Full depoyla kaç km gidenniz var en fazla??40 tl lik aldım yarıya yaklaştı azcık
Full depoyla kaç km gidenniz var en fazla??40 tl lik aldım yarıya yaklaştı azcık
2020 'Tracer 900 İcon Blue
@tamernevin : İnş görüşürüz hocam..Kafamıza göre basar gezeriz..
@sercan2667 : İbreye bakıpta karar vermeye çalışma hocam çünkü ibre çok stabil değil.Ben depoyu fullediğimde ibre F'in 2-3mm üstündeydi.100-200km gittim ibre hiç oynamadı sonra birden bire yerçekiminin etkisiyle kendini salıverdi yerlere ve ortadaki yarı kalın çizgiye kadar indi.250km de ben tekrar depoyu fulledim ve ölçüm yaptım kilometre de 95 kuruş yakmışım.Birde ilk acemiliğim yani gerisini sen düşün)Sana tavsiyem benim gibi bi ölçüm yapıp kendi değerlerini bulmandır.Yoksa işimiz ibreye kalsa yarı yolda bırakır bizi namıssız
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
Ankaradan kimse yok mu? Tanışalım.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Arkadaşlar selamlar..
Dün EMOK'daydım. Deme sürüşleri maksadıyla 4 adet motosiklet kullandım.
Yamaha Ybr125: (Kendi motorum ile kıyasladığımda) gidon bizimkinden daha hafif daha kıvrak diyebilirim, fakat bizim gidon daha fazla güven veriyor. Tork daha az, sanki ıkınıyor da gitmiyor gibi. Ses bir garip. Görüntü pek tatmin edici değil. Kısacası cbf 150 doğru tercihmiş..
KTM125: Tork beklenmeyecek kadar çok, vites geçişlerinde motor kendini ileri atıyor. Sele inanılmaz rahatsız, 15 dk kullandım popom uyuştu. Parasına göre alınmaz. 4000 Euro... (pehhh kim verir)
Honda SH 300İ: Motora hayran kaldım, müthiş. Tork tatmin edici, Tek geçebileceğim bir motor. Param olsa bu makinayı alırım arkama bakmam. Alet 70kmye birkaç saniyede çıkıyor. Tekerlekler cbf'den çok az daha küçük olmasına rağmen ilk etapta biraz garip hissettiriyor.
Yamaha Fazer8: İlk defa bu kadar büyük bir motosiklet kullandım ağzım kulaklarıma uzadı. (Allahtan kask vardı da millet görmedi. Aletle 2. vitesde dolaşıyorsun zaten 3 istemiyor 100 kmye 2 saniyede falan çıkıyordur sanırım. işte moto bu dedim kendi kendime. Yatması, kontralar falan çok keyifli ayrıca elinin altındaki gücü hissetmek çok hoş.
Sonuç olarak gözlemim; motosiklette kesinlikle kendi motorumu değiştirmem. Çok memnunum. Yakıt, hız, güven vs anlamında çok tatminkar. Daha hızlı bir makina insanın hayatını tehlikeye atar, fakat 300lük scoter müthişti. Sanırım motorumu satarsam ancak bunun gibi bir alet almak için satarım.
Motorumu bir kez daha sevdim..
[COLOR="DarkOrchid"]CBF 150...... Burak[/COLOR]
40 TLLİK ALDIM YARIDA DEPO..daha 65 kmde motor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 ----------
Motoru zorlamayayım diyom Rodajda diye motor rölantide 1400de çalışıyoe eyw..motor 4000devirde kalkıyor gazı açmama kalkmadan zaten 6 ya geliyor..6 da vites atmak gerekiyor zaten en fazla 70 yaptım ..bu herkesdede mi böle)yani rodajdakiler.
2020 'Tracer 900 İcon Blue
?Arkadaşlar motor henüz ilk 500ü bitirmedi.Bugün biraz sınırlarımın dışına çıkıp uzaklara gittim.Gittiğim yollarda pek düzlük olmayan bi hayli indili çıktıkı yollardı kendi limitleri içinde haliyle motoru her ne kadar zorlamamaya çalışsamda yokuş çıkmak için biraz devir yaptırıp vites değiştirdim.Inerkende fren balatalari bitmesin diye max. 4000 devirleri bulan kompresyonlar yaptım.Şimdi sizin o bahşetiğiniz şıkırtı sesi bu geziden sonra daha belirli gelmeye başladı kulağıma.Sesi duyabilmeniz amacıyla video kaydı da yaptım onuda yayinlarim ama acaba bu konuyla ilgili ne dersiniz.Herhalde bu kadar hassas makine olamaz değil mi cbf 150.Bi zorunda bulunursanız sevinirim.
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
Malesef hassas makina.125 cc lik gibi gideceksin.Muadillerinin neredeyse yarısında yağ değişimi yapacaksın(değiştirmezsen zaten eksilen yağı kontrol zorlaşıyor ve hata yapıyorsun).Biraz uzun sele ve yarı turing görüntü için katlanacaksın kader ne gelir elden.
bu rodaj işi hakkatten cansıkıcı bir mesel yahu rodajda şunu yap bunu yap ordan gel bura git offf motoru ne zaman kullanacağız . mesela rodaj ilk 1000 km midir onu fabrikada uygun devirde halletsinler açsınlar falşan birşeyler etsinler işde 50 ile gidiyoruz daha benim ki
110 km de fırsat da çıkmıyor çıkayım gezeyim kaldık öyle...
yarın resim çekeceğim sanırım CRUX2006 resimleri sercan 2667 ye yollamış umarım banada bir iyilik yapar bned eona veem resimleride banada bir iyilik yapsın...
Dostlar övmek ..abartmak gibi olmasın bugün sürüş izlenimlerimi anlatayım..Tek Kelime Mükemmel..Tek sorunum biraz yakıt acaba ..ibre m iyanlış diye düşünyordum-ki biraz durunca ibre gerçek yerini alıyor...
çok sölenen şikayetlerden biri vites geçişleri ..bende bir kere oldu..o da tam vites geçişlerini bilmediğim için..mükemmel bir makina amörtisorler frenler hepsii...devir 6 yı geçmiyorum..ve 65 i arada bir kere yanlışllıkla 80 yaptım..
TAYLAN DOSTUM RESİMLERİ ATABİLİRSİN TABİKİ..HEMEN MT NETE ATARIM..DERTMİ O!!BU ARADA MOTOR 108 KMDE 2 GÜN OLDU ALALI..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Motordan bugün ayrı bi keyif aldım.Her geçen gün daha iyi öğrenmeme ve her geçen gün motorun daha bi açılması gerçekten motordan aldığım keyfi aynı oranda artırıyor.Dediğim gibi bugün biraz sınırlarımı aşarak uzaklara gittim.Yollar sürekli indili çıktılı yokuşlu yollardı.150cc lik bi makina için gerçekten bu güç süper birşey.Gazı açtığından aletin ivmelenmesi tatmin ediyor insanı.Süspansiyonlar güzel ama bi kademe daha yumuşak olsaymış süper olurmuş.Arka zaten en yumuşak da ama öyle dendiği gibi pıs pıs sallana sallana gezmiyorum.Arka süspansiyon çukurun verdiği darbeyi yumuşatarak yine bana iletiyor sağolsun.Ama daha yumuşak olsa süper olurdu.Önlerde aynı şekilde keşke biraz daha yumuşak olsaymış.Daha da yumuşatmak adına acaba ön amortisörlere yağ değişimi yapılsa fayda edermi?Şu haliyle bile normal fren yaptımı öne eğilip selam veriyo motor biraz daha yumuşatsam amortisörler her fren yapışımda dibi görecek herhalde)
Ayrıca motora kompresyon yapmanın bi zararı varmıdır?Genelde 4000 devirleri geçmeyen uygun vitesli kompresyonlar yapıyorum.Yaptığım esnada da 4000 devirde o şıkırtı sesi belirmeye başlıyor.Herhalde problem olmaz diye düşünüyorum.Bu aletlet bu kadar hassas olamaz arkadaş ben buna da katılmıyorum..
Bu arada 500km' ye merdiven dayadım....Km saati en son 490 küsürdüHergün 100 -130km yol yapıyorumMotora doyamıyorumALLAH bozmasın)
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
racing ve enduro kullanmadım ama , sakin trafikte 80 civarında kuğu gibi süzülüyor, basarsan 120 yi görüyorsun, virajlarda oldukça rahat ( honda gs kursunda yaptığım slalomları bir ömür boyu yapamayacağım sanırım) yan rüzgar derken topcase kaç litre? diye soracağım. hatta birde topcase olmadan kullan değişiklik olacakmı ;)
1100km kadar oldu benim. ilk bakım yapıldı sıkıntı yok. yağ eksiltme yok, zincir gerdirildi diyeceğim ama yarım çizgi kadar ( yeni teslime hazırlanan bir cbf vardı onun kadar dı benim zincirin gergisi) yakıt konusu 80 i geçince yakıt baya artıyor. 2 oldu 350km civarında yedeğe düştüm. ilk seferde 80i geçmemiştim 480lerdeydi yanlış hatırlamıyorsam. pazartesi günü Ankara - Kayseri hattında ilk uzun yolumu yapacağım. yaklaşık 350km kadar yavru enduromla. salı günüde döneceğim. şimdiden heyecen bastı .
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
Gerçekten yavru enduroIşıklarda filan durduğumda şöyle ellerimi bağdaştırıp yukardan motora bakıyorum manzara muhteşem yaSanki altımda Bmw R 1200 varmış gibi hissettiriyo namussuz.Dışardan bakınca nasıl görünür bilmem ama koltuğu oturup altındakine bakınca muhteşem bi manzara oluyor karşındaEn kısa zamanda bi arka sepet alıp bu enduro görüntüsünü tamamlamalıyım.
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
bu motorla hayalimdeki motora yaklaştım diyebilirm..İKİ FAVORİM VAR 1200GS VE 1200ST ikisinede eşit seviyede yakın..sinyaller 1200st gibi büyüklüğü 1200gs igib arkada çanta ar süper gözüküyor uzaktan..ilgi çekici..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Resimler çok güzel bende gri rengini aldım bayiide bekliyor Çarşamba günü gidip alacağım kısmet olursa. Tabi ağustosun sonuna kadar sıra vardı motosiklette iptal edilen bir siparişe hemen atladım bayiide yardımcı oldu ÖTV indirimi ile birlikte çok iyi bir motor aldığımı düşünüyorum resim mutlaka eklicem perşembe , yada cuma günü
Sevgili cbf 150 kullanıcısı olan abilerim ve arkadaşlarım , bende cbf almayı düşünüyorum . Boyun 1.70 kilomda 69 motorda sıkıntı cekermiyim. İlk vitesli motorum olacak nelerine dikkat etmeliyim. En iyi ekonomiyi hangi devirlerde yakalarım? Bakım masrafları , en cok sorun cıkaran aksamları nelerdir? Alırsam lastiklerini değiştirmeyi düşünüyorum ne marka önerirsiniz?
Sıfır km alacağım şimdiden teşekkürler
Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu
Boy kiloyu motor ufak kalır mı amacıyla soruyorsan merak etme öyle bir sıkıntı olmaz cbf gayet iri,cüsseli bir motordur kolay kolay sırıtmaz.İlk vitesli motorunsa önceki tecrübelerine güvenip trafiğe çıkma hemen.Tenha yerlerde biraz tecrübe kazan vites geçişlerine iyice alışana kadar trafikte sürme.6bin devirde kullanırsan ekonomik olur.Fazla bir bakım masrafı yoktur 4binde bir servise girersin zaten 2bin kmde bir yağ değiştirirsin.4binde bir yaptığın bakımlarda yerine göre 60-70 lira falan tutar herhalde.Yeni modellerde nasıldır bilmiyorum ama 2011 yeni kasalarından önce en çok sorun çıkaran aksam farlardı.Gaz verdikçe güçlenirdi ışık dolayısıyla gaz vermeden doğru düzgün aydınlatma alamazdın.Yeni kasada bunu düzeltmişler sanırım ama aydınlatma yeterli midir onu bilmiyorum.Onun dışında zincirine sürekli bakım yapmalısın yani zincirin yağını sürekli kontrol etmelisin bakımdan bakıma yağlanmamalı zincir.Gerektiği zaman yağlamalı çok kirlenmişse gazyağı ile temizleyip sıfır hale getirmeli sonra tekrar yağlamalısın.En çok bakım yapacağın yer herhalde zincir olacaktır onun dışında sürekli kontrol etmen gereken birşeyi yoktur. Lastikler bütçen uygunsa michelin sporty almanı tavsiye ederim en kalitelisi odur ama ön arka birlikte 180-190 TL civarı birşey tutuyor yanılmıyorsam.
Vitesler başlarda bende de böyleydi motor şimdi 1500 kmde falan ilk bakımdan sonraki 500 km de daha kolay geçmeye başladı yağ değişiminden sonra yani yağı değiştirdilermi düzelir merak etmeyin.
Gerçekten güzel makina güle güle kullanın yeni motor alan erkese ayırlı uurlu olsun motorları allah kaza bela vermesin.
Bu arada su en son eklenen motorlardan ilk sıradakinin motor koruma demirleri hoşuma gitti arkaya dogru kıvrık olanlar gerçekten güzelmiş serviste mi taktrırdınız acaba sahibi kimdi şimdi bilmiyorum. Benzin göstergesi bende de aynı yarımın biraz atına düşmüştü geçenlerde dedimki 20 liralık alayım bugün fulle dedim pompacıya 18 tl da fulledi adam azına kadar doldurdu da 20 tl oldu bende anlamadım zannımca fazla gvenmemek gerek benzin ibresine her binişten önce gözle kontrol önemli saygılar.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
Arkadaşlar 40 tl aldım toplamda şuan 132 km de ibre kırmızının bölgenin.biraz üstünde ..çokmu yakıyor anlamadım..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
ARkadaşlar Cbf ile Emok'a gidip geldim
Fotoğraf ve videolar link'te
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post2396608
Bu arada ben yeni kasa CBF'i 110'dan yukarı çıkaramdım, zaten 100'den sonra sayıyor sorun bendemi acaba
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:48 ----------
Ben tamamen boş depoya ( Çalışacak akdar dahi yok )
25 TL'lik benzin aldım 150'de yedeğe düştü,
30 km bi yolum vardı eskişehire korkudan 40'la gittim,ilk petrolde ikmal yaptım, bu yakıt kosunda benimde kafam karışık geçen sefer yedekte 49 km gitti yani bunun yedeği 2 litreydi derler adama.
Ayrıca ilk aldığım benzin de çok ekonomikdi 420 civarı yedeğe düşmüştü, şu anda alakası yok, çok devirlide kullanmıyorum ki,
Acaba bi süre devirli kompresörlü mü kullansam diyorum
[B][COLOR="Red"]2011 CBF 150 Kırmızı[/COLOR][/B] ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
Sahibi benim hocamEvet motoru aldığım ilk gün motor koruma demiri taktırmıştım.Bu yeni nesil koruma demirleri benimde orada dikkatimi çekmişti.Artık bu şekilde mi oluyor motor koruma demirleri dedim.Evet aynen bundan sonra bu şekilde olanları kullanıcaz dedi.
Ve ilk 500km kazasız belasız bitti çok şükür..Daha az önce eve girdim.Şelale,piknik yerleri vb yerlere giderek pazar günümü değerlendiriyorum.Oralara gittiğimde yavaş yavaş aheste aheste sessiz sessiz etrafı motor üstünden izleyerek gitmenin verdiği hazzı tarif edemem.Altında cüsseli enduro gibi bi motor 1.viteste 2000 devirde tın tın gidiyosun insanlar yanlarına gelene kadar motorun var olduğunu sesinden anlamıyorlarYanlarından geçtiğinde de o doyurucu ses tonuyla insanlara her ne kadar hava atmak istemesemde alet havasını basıyor)
Süspansiyonlar hava ısındığında daha bi yumuşuyor bilmem fark ettiniz mi?Bugün köy yolları ve stabilize çakıl yollarda o kadar konforlu bi sürüş imkanı sunduki CBF 150 bana, anlatılmaz yaşanır diyorum))
Süper bişey...Bugünkü gezimden çok keyif aldım...
Duşumu alıp tekrar bi akşam üstü gezintisine çıkıcam))
Yavru enduro mu geliştirmekle geçiyor günlerim:)
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)