Benim benzin musluğunu tam okun üzerine getirince kesiklik sorunu yok oldu, bilginize. Musluk oku hafif geçebiliyor, çevirirken fazla çevirmemek gerek. Küresel vana şeklindeyse iç yapısı, fazla çevirmeden dolayı yakıt akışını engelliyor olabilir. Bu da karbüratördeki benzinin arada yüklenmelerde kesintiye uğramasına sebep olabilir. Sonuçta 150 cc motorun karbüratörü ne kadar benzin alır ki ?
Bugün yeni motoruma yeniden eski motordaki cateye os 1.1 dijital km saatini taktım. Km saatinde saat olmamasının eksikliğini bu şekilde gieriyorum. KM saatini sol tarafa taktım daha güzel oldu. Motorum da rodajını tamamlamak üzere, vites geçişleri yumuşadı frenleri ve lastikleri alışmaya başladı. Bir kaç kez arka kampanayı bir kaç tur sıktım, Ön frenim ilk aldığımda çok sıkı tutuyordu disk parladıkça biraz performans düştü gibi. Yalnız Durolar gerçekten güven vermiyor. Bu sezon kullanayım seneye kesin değiştireceğim. Zincirimi daha ellemedim ramazandan sonra gazyağıyla temizleyip castrol chain wax ile yağlayacağım. 1000 bakımında da arka dişliyi ufalttıracağım. Motora cila yaptım, ışıl ışıl oldu, kırmızı renk gerçekten güneş altında çok güzel duruyor. Sıvı cila sürüp kuru bezle sildim cam gibi oldu motor, nazarım yine değecek diye korktum
Bir ara bujiyi de söküp karbüratör ayarı iyi mi diye bakayım diyorum ( kurtlanmaya başladım yine) Hepinize kazasız zevkli sürüşler dilerim.
Ha, unutmadan gidonun açıklığı beni biraz rahatsız ediyor, bir de elcekler sert biraz, bileklerimi özellikle de baş parmağımın içini sürüşlerde ağrıtıyor. Gidonu hafif dışa nasıl bükebilirim, 2mm düzleştirsem bir sıkıntı yaratır mı acaba, bir de yumuşak elcek nasıl takabilirim.