Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #24081
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    resimdeki 2 şahsın arasında arkada ateş yanıyo gibi duruyor
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24082

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cbf150-2011
    benim lastikler de IRC . ondan mı ki acaba.

    bide ben çok uzun yol yaptım ama böle bişeyy hissetmedim. gelirken bir yerde çok sert bi çukura girdim. ondan mı oldu acaba diye düşünüyom ama bilmiyom artık.
    hızına dikkat etmedim de ellerimm çok küçük periyotlarla sallanıyo gidonu tutarken.

  3. #24083
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000

    Shot at 2011-09-11

    Shot at 2011-09-11

    Shot at 2011-09-11
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  4. #24084
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    fotoğraflar harbiden çok hoş... özellikle siyah yan çantalı cıbıf harika görünüyor... ben gerçi arka top case çantayı yakıştıramıyorum motosiletlere, kurye misali... sadece iki yan çanta ve depo üstü takıp çıkartması kolay bir çanta düşünüyorum, hani çıkınca sırt çantası oluyormuş, yanlış bilmiyorsam...

    servis konusuna gelince, çok iyi bir servisi var burada hondanın, çok memnunum ben onlardan... ama işte servisteki arkadaş, cbf için innovayı satma dedi, innova her konuda cbf den uzun ömürlü sağlam ekonomik motor dedi... haklı ama, ben kafam esti mi 500km yol yapabileceğim bir motor istiyorum ve görünen o ki en güzel aday cbf 150... yeni kasalardaki tekleme sorunu da belki 2012 nin şubat ayına kadar çözülür, ben de gönül rahatlığı ile alırım... (yağ yakma sorununun tamamen kullanımla alakalı olduğunu ve az yakıt tüketimi konusunda ybr ile arada uçurum olmadığına kesin ikna olmuş bulunuyorum)

  5. #24085
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    Cbf 150 camiası herkese selamlar

    arka dişli hakkında konuşmak istiyorum

    bildiğimiz üzere 2011 altındaki modellerder arka dişli 42 lik idi
    yeni modellerde ise 43 e çıkartımış ve enjeksiyon denilen bişeyler yapılmış

    43 lük dişliyi ne diye yapmışlar onu bi anlayamadım milleti kandırmak mı amaçları
    biliyoruz ki cbf ile hep 100 110 km\h hızda gidiyoruz
    43 lük dişlide km ibresi 80 i gösterdiğinde motor barım barım bağırıyor heleki 100 de giderken çatlıcakmış gibi sanki,
    her 3000km de bir subap ayarı yaptırmak gerekiyor. (full dolu depo ile 420km sabit)

    38 liği bi deneyeyim dedim bir hafta kadar denedim
    çekişi inanılmaz düştü yolda baydı
    100 km\h hızda giderken devir saati 6500 i gösteriyordu bu iyi ama yetersiz tork gücü vardı
    (full depo ile 530km)

    En sonunda en uygun ve stabil olanını buldum arkadaşlar 40 lık dişli
    parçacıdan alırken bana filipin malı olduğunu söledi saten değişik bi rengi vardı ama orjinal dişli gibi çakma çukma değil birebir 43 lük gibi boyu küçük 40 lık yani
    bir hafta denedim ve halen takılı sonuç mükemmel ötesi neredeyse birebir sanki cbf e özel üretilmiş ne motoru yoruyor nede motoru bağırtıyor tork seviyesi düzenli
    devir seviyesi 80 km\h de iken 6000 d\dk stabil.
    Yormadan yorulmadan 130km\h i görüyorum fakat gerek yok
    (full depo ile 570km ___ +- 90-110km\h ___ )

    Sonuç olarak demek istediğim
    43lük devir saati bozan dişlinizi çıkartın 40 lık dişli takın farkı görün hissedin arkadaşlar herkese selamlar saygılar beni takip edin

    bu arada bu akşam temde giderken mavi bi cbf ile kafa kafaya gidiyoırduk hafif rampada buradaysa onada selam
    Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı

  6. #24086
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı sercan2667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Shot at 2011-09-11

    Shot at 2011-09-11

    Shot at 2011-09-11
    sercan bunları mustafa abi çektiyse dikkat etsin oda uçmasın benim gibi sonra sen ona de anlar o :D
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  7. #24087
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 150 camiası herkese selamlar

    arka dişli hakkında konuşmak istiyorum

    bildiğimiz üzere 2011 altındaki modellerder arka dişli 42 lik idi
    yeni modellerde ise 43 e çıkartımış ve enjeksiyon denilen bişeyler yapılmış

    43 lük dişliyi ne diye yapmışlar onu bi anlayamadım milleti kandırmak mı amaçları
    biliyoruz ki cbf ile hep 100 110 km\h hızda gidiyoruz
    43 lük dişlide km ibresi 80 i gösterdiğinde motor barım barım bağırıyor heleki 100 de giderken çatlıcakmış gibi sanki,
    her 3000km de bir subap ayarı yaptırmak gerekiyor. (full dolu depo ile 420km sabit)

    38 liği bi deneyeyim dedim bir hafta kadar denedim
    çekişi inanılmaz düştü yolda baydı
    100 km\h hızda giderken devir saati 6500 i gösteriyordu bu iyi ama yetersiz tork gücü vardı
    (full depo ile 530km)

    En sonunda en uygun ve stabil olanını buldum arkadaşlar 40 lık dişli
    parçacıdan alırken bana filipin malı olduğunu söledi saten değişik bi rengi vardı ama orjinal dişli gibi çakma çukma değil birebir 43 lük gibi boyu küçük 40 lık yani
    bir hafta denedim ve halen takılı sonuç mükemmel ötesi neredeyse birebir sanki cbf e özel üretilmiş ne motoru yoruyor nede motoru bağırtıyor tork seviyesi düzenli
    devir seviyesi 80 km\h de iken 6000 d\dk stabil.
    Yormadan yorulmadan 130km\h i görüyorum fakat gerek yok
    (full depo ile 570km ___ +- 90-110km\h ___ )

    Sonuç olarak demek istediğim
    43lük devir saati bozan dişlinizi çıkartın 40 lık dişli takın farkı görün hissedin arkadaşlar herkese selamlar saygılar beni takip edin

    bu arada bu akşam temde giderken mavi bi cbf ile kafa kafaya gidiyoırduk hafif rampada buradaysa onada selam
    Mustafa kardeşim bahsettiğin dişliyi nereden temin ettin yardımcı olursan tecrübenden bizde faydalanalım. 40 lık dişli hangi motorun dişlisi?
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  8. #24088
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    Alıntı GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mustafa kardeşim bahsettiğin dişliyi nereden temin ettin yardımcı olursan tecrübenden bizde faydalanalım. 40 lık dişli hangi motorun dişlisi?
    428/40 T lik bi dişli adres verirsem site yönetimi bişi demesin reklam falan
    eminönü sirkeci tarafında doğubank ın karşısında işbankası var onun yanında çıkmaz sokak ta en sonra motorcu var yıllardır oradan alırım malzemelerimi pazarlık yapmayı unutmayın )
    Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı

  9. #24089
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    altın elbiseli adamın bugünkü bölümüne internetten baktım az önce, cbf 150 yi değil cbr 600 ü tanıttı... bir de hyo nun gtr bir modelini...

  10. #24090
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 150 camiası herkese selamlar

    arka dişli hakkında konuşmak istiyorum

    bildiğimiz üzere 2011 altındaki modellerder arka dişli 42 lik idi
    yeni modellerde ise 43 e çıkartımış ve enjeksiyon denilen bişeyler yapılmış

    43 lük dişliyi ne diye yapmışlar onu bi anlayamadım milleti kandırmak mı amaçları
    biliyoruz ki cbf ile hep 100 110 km\h hızda gidiyoruz
    43 lük dişlide km ibresi 80 i gösterdiğinde motor barım barım bağırıyor heleki 100 de giderken çatlıcakmış gibi sanki,
    her 3000km de bir subap ayarı yaptırmak gerekiyor. (full dolu depo ile 420km sabit)

    38 liği bi deneyeyim dedim bir hafta kadar denedim
    çekişi inanılmaz düştü yolda baydı
    100 km\h hızda giderken devir saati 6500 i gösteriyordu bu iyi ama yetersiz tork gücü vardı
    (full depo ile 530km)

    En sonunda en uygun ve stabil olanını buldum arkadaşlar 40 lık dişli
    parçacıdan alırken bana filipin malı olduğunu söledi saten değişik bi rengi vardı ama orjinal dişli gibi çakma çukma değil birebir 43 lük gibi boyu küçük 40 lık yani
    bir hafta denedim ve halen takılı sonuç mükemmel ötesi neredeyse birebir sanki cbf e özel üretilmiş ne motoru yoruyor nede motoru bağırtıyor tork seviyesi düzenli
    devir seviyesi 80 km\h de iken 6000 d\dk stabil.
    Yormadan yorulmadan 130km\h i görüyorum fakat gerek yok
    (full depo ile 570km ___ +- 90-110km\h ___ )

    Sonuç olarak demek istediğim
    43lük devir saati bozan dişlinizi çıkartın 40 lık dişli takın farkı görün hissedin arkadaşlar herkese selamlar saygılar beni takip edin

    bu arada bu akşam temde giderken mavi bi cbf ile kafa kafaya gidiyoırduk hafif rampada buradaysa onada selam
    bahsettiğiniz olayı ustama soracağım . benim motorda garip olaylar mevcut ki ben bunu daha açılmadığına bağlıyorum(2200km) şöyle bir memlekete gidipte bir rampa aşşağı bağırtıramadımki motoru . 4de redline da 95 100 dedittiriyorum 5 e çekiyorum hala 100 düz yolda 2 kişi olsam da yine aynı sanki motor 100 de çakılı bir limitör var 100 de kesiyor. 130 km felan bana çok ütopik geliyor . gerek yok ama bazen anlık insanın sürate ihtiyacı oluyor .bu bahseddiğiniz dişliyi araştıracağım.
    bu efe mut'lu

  11. #24091
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    altın elbiseli adamın bugünkü bölümüne internetten baktım az önce, cbf 150 yi değil cbr 600 ü tanıttı... bir de hyo nun gtr bir modelini...
    e link ? eklesen de biz de baksak

  12. #24092
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Malesef bu hafta yayınlanmadı. Haftaya olacak. Çünkü Barkın abinin yanına 2 motor gitmiştik. Hyo gt 250 r bi de benim cbf. Bu hafta hyo yu tanıttılar. Barkın abiyle görüştüm cbf yi haftaya göstereceklermiş.

  13. #24093
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200

  14. #24094
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiğiniz olayı ustama soracağım . benim motorda garip olaylar mevcut ki ben bunu daha açılmadığına bağlıyorum(2200km) şöyle bir memlekete gidipte bir rampa aşşağı bağırtıramadımki motoru . 4de redline da 95 100 dedittiriyorum 5 e çekiyorum hala 100 düz yolda 2 kişi olsam da yine aynı sanki motor 100 de çakılı bir limitör var 100 de kesiyor. 130 km felan bana çok ütopik geliyor . gerek yok ama bazen anlık insanın sürate ihtiyacı oluyor .bu bahseddiğiniz dişliyi araştıracağım.
    ustaya sorun muhtemelen şöyle bir cvp vericektir ;
    18 vitesli bisikletle 1. vitesde rampa çıkmak varken sen 4. vitesde çıkıyorsun:D

    Kullanan birine danışmak daha makuldür bence son bir hafta motorum bana cbr 125 i anımsattı diyebilirim 43 lük dişli tabiki biraz daha atik ama, Tem de mecburen bağırttırmak gerekiyo motoru 80 le de gidemeyizki
    ben devamlı tem den gidip geldiğim için bana çok değişik geldi bu sefer iananılmaz fark var ya 120 de giderken devirin 8 ile 8,5 bin arasın olduğunu görmek güzel bir his
    Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı

  15. #24095

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yağ konusunu bin defa konuştuk hala 4 binde değişir mi diyenler var.

    kitapçık da 4bin yazması bile insanları ikna edemiyor.

    daha yazmıyorum bu konuda, takılın kafanıza göre.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    gidon sallaması dandik izi bozuk lastikten oluyor. ben biyerden ucuza bulup irc taktıktan sonra başladı. balans falan kar etmiyor. 70te elleri bırak, asena

    murat abi bende de bomba resimler var da yarın atayım üşendim şimdi.

    ankara 2 - istanbul 0
    Mesajınızı gördükten sonra önceki sayfaları açıp söz konusu tartışmayı okumak istedim.Çünkü ne b.k yerseniz yeyin şeklindeki tavrınız insanları ister istemez meraklandırıp,konuyu okuma isteği doğuruyor.Sizin motosikletiniz 4bin km de hiç yağ eksiltmiyor olabilir.Fakat ben 4bin km de hiç yağ eksiltmeyen bir cbf daha görmedim.Bu durumda ya yağ eklemek yada yağ değiştirmek gerekli oluyor.200 gr eksik halde hala motosikleti kullanmak benim düşünceme göre motora zarar verir.Kitapçıkta 4bin km yazıyor diye 4bin km de bir değiştirebilirsiniz.Fakat aynı kitapçıkta yağ yakıyor diye birşey yazmıyor farkındaysanız.Bu durumda sürekli takip edip yağ takviyesi yapmak gerekiyor.Motoruna özenen arkadaşlar 2bin km de bir değiştirip içinin rahat olmasını istiyorlar.Kaldıki motoru satarken 2 binde birde yağ değiştirmeye gelirsiniz diyen yetkili servislerde mevcut.
    Bir yağın ömrü 4bin km diye ömrünün son noktasına kadar kullanmak zorunda değilsiniz.Zira bu ömür kullanım şekli ve ortama göre farklılık gösterebilir.Yağın ömrü 4bin km iken bu bahsettiğim koşullar nedeniyle erken ömrünü tamamlaması demek 4bin olmasına kadar kalan km leri güvensiz bir yağ ile devam etmeniz anlamına gelir.Çok mu iyi birşey ?
    İsteyen istediği km de değiştirsin ben gördüğümü söylüyorum 2 bin km de çıkan yağ eksikti ve yağ özelliği kalmamıştı ne bir uzama ne başka birşey söz konusuydu.O yağ ile 4bin km yapılmazdı.2000 km de sadece vergi olarak 110-120 lira gibi bir para veriyorken 10 lira yağa vermek bana göre israf değil.Üstelik çöpe atılan bir parada değil güvenliğe,,ileriye yönelik ömrüne faydalı bir iş sonuçta.Siz 4binde değiştirmeye devam edin bende 2binde beni ilgilendirmiyor.Ne mutlu ki size 4bin kmde hiç yağ yakmayan sorunsuz bir motosikletiniz var.Malesef bizimkilerde daha 2bin km de 100gr -150 gr eksilme oluyor. ve 2bin km de içinden çıkan yağa güvenmiyorum.4 bin kmde yağınız pırıl pırıl bal gibi demişsiniz benim 2bin km de zift gibi çıktı.Dolayısıyla size 4bin km normal olabilir benimsa 2 binde değiştirmem gerekiyor.Çünkü bahsettiğiniz pırıl pırıl bal gibi yağ bende yok...Dolayısıyla bu kullanıma ortama göre değişen birşey kitapçıkta 4bin yazıyor diye 4 binde bir gidersem çok iş çıkar benim başıma.Motorun içindeki yağ zift gibi olmuşken kimse kusura bakmasın ben kitapçığa falan bakamam.

    Sizin cbf iniz 4bin km de sıfır yağ eksiltme yapıyor ve 4bin km sonra bile içinden bal gibi yağ çıkıyor olabilir.Siz 4bin kmde değiştirmeye devam edin.Aramızda başka varmı 4bin km de sıfır yağ eksilten ve bal gibi yağ çıkan içinden ?Benim öyle değil diyenler daha erken değiştirsinler yağını.Böyle iyi motora sahip olanlar 4binde bir değiştirebilirler.

  16. #24096
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    yağın bal gibi çıkması yağın iyi olduğunu göstermez tam tersi
    görevini yapmadığını gösterir.görevini yapan yağ kirli çıkar
    çamaşır makinasındaki atık suyun tertemiz çıkması deterjanın
    iyi olduğunumu gösterir?

  17. #24097
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    farcob, dediğin doğru.

    ben de koyduğum gibi çıkıyor demek istemedim. temiz çıkıyor demek istedim, simsiyah olmuyor. castrol kullanıyorum daha ne yapayım.

    kullanımım öyle yumuşak ki ne balata aşınmış ne zincir uzamış. adamlar sehpaya alıp rolantide teker mi çeviriyorsun diyor.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  18. #24098
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    428/40 T lik bi dişli adres verirsem site yönetimi bişi demesin reklam falan
    eminönü sirkeci tarafında doğubank ın karşısında işbankası var onun yanında çıkmaz sokak ta en sonra motorcu var yıllardır oradan alırım malzemelerimi pazarlık yapmayı unutmayın )
    Sevgili kardeşim; sen reklam yapmıyorsun ki adres veya telefon numarası vereceksin. Ben Denizli deyim dişliyi kargo edeceğim.
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  19. #24099
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Alıntı GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim; sen reklam yapmıyorsun ki adres veya telefon numarası vereceksin. Ben Denizli deyim dişliyi kargo edeceğim.
    dişli oranları ile ilgili aşağıdaki linkte bir program var.

    http://www.sprocketcalculator.com/
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  20. #24100
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    40T takınca zincir biraz uzun gelmeyecek mi? Ben de düşünüyorum da


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)

Bu Konudaki Etiketler