Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Ağustos 2011, 18:45
#23841
lem var ya şu tekleme musluktansa ne enteresan olur ya.
falcon07 bir efsane olur.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Reklamlar
-
23 Ağustos 2011, 18:51
#23842
Hadi birisi denesin de bi bakalım... Bende merak ettim Harbidende eğer musluktansa falcon07 adını tarihe yazdırdı :D
[COLOR="#006400"][B]ŞÜKRÜ ERSAL ÖZTÜRK[/B][/COLOR]
-
23 Ağustos 2011, 19:15
#23843
falcon07 adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese selamlar arkadaşlar bi süredir forumdaki konuları takip edemiyorum 2011 modellerdeki gaz yememe veya tekleme sorununu 2007 senesinde yaşamış biri olarak elimden geldiği kadar yardımcı olayım dedim.hemen hemen bütün şikayetleri okudum yaşadınız sorun belki olurmu diceksiniz ama benzin musluğu izlicemiz yol şu tekleme sorununun olduğu devir aralığı veya viteste iken musluk konumunu yedeğe alın ve sonra devam edin sorunun düzeldini göreceksiniz şayet olmazsa işlem biraz uzuyor deponuzu tamamen boşaltın karburatörden benzin hortumunu çıkartın musluk açık konumda iken hortum vasıtası ile basınçlı hava verin bu olayı birmüddet yapın tamamen değil ama kısmi şekilde tıkalı olan muslunuz açılacaktır. hiç olmadı üşenmeyin bir şişeye benzin koyup deneyin kesin çözüm sorunun düzeldini görünce ister musluk değiştirin ister temizliyerek yetinin. inşallah sorunu yaşayan tüm arkadaşların çözümü olur.ben uğraştım ama bu şekilde kurtuldum.kazasız temiz sürüşler dileğiyle ....
Dostum inşallah dedigin gibidir,Ramazan ayında buyuk sevaba girersin
-
23 Ağustos 2011, 19:27
#23844
Valla ben musluğu hafif oynattım tam okun üzerine getirdim tekleme gitti
-
23 Ağustos 2011, 19:56
#23845
musluk olayı doğru olabilir çünkü ben musluğu hiç kapatmam hep aynı konumda durur . ondan benim başıma böyle bir olay gelmiyorda olabilir.
-
23 Ağustos 2011, 21:01
#23846
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Formu takip ettiğim yok bilader epeydir yazmıyorum farkındaysan ama sende bişeyler bırakmış bu tvs belli sen cbf piyasasını takip et tvs piyasasıyla ne işin olur zaten bu motor seni rahatsız etmiş edeceği kadar daha neyi araştırıyorsunki nedense bahsettiğin titreşimi ben 100 km hıza kadar hiç hissetmiyorum benim motorum 7000 devirde 100 km hız yapıyor 8500 devirden sonra titireşim hissediliyor ozamanda 125 130 civarı hız yapıyor bırakta titresin o hızda zaten tek söyleyebildiğin titreşim titreşim başka bişey bulamıyorsunki söyleyecek ben söyleyim TVS titrer ama 100 km hızdan sonra rahatsızlık derecesi kişiye göre değişir ben rahatsız değilim çok şükür 2. eli senin motoruna nazaran daha yavaştır kabulümdür onada sözüm yok cbf rahat 2, eli daha hızlı ve piyasası yüksek bir motordur parçaları orjinal olursa tvs nin parçalarından pahalıdır sadece yavaş ve tekler hepinizde bu sorun var bende yaşadım yağda yakar eklersin olur biter budur yani
orjinal parçaları tvs den pahalıdır lafına katılmıyorum benim motorumda teklemiyor bu arada yağ yakarmı bilmem ileride görücem onu ama kabulumdur tvsden yavas--- ben musluğu kapatırım falan ama basıma gelmedi falcon arkadasın dediği doğru olabilir ama benimde oktan biraz dağa ileriye gidiyor anahtar demekki bazı arkadaşlarda cıkıntı daha fazla akısı etkiliyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
23 Ağustos 2011, 22:11
#23847
-
23 Ağustos 2011, 22:43
#23848
Cazador45 adlı üyeden alıntı
Formu takip ettiğim yok bilader epeydir yazmıyorum farkındaysan ama sende bişeyler bırakmış bu tvs belli sen cbf piyasasını takip et tvs piyasasıyla ne işin olur zaten bu motor seni rahatsız etmiş edeceği kadar daha neyi araştırıyorsunki nedense bahsettiğin titreşimi ben 100 km hıza kadar hiç hissetmiyorum benim motorum 7000 devirde 100 km hız yapıyor 8500 devirden sonra titireşim hissediliyor ozamanda 125 130 civarı hız yapıyor bırakta titresin o hızda zaten tek söyleyebildiğin titreşim titreşim başka bişey bulamıyorsunki söyleyecek ben söyleyim TVS titrer ama 100 km hızdan sonra rahatsızlık derecesi kişiye göre değişir ben rahatsız değilim çok şükür 2. eli senin motoruna nazaran daha yavaştır kabulümdür onada sözüm yok cbf rahat 2, eli daha hızlı ve piyasası yüksek bir motordur parçaları orjinal olursa tvs nin parçalarından pahalıdır sadece yavaş ve tekler hepinizde bu sorun var bende yaşadım yağda yakar eklersin olur biter budur yani
yeni CBF150'deki tekleme sorununu dile getirdik. Fakat bazıları bunu fırsat bilip markalar arası s..dik yarışması açtılar. Aklıbaşında motosiklet kullanıcıları olarak yapmamız gereken şu; firmaların sattıkları ürüne hizmet vermeleri yada verdikleri hizmetin kalitesini arttırmaları yönünde kamuoyu oluşturmak. Türkiye'de tüketiciler genel olarak hem satın alma aşamasında hemde satın aldıktan sonra hizmet alma konusunda layık oldukları hizmeti almıyorlar. Bunun asıl nedeni markaların Türkiye pazarını 3.Sınıf bir pazar olarak görmeleri sundukları modeller ve hizmet kalitesini ona göre ayarlamalarıdır. Neden Türkiye'ye TVS RTR180 gelmiyor acaba? Bizler sahip olduğumuz motosikletlerin fanatik taraftarlığını yapa duralım. Birileri bu durumu görüp hepimizi istismar etmeye devam ediyorlar. Hangi markaya bakarsanız bakın durum aynıdır. Türkiye'de tüketici parasıyla rezil edilen kişi anlamına gelmektedir.
-
23 Ağustos 2011, 23:11
#23849
düşünüyorum da bujiler karburatörler bobinler beyinler değişti bir işe yaramadı.
dandirik musluktansa kopmak garanti yani
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
23 Ağustos 2011, 23:45
#23850
jr. adlı üyeden alıntı
düşünüyorum da bujiler karburatörler bobinler beyinler değişti
bir işe yaramadı.
dandirik musluktansa kopmak garanti yani
Benim tahminim, sorun Karbüratör-sensör-beyin üçgeninde. Bermuda şeytan üçgeni gibi buraya giren kayboluyor.
-
24 Ağustos 2011, 12:11
#23851
arkadaşlar bu tekleme sorunu benim motorda 4. viteste de yapmaya başladı ya.sizde 4. viteste yapıyor mu tekleme???
-
24 Ağustos 2011, 13:52
#23852
acemi60 adlı üyeden alıntı
yeni CBF150'deki tekleme sorununu dile getirdik. Fakat bazıları bunu fırsat bilip markalar arası s..dik yarışması açtılar. Aklıbaşında motosiklet kullanıcıları olarak yapmamız gereken şu; firmaların sattıkları ürüne hizmet vermeleri yada verdikleri hizmetin kalitesini arttırmaları yönünde kamuoyu oluşturmak. Türkiye'de tüketiciler genel olarak hem satın alma aşamasında hemde satın aldıktan sonra hizmet alma konusunda layık oldukları hizmeti almıyorlar. Bunun asıl nedeni markaların Türkiye pazarını 3.Sınıf bir pazar olarak görmeleri sundukları modeller ve hizmet kalitesini ona göre ayarlamalarıdır. Neden Türkiye'ye TVS RTR180 gelmiyor acaba? Bizler sahip olduğumuz motosikletlerin fanatik taraftarlığını yapa duralım. Birileri bu durumu görüp hepimizi istismar etmeye devam ediyorlar. Hangi markaya bakarsanız bakın durum aynıdır. Türkiye'de tüketici parasıyla rezil edilen kişi anlamına gelmektedir.
CBF nin açığını aradığımız yok sizin topicteki bir arkadaş tvs topiğinde takılıp motorun açığını arıyor orda bulamıyor sahibinden com da 2. elini buluyor düşük fiyata hemen kıyaslama yapıyor örnek veriyor aha işte buldum tvs 2, elde zayıf elinizdeki cbf lerin kıymetini bilin diyor sonrada ben alım satım işi yapıyorum diyor arkadaş sadece cbf ve tvs alım satımı yapıyor herhalde
-
24 Ağustos 2011, 14:04
#23853
Herkese merhaba. Dün İzmir'den yola çıktım. Hedef Konya Ereğli'ydi. Sabah saat 05,00 te yola çıktım. Akşam saat 18,00 de Ereğli'deydim. Toplamda 720 km yol yaptım ve 90,00 tl benzin harcadım. Her ne kadar bazı kronik sorunları olsada harika bir motor. Dün bunu bir kez daha kanıtladı. Motosikletim 2009 model ve 25 bin km.de.
Hızlanmak motorun işidir, ancak onu durdurmak sürücünün becerisidir.
-
24 Ağustos 2011, 16:58
#23854
cihan_35 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. Dün İzmir'den yola çıktım. Hedef Konya Ereğli'ydi. Sabah saat 05,00 te yola çıktım. Akşam saat 18,00 de Ereğli'deydim. Toplamda 720 km yol yaptım ve 90,00 tl benzin harcadım. Her ne kadar bazı kronik sorunları olsada harika bir motor. Dün bunu bir kez daha kanıtladı. Motosikletim 2009 model ve 25 bin km.de.
Motorun ısındıça rahatladığını fark ettin mi? Ben de uzun yol yaptığım da böyle hissetmiştim acaba psikolojik mi diye düşünüyorum..
-
24 Ağustos 2011, 18:43
#23855
merhaba arkadaslar bır sorum olucak sızlere.1000 bakımında yagı degıstırmıstım repsol ıle ama usta tam doldurmamıs yenı farkettım daha 100 km bıle yapmadım uzerıne yag eklıyım dıyorum max cızgısıne kadar neden dersenız yag yakıp yakmadıgını tam anlamak ıcın.Elımde suan mobılın yagı var aracımda kullanıyorum bunu mobıl 1 10-40 yarı sentetık yag bu yag motor ıcın uygunmudur repsolun uzerıne 100-150 ml kadar eklesem sorun olurmu?yada başka yağ öneriniz varmı?kocaelide repsol yağ bulacağımdan şüpheli olduğumdan bu soruyu soruyorum hem eliöin altında 1 kutu yağ varken uğraşmak istemedim sizce bir sorun olurmu ne tavsiye edersiniz?
-
24 Ağustos 2011, 19:39
#23856
Arkadaşlar Merhaba,
CBF 150 nin ön konsolunda uzun far lambasının altında kare şeklinde honda nın amblemi var, bu amblemden satılıyormu acaba bilgisi olan varmı ?
Birde tekleme sorunundan bahsediliyor yeni kasalardamı var bu problem ? 2008 model cbf 150 alacağım cuma günü dikkat etmem, kontrol etmem gereken bişiler varmı aklınıza gelen.
-
24 Ağustos 2011, 20:08
#23857
chemical adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaslar bır sorum olucak sızlere.1000 bakımında yagı degıstırmıstım repsol ıle ama usta tam doldurmamıs yenı farkettım daha 100 km bıle yapmadım uzerıne yag eklıyım dıyorum max cızgısıne kadar neden dersenız yag yakıp yakmadıgını tam anlamak ıcın.Elımde suan mobılın yagı var aracımda kullanıyorum bunu mobıl 1 10-40 yarı sentetık yag bu yag motor ıcın uygunmudur repsolun uzerıne 100-150 ml kadar eklesem sorun olurmu?yada başka yağ öneriniz varmı?kocaelide repsol yağ bulacağımdan şüpheli olduğumdan bu soruyu soruyorum hem eliöin altında 1 kutu yağ varken uğraşmak istemedim sizce bir sorun olurmu ne tavsiye edersiniz?
Slm, sıkıntı olmaz, elindeki yağ ile takviye edebilirsin, ama ustanın bakımda yağı tam doldurmadığını nasıl anladın =? Genelde 1 lt bi tane ambalaj boşaltıp kaparlar. Ama Adaparına gittiysen 4 lt lik ambalajdan koymuş olabilirler.
-
24 Ağustos 2011, 20:33
#23858
chemical adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaslar bır sorum olucak sızlere.1000 bakımında yagı degıstırmıstım repsol ıle ama usta tam doldurmamıs yenı farkettım daha 100 km bıle yapmadım uzerıne yag eklıyım dıyorum max cızgısıne kadar neden dersenız yag yakıp yakmadıgını tam anlamak ıcın.Elımde suan mobılın yagı var aracımda kullanıyorum bunu mobıl 1 10-40 yarı sentetık yag bu yag motor ıcın uygunmudur repsolun uzerıne 100-150 ml kadar eklesem sorun olurmu?yada başka yağ öneriniz varmı?kocaelide repsol yağ bulacağımdan şüpheli olduğumdan bu soruyu soruyorum hem eliöin altında 1 kutu yağ varken uğraşmak istemedim sizce bir sorun olurmu ne tavsiye edersiniz?
arkadaşım motosikletinde yağ miktarı max ve min çizgilerinin ortasıdır. yeni yağ değişimindede yağ seviyesi oradadırç yağ değişince max çizgisine kadar dolmaz. max çizgisine kadar yağ doldurmana 2 farklı yağı karıştırmana gerek yok. max. çizgisine kadar doldurursan zaten yağının bir miktar eksildiğini göreceksin. eksilmeyi kontrol edeyim diyorsan eğer şu anki yağ seviyene bak, foto çek bi yere yaz. onu kıyaslıyarak kontrol edersin. hiç bir motorlu araçta yağ yağ seviyesinin max. çizgisine kadar yağ doldurulmaz. hangi araca o seviyede yağ koyarsan koy kısa zamanda yağ eksilir.
elleşme yağınla paşa paşa bin arkadaşım.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
24 Ağustos 2011, 22:07
#23859
cihan_35 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. Dün İzmir'den yola çıktım. Hedef Konya Ereğli'ydi. Sabah saat 05,00 te yola çıktım. Akşam saat 18,00 de Ereğli'deydim. Toplamda 720 km yol yaptım ve 90,00 tl benzin harcadım. Her ne kadar bazı kronik sorunları olsada harika bir motor. Dün bunu bir kez daha kanıtladı. Motosikletim 2009 model ve 25 bin km.de.
çok büyük cesaret tebrik ederim bende birgün kafayı kırıp memlekete gidebilirim nedir o kronikler karşılaştığınız sorunlar anlatırmısınız.
-
24 Ağustos 2011, 22:41
#23860
chemical adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaslar bır sorum olucak sızlere.1000 bakımında yagı degıstırmıstım repsol ıle ama usta tam doldurmamıs yenı farkettım daha 100 km bıle yapmadım uzerıne yag eklıyım dıyorum max cızgısıne kadar neden dersenız yag yakıp yakmadıgını tam anlamak ıcın.Elımde suan mobılın yagı var aracımda kullanıyorum bunu mobıl 1 10-40 yarı sentetık yag bu yag motor ıcın uygunmudur repsolun uzerıne 100-150 ml kadar eklesem sorun olurmu?yada başka yağ öneriniz varmı?kocaelide repsol yağ bulacağımdan şüpheli olduğumdan bu soruyu soruyorum hem eliöin altında 1 kutu yağ varken uğraşmak istemedim sizce bir sorun olurmu ne tavsiye edersiniz?
Yağı kontrol ettiğinde motor soğuksa biraz eksik görünebilir..Gerçi nickin chemical sana bunu söylemek yersiz ama es geçmiş olabilirsin.)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler