnınkıne benzıyor bence cok hos olmus.otoseverın sıtesınden baktım yenı olarak gecıyor motor koruma+far koruma 130 tl...sanırım eskı tıp far koruma buna uymuyor
-
13 Eylül 2011, 10:22
#24119
ercanercan adlı üyeden alıntı
işte bir çözüm
http://c1109.hizliresim.com/11/9/12/10885.jpg
arkadaşlar ben bu sorunu böyle aştım iki adet röle ve birazcık elektrik bilgisi ile bu sıkıntı aşılır
motor rölatide iken 12v fara geliyor ama ampul akımını karşılamaya yetmiyor bunda ise 12v far yerine önce rölelere giriyor röle çışları far a gidiyor
İyi günler siz bu röleler ile farın sürekli açık kalma sorununu mu rölantideki titremesini mi yoksa başka bir şeyi mi çözdünüz?Bir de uzun kısa far anahtarını değiştirdiniz mi?
Justice for all.Herkes için adalet.Emmim,dayım,hısımım,akrabam olmasa da.Ha,bizim aşiretten olmasa da...
-
13 Eylül 2011, 14:01
#24120
Slm arkadaslar,hepinize kazasiz cezasiz sürüşler,slmlr
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler