simdi benim innova 125 i yle sabit 70 le gidince 1.6 lt / 100km yakit tuketiyor.. 2011 cbf lerde durum nedir. duz yolda 70 le gitsek, 100 km ne yakar...
simdi benim innova 125 i yle sabit 70 le gidince 1.6 lt / 100km yakit tuketiyor.. 2011 cbf lerde durum nedir. duz yolda 70 le gitsek, 100 km ne yakar...
Vayyy be Saat 10 olmuş. Sanırım saat 7 gibiydi yorumları okumaya başladıgımda ve bu saat olmuş.
Güzel şeyler duydum bazende kötü şeyler. Kötüler yaptıgım hatalardan dolayıydı güzelleliklerse CBF 150 yi anlatmaya sanırım gerek yok.
İlk motorum Jinlun Figther City 125 lik scoother di. 2.El almıştım. Garaip bi kırmızıydı Hastasıydım onun. Full + Full desem yeridir.
Hiç acımıyordum 50 Km lik yolda ibreyi sona dayıyor hatta üzerine çıkıyordum sanırım 125 Km felan yapıyor buda. Motor attırmıştım ufak bi ses geliyor diye. Yani Ustanın kurbanı olmuştum, O ilkte olmamıştı bir çok ustanın kurbanı olunca artık ustalara gitmeyi bıraktım tanıdım motorumu dilini anlar oldum, Halen duruyor biraz kusurları var ama PAzar günü abim önümden ünümden gidiyordu Balıga giderken Asaletine kurban oldugumla.
Ve2.eL 2009 ter temiz CBF 150 aldım kardeşimden satıyordu birine sattırmadım ben aldım. Evim işime yakın oldugundan ne hız yapardım ne motoru zorlardım. Ama oto yol görmeyeyim Dayanamıyorum bi türlü çünkü yol bitmiyecek gibi geliyordu. Türkiyede ki ustaları bilirsiniz hepsi en iyi ustadır. Ses geliyordu ben biliyordumki siboplardan 30 usta yok ses dedi motorun sesinin içinden gelen o sesi bi ben duyuyordum başka kimse duymuyordu bir gün bi usta dedii sibop ayarı istiyor, Yaptırmadım olur olmadık kişilere elletmemek için motoruma.
CBF i çözememiştim çözebilmem içinde sanırım bir çok ustanın kurbanı olmam gerekiyor,
Kafamda yer edinmişti ses gıcık olmuştum piskolojik olarakta olayı büyütmüştüm motordanda iyice sogumuştum. 20 000 Km de sattım. Alan bir genc ti satacagım gün vazgeçmiştim ama o motor ona lazımdı ve verdim. Hayrınıda görür inşallah.
Sonra Kalakaldım yadigarımla başbaşa, CBF 150 lerin TR ye sayılı glemesi ve siparişle verilmesinden dolayı bir çoguda renk garantisi vermediginden bekleye durdum. yan stigerları da hiç sevmemiştim yeni modelde, Bir ççok satıcıyı aradım eskilerini takarlar diye biri ile anlaştım ama depo olmadıgından beklemem gerektigini söyledi bende bekledim.
Merak ya hergün hondaları arar sorar olmuştum kırmızı varmı geldimi diye.
Bir gün mutluhan Var dedi elimde Kırmızı iki tane birini verdik tek kaldı, Ne zaman kapatıyorsunuz Beyefendi dedim 7 dedi işten 6 da çıkıyordum kardeşim gideriz demişti ama kardeşime gitmem ve ordan mutluhana gitmen baya zaman alacaktı baya mesafe ve köprü trafiginide hesaplarsak. aradım yolda telefonla beklermisiniz dedim 7 olmadan da gitmiştik işlemler bitti 3 güne hazır plaka ruhsat vs.. ben motorumu 10 gün sonra gidip aldım. Stiger takıntımda geçmişti kırmızı ve temiz motorda güzel duryordu.
Şimdi Bu güzel motora yine sahibim CBF - 150 sevenler gibi. Bir kaç sorunla ve meraktan dolayı araştırma yapmak için gogleye yazdım ilk çıkan site buydu ve aranızdayım. Herkeze saygılar umarım bu uzun yazı sizi bunaltmamıştır. bir sonraki yazımda hep meraklar sorular ve sorunlarım olacak :o))
4 Teker Bedeni, 2 Teker Ruhu Taşır
@sonsuzdost hayırlı olsun. Seni anlıyorum. Bu motosiklet işi kesinlikle hastalık. Bulaşan bırakamıyor.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
Öncelikle Yorumlarınızdan ögrendiklerimden başlayayım. motorum şuan 1100 Km de, 1000 bakımına kısmetse pazartesi gidecegim.
Sıfır motor hiç bi zaman kullanmadıgım için Rodaj da sanırım hatalarım oldu, Sonucu ne olur bunuda bilmiyorum. Evim işime yakın bu yüzden motor fazla zorlanmıyor günde 5 Km bile yapmıyorum.
Ama bazen Ümraniye, Sabiha göçcen Havaalanına Bir iki seferde Beylik düzüne 4.Leventten gittim Ve şu 1 aydır hafta sonlarıda Göktürkte göllere gidiyorum, Bu zamanlarda Motorun rodajını unutup ALLAH ne verdiyse bastım. kimi zaman 100 kimi zaman 80 kimi zaman 60 kimi zaman 110 120 yaptım Ama hiç komprasör le motoru zorlamadım. 5.Vites te yüksek devir sanırım 9bin Rpm midir nedir yani kırmızıda kullandıgım oldu, Önümde uzun yıllar ve bir hafta içinde ilk bakımın var. Kaybım ve Zararım varmıdır bilmiyorum bakıma gidip yagı degişmedende bi daha öyle basarsam eşşegim burdaki yorumları okuduktan sonra. bununla ilgili görüşleriniz bekliyorum, Yanlız CBF konusunda deneyimli bilgili tecrübeli arkadaşlardan.
Ayrıca Motorun içinden yine ses geliyor sizin bahsettiginiz kadarıyla Sibop sesi. YOk 10 40 yagmı yok 15 50 mi demiyorum üstadlar zaten söylemiş siboptur diye.
Merak ettigim ilk bakımda sibop ayarı yapıyorlarmı? Ve ilk bakım 1000 bakımında neler yapılıyor, Kendi yagımı kendim götürsem olur mu? Motorda araba alarmı var Elektirik devresi Garanti dışı diyorlar bu konuda bilgileriniz varmı? Özellikle zenon lamba kullanan arkadaşlar nedir servisin b u durumdaki duruş ve tavrı.?
Son olarakta yine bi üraniyeye gidiş olayımı anlatıp bundan sonra sizlerin yorumlarını okumaya devam edecegim biliyorum biraz uzun oldu bu seferlik affedin.
Kuzenimi Ümraniyeye götürecegim 4Levent ten. Hava normal.
Levente Geldik yagmur Başladı, gişelere gelmeden yolda Motor istop etti (1) benzin yedek e yakındı yedek depoya aldım, Acabalara düştüm acaba yedeki de bitiirdimmi vs.. motor çalışmadı bir türlü, Benzin alim gelim dedim kuzenime bu arada da baya ıslandık orda 5 dakka kadar kaldık, motora bi oturdum depo kapagını acıp salladım benzin var. yani beni köprüden geçirir geride getirri eminim.
Köprüyü geçtik 7 8 Km gittik yine aynısı oldu? (2) işin kötüsü marşa basmaktan ve yanan direk lamba yüzünden aküm bitecek korkuyorum ayak marşım yok kala kaldım. jikle ile oynadım vs.. derken çalıştı yine çıktık yola yagmur devam ediyor ve yagmur elbiselerimiz yok. evden çıkarken hava yagmurlu degildi.
yalan olmasın bi o kadar Km daha gittik yine aynısı oldu belki 8 belki 10 Km gittik yine kaldım yolda istop etti motor (3) Sag Salim götürdüm kuzenimi gidecegi yere, Geri dönüşümü hiç sormayın, Hava karanlık, Yola çıktım saat 9 10 sıraları yaklaşık 10 Km gittim yine istop etti motosiklet (4) jikle ile oynuyorum çalışsın diye ama nafile yaklaşık 10 dakka kadar sonra yine marşı aldı ve çalıştım.
Bildigim tüm duları okuyarak yola çıktım ve okuya okuya devam ettim. Kavacık viyadügünü geçtim Levent tarafına dogru kimotor yine istop etti Yaklaşık yine 7 ila 10 Km arasında bi gitmiştim.
(Bu arada benzin almıştım) Emniyet şeridine zor attım kendimi vızır vızır gecen kamyonlardan, Attıkta ne oldu bu sefer 10 dakkayada düzelmedi artık akünün sonlarıydı, Hatta bir ara direk yanan far ampülünü sökmeyi bile düşündüm ama yoldan gecen kamyonları görseniz hem korkuyorum hem düşünüyorum hemde sıfır motor hondaya küfür ediyorum.
Zaten arabası yolda kalmış birini emniyet şeridinden çeken birini beni görsün diye yapmadıklarım kalmadı, işaret ettim defalarca emniyet şeridinden çıksın diye tam yanıma geldi çıkacekken kamyon sıkıştırdı kendimi zor attım kenarıya motorun aynasına sıfır geçti gitti yanımdan. neyseki niye neden nasıl bilmiyorum aküyü bitirmeden dualarım kabul oldu ve motor çalıştı.
50 Km yol yaptıgım yagmurlu bir yolda 700 Km de olan motorum beni 5 defa sizce neden yolda bırakmıştır.
Bu 2 3 sorunuma ve soruma umarım hoşgeldin arkadaş aramıza siyerek cevap veren CBF 150 linin dilinden anlayan arkadaşlar umarım cevap verirler. Son olarak ta sessiz oringli zincir taktıracagım marka ve önerisi olan varmı bakımdan öncemi sonramı taktırayım? Saygılar Şimdiden Teşekkür.
Kazasız belasız sürüşler herkeze..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
Sorma Arkadaşım, bu motor işi çokfenabişey, buüçüncümotorumşimdiiki motorumvar bi CBF biscoother, İlk CBF 150 yi sattıktan sonra büyük motor alacaktım ama Annem uykusuz kalsın istemiyorum, Zaten bir yerden biraz geç kalsam meraktan arıyor. Bir iki kaza tecrübelerinden sonra bende vaz geçtim şimdilik rafa kaldırdım en son bi minübüs durdu önümde sollama yapacaktım durmadan önce bu yüzden vites düşürtüp hız arttırdım Sollamaya çıkacakken arkadan gelen arabada hız arttırınca Şıkıştım kala kaldım şeridimde ve minübüs durunca ulu orta vurdum MetroCity in önünde. Sonra vazgeçtim büyük motordan ya büyük motor olsaydı dedim kendi kendime. Bir iki büyük motor kazasıda görünce şimdilik bunlarla hastalıgıma faydalı olmaya çalışıyorum :o))
Birgün 600 Yada 1000 lik motor alacagım. Kazanın büyükmotor küçük motoru yok scootherle neleri kaybedenlerde gördüm.
Kazasız belasız sürüşler herkeze..
4 Teker Bedeni, 2 Teker Ruhu Taşır
Aramıza hoşgeldin diyiyim ilk önce, elimden geldiğince sorularını cevaplamaya çalışayım:
Motordan gelen ses olarak bahsettiğin motor soğukken pek belli olmayan fakat ısınınca aşırı artan şıkırtılı çalışma ise çaresi var, sübap ayarı. Şikayetin bu ise ve şikayetini 1000 bakımında söylersen sübap ayarı yaparlar. Ama şikayetin bu değilse klasik yapılan sübap ayarı 4000 km bakımında. Tabi farklı bi şekilde yüksek sesle çalışma ise yine şikayetini söyle. Yaz sıcaklarında motordaki yağın 10-40
olması ısındığında 15-50 ye nazaran daha çabuk ve daha aşırı şıkırdama yapabiliyor. Ama tabiki 15-50 yağda tamamiyle kesmeye yetmiyor. 15-50 de de azalma veya kesme olmuyorsa sübap ayarı ihtiyacındandır. Bu arada sübap ayarı yapılırken elle değil, sente çakısı kullanılarak yapılmasına dikkat et.
1000 bakımı için kendin de yağ alkabilirsin. 1000 bakımında senin bi şikayetin yoksa yağ değişimi haricinde bi şey yapılmıyor.
Şöyle yaparsan garantiden çıkar bilmem ne gibi endişelerle, motora zararlı olmayacağı konusunda kesin bilgiler edindikten sonra takmak veya taktırmak istediğin bişeyden bence vazgeçme. Kaç paralık motorda neyi garantiden çıkacak, çıkarsa ne olacak ! Ben de 3 ay önce sıfır aldım. Şu an 8000 km de servis bakımları yok, tüm gerekli bakımlarını, yetkili servislerden bence daha da ehil olmak üzere kendim yapıyorum. Servise gerekirse giderim. Bi problem yokken sadece, yağ, buji, hava filt. değiştirmek için servise asla gitmiyorum. Motor sıcakken hemen müdahale edebilelim diye su tutmaları, sıcak motorun karter tapasını açarkende sıkarkende çok zorlamaları, sıkarken tork anahtarı kullanılmadığından aşırı sıkmaları. (Bi cbf motorun böyle karter tapası itinasız ellerde yalama oldu), motordan yağın tam anlamıyla boşalması için gerekirse motoru sol yana yatırarak yeteri kadar beklenmemesi gibi itinasız davranışlara motorumun maruz kalmaması için servise gitmiyorum. Servis noktaları zaten bana uzak, sadece servise gitme gelme maliyetim koca bir gün +50 tl yakıt ve feribot geçişi gibi.
Yaşadığın motor arızası bana biraz yakıt yollarındaki bi tıkanıklık benzinin akmaması gelmemesi gibi bişeymiş gibi geldi. Depodaki pislikten karb. benzin hortumlarına kadar bence bi kontrol ettir.
Eyer bu arızayı yalnızca yağmurda yaptı ise buji piposu oturmamış,pipodaki lastikli sızdırmaz kısım yeni olmasına rağmen yırtık yada delik,gene yeni olmasına rağmen kabloda yarık,veya gene yeni olmasına rağmen bobinde bir kaçak veya buji porseleni çatlak olabilir.Önemli olsa da kolayca halledilebilecek bir sorun gibi görünüyor.Geçmiş olsun ,hayırlı olsun kolay gelsin.
[QUOTE=SoNSuZDoST;2442814]Son olarakta yine bi üraniyeye gidiş olayımı anlatıp bundan sonra sizlerin yorumlarını okumaya devam edecegim biliyorum biraz uzun oldu bu seferlik affedin.
Kuzenimi Ümraniyeye götürecegim 4Levent ten. Hava normal.
Levente Geldik yagmur Başladı, gişelere gelmeden yolda Motor istop etti (1) benzin yedek e yakındı yedek depoya aldım, Acabalara düştüm acaba yedeki de bitiirdimmi vs.. motor çalışmadı bir türlü, Benzin alim gelim dedim kuzenime bu arada da baya ıslandık orda 5 dakka kadar kaldık, motora bi oturdum depo kapagını acıp salladım benzin var. yani beni köprüden geçirir geride getirri eminim.
Köprüyü geçtik 7 8 Km gittik yine aynısı oldu? (2) işin kötüsü marşa basmaktan ve yanan direk lamba yüzünden aküm bitecek korkuyorum ayak marşım yok kala kaldım. jikle ile oynadım vs.. derken çalıştı yine çıktık yola yagmur devam ediyor ve yagmur elbiselerimiz yok. evden çıkarken hava yagmurlu degildi.
yalan olmasın bi o kadar Km daha gittik yine aynısı oldu belki 8 belki 10 Km gittik yine kaldım yolda istop etti motor (3) Sag Salim götürdüm kuzenimi gidecegi yere, Geri dönüşümü hiç sormayın, Hava karanlık, Yola çıktım saat 9 10 sıraları yaklaşık 10 Km gittim yine istop etti motosiklet (4) jikle ile oynuyorum çalışsın diye ama nafile yaklaşık 10 dakka kadar sonra yine marşı aldı ve çalıştım.
Bildigim tüm duları okuyarak yola çıktım ve okuya okuya devam ettim. Kavacık viyadügünü geçtim Levent tarafına dogru kimotor yine istop etti Yaklaşık yine 7 ila 10 Km arasında bi gitmiştim.
(Bu arada benzin almıştım) Emniyet şeridine zor attım kendimi vızır vızır gecen kamyonlardan, Attıkta ne oldu bu sefer 10 dakkayada düzelmedi artık akünün sonlarıydı, Hatta bir ara direk yanan far ampülünü sökmeyi bile düşündüm ama yoldan gecen kamyonları görseniz hem korkuyorum hem düşünüyorum hemde sıfır motor hondaya küfür ediyorum.
Zaten arabası yolda kalmış birini emniyet şeridinden çeken birini beni görsün diye yapmadıklarım kalmadı, işaret ettim defalarca emniyet şeridinden çıksın diye tam yanıma geldi çıkacekken kamyon sıkıştırdı kendimi zor attım kenarıya motorun aynasına sıfır geçti gitti yanımdan. neyseki niye neden nasıl bilmiyorum aküyü bitirmeden dualarım kabul oldu ve motor çalıştı.
50 Km yol yaptıgım yagmurlu bir yolda 700 Km de olan motorum beni 5 defa sizce neden yolda bırakmıştır.
Bu 2 3 sorunuma ve soruma umarım hoşgeldin arkadaş aramıza siyerek cevap veren CBF 150 linin dilinden anlayan arkadaşlar umarım cevap verirler. Son olarak ta sessiz oringli zincir taktıracagım marka ve önerisi olan varmı bakımdan öncemi sonramı taktırayım? Saygılar Şimdiden Teşekkür.
Bu sorunu bende yaşadım. Motor yağmurlu havada yada herhangi bir su birikintisinden geçtiğimde tekleyip stop ediyordu. Servise götürdüm ve uzun araştırmalar sonucunda (3 gün serviste kaldı) deponun altından geçen kablonun birinin izolasyonu sıyrılmış ve oradan şase yapıpmotorun teklemesine ve stop etmesine neden oluyormuş. O kabloyu garantiden değiştirdiler ve sorun düzeldi. Servisteki usta ilk defa böyle bir sorunla karşılaştıklarını söyledi. Büyük bir ihtimal sizin motosiktletinizde de böyle bir sorun vardı.
Hızlanmak motorun işidir, ancak onu durdurmak sürücünün becerisidir.
Alper Arkadaşım,
O günden Sonra Asla Böyle Birşey Yapmadı. 700 Km de sadece o yagmurlu günde yaptı onunda dışında asla bu sorunu yaşamadım.
Sanırım Hortumlarla Alakalı degildir.
Cihan Arkadaşım,
Ben Motora Alarm Taktırdım (Araba Alarmı) Çünkü motor Alarmları basit kalıyor ve Malesef Daha önceki CBF imde sürekli Karbiratörden Benzin hortumunu çıkartıp Benzin çekiyorlardı.
Çok şükür Şuan şu dakka ya kadar motora Alark Taktırdıktan sonra böyle bir sıkıntı yaşamadım. Zaten 15 gün kadarda motoru iş yerinin kapalı otoparkında tuttum bu tür sorunlarla karşılaşmayayım diye.
Alarm Takarlarken Gerek Sinyal Gerek diger baglantılarda kabloları sıyırıp alarm kablolarının baglantılarını yaptılar ve kendimde ordaydım her sıyrılan kablonun bantlanması yapıldı, Zaten sıyrılan ve baglantısı yapılan kablolar da koltugun altında kalıyor.
Dedigim gibi sadece o gün giderken 3 gelirken iki sefer bu sorunu yaşadım hele hava şartları ve yoldaki kamyonları hesaba katarsak ALLAH kimseye böyle bir sorun vermesin derim,
Ve ben motorun temizligine önem veren biriyim, Eger sorun su ile alakalıysa, Ben motoru fırcasız Köpük sıktırıp yüksek basınclı makina ile kendim belli mesafeden su tutarak yıkıyorum, Motor bölmesinde ıslanmayan hiç bir kablo kalmıyor, Ama bu sorunu hiç bir yıkamadan sonra yaşamadım, Korkum Sevisin sorun olarak Taktırdıgım alarmı göstermesi beni endişe ettiriyor.
Piranha Dört Arkadaşım,
Buji kablosunu kontrol etmiştim bi sorum yoktu.
Zaten 10 15 dakka sonra marşa basınca çalışıyordu, Servise telefon actıgımda yagı dedi osu dedi busu dedi, getirin bakalım dedii yanlız bu bir saatlik bir iş degil dedii sorunu tespit etmek uzun süre bilir vs.. dedii. Su testine mi sokacaklar bu kuru ve sıcak havalarda bilmiyorum.
ethemm76 Arkadaşım,
Hoşbulduk.
Aynen dedigin gibi, Motordan gelen ses olarak bahsettiğim motor soğukken pek belli olmayan fakat ısınınca aşırı artan şıkırtılı çalışma sanki içinde bi zincir çalışıyormuş gibi,
Bakımda da dedigin gibi bunu belirtecegim. Benim tahminimde eski CBF ten bildigim kadarı ile aynı ses ve onca usta arasından sadece genc bi arkadaş sibop demişti, digerleri ses yok elletme motoruna demişti. Sanırım bu yakıtıda etkiliyor tahminime göre sibop ayarı kötüyse fazla yakıyor.
anladıgım kadarı ile yaz aylarında 15 50 yagı tavsiye ediyorsun, Bakımdan sonra uzun yola gidecegim buda beni tedirgin ediyor özellikle o yolda kalma olayı.
Bunu ayrı bir zamanda seninlede konuşmak istiyorum uzun yol olayını.
Servis te bakımlarla ilgili söylediklerinede hak veriyorum çok çok haklısın. Kardeşim de 0 CBF aldı yeni hiç servise gitmedi 1000 Km de yagını değişti.
Şu sorun olmazsa bende gitmezdim, Birde selemde sorun vardı 150 Km de gittim foto çektiler yazdılar çizdiler şuan sele gelmiş onuda almaya gitmem lazım,
Yani 1000 Bakımı serviste olacak sonrasında ALLAH bilir sanırım kendim devam ederim :o))
Motor Yakıt Mesafelerini Her Depo Doldurdugumda Kayıt Ediyorum, Belki merak eden arkadaşlar vardır diye bunuda belirteyim.
Motor 3 Km deydi, içinde 1 Litre kadar benzin vardı. Depoyu Fulledim.
380 Km de yine fulledim 50.02 TL aldı.(131.5) yaktı
351 Km de yine fulledim 51.48 TL aldı (146.5) yaktı
280 Km de yine fulledim 40.98 TL aldı (146.4) yaktı
Bunlar benim hesaplarım. İlk doldurdugumda daha az yakıyordu sonradan 145 KR a çıktı nedense.
Saygılar Teşekkürler yorum ve görüşler için.
4 Teker Bedeni, 2 Teker Ruhu Taşır
Kusra bakmayın arkadaşlar yanlışlık yapmışım,cahilliğimi mazur görün ..Evet lastiklerin hava basınçlarıyla oynamıştım muhtemelen o yüzdendir o halde..
Bir de yakıt ölçüm sonuçlarımı yazayım..Full dolu depo 200 km kadar şehir dışı(70-80) 200 km kadar şehir içi kullanımda yedeğe 430 km de düştü..
''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."
Arkadaşlar 100 tl civarı kaliteli kask arıyorum. ön taraf açılabilenlerden bakıyorum. tavsiyelerinizi bekliyorum.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
dün bir topikte kullanılan benzinin markasına göre farklı km ler yaptığını yazmış bir arkadaş. bu konuda yüksek km yapan arkadaşlar hangi petrol şirketinden alıyor benzini? eğer varsa böyle bir fark biz neden faydalanmayalım.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
arkadaşlar 750 km lik bir yol planlıyorum. kontak kapatmadan 80-90 km/h sabit bi hızla gitsem motor zorlanır mı. ne sıklıkla dinlendirmeliyim motoru
Motor kesinlikle zorlanmaz, sen zorlanırsın Yani cbf 150 ile bahsettiğin seviyede km yi kontak kapatmadan kesinlikle gidemezsin. 10-12 saat sürer herhalde. Daha yüksek cc bi motorla bile bahsettiğin kmö kontak kapatmadan ciddi bi km dir. Bu konuda kendini zorlama, kendini yorgun hisettiğin de mola ver. Motora bişey olmaz, önemli olan sana bişey olmasın.
teşekkür ederim kardeş. çok haklısın. ben motoru sağlama alayım da ben önemli diilim
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
1198. sayfada benim motorun resimleri var. pek cevap gelmedi. bi şekil fiyat değerlendirmesi yapar mısınız abilerim. kazıklanmayalım:D
Motor ve aksesuarları, km si fiyatına göre çok iyi bence kaçırma, sadece 46 kappa çantayı feyizoğlunda 380 tl ye gördüm geçenlerde. Ki durolar çıkarılıp lastikler değişmiş, galiba oringli zincir takılmış km 2 binlerde. 3900 tl ise bence harika. Sıfır motor sayılır. Aynı aksesuarlarla sıfır motor alsan. herhalde kabaca 4700-4800 tl den aşağı çıkmazdı. Tekrar kaçırma diyorum. Bu arada uzun yola çıkarken yağını kontrol etmeden çıkma. 100 gr eksik olmasın ama 100 gr fazla olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)