Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #23941
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen konuşmasan olmaz zaten benimle bir sorununmu var senin hemen sazan gibi atlıyorsun bana git kendi topiğinde takıl diyorsun ama kendin tvs topiğinden çıkmıyorsun motorumu övdüğüm yok herkezin motoru kendine güzel manisada 1 tane honda bayii var ama 4 tane tvs bayii var ilçesinde bile var akhisarda herneyse senin motorunun bin tane bayisi varmış benim motorun yüz tane farketmez umrumdada değil bulunduğum yerde en uzağı 25 km 4 tane servis ve bayii var başka yerde olmuş olmamış beni ilgilendirmez ben motorumu övmüyorum senin motorunada çamur atmıyorum farkındaysan uzun zamandır yazmıyorum
    ben kendi topıcıne git demedim yorumumda senin motorun kötü benmki iyi demedim tersinide demedim sazan gibide atlamadım sorun senin yazdıklarının bana ve çoğunluğa mantıksız gelmesidir iyi forumlar sana
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23942
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Fatih58 Kardeşim, aramıza hoş geldin, bu arada motor ve fiyat gayet iyi. Hayırlı olsun.

  3. #23943
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    fatih hayırlı olsun km lerimiz aynı bu kadarda tesadüf olmaz.ya.koruma demiri hariç benim motor sandım
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  4. #23944

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cbf150-2011
    hepinize teşekkür ederin.bundan sonra da değişimleri aynı yapalım o zaman sercan=) öğrendiğin yenilikleri beraber yapalım. tabi gücümüz yettiğince=) malum öğrencilik hali.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

    şimdilik yakıt tüketimini deniyorum. 110 km gittim ibre bir diş azaldı. normal mi bilmiyorum ama henüz. bide ben daha ilk defa vitesli motur kullandığımdan motoru biraz hırpalıyo olabilirim:D bağırıp duruyo gariban altımda:D

  5. #23945
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    aynen öğrencilik hali.o kafası estikçe bağırır boşver )yalnız yakıt olayını çok incelersen hüsrana uğrarsın benden sölemesi..)
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  6. #23946
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    yakit konusunda nasil uzebilir ki...

  7. #23947

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Fatih arkadaşım hayırlı olsun motosikletin.Kazasız belasız iyi günlerde kullan.

    Yakıt ölçmek için ibreye bakmayın bence.İbrenin ne yapacağı belli olmuyor.İbre yarımı gösterdiğinde 220 km oluyor bende oh diyorum 400 küsür gidecek 20 km de falan bir iki diş düşüyor aşağıda tam anlamıyla direniyor en son 360 km de dibe vuruyor ibre.En güzeli depoyu doldurup 100km yapıp tekrar depoyu doldurmak. 100 km de 2,5-3,5 arası bir değer oluyor genelde.Normal bir kullanışta 100 km de 3lt agresif kullanımda 3,5lt.Az yaksın diye çok sakin kullanırsanız 2,5 lt yakar.Ben 2 yıldır 3 litrenin altına düştüğünü görmedim hiç.

  8. #23948
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı VeNoM26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatih arkadaşım hayırlı olsun motosikletin.Kazasız belasız iyi günlerde kullan.

    Yakıt ölçmek için ibreye bakmayın bence.İbrenin ne yapacağı belli olmuyor.İbre yarımı gösterdiğinde 220 km oluyor bende oh diyorum 400 küsür gidecek 20 km de falan bir iki diş düşüyor aşağıda tam anlamıyla direniyor en son 360 km de dibe vuruyor ibre.En güzeli depoyu doldurup 100km yapıp tekrar depoyu doldurmak. 100 km de 2,5-3,5 arası bir değer oluyor genelde.Normal bir kullanışta 100 km de 3lt agresif kullanımda 3,5lt.Az yaksın diye çok sakin kullanırsanız 2,5 lt yakar.Ben 2 yıldır 3 litrenin altına düştüğünü görmedim hiç.
    ben 3lt yaktırmak için durmadan dip gaz yapmam lazım sende sorun olabilir yada benimki neden böle az yakıyor ya 2.6-2.7lt ortalama galıba benim yarı hızlı yarı sakın kullanım değerlerim 3.5lt çok ben 6550km rede hiç o değerlere çıkamadım yakıtta
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  9. #23949

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 3lt yaktırmak için durmadan dip gaz yapmam lazım sende sorun olabilir yada benimki neden böle az yakıyor ya 2.6-2.7lt ortalama galıba benim yarı hızlı yarı sakın kullanım değerlerim 3.5lt çok ben 6550km rede hiç o değerlere çıkamadım yakıtta
    2011 modelse az yakar doğrudur.Benimki eski kasa sizdeki karburatör farklı sanırım ondan kaynaklanan bir ekonomiklikte oluyor.Benimde yarı hızlı yarı sakin kullanımım 3lt.Aradaki farkın bir kısmı ortama göre,kiloya göre vs.. gibi nedenlerden kaynaklanıyor olabilir.Ama durmadan dip gaz yaparsanda 3 lt yi geçersin sende.Çünkü cbf150 90 km den sonra çok fazla yakmaya başlıyor.

  10. #23950

    Üyelik
    28 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cbf150-2011
    peki arkadaşlar şöyle bir sorum olacak. ben uzun yıllar araba kullandığım için arabada hangi devirde araç ne yakar bunu biliyorum. örneğin arabada 1500-2500 arası ekonomik devirdir. 2500 diyince vitesi yükseltcen 1500 den aşağı indinmi vitesi düşürcen. motorda bu devirler nasıl oluyor. ben 6000 de vites yükseltiyorum ama biraz daha mı aşağıda yükseltsem acaba. 5500 falan ii mi? 4000 den aşağı düşünce de vites düşürüyorum. değerlerim nasıl?

  11. #23951
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Dün başıma talihsiz bir iş geldi. Motor yan sehpada park halindeyken önde duran bi panel van münibüs motoru fark etmeyerek geri geri manevra yaparken aracın arka tampunu motorun ön çamurluğa dayanıp çamurluğuda kırmak suretiyle geriye doğru 20-30 cm kadar sürükledi. Neyseki motor devrilmedi. Hasarım karşılanacak. Çamurluk rialli de 45 tl.

    Fakat motorda ayrıca şöylede bi problem baş gösterdi. Motorun dengesinde bi sıkıntı yok, fakat ön amortisör sanırım bi yerden hasar aldı. Sürüş anında bozuk, parke yollarda gezdiğimde gidonda tıkırtı hissediyorum. Yumuşak salınımlarda hissedilmiyor, sadece parke yollarda, tıkırtılı yollarda, keskin kasislerde bariz hissediliyor. Rahatsız edici olmasa da konfor olumsuz yönde etkileniyor. Görüntüde kırık çamurluk haricinde bi hasar alan başka bi yer kesinlikle yok. Sizce amortisörün neresinde bi sıkıntı oluştu =?

  12. #23952
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün başıma talihsiz bir iş geldi. Motor yan sehpada park halindeyken önde duran bi panel van münibüs motoru fark etmeyerek geri geri manevra yaparken aracın arka tampunu motorun ön çamurluğa dayanıp çamurluğuda kırmak suretiyle geriye doğru 20-30 cm kadar sürükledi. Neyseki motor devrilmedi. Hasarım karşılanacak. Çamurluk rialli de 45 tl.

    Fakat motorda ayrıca şöylede bi problem baş gösterdi. Motorun dengesinde bi sıkıntı yok, fakat ön amortisör sanırım bi yerden hasar aldı. Sürüş anında bozuk, parke yollarda gezdiğimde gidonda tıkırtı hissediyorum. Yumuşak salınımlarda hissedilmiyor, sadece parke yollarda, tıkırtılı yollarda, keskin kasislerde bariz hissediliyor. Rahatsız edici olmasa da konfor olumsuz yönde etkileniyor. Görüntüde kırık çamurluk haricinde bi hasar alan başka bi yer kesinlikle yok. Sizce amortisörün neresinde bi sıkıntı oluştu =?
    ethem geçmiş olsun sana birşey olmasın gerisi mühim değil anyı olay banada olmuştu yani aynaya bakmayan insan vakası takma kafana yani
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #23953
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ethem geçmiş olsun sana birşey olmasın gerisi mühim değil anyı olay banada olmuştu yani aynaya bakmayan insan vakası takma kafana yani
    Saol Fatih kardeşim, sen ne yaptın ? Aldın mı ybr yi =?

  14. #23954
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol Fatih kardeşim, sen ne yaptın ? Aldın mı ybr yi =?
    pazarlık yaptık pazartesi gidip alacağız bi aksilik çıkmazsa 2900 gayme 2008 model 14000km çanta falan herşey var ...ama bugün nöbette çok düşündüm ulan cbf alayım bakayım keyfime yaylana yaylana gideyim geleyim dedim sonra boşver dedim kendi kendime... sonra arkadaşın dükkana gittim bi baktım 2011 tvs al bi tur at dedi kıyamadım adamın motoruna ısrar etti almadım biraz konuştuk benim baktığım ybr lere oda bakmış fakat bununla hiç pazarlık yapmayan adamlar benimle yaptı fiyat düşürdü ama bana uymadı kuru motora 2900 dediler 2009 model falan... dedimki ben artçılı kullanacağım ybr mi apache mi 2 kişi olunca ybr dedi apache artçıya biraz titreşim hissetiyormuş o yüzden hiç heveslenmedim ama keşke bekar olsaydım dedim kendi kendime ama bi motor içinde karı boşanmaz ki değil mi? durum böyle işte ybr de karar kıldım.. almayı düşündüğüm cbf bu motor http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7840971/detay/ pazarlıkla 2950 civarı bi paraya alabilirdik ama malesef vazgeçtim... ybr nin bu kadar peşinden koştum inş beni pişman etmez
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  15. #23955
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pazarlık yaptık pazartesi gidip alacağız bi aksilik çıkmazsa 2900 gayme 2008 model 14000km çanta falan herşey var ...ama bugün nöbette çok düşündüm ulan cbf alayım bakayım keyfime yaylana yaylana gideyim geleyim dedim sonra boşver dedim kendi kendime... sonra arkadaşın dükkana gittim bi baktım 2011 tvs al bi tur at dedi kıyamadım adamın motoruna ısrar etti almadım biraz konuştuk benim baktığım ybr lere oda bakmış fakat bununla hiç pazarlık yapmayan adamlar benimle yaptı fiyat düşürdü ama bana uymadı kuru motora 2900 dediler 2009 model falan... dedimki ben artçılı kullanacağım ybr mi apache mi 2 kişi olunca ybr dedi apache artçıya biraz titreşim hissetiyormuş o yüzden hiç heveslenmedim ama keşke bekar olsaydım dedim kendi kendime ama bi motor içinde karı boşanmaz ki değil mi? durum böyle işte ybr de karar kıldım.. almayı düşündüğüm cbf bu motor http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7840971/detay/ pazarlıkla 2950 civarı bi paraya alabilirdik ama malesef vazgeçtim... ybr nin bu kadar peşinden koştum inş beni pişman etmez
    Ybr teknik olarak seni asla pişman etmeyecektir. Motoru kullanmamış olduğum halde bundan eminim, ama genelde eşinle kullanacaksan, genede ben cbf alırdım. Keşke imkanın olsada 15 -20 şer dk cbf kullansan, sonrada aynı süre ybr, artçılı ve tek olmak üzere, eşininde fikrini alsan zaten Ybr almazsın. ilandaki cbf güzel, aksesuarsız ama aksesuarlar zamanla tamamlanır. Önemli olan motor tercihini doğru yapman. Yani çok büyük kitle ybr den cbf e geçer, bu da çok küçük bi terfi gibi düşünülür. cbf ten sonra kimse genelde ybr ye geçmez. Doğru karar ver, bi kere al Cbf in torkuyla 2 kişi çok rahat edersin, tek kişi çekiş tork ybr az bi fark varken, yolculu kullanımda cbf in tork farkını, düşük devirlerdeki ataklığını daha kolay hissedersin, cbf ile mesela 1. viteste düşük devirlerlede daha kolay oynayabilirsin, ama ybr ile oynayabilmen için devri daha yüksek tutman gerekecektir.

    Elbette karar senin, tekrar hayırlısı olsun.

  16. #23956
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ybr teknik olarak seni asla pişman etmeyecektir. Motoru kullanmamış olduğum halde bundan eminim, ama genelde eşinle kullanacaksan, genede ben cbf alırdım. Keşke imkanın olsada 15 -20 şer dk cbf kullansan, sonrada aynı süre ybr, artçılı ve tek olmak üzere, eşininde fikrini alsan zaten Ybr almazsın. ilandaki cbf güzel, aksesuarsız ama aksesuarlar zamanla tamamlanır. Önemli olan motor tercihini doğru yapman. Yani çok büyük kitle ybr den cbf e geçer, bu da çok küçük bi terfi gibi düşünülür. cbf ten sonra kimse genelde ybr ye geçmez. Doğru karar ver, bi kere al Cbf in torkuyla 2 kişi çok rahat edersin, tek kişi çekiş tork ybr az bi fark varken, yolculu kullanımda cbf in tork farkını, düşük devirlerdeki ataklığını daha kolay hissedersin, cbf ile mesela 1. viteste düşük devirlerlede daha kolay oynayabilirsin, ama ybr ile oynayabilmen için devri daha yüksek tutman gerekecektir.

    Elbette karar senin, tekrar hayırlısı olsun.
    açıklama için tşk ama dediğim gibi artçılı kullanım dediğim sezonda en fazla git gel 120 km yol yaparım fazla uzaklara artçı ile açılmayacağım için ybr düşündüm işin aslı ben cub la bile gezdim ybr ile gezeceğim yerleri fakat biraz yorucu oluyordu o yüzden böyle bi tercih yaptım yani 10000 km yol gezersem bunun anca 3000 bini artçılı olur yani artçılı dediğim her zaman 2 kişi binme durumu olmuyor tekrar tşk ederim umarım herşey gönlümüzce olur tekerine taş değmesin güzel kardeşim
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  17. #23957

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Arkadaşlar iyi akşamlar bir konuda size danışmak istiyorum.Motorumun yağını bugün değiştirdim shell 15w 50 yağ koydum.15-20 km kullandım motoru park ederken motorun çok sıcak olduğunu fark ettim elimle dokundum 2 sn den fazla dokunulacak gibi değildi.Motor çok ısınmış.Daha önce bu kadar ısınıyor olsa fark ederdim titizimdir bu konuda dolayısıyla yağ değişiminden sonra çıktı bu olay.Sizce sorun ne olabilir? 15w 50 yerine 10 40 mı koysam motora ve herhangi bir eksik koyma vs.. söz konusu değil gözümün önünde koyuldu ve tam 1 lt koyuldu. Yağ sentetik değil mineraldi sizce bundan olabilir mi ;? Servis fişlerine baktım onlardada yağ fiyatı 12 lira 15 lira diye geçiyor dolayısıyla serviste full sentetik falan koymuyordu ama dediğim gibi bu kadar ısınması dikkatimi ilk defa çekti önceden yoktu.15 km de böyle ısınıyorsa 100 km yapsam eriyecek mübarek. Bir fikri,önerisi olan varmı.

  18. #23958
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı VeNoM26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi akşamlar bir konuda size danışmak istiyorum.Motorumun yağını bugün değiştirdim shell 15w 50 yağ koydum.15-20 km kullandım motoru park ederken motorun çok sıcak olduğunu fark ettim elimle dokundum 2 sn den fazla dokunulacak gibi değildi.Motor çok ısınmış.Daha önce bu kadar ısınıyor olsa fark ederdim titizimdir bu konuda dolayısıyla yağ değişiminden sonra çıktı bu olay.Sizce sorun ne olabilir? 15w 50 yerine 10 40 mı koysam motora ve herhangi bir eksik koyma vs.. söz konusu değil gözümün önünde koyuldu ve tam 1 lt koyuldu. Yağ sentetik değil mineraldi sizce bundan olabilir mi ;? Servis fişlerine baktım onlardada yağ fiyatı 12 lira 15 lira diye geçiyor dolayısıyla serviste full sentetik falan koymuyordu ama dediğim gibi bu kadar ısınması dikkatimi ilk defa çekti önceden yoktu.15 km de böyle ısınıyorsa 100 km yapsam eriyecek mübarek. Bir fikri,önerisi olan varmı.
    15 km sonra motorun bu seviyede ısınamsı normal, 5 dk çalışsın zaten elleyemezsin. Bu yağ kaynaklı değil. Sadece daha önce 15-20 km motoru kullanduktan sonra ne kadar ısındığını hiç kontrol etmemişsin demek ki Gayet normal.

  19. #23959

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    Eskisehir
    Motosikleti
    CBF150
    Cevabınız için teşekkür ederim.Belkide yağ değiştirince pimpiriklendim yine Böyle bir değişiklik vs.. olunca duyu organları tam mesai çalışıyor bende hemen herşeyine dikkat kesiliyorum.Bu kadar ısındığını hiç görmemiştim daha önce belkide dediğiniz gibi dikkatle bakmayınca anlamıyor insan.

    Bu arada bilgilendirme amaçlı olsun: motorum 2 yıllık 14bin km de. 100-150 ml yağ yakmış.

  20. #23960

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı fatih58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki arkadaşlar şöyle bir sorum olacak. ben uzun yıllar araba kullandığım için arabada hangi devirde araç ne yakar bunu biliyorum. örneğin arabada 1500-2500 arası ekonomik devirdir. 2500 diyince vitesi yükseltcen 1500 den aşağı indinmi vitesi düşürcen. motorda bu devirler nasıl oluyor. ben 6000 de vites yükseltiyorum ama biraz daha mı aşağıda yükseltsem acaba. 5500 falan ii mi? 4000 den aşağı düşünce de vites düşürüyorum. değerlerim nasıl?
    Hocam sana söyle söyleyeyim, bizim motorun en yüksek tork değeri 5250 devirde oluyor. Yani motordan max tork alamk için 6000 devirlerde filan vites yükseltirsen iyi olur, vites düşürme ise 4000 lerde normal, ama ani debriyajı bırakacaksan hafiften aragazı vermen gerekebilir.

    Bir de ekonomi sürüşü var. Düz yol için bizim motor 3000-4000 devir aralığı ekonomi diye belirtilmiş, çinli kardeşlerin devir göstergesinde. Tabii unutma bu düz yol için. Bu aralıkta az yakmakta bizim motor. Hele 5. vites 50 km/h hızda kokluyor gibi birşey.

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün başıma talihsiz bir iş geldi. Motor yan sehpada park halindeyken önde duran bi panel van münibüs motoru fark etmeyerek geri geri manevra yaparken aracın arka tampunu motorun ön çamurluğa dayanıp çamurluğuda kırmak suretiyle geriye doğru 20-30 cm kadar sürükledi. Neyseki motor devrilmedi. Hasarım karşılanacak. Çamurluk rialli de 45 tl.

    Fakat motorda ayrıca şöylede bi problem baş gösterdi. Motorun dengesinde bi sıkıntı yok, fakat ön amortisör sanırım bi yerden hasar aldı. Sürüş anında bozuk, parke yollarda gezdiğimde gidonda tıkırtı hissediyorum. Yumuşak salınımlarda hissedilmiyor, sadece parke yollarda, tıkırtılı yollarda, keskin kasislerde bariz hissediliyor. Rahatsız edici olmasa da konfor olumsuz yönde etkileniyor. Görüntüde kırık çamurluk haricinde bi hasar alan başka bi yer kesinlikle yok. Sizce amortisörün neresinde bi sıkıntı oluştu =?
    Çok geçmiş olsun, bu miller galiba çok hassas. Süspansiyonda milimetrik bir eğilme-bükülme olmuş olabilir. Çok rahatsız etmiyorsa böyle devam et, ya da komple söktür baktır ama çok az eğiklik varsa söktürdüğüne değmeyebilir.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)

Bu Konudaki Etiketler