Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2281

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı seruvenci80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün cbf in 500 lüğünü sürmek nasip oldu bana sağolsun bi abimizin..sahilde bi test sürüşü yaptım..ne mübarek bi makinadır o öyle yaa..cbf gerçeğine işaret etmekte yarar var tabi
    Ben de cbf500 deneme şansı yakalayanlardanım ve denedikten sonra da fena halde gaza gelmiş durumdayım, çok hoşuma gitti. Acayip dengeli biR alet, sesi de çok tatlı. Madden müsait olsam hiç düşünmeden ikinci motor olarak alırdım. İlerisi için ciddi niyetlendiğim bir alet.

    Bu arada bir cbr'cının cbf'i objektif değerlendirmiş olması da çok güzel. İşte biz bu sayılan sebeplerden seviyoruz cbf150'yi. Ayrıca en önemli özelliği ekonomikliğidir bunu da belirtmek lazım almayı düşünenlere.
    Yalnız 2.viteste 40km'den sonra fena bağırıyor benim motor, daha fazlasına çıkma 3'e geç diyor. 60km'de 3.vitesin neredeyse sınırı. Nasıl 65 gördünüz yav 2.viteste. gerçi benim rölanti birazcık yüksek, zırt pırt istop etmiyor artık. Ve havalar ısındığından beridir en fazla 1dk. içinde ısınıyor motor. Ve hep tek marşda çalışıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2282

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız 2.viteste 40km'den sonra fena bağırıyor benim motor, daha fazlasına çıkma 3'e geç diyor. 60km'de 3.vitesin neredeyse sınırı. Nasıl 65 gördünüz yav 2.viteste. gerçi benim rölanti birazcık yüksek, zırt pırt istop etmiyor artık. Ve havalar ısındığından beridir en fazla 1dk. içinde ısınıyor motor. Ve hep tek marşda çalışıyor.
    1 dakika mı
    Valla ben ilk çalışmada almazsa garipsiyorum bu aralar. Güneşli bir yere koyduğumda anında çalışmaya başlıyor gaz vermeden. Rölanti ayarı normal. Akşamları 10-15 saniye ısıtmak bile garip geliyor. İstanbul mu soğuk ne
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  3. #2283

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı st_erdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 dakika mı
    Valla ben ilk çalışmada almazsa garipsiyorum bu aralar. Güneşli bir yere koyduğumda anında çalışmaya başlıyor gaz vermeden. Rölanti ayarı normal. Akşamları 10-15 saniye ısıtmak bile garip geliyor. İstanbul mu soğuk ne

    En fazla 1 dk. yazdım dostum, o da gece iş çıkışı 24:00 civarı. Onun dışında 30 sn kadar sonra devam. Bu arada bu bahsettiğim uzun aradan sonra ilk çalıştırma. Yoksa öyle yarım saat 1 saat aralarda tabii ki direkt çalışıyor. Bu arada benim rölanti de normal, yani eski düşük rölantili hali değil kastım oydu. Ama şu ben de hala var, ısınsa da ilk çalıştırmada ara sıra stop edebiliyor. İyice ısınması gerekiyor.
    Doğruya doğru.
    Bu arada zaten çok uzun süredir ilk marşta aldığını yazmıştım, ama elinizi gazdan çekince hemen stop etmiyor mu? (İlk çalıştırmada sabah). Ben hala en az 30 sn jiklede tutmazsam stop ediyor da merak ettim. Çünkü hava hala o kadar ısınmış değil.
    Akşamları 10 - 15 sn. çok iyi rakam, ben akşamları 30 sn'den az ısıtırsam stop ediyor, hatta ısınmıyor bile. Isınmadan yola çıkmayı da istemiyorum, zira jiklede yola çıkmanın motora zararlı olduğunu söylemişlerdi eğitimde. Ha ama bazen sabah erken 30 saniye sonra jikleyi kapatıp elimi gazdan çekmeden yola devam edersem gidiyor, ama bence yeterince ısınmış olmuyor. El değmeyecek kadar ısınmadan yola çıkmıyorum genelde.

  4. #2284
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Havaların sıcak olmasıan rağmen sabahları gaz vermeden çalışmıyordu motor... Ustelik kırmızı ışıkta durduğumda stop ediyordu... Bugün rolantisini birazcık arttırdım şimdi daha iyi sanırım. Hiç olmazsa stop etmiyor daha istikrarlı çalışıyor. Yarın sabah test edicem bakalım...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  5. #2285
    SILWERBEAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ESKİDEN BEATTI ŞİMDİ CBF 150
    herkese ıyı askamlar bende yaklasık 2 sene honda beat vardı 2 gun oldu satalı satmadan once cbr125r ıstemıstım sımdı ıse cbf 150 dıyorum bu motorun sıfırnı almak ıstıyorum kıme sorsam cok super cok ıyı motor ıyolar ecen gun kuryecını bırtanesıne sordum 2007 model 18.000 bın km yaptım dedı motor aynı sıfır gıbı hıcbır sorunum yok dedı hıc anahtar vurdurmadım dedı tabı bende dahada heveslendım bıde motora baktıgında oturaklı bır motora benzıyor ben hondadan hıc vazgecmek ıstemıyorum bazılarıda yok bu motor cınde urerılıyormus cabuk dukulur dedıler kafamı karıstırdılar cbf ciler eger yanınız bır tane daha cbf arkas ıstıyorsanız lutfen bana yardım edın fıkırlerınızı beklıyorum herkeze ıyı aksamlar ismim murat

  6. #2286

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havaların sıcak olmasıan rağmen sabahları gaz vermeden çalışmıyordu motor... Ustelik kırmızı ışıkta durduğumda stop ediyordu... Bugün rolantisini birazcık arttırdım şimdi daha iyi sanırım. Hiç olmazsa stop etmiyor daha istikrarlı çalışıyor. Yarın sabah test edicem bakalım...
    Zaten motorun özelliği jiklede iken gaz vererek ısıtılması, kitapçığında da yazıyor. Yani bu normal olanı. Ama iyice ısıtmadan yola çıkınca kırmızı da durunca falan stop ediyor. Ki ben de rölantiyi biraz yükselttim, daha doğrusu ilk aldığımızda rölanti düşüktü sanırım. Şimdi düzgün ısındıktan sonra stop etme olayı daha aza indi. Ama yine de zaman zaman olmuyor değil. Bunu bir sorun olarak söylemiyorum, sadece olanı söylüyorum yanlış anlama olmasın.

  7. #2287
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Jigle çekikken gaz vererek ısıtmak çok garip bir olaymış... Neyse yarın rolantisi normalken test edip düşüncelerimi yazarım... Ama şayet yazın ortasında zırt pırt stop etmesi biraz kafamı bozmuştu... Aralardan geçiyorum tam gazlayacam sıyrılıcam stop ediyor... Sonra kal bakalım arada

    Bu arada bu motora topcase şart... Hatta çok şart Cbr'ın küçük de olsa bir bagajı var , kilit , alet çantam ve bez'imi aynı anda alabiliyor... Fakat cbf'de hiçbirşey yok , kısacası topcase olmadan olmaz... Hatta bugün çantam yanında dururken farkettim ki , cbf'e yan çanta da çok şık durur.


    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  8. #2288
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    ısınma konusunda eğer benim gibi seyrek olarak motoru kullanıyorsanız motorun ilk çalıştırmada stop etmesi ve hemen marş almaması normal.ben bahsetmiştim önceden.servis sonrası bu olay bayağı bir azaldı.mesela ben şu anda ilk çalıştırmada 2-3 defa marş çevirmek zorunda kalıyorum soğukken ama sanırım bu benim motorun uzun süre yatmasından kaynaklanıyor.mesela bugün kullandım.ondan önce 2 hafta önce kullanmıştım
    neyse 2-3 defa marş denemesi ama motor bu ilk seferde çalışmıyor- sonra motor çalışıyor ama gaz vermezsen stop ediyor.biraz az devir gaz verince 30 sn kadar sonrası rolantide kendini kurtarıyor ve yavaş yavaş ısınıyor zaten.
    ama geçen aya göre şu anda şu fark var.önceden bu olayda jikle açık oluyordu.şu anda ise aynı olayı jikle kapalı yapıyorum çünkü jikleye gerek olmuyor doğrusu...
    2. vites olayında ise benim motor çok rahat 65-70 sınırına geliyor açıkçası 2. viteste.ama tabii ki ben bunu yapmıyorum.zaten bu olayı farketmem kaskı yeni aldığımda sesi duymamamdan kaynaklı olmuştu.alet bir anda hız kesip yığılmıştı.noluyo derken baktım hız 65 olmuştu.sonra acaba neden yığıldı, hız azaldı, acaba devir kesici muhabbeti mi var demiştim tekrar kendim denemiştim.aynı şekilde 65-70 arasında alet gene gaz kesmişti.o zaman farketmiştim bu olayı.şimdi eğer çok çok seri kalkıyorsam falan belki 60-65e kadar çıkıyorum 2. viteste.normal kullanımda zaten o hızlarda işim olmuyor.normal hızlı kullanımda ise 3. vitese çoğunlukla 45-50km civarı geçiyorum açıkçası.normal kullanımımda ise bu hızların yanından bile geçmiyorum, yavaş yavaş geze geze kullanıyorum aleti...
    yan çanta konusunda ise seninle hemfikirim görkem, hatta ginger kendine yan çanta demiri taktırttı yeni.ayrıca koruma demiri olarak da işe yarıyor ama ginger hard çanta takmak ve koruma olsun istediği için bu tarz demir aldı.ben ise şahsen soft çanta almayı düşünürüm eğer gerekirse.neden derseniz işim olmadığı zaman çıkarır eve koyarım fazlalık yapmaz.zaten softlar semer gibi takılmıyormu.

    bu arada bugün motosikletin bir kaç fotoğrafını da çektim.sizlerle paylaşiim dedim...



    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  9. #2289
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Güzel resimler....

    Şu ısınma konusu pek hoşuma gitmedi... Cbr'da böyle bir sorun yok. Tek marşta çalışmazsa küfür ediyordum
    Jigle de çok garip çekip çekmediğin pek belli olmuyor...

    Soft çanta güzel birşey , hein gerickede ucuz fiyata çok kaliteli hem de genişleyebilen yan çantalar satılıyor... Ben de cbr'a alabilirim uzun yol için... Malum cbr'a ne yan çanta ne de topcase yakışır...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  10. #2290
    Discordian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    cbf in tam anlamıyla ısınması biraz zaman alıyor kolay ısınan bir motor değil özellikle uzun aralıklarla kullanıyorsan benim gibi iyice ısıtıcaksın bir 5 dk sonra jikle kapalıyken bırakınca stop etmiyorsa bu sefer gaz vermeyi dene gene stop etmediyse ozaman bas git çünkü rolantide dururken gaz verince gene stop ediyor bu tam ısınmaması ile ilgili sanırım

  11. #2291

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Sanırım günde 10 kere motora binip turladığım için benim ısınma sorunum olmuyor. Hoş sabah erken kalktığım da söylenemez.
    Bu arada bütün cıbıfçılar fotoğrafçı olmuş yahu, ne güzel ne sanatsal fotoğraf çekiyorsunuz siz öyle . Elinize sağlık.
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  12. #2292
    bini69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2005
    Şehir
    bayburt
    Motosikleti
    SUZUKİ GW 250 inazuma
    Selamlar arkadaşlar.Siz cbf ailesi benimde aklımı çeldiniz, kros motorumu sattım ayın 15 inde cbf 150 mi alıyorum.Şimdi size birkaç sorum olacak daha evvel ybr kullandım ybr titreşimsiz diyorlar ama o kadarda titreşimsiz değil bu motoru tercih sebebim titreşimsiz ve sesiz oluşu acaba gerçekten öylemi,birde ybr ile kapışırsam az farkla da olsa onu geçmezmi.Arkadaşlar bir sorum daha olacak ben bu motoru ordu bayiisin den alacağım acaba 263km lik yolu yeni bir motorla gelebilirmiyim(rodaj olayı)ne önerirsiniz hepinize şimdiden teşekkür ederim

  13. #2293
    a.banus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf150
    Alıntı bini69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar.Siz cbf ailesi benimde aklımı çeldiniz, kros motorumu sattım ayın 15 inde cbf 150 mi alıyorum.Şimdi size birkaç sorum olacak daha evvel ybr kullandım ybr titreşimsiz diyorlar ama o kadarda titreşimsiz değil bu motoru tercih sebebim titreşimsiz ve sesiz oluşu acaba gerçekten öylemi,birde ybr ile kapışırsam az farkla da olsa onu geçmezmi.Arkadaşlar bir sorum daha olacak ben bu motoru ordu bayiisin den alacağım acaba 263km lik yolu yeni bir motorla gelebilirmiyim(rodaj olayı)ne önerirsiniz hepinize şimdiden teşekkür ederim
    şimdi arkadaşım bu motosiklet kullanımı çok rahat hakimiyet kolay titreşimi hiç yok vede çok dengeli bir motosiklet.80-90km arası kullanımlarda rüzgarın sesinden motorun sesi duyulmuyor bile.
    ancak sen ybr ile kapışırım diyorsan tarzını iyi belirlemelisin derim ben sana.bu motor.yarış motoru değil keyif motoru.
    diğer sorunada şöyle cevap vereyim 263km lik yolubu motor yenide olsa çok rahat gider yetrki senin uzun yol deneyimin olsun.kendine güven yeter
    ben bu motosiklete sonuna kadar güveniyorum(uzun yol için)

  14. #2294

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Alıntı bini69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar.Siz cbf ailesi benimde aklımı çeldiniz, kros motorumu sattım ayın 15 inde cbf 150 mi alıyorum.Şimdi size birkaç sorum olacak daha evvel ybr kullandım ybr titreşimsiz diyorlar ama o kadarda titreşimsiz değil bu motoru tercih sebebim titreşimsiz ve sesiz oluşu acaba gerçekten öylemi,birde ybr ile kapışırsam az farkla da olsa onu geçmezmi.Arkadaşlar bir sorum daha olacak ben bu motoru ordu bayiisin den alacağım acaba 263km lik yolu yeni bir motorla gelebilirmiyim(rodaj olayı)ne önerirsiniz hepinize şimdiden teşekkür ederim
    Kapışmak için kullanırsan motor kullanma derim. Malum son zamanlarda çokça üzücü haber okuduk, bi tane daha okumak istemeyiz.
    Titreşim konusuna gelince otobanda 125le giderken aynalarda titreşim yoktu, sadece ayak pedlerinde ufak bir titreşim vardı, ki o da normal.
    263 kilometrelik yolu motoru bolca dinlendirerek getirmek en sağlıklısı sanırım. Fazla yormadan, hırpalamadan, sık sık dinlendirerek getirsen güzel bir rodaj olur motor içinde. 4-5 mola vermek mantıklı gözüktü bana. Bir de kesinlikle yüksek hızlara çıkma. Rodaj bin kilometre olabilir ama ilk 300-400 km 60-70ten yukarı çıkmamak lazım.
    Hayırlı olsun diyelim şimdiden, kazasız belasız güle güle kullan.
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  15. #2295
    FAHRETTİN METİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    ANTALYA /Merkez
    Motosikleti
    BwS100
    cbf150 iii hoşda motosikletde tek eksik devirsaatinin olmaması ya arkadaşlar oda olsa tam süper olacak

  16. #2296
    a.banus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf150
    cbf150 sper motor tavsiye edilir...

    Halaa tavsiye etmekteyim...

    Ama resim yükleyemiyorum lütfen yardımcı olun...

    cbf150 hatrına...

  17. #2297
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Alıntı a.banus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf150 sper motor tavsiye edilir...

    Halaa tavsiye etmekteyim...

    Ama resim yükleyemiyorum lütfen yardımcı olun...

    cbf150 hatrına...
    http://www.motosiklet.net/forum/foru...i-anlatim.html

  18. #2298
    yzfomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    izmir,göztepe
    Motosikleti
    hondacbf150,Honda Today, MSX 125, YAMAHA DELIGHT
    Alıntı st_erdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    263 kilometrelik yolu motoru bolca dinlendirerek getirmek en sağlıklısı sanırım. Fazla yormadan, hırpalamadan, sık sık dinlendirerek getirsen güzel bir rodaj olur motor içinde. 4-5 mola vermek mantıklı gözüktü bana. Bir de kesinlikle yüksek hızlara çıkma. Rodaj bin kilometre olabilir ama ilk 300-400 km 60-70ten yukarı çıkmamak lazım.
    Hayırlı olsun diyelim şimdiden, kazasız belasız güle güle kullan.
    evet rodaj önemli bencede 70'i geçme ilk 1000 km. boyunca devirli kullanma titreşim hiç yok denebilir bence ayrıca kapışma mapışma motora yeni başlayan egoları olan insanların işidir motorcunun işi değildir kardeş ezik insan işidir önemli olan kazasız belasız kullanmak devir saatide acemi işidir bu arada darılmayın ama...

  19. #2299
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    yzfomer
    "devir saatide acemi işidir bu arada darılmayın ama..."

    Tam tersi devir saati en optimum devirde en sağlıklı vitesi atabilmek için SS makinelerde şarttır. Yani profesyonellerin işidir. Sağlıklı vites değiştirmek için devir saati şarttır , her yarışçı da devir saatinden kendi makinesinin sınırlarını öğrenir... Piste çıkıldığında devir saatine bir kere bile bakmaz , fakat piste çıkana kadar doğru devri öğrenmeli , ve kulağına yerleştirmelidir. Bu da devir saati olmadan olmaz. Hatta rally yarışçılarında devir saati yanında yeşil ışık vardır , bu sana doğru devre geldiğini haber verir ki en iyi sürede vites atasın...
    Yani devir saati profesyoneller için oldukça gereklidir , fakat bu motorda gerek yok....

    Cbr'da da devir saati şarttır , çünkü yüksek devirli kullanılan bir makinadır... Agresif sürüşte en iyi devir aralığı 9.000-10.000'dir... Bu aralıkta vites attığınızda motor en hızlı kavramasını yapar , 8.000 devire düşer ki bu çok iyi bir vites atma oranıdır.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  20. #2300
    yzfomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    izmir,göztepe
    Motosikleti
    hondacbf150,Honda Today, MSX 125, YAMAHA DELIGHT
    görkem kardeşim altı üstü 125-150 cc.lik makineler bunlar cbr da da cbf te de devir saati dediğin gibi yarışa katılmadıkça gereksiz biz motorları günlük kullanım ve zevk için alıyoruz o adamlar saliselerle yarıştıkları için çok önemli olabilir ama biz istediğimiz sürati 5 sn. ya da sn. sora görsekte bişi çıkmaz önemli olan motoru üzmicek devirlerde kullanmak motoru bunun içinde sesi dinlemen yeterli ben motora ilk başlarken bunda zorlanıyordum bu sebepli devir saatine gereksinim duyuyordum ama şimdi hiç bakmıyorum ben bunu demek istedim dostum senin dediğin tabiki doğru ama burda bi çok yeni başlayan arkadaş var ve hepside kullanıyolar bu motorları demekki acemide olsa o kadar gerekli olmadığı anlaşılıyo bence


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler