Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Temmuz 2011, 17:08
#23341
arkadaşlar sizlere bişi soracağım motorum 2011 cbf binim sorum burda gördüğüm kadarıyla motorlarınız 650 km lerde yedek depoya düşüyor. benim motorum ful depo ile 300 km de yedek depoya düşüyor üstelik te asla 90 geçmem vakit buldukça gezmeye çıkarım motoru sıkıştırmam :( neden böyle oluyor yardımcı olurmusunuz
Reklamlar
-
21 Temmuz 2011, 17:21
#23342
gedelekli adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sizlere bişi soracağım motorum 2011 cbf binim sorum burda gördüğüm kadarıyla motorlarınız 650 km lerde yedek depoya düşüyor. benim motorum ful depo ile 300 km de yedek depoya düşüyor üstelik te asla 90 geçmem vakit buldukça gezmeye çıkarım motoru sıkıştırmam :( neden böyle oluyor yardımcı olurmusunuz
650 biraz efsane bir değer ama 300-400 arası şehir içi 400ün üstü şehirler arası normaldir sanırım. (10lt depo ile )
-
21 Temmuz 2011, 17:31
#23343
Yokuş aşağı inişlerde motoru stop edilip 650 km yapılabilir kanaatindeyim.Yokuş yukarıda bir kamyona tutunarak çıkılırsa 850-900 ler görülebilir tabi sağ kalırsanız
Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.
-
21 Temmuz 2011, 17:37
#23344
cbr125cbr
yorumunuz için teşşşekkür ederim benim yakıt durumum normal yani demi yosa bu durumu servisime sorucam ?
sarıdev
ben gördümü sordum çünkü ilk motorum pek tecrübem yok yorumunuz için teşşekkür ederim..
-
21 Temmuz 2011, 17:44
#23345
gedelekli adlı üyeden alıntı
cbr125cbr
yorumunuz için teşşşekkür ederim benim yakıt durumum normal yani demi yosa bu durumu servisime sorucam ?
sarıdev
ben gördümü sordum çünkü ilk motorum pek tecrübem yok yorumunuz için teşşekkür ederim..
6000 devrin üstüne sık sık çıkıp, şehir içi kullanıyorsan, normal sayılır. Ama 5000-6000 devirlerin üstüne çıkmam yüksek vites düşük devir kullanırım çok dur kalk yapmam diyorsan normal değil. Motosikletin normalden fazla yakmasının birçok sebebi var, bilen arkadaşlar yazar illaki hava filtresi, hava ayarı, agresif kullanım yüklü kullanım gibi. Yeni kasaların daha az yaktığını söyleyenler oluyordu.
-
21 Temmuz 2011, 17:54
#23346
cbf çok yaksa kuryeler kullanmazdı.Motorun kaç km de bilmiyorum ama karbüratöre yapılacak ufak bir hava benzin ayarıyla daha uzun km yapacağını düşünüyorum.kazasız belasız sürüşler dilerim
---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:51 ----------
Unutmadan reklam olacak belki ama opetten yakıt aldığımda daha fazla km yaptığım tecrübeyle sabittir.
Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.
-
21 Temmuz 2011, 17:56
#23347
cbr125cbr
genelde şehirler arası kullanırım 5000 6000 devir arası kullanırım
sarıdev
motorum 2350 km de bakalım servisime söyliyeyim karbüratör ayarlarına bir göz atsın teşükkür ederim sizede kazasız belasız sürüşler..
-
21 Temmuz 2011, 19:34
#23348
Forumdan Uzaklaştırıldı
mayaz34 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar."nasıl oluyorda sıfır bir cbf150 nin arka freni tutmuyor tak tak ses geliyor".servis elemanına böyle dediğimde aldığım cevap ilginçti."abi zaten motorda arka fren pek kullanılmaz.honda dan bu konuda görüş bekliyoruz"o ustanın yaşı kadar motora binmiş özüme verdiği cevap böyleydi ve eliyle fren somununu biraz daha sıktı ki 120 yapan motor 100 ü geçmez oldu.(fren tutuyor anlamına gelmiyor)yaygın servis ve yedek parça bulunabilirliğini de hesaba katarsak bu fiyata alınabilecek en iyi motordur cbf150.şikayetlerimizi ise kendi aramızda birbirimize sızlanarak değil de honda ya bildirelim.biz motor severler aptal değiliz.nasıl ki geçmişte efsane olmuş markalar yok olup gittilerse bu ülkeden,honda da şikayetlerimizi dikkate almak zorunda.yoksa güle güle.HERKESE ZEVKLİ SÜRÜŞLER.
---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:44 ----------
ŞUNU DA EKLEMEK İSTERİMKİ,TRAFİKTE RİSK OLUŞTURAN HATALI BİR ÜRÜNÜN BU ÜLKEYE İTHALİNE VE TRAFİĞE ÇIKIŞINA İLGİLİ BAKANLIK NASIL İZİN VERİYOR.
Dostum benden de geliyordu o ses. Arka jantın dökümünde hata var ve bu sıkıntı çoğu cbf te var. Servise götürdüm. Videosunu çekip ölçüm yaptılar. Garanti kapsamında değişecek arka jant. Haberin ola...
-
21 Temmuz 2011, 22:02
#23349
emiro adlı üyeden alıntı
Dostum benden de geliyordu o ses. Arka jantın dökümünde hata var ve bu sıkıntı çoğu cbf te var. Servise götürdüm. Videosunu çekip ölçüm yaptılar. Garanti kapsamında değişecek arka jant. Haberin ola...
bende de aynı sorun var 2011 nisan partisi benim cbf, şu an için honda türkiye'nin elinde kalmamış jantlar bir parti komple arıza çıkınca sonuç olarak iki gün önce ümraniye D&B motor'a uğradığımda tekrardan sordum bir 10-15 gün içerisinde adwtli olarak honda türkiye'nin stoğuna girecek, ayrıca sizi neden uğraştırdılar ben arka frene bastığımda tık tık diye ses geldiğini söyleyince, servis görevlisi arkadaşda test sürüşüne çıkınca farkına vardı hemen bilgisayardan not düştüler jant ile ilgili honda fabrikasına...
-
21 Temmuz 2011, 23:17
#23350
bir sorun çıkmassa inşallah cumartei sabah çıkıyoruz yola arkadaşlar birde uuzn yolda deneyelim bakalım dehşet i
700 km yi geçtim 150 km gidiş yapacagım ne dersiniz hız devir falan
-
22 Temmuz 2011, 00:06
#23351
taylanx7 adlı üyeden alıntı
bir sorun çıkmassa inşallah cumartei sabah çıkıyoruz yola arkadaşlar birde uuzn yolda deneyelim bakalım dehşet i
700 km yi geçtim 150 km gidiş yapacagım ne dersiniz hız devir falan
150km çok da uzun yol sayılmaz ama düz yol ise atıcaksın 5. vitese 80e sabitlesen kesintisiz bitirirsin yolu 2 saatte acemi60 nickli bir arkadaş vardı istanbul-kuşadası-kemer yaptı gerçi motosikletinde bir problem vardı ama 1000km üzerinde bir yol yaptı.
-
22 Temmuz 2011, 00:47
#23352
mrtdem adlı üyeden alıntı
ethem kardeşim sol kapakta vidalar hariç 2 adet geçmeli uç var biri diyer taraftakinin aynısı aşağı doğru çekince çıkıyor ama daha öncesinde diyerini yani kendine doğru çekince çıkanı zorlamadan ufak hamlelerle çıkarmalısın daha sonra üsttekini çıkarabilirsin.birde bişey sorucam kardeşim sübap ayarından daha önce memnun kalmamıştın,şimdi çok memnunsun sebebi ve farkı nedir tam açıklarmısın.
Ümraniye Db motora gitmeden önce 2500 lü km lerde başka bi yetkili servise gitmiştim. Sente çakısı kullanmadan sübap ayarı yaptığından yanlış sübap ayarı yapılmıştı. Tabi ben o ayarın yanlış olduğunu bilmiyordum o zaman ve bu ısınıca gürültülü çalışma, ısınıca belirginleşen ve rahatsız etme seviyelerine ulaşan fazla sübap sesini yeni kasaların kaderi sanıyordum. Taki bi kaç hafta önce 4000 km bakımı için Db ye gidenekadar. Oraya da bu şikayetimi anlattım. Sente çakısı ile daha ehil ellerde düzgün bi biçimde sübap ayarı yapıldı ve motor artık ısınıncada sesiz, sübap sesi şıkırdama yok.
-
22 Temmuz 2011, 02:30
#23353
cbf 150 sınıfının en iyisidir.bazı SERVİS lerin bilgisizliği motoru sendeletiyor olay bu.NOKTA..
-
22 Temmuz 2011, 14:23
#23354
ARKADAŞLAR TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞAN ÇÖZÜME ULAŞTIRAN VARMI?
-
22 Temmuz 2011, 14:25
#23355
tamernevin adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR TEKLEME SORUNU İLE KARŞILAŞAN ÇÖZÜME ULAŞTIRAN VARMI?
var ben !
motoru sattım tekleme olayını çözdüm
-
22 Temmuz 2011, 15:42
#23356
-
22 Temmuz 2011, 16:05
#23357
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
var ben !
motoru sattım tekleme olayını çözdüm
HELAL OLSUN VALLA KÖKTEN ÇÖZÜM OLMUŞ
-
22 Temmuz 2011, 19:30
#23358
merhaba arkadaşlar nasılsınız..motorumdan 2 haftadır uzağım çok özledim keratayı.. sizin 2011 cbf ler nasıl??
---------- Post added at 18:30 ---------- Previous post was at 18:26 ----------
gedelekli adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sizlere bişi soracağım motorum 2011 cbf binim sorum burda gördüğüm kadarıyla motorlarınız 650 km lerde yedek depoya düşüyor. benim motorum ful depo ile 300 km de yedek depoya düşüyor üstelik te asla 90 geçmem vakit buldukça gezmeye çıkarım motoru sıkıştırmam :( neden böyle oluyor yardımcı olurmusunuz
YUH KİM 650 YAPMIŞ KİME SORSAM 250-350 KM ARASINDA GİDECEĞİNİ SÖLÜYOR ŞEHİRİÇİ..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
23 Temmuz 2011, 03:39
#23359
yakıt konusunu dert etmeyeceksen yol durumuna göre 90-100 arası gidersin, yok yakıtta ekonomi dersen 5. vites 5500 devir civarında 70 ile süzülür gidersin. ankara - kayseri arası gidip geldim sürekli tam gaz. 350km civarında yedeğe düştü hem gidişte hem gelişte, son depoda 6000devri pek geçmedim 400km yi geçtim hala yedeğe düşmedi.
hangi hızda gideyim olayından çok yol şartları belirler zaten hızınızı. sakin bir yol ise manzara güzelse zamanı kısıtlı tutmayın 60-70 aralığında hem ekonomik hemde zevkli bir yolculuk yaparsınız. ama trafik fazla ise yavaş gitmek dert olabiliyor , o zaman 3 e 5 e bakmadan riske girmeden artırırsınız hızınızı.
birde önerim olacak; trafiğin hızına uyun, şeridinize sahip çıkın. yolda yolun en sağını kullanarak gidenler görüyorum, araçlar siz sağda oldukça sizin şeridinizi kullanmaya çalışıyorlar böylece sıkıştırılıyorsunuz. bunu çoğu bilinçsiz yapıyor ama yaşanıyor. en güzeli öndeki aracın sol tekerlek izinde, sağdan araba geçmeyecek kadar boşluk bırakarak gitmeniz.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
23 Temmuz 2011, 09:13
#23360
arkadaşlar bende dün cbf aldım bu motorun bu kadar güzel kullanışı olduğunu bilmiyordum alt üst koruma demirlerini de taktırınca motor çok güzel oldu herkese kazasız sürüşler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler